Ik heb het zelfs eens meegemaakt dat ik ál haar vragen had beantwoord. Meerdere keren zelfs.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:24 schreef Catbert het volgende:
Ugh, ja. En het herhalen van zetten. Als ik ergens naar vraag, en daar antwoord op krijg, dan accepteer ik dat antwoord ja of nee. Maar dat gaat dan wel van het vragenlijstje af. Maar ik ga niet elke dag weer exact diezelfde vraag ("was ze mooier dan ik" "nee schat" "maar waarom ben je dan met d'r naar bed gegaan" "ik voelde me alleen lieverd" (gelul overigens, dat wijf was echt enorm lekker)) stellen!
Oh, al die "ga weg, blijf, oprotten, wil je me troosten, oh nee opdonderen"-fase kreeg ik de avond zelf al over me heen.quote:Oh, dat klinkt labieler dan die van mij in ieder geval. Ik ben helemaal in het begin van de relatie vreemdgegaan, en daar is ze 2 jaar later achter gekomen. Dat ging ook ongeveer zo, maar iets minder extreem. Wel van "rot op" naar "ik wil het proberen" naar "je moet 't huis uit" naar "ik wil je toch blijven zien" naar "dit werkt zo niet" naar "ik heb zin in je ik wil je" naar opeens volledige radiostilte
Best bizar dat de beste seks de seks was nadat we definitief uit elkaar gingen. Ze ging opeens een stuk beter d'r best doen, zeker om iets te bewijzen
Niet zozeer bedonderd in de normale zin van het woord.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:27 schreef Seven. het volgende:
Aha. Dus je hebt die chick gewoon bedonderd. Nee OK. Weer wat geleerd, ik vroeg het mij al af.
Tampons injecteren met sambal levert inderdaad een beter resultaat en minder gezeik op.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ey trouwens, alsof het coachen van een team met 'rennen met die luie donder!!!!' lekker rationeel is.
Briljant, deze ga ik onthouden.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
Laten we het er maar op houden dat ik op zoek ga naar creatieve oplossingen zodra zaken onbespreekbaar worden gemaakt binnen een relatie.
Wat is daar niet rationeel aan? Als ik vaststel dat een van de meiden niet haar fouten compenseert geef ik dat aan. Als ik roep "rennen met dat kadaver" weten ze ook wel dat dat niet beledigend is.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ey trouwens, alsof het coachen van een team met 'rennen met die luie donder!!!!' lekker rationeel is.
Oh, zo herkenbaar. Mijn ex had dat ook. En dan gaan liggen snikken in bed als ik 't in m'n hoofd haalde te gaan slapen zonder dat we gingen praten. En dan ging het weer "wat is er schat" "dat weet je wel" " ik heb het idee dat je ergens mee zit" "hoe heb je dit kunnen doe-hoe-hoeeen?". Zucht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:37 schreef kastanova het volgende:
Ik heb het zelfs eens meegemaakt dat ik ál haar vragen had beantwoord. Meerdere keren zelfs.
En toen zág ik echt iets in haar knappen... Een soort verbazing die langzaam overging in frustratie en eindigde met "En tóch ben ik hier nog niet over uitgepraat!!!"
Ik:... ...okay, wat wilde je nog bespreken dan?
Zij: Op dit moment weet ik nog even niks...
No shit.
Ik weet nog wel toen ze zei dat ze het echt niet meer wist enzo, bla bla bla. Ik heb m'n sportkleding aangetrokken en ben ff 5 km gaan joggen. Kwam doodop maar kristalhelder thuis, heb m'n belangrijkste spullen gepakt en weggegaan.Voelde me wel treurig maar niet extreem rot. En toen zat ze dus te miepen dat het me te weinig kon schelen.quote:Oh, al die "ga weg, blijf, oprotten, wil je me troosten, oh nee opdonderen"-fase kreeg ik de avond zelf al over me heen.
Meest bizarre van die hele avond vond ik echter de continue benadering die volledig toegespitst leek op mijn emoties.
Was ik rustig, werd zij pislink.
Werd ik emotioneel, dan ademde zij een soort gelatenheid.
En zodra ik dan weer rustig werd, ging zij weer met pijnlijke opmerkingen gooien.
Ik zag ook echt de woede in haar ogen wanneer ik te kalm of rationeel reageerde.
Een woede die alleen gesust werd als ik zelf ook weer emoties toonde en het leek haar niet uit te maken welke middelen ze daarvoor moest gebruiken.
Bizar om mee te maken.
Idd. Wat denk je als vrouw dat er gebeurt als je een kerel hebt die goed in de markt ligt, en die maximaal een keer per week er doodsaai een keer op en af mag. Alle mannen gaan in princiepe vreemd behalve die er de kans niet voor krijgen.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
Niet zozeer bedonderd in de normale zin van het woord.
Laten we het er maar op houden dat ik op zoek ga naar creatieve oplossingen zodra zaken onbespreekbaar worden gemaakt binnen een relatie.
Heb ik hier ook al eens geroepen, maar daar was wat weerstand tegen geloof ikquote:Op maandag 21 maart 2011 14:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Idd. Wat denk je als vrouw dat er gebeurt als je een kerel hebt die goed in de markt ligt, en die maximaal een keer per week er doodsaai een keer op en af mag. Alle mannen gaan in princiepe vreemd behalve die er de kans niet voor krijgen.
Vergeet ook vooral het:quote:Op maandag 21 maart 2011 14:45 schreef Catbert het volgende:
Oh, zo herkenbaar. Mijn ex had dat ook. En dan gaan liggen snikken in bed als ik 't in m'n hoofd haalde te gaan slapen zonder dat we gingen praten. En dan ging het weer "wat is er schat" "dat weet je wel" " ik heb het idee dat je ergens mee zit" "hoe heb je dit kunnen doe-hoe-hoeeen?". Zucht.
En tja, dat is dus het nadeel hé...quote:Helaas had ik toen nog de hoop dat het goed ging komen (dat vreemdgaan was gebeurd in het begin van de relatie toen ik nogal een dip had) en niet de ballen gehad om haar duidelijk te vertellen waarom ik dat precies gedaan had.
[..]
Ik weet nog wel toen ze zei dat ze het echt niet meer wist enzo, bla bla bla. Ik heb m'n sportkleding aangetrokken en ben ff 5 km gaan joggen. Kwam doodop maar kristalhelder thuis, heb m'n belangrijkste spullen gepakt en weggegaan.Voelde me wel treurig maar niet extreem rot. En toen zat ze dus te miepen dat het me te weinig kon schelen.
En terecht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:59 schreef macondo het volgende:
[..]
Heb ik hier ook al eens geroepen, maar daar was wat weerstand tegen geloof ik
Vrouwen...quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat een hoop mannelijke frustratie komt hier ineens naar boven omdat de vrouw niet begrijpt waarom de man is vreemdgegaan. Ik snap het, maar vind het toch ergens zeer apart om te lezen...
Hoe meer je actief aanwezig bent hoe vaker je een nieuwe match krijgt.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef eenzameman het volgende:
Ik zit tegenwoordig ook op paiq.nl
Op 3 weken tijd heb ik nog niet veel resultaat geboekt
Heb nu 1 contact waar ik heel af en toe meepraat, maar voor de rest niks. En ik krijg maar 1x per 1,5 week een nieuwe search ofzo. Wat doe ik verkeerd?
Maar, als jou 1 keer verteld wordt wat de reden is, waarom ga je er dan dag in dag uit opnieuw naar vragen? Ik snap gewoon niet waar het voor nodig is om alles tot in den treure uit te kauwen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
Jeetje wat een hoop mannelijke frustratie komt hier ineens naar boven omdat de vrouw niet begrijpt waarom de man is vreemdgegaan. Ik snap het, maar vind het toch ergens zeer apart om te lezen...
Ik chargeerde ook nogal, in princiepe ga je als het in je relatie niet goed zit niet vreemd. Maar als ik over een paar jaar een paar kinderen heb en m'n vriendin wil dan gewoon geen seks meer, dan ga ik het waarschijnlijk ergens anders halen ja. Zo goed ken ik mezelf wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef kastanova het volgende:
En terecht.
Vreemd gaan is nog altijd een keuze en ben dan ook slechts 1 keer echt vreemd gegaan.
En dat was dan ook direct een bewuste keuze waar ik uitgebreid over na heb gedacht.
En nee, geen 2e liefde ofzo, de vrouwen waarmee het gebeurde waren slechts bijzaak.
Gewoon een kwestie van opgebouwde frustratie met het vreemd gaan als vreemdsoortige maar weldoordachte "oplossing."
Ik bedoel ook niet dat een kerel elke keer op de eerste de beste vrouw zal duiken. Sowieso zou ik nooit vreemdgaan met een meid die minder is dan m'n vriendin. Wa's daar de lol van?quote:En geloof me maar dat ik echt wel wat vaker de gelegenheid heb gehad.
Ik ben enkel actief met matches en die krijg ik bijna om de dagquote:Op maandag 21 maart 2011 15:09 schreef eenzameman het volgende:
Maar hoe kun je meer actief bezig zijn als er niks is?
Laf. Wat dacht je van gewoon opstappen. Toch minder ruggengraat dan ik dacht.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Niet zozeer bedonderd in de normale zin van het woord.
Ik vermoed dat de balans mannen / vrouwen daar ook gewoon scheef is. Ze zullen mannen wel minder matches aanbieden omdat vrouwen anders helemaal gek worden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben enkel actief met matches en die krijg ik bijna om de dag
Nah, niet eens zozeer onbegrip in mijn geval; eerder mijn van nature aanwezige aversie jegens hypocrisie.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:03 schreef Spirit82 het volgende:
Tja. Als je in een relatie zit die op zich goed is, met een leuke vrouw en leuke kinderen, en alleen geen seks krijgt, is vreemdgaan een hele pragmatische oplossing. Helaas is dat weer "te pragmatisch" voor de gemiddelde vrouw.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:12 schreef Seven. het volgende:
Laf. Wat dacht je van gewoon opstappen. Toch minder ruggengraat dan ik dacht.
Hoezo is "lopen met je kadaver" niet rationeel?quote:
Dat was inderdaad 1 van de oplossingen die de revue passeerde.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:12 schreef Seven. het volgende:
Laf. Wat dacht je van gewoon opstappen. Toch minder ruggengraat dan ik dacht.
Niet beledigend wil nog niet zeggen rationeel.quote:Op maandag 21 maart 2011 14:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat is daar niet rationeel aan? Als ik vaststel dat een van de meiden niet haar fouten compenseert geef ik dat aan. Als ik roep "rennen met dat kadaver" weten ze ook wel dat dat niet beledigend is.
Ze betekende veel voor je, maar je vond het niet erg om haar te kwetsen door vreemd te gaan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:
Dat was inderdaad 1 van de oplossingen die de revue passeerde.
Ik houd echter niet van opgeven en daarvoor betekende ze ook simpelweg nog teveel voor me.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was inderdaad 1 van de oplossingen die de revue passeerde.
Ik houd echter niet van opgeven en daarvoor betekende ze ook simpelweg nog teveel voor me.
Maar waarom is dat nu niet rationeel dan?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:15 schreef Seven. het volgende:
Niet beledigend wil nog niet zeggen rationeel.
Dingen veranderenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Daarom zit je haar nu ook zo af te zeiken, omdat ze toen zoveel voor je betekende?
Idd. Ik vind m'n ex nu ook een stuk minder aardig en ik had ook gewild dat ik niet zo makkelijk gedaan had over een aantal dingen die we samen gekocht hadden. Heck, ik had dat laminaat wat ik met m'n pa gelegd heb d'r uit moeten slopenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dingen veranderenMaar dat niets af aan hoe de situatie tóen was toch?
Dat het slechts eenmalig zou zijn stond bij voorbaat al vast.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:16 schreef Cue_ het volgende:
Ze betekende veel voor je, maar je vond het niet erg om haar te kwetsen door vreemd te gaan?
'Rennen met dat kadaver' is een emotionele uiting om te bevorderen dat iemand hader gaat lopen. Niet meer en niet minder. Kun je net zo goed een vrouwelijke hockey nazi aan de zijlijn zetten.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar waarom is dat nu niet rationeel dan?
Waar zeik ik haar af?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:16 schreef Seven. het volgende:
[..]
Daarom zit je haar nu ook zo af te zeiken, omdat ze toen zoveel voor je betekende?
Waar heb je het nu specifiek over? Ik ben er absoluut niet trots op dat ik vreemdgegaan ben, integendeel. Maar ik realiseer me nu wel meer dan toen dat de aanleiding daartoe niet alleen vanuit mezelf kwam. Dat mensen voor de makkelijkste weg gaan is menselijke natuur. Jij doet precies hetzelfde. Kasta en ik zijn vreemdgegaan in plaats van dat we onze relatie afgekapt hebben. Jij legt je erbij neer dat je voor klootzakken gaat in plaats van dat probleem te onderkennen en er hard aan te werken. Dan kies je net zo goed voor de makkelijke uitweg.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:19 schreef Seven. het volgende:
Al die kerels die elkaar hier zo lekker op de borst kloppen, ik vind dat redelijk walgelijk eigenlijk.
We spreken hier niet over inhoudsloze poppen. Het gaat hier nog altijd over de gevoelens van andere mensen. Zelfs als je dat rationeel bekijkt, dan getuigt het van geen respect voor anderen. En met al jullie mooie praatjes erover kun je best doen alsof het gerechtvaardigd is, maar uiteindelijk geeft het alleen maar aan dat jullie emotioneel én rationeel niet in staat waren om op dat moment in die specifieke relatie normaal en eerlijk met een ontstane situatie om te gaan. Er is geen excuus om doelbewust met de gevoelens van anderen te spelen.
En net als je dacht dat kasta niet dieper kon zinken, komt hij met het verhaal dat hij het eerst wilde verzwijgen maar dat hij toch maar open kaart speelde. Was dat omdat (en dit had je van tevoren ook wel in kunnen schatten) je erachter kwam dat éénmalig vreemdgaan de oplossing niet was, en besloot je het toen maar als smoes te gebruiken om onder de relatie uit te komen? Of was dat toch omdat je teveel schuldgevoel had omdat je doelbewust iemand een mes in d'r rug stak?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat het slechts eenmalig zou zijn stond bij voorbaat al vast.
En vervolgens was het plan om het gewoon te verzwijgen en dan nog lang en gelukkig te leven.
Heb nog nooit iets verzwegen of ergens over gelogen binnen een relatie, maar na alle enthousiaste verhalen van anderen toch maar eens een poging gewaagd.
De poging an sich was in feite dan ook geslaagd maar na een week met m'n ziel onder de arm gelopen te hebben, toch maar de keuze gemaakt om open boek te spelen.
Nou, dan moet ik je maar niet vertellen wat kerels tegen mekaar roepen in 't veld, dan schrik je waarschijnlijk helemaalquote:Op maandag 21 maart 2011 15:20 schreef Seven. het volgende:
'Rennen met dat kadaver' is een emotionele uiting om te bevorderen dat iemand hader gaat lopen. Niet meer en niet minder. Kun je net zo goed een vrouwelijke hockey nazi aan de zijlijn zetten.
Inclusief nodige overdrijving en sarcasme, zodat andere mannen hier tenminste vinden dat jij juist en zelfs bewonderenswaardig gehandeld hebt. Zelfs dít grijp je aan om bevestiging te zoeken. Zo laag zou ik zelfs nog niet kunnen gaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waar zeik ik haar af?
Ik vertel slechts hoe het gelopen is.
Dat is nou net mijn punt. Het gaat niet om de inhoud maar het feit dat er de nodige stemverheffing bij komt kijken. Al richt je een geweer op ze, je kunt toch niet met droge ogen beweren dat dit 'rationaliteit' is?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Nou, dan moet ik je maar niet vertellen wat kerels tegen mekaar roepen in 't veld, dan schrik je waarschijnlijk helemaal
"Rennen met je kadaver" is net zo'n uitspraak als "druk een punt", het is gewoon een geintje. Ik snap ook niet hoe je dat serieus kan nemen, kadavers rennen niet
Je mag je autistische neigingen dan onder controle hebben, je ziet dingen nog steeds erg zwart-witquote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Seven. het volgende:
En net als je dacht dat kasta niet dieper kon zinken, komt hij met het verhaal dat hij het eerst wilde verzwijgen maar dat hij toch maar open kaart speelde. Was dat omdat (en deze inschatting had je van tevoren ook wel in kunnen schatten) je erachter kwam dat éénmalig vreemdgaan de oplossing niet was, en besloot je het toen maar als smoes te gebruiken om onder de relatie uit te komen? Of was dat toch omdat je teveel schuldgevoel had omdat je doelbewust iemand een mes in d'r rug stak?
En geef je ook zoveel om je huidige vriendiin?
Ik zei volgens mij minder dan een kwartier geleden nog dat vreemd gaan een keuze is en dat ik de fout dus ook bewust gemaakt heb.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:24 schreef Seven. het volgende:
Inclusief nodige overdrijving en sarcasme, zodat andere mannen hier tenminste vinden dat jij juist en zelfs bewonderenswaardig gehandeld hebt. Zelfs dít grijp je aan om bevestiging te zoeken. Zo laag zou ik zelfs nog niet kunnen gaan.
Tuurlijk komt er stemverheffing bij kijken, anders hoort ze 't toch niet? Maar echt niemand van die meiden interpreteert dat alsof ik boos zou zijn ofzo. Ik geef ze aan wat er fout gaat. Juist door "komop rennen met dat kadaver" maak ik er meer een geintje van dan als ik gewoon zeg "komop tackle back lopen" of "als je moe bent moet je wisselen".quote:Op maandag 21 maart 2011 15:25 schreef Seven. het volgende:
Dat is nou net mijn punt. Het gaat niet om de inhoud maar het feit dat er de nodige stemverheffing bij komt kijken. Al richt je een geweer op ze, je kunt toch niet met droge ogen beweren dat dit 'rationaliteit' is?
Het eenmalige vreemd gaan was zoals verwacht wel degelijk de oplossing, dus het was inderdaad het schuldgevoel.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:23 schreef Seven. het volgende:
En net als je dacht dat kasta niet dieper kon zinken, komt hij met het verhaal dat hij het eerst wilde verzwijgen maar dat hij toch maar open kaart speelde. Was dat omdat (en dit had je van tevoren ook wel in kunnen schatten) je erachter kwam dat éénmalig vreemdgaan de oplossing niet was, en besloot je het toen maar als smoes te gebruiken om onder de relatie uit te komen? Of was dat toch omdat je teveel schuldgevoel had omdat je doelbewust iemand een mes in d'r rug stak?
En geef je ook zoveel om je huidige vriendiin?
Idd. Geile hockeysletjes onder hun rokje kijken, daar gaat 't om!quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Silenus het volgende:
Lekker belangrijk allemaal van dat kadaver!
Wie zegt dat daar niet aan gewerkt wordt? Het is een langzaam proces. Evengoed gaat dit niet over mij en mijn handelen. Dit gaat over mensen van wie je houdt doelbewust kwetsen. Dat doen jullie wel en vervolgens doen jullie alsof jullie alle rationaliteit in pacht hebben (terwijl vreemdgaan toch echt een buitenproportionele emotionele reactie is op problemen in de relatie). Vervolgens zijn jullie verbaasd hoe emotioneel een vrouw kan reageren op je eigen emotionele misstap?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:22 schreef Catbert het volgende:
[..]
Waar heb je het nu specifiek over? Ik ben er absoluut niet trots op dat ik vreemdgegaan ben, integendeel. Maar ik realiseer me nu wel meer dan toen dat de aanleiding daartoe niet alleen vanuit mezelf kwam. Dat mensen voor de makkelijkste weg gaan is menselijke natuur. Jij doet precies hetzelfde. Kasta en ik zijn vreemdgegaan in plaats van dat we onze relatie afgekapt hebben. Jij legt je erbij neer dat je voor klootzakken gaat in plaats van dat probleem te onderkennen en er hard aan te werken. Dan kies je net zo goed voor de makkelijke uitweg.
Ik denk dat de vrouw in kwestie op dat moment veeeeel te geschokt en flabbergasterd is om dat in zich op te nemen. Herhaling is the keyquote:Op maandag 21 maart 2011 15:10 schreef Catbert het volgende:
[..]
Maar, als jou 1 keer verteld wordt wat de reden is, waarom ga je er dan dag in dag uit opnieuw naar vragen? Ik snap gewoon niet waar het voor nodig is om alles tot in den treure uit te kauwen.
Ik snap wat je bedoelt, maar dat jullie samen het probleem creëerden, staat natuurlijk niet in verhouding tot buiten de deur neukenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, niet eens zozeer onbegrip in mijn geval; eerder mijn van nature aanwezige aversie jegens hypocrisie.
Wat vrijwel altijd naar voren komt in zo'n gesprek is namelijk dat je totaal geen rekening hield met haar. Maar in ook vrijwel alle gevallen is het probleem juist ontstaan door het feit dat zij ook geen rekening hield met jou.
Maar in plaats van beide tekortkomingen uit te praten en tot een oplossing te komen, wil de vrouwelijke partij dat je uitsluitend als verbale boksbal dient.
Zodra je een "Okay, echter speelde natuurlijk ook wel mee..." laat ontsnappen heb je je recht tot spreken verspeeld, want de rol die ze je heeft toebedeeld bestaat uitsluitend uit het aantrekken van het boetekleed.
Mijn leven is één groot grijs gebied. Wat ik niet snap is dat jullie iemand zo enorm kunnen kwetsen en vervolgens lekker luchtig hier tot in detail gaan beschrijven hoe belachelijk emotioneel ze zich gedroeg.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:26 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je mag je autistische neigingen dan onder controle hebben, je ziet dingen nog steeds erg zwart-wit
Niemand ontkent dat vreemdgaan niet mag. Het hoort niet. Je doet iemand anders er pijn mee. Klaar. Maar toch gebeurt het om een of andere reden echt reteveel. Hoe komt dat dan, als we er allemaal zo over eens zijn dat het niet mag?
Het was makkelijker geweest om haar gewoon een sms te sturen met de melding dat je je spullen op zou komen halen, denk ik. Voor haar dan.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Het eenmalige vreemd gaan was zoals verwacht wel degelijk de oplossing, dus het was inderdaad het schuldgevoel.
Ik ben niet verbaasd hoe ze reageert. Ik heb ook genoeg ervaring met vrouwen (ben 'al' 31) dat ik weet dat ze nu eenmaal zo reageren. Ik snap het waarom alleen nog steeds niet. Waarom willen vrouwen er gewoon keer op keer opnieuw over praten?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef Seven. het volgende:
Wie zegt dat daar niet aan gewerkt wordt? Het is een langzaam proces. Evengoed gaat dit niet over mij en mijn handelen. Dit gaat over mensen van wie je houdt doelbewust kwetsen. Dat doen jullie wel en vervolgens doen jullie alsof jullie alle rationaliteit in pacht hebben (terwijl vreemdgaan toch echt een buitenproportionele emotionele reactie is op problemen in de relatie). Vervolgens zijn jullie verbaasd hoe emotioneel een vrouw kan reageren op je eigen emotionele misstap?
Wat is er volgens jou precies respectloos dan? Ik snap niet wat hier nu precies "misselijkmakend" aan is.quote:. En nogmaals, misselijkmakend hoe jullie nu over je exen durven te spreken. Met name kasta. Maar jij ook.
Ik heb het spelletje ook meegespeeld hoor, ik wou er ook voor gaan. Heb echt alles voor d'r gedaan in die tijd. Misschien wel teveel; toen het eenmaal echt uit was werd ze opeens een stuk aanhankelijker.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ik denk dat de vrouw in kwestie op dat moment veeeeel te geschokt en flabbergasterd is om dat in zich op te nemen. Herhaling is the keyZoiets praat je niet in een uurtje uit als je persoon op wie je blind vertrouwde er ineens een verborgen agenda op na blijkt te houden. Dus ja, kan me goed voorstellen dat ze het daar dag in dag uit over wilde hebben. Ze moet vertrouwen in jou terugkrijgen. Als je er dan niet eens een aantal weken over wilt praten... tja, dat komt lomp over
Tja, maar als je een goeie relatie en kinderen hebt, en er alleen geen sprake meer is van seks, wat is dan volgens jou de oplossing?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef Seven. het volgende:
En kasta, als er een achterliggende reden is om vreemd te gaan, dan had je allang je conclusies moeten trekken.
Voor vrouwen is er keer op keer opnieuw over praten het middel om het emotioneel te verwerken, om te zien hoe ze hier mee om moeten gaan en hoe ze dit moeten kaderen. Dat ze daarvoor 100 keer bevestiging nodig hebben, is omdat vrouwen nu eenmaal bevestiging nodig hebben.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben niet verbaasd hoe ze reageert. Ik heb ook genoeg ervaring met vrouwen (ben 'al' 31) dat ik weet dat ze nu eenmaal zo reageren. Ik snap het waarom alleen nog steeds niet. Waarom willen vrouwen er gewoon keer op keer opnieuw over praten?
[..]
Wat is er volgens jou precies respectloos dan? Ik snap niet wat hier nu precies "misselijkmakend" aan is.
Lekker verder zoeken naar iemand die wél bij je past en geen spelletjes meer spelen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, maar als je een goeie relatie en kinderen hebt, en er alleen geen sprake meer is van seks, wat is dan volgens jou de oplossing?
Ik dacht dat jij zo rationeel was buiten relaties om?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:30 schreef Seven. het volgende:
. En nogmaals, misselijkmakend hoe jullie nu over je exen durven te spreken. Met name kasta. Maar jij ook.
Dat is na je verhaal net wel een beetje hypochriet vind je niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:36 schreef Seven. het volgende:
Zijn reden stond me niet aan en dus heb ik hem met gelijke munt terugbetaald.
Precies. Ze leest in dat "rennen met je kadaver" ook veel meer dan er aan de hand is. Als je mij dat vanuit de dugout hoort roepen twijfel je echt niet aan mijn intenties wat betreft die boodschap.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef kastanova het volgende:
Ik dacht dat jij zo rationeel was buiten relaties om?
Deze reactie heeft namelijk weer helemaal niets met feitelijkheden te maken, maar is weer puur opgebouwd uit het "tussen de regels doorlezen" zonder dat er sprake is van een dubbele betekenis en het zien toonzettingen zien die er niet zijn.
Er over praten was in haar ogen geen optie, het werd me na 2 tevergeefse pogingen zelfs verboden.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:31 schreef Spirit82 het volgende:
Ik snap wat je bedoelt, maar dat jullie samen het probleem creëerden, staat natuurlijk niet in verhouding tot buiten de deur neukenAls zij geen rekening met jou houdt, moet je het uitpraten en als dat niet werkt, maak er dan een einde aan of vertel haar van te voren dat zij dan niet moet verwachten dat jij haar lichamelijke trouw blijft (dan maakt zij er wel een einde aan
)
Dus je moet maar gaan scheiden, ondanks dat je samen kinderen hebt?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Seven. het volgende:
Lekker verder zoeken naar iemand die wél bij je past en geen spelletjes meer spelen.
Waar ging het specifiek om?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
Er over praten was in haar ogen geen optie, het werd me zelfs verboden.
Dacht ik niet. Nadat hij het mij vertelde, heb ik hem ook gezegd dat ik mijn vrijheid terugwilde. Hij bleef echter maar terugkomen. En ik had zin in een ander. De relatie was voorbij. Toen hij erover flipte heb ik hem gezegd dat hij terug kon komen als hij weer normaal kon doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:37 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is na je verhaal net wel een beetje hypochriet vind je niet?
Als de relatie niet werkt? jah! waarom niet?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Catbert het volgende:
Dus je moet maar gaan scheiden, ondanks dat je samen kinderen hebt?
Een trio.quote:
Je zegt dat je hem teruggepakt hebt, dus opzettelijk pijn gedaan hebt, iets waar je ons ook van beticht. Of is het anders omdat wij mannen zijn en jullie vrouwen?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Seven. het volgende:
Dacht ik niet. Nadat hij het mij vertelde, heb ik hem ook gezegd dat ik mijn vrijheid terugwilde. Hij bleef echter maar terugkomen. En ik had zin in een ander. De relatie was voorbij. Toen hij erover flipte heb ik hem gezegd dat hij terug kon komen als hij weer normaal kon doen.
Waarom zeur je er nu dan over dat je honderd keer hetzelfde moest vertellen? Dan snap je dat toch ook wel?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb het spelletje ook meegespeeld hoor, ik wou er ook voor gaan. Heb echt alles voor d'r gedaan in die tijd. Misschien wel teveel; toen het eenmaal echt uit was werd ze opeens een stuk aanhankelijker.
Tja ok, dan moet je afwegen wat voor jou belangrijker is. Als dat soort seks voor jou belangrijker is dan je relatie, is dat jouw keuze en weet je dus eigenlijk al dat de relatie toch nergens heen gaat. Waarom dan niet gewoon uitmaken en doen waar je zin in hebt zonder gezeik?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Er over praten was in haar ogen geen optie, het werd me na 2 tevergeefse pogingen zelfs verboden.
Als je kinderen hebt moet je al helemaal niet vreemdgaan. Wat voor een voorbeeld wil je toch in vredesnaam geven aan je kinderen?quote:Op maandag 21 maart 2011 15:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dus je moet maar gaan scheiden, ondanks dat je samen kinderen hebt?
[..]
Waar ging het specifiek om?
Ik zou je er ook uitgeschopt hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een trio.
Bij een eerdere poging met 2 andere dames was ik in slaap gevallen (lang verhaal), maar het bleef een fantasie die ik nog een keer uit wilde voeren.
Vandaar dus ook dat ik van tevoren al wel kon stellen dat het een eenmalig iets was.
Ik zei niet dat de relatie niet werkt, die werkt nog prima, alleen wil ze (om wat voor'n reden dan ook) geen seks meer. Verder zijn ze gek op mekaar.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:41 schreef Cue_ het volgende:
Als de relatie niet werkt? jah! waarom niet?
Tuurlijk moet je er aan werken als dat nog kan.. maar vreemdgaan is geen optie natuurlijk om de boel te redden.
Hoogstens om je lust (tijdelijk) kwijt te raken. Maar daar schiet je niets mee op.
Ik denk dat de meeste kerels dat wel zouden doen.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef kastanova het volgende:
Een trio.
Bij een eerdere poging met 2 andere dames was ik in slaap gevallen (lang verhaal), maar het bleef een fantasie die ik nog een keer uit wilde voeren.
Vandaar dus ook dat ik van tevoren al wel kon stellen dat het een eenmalig iets was.
Omdat ik (en dit gaat me gezeik opleveren) dat ook niet de juiste manier vond.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:43 schreef Spirit82 het volgende:
Tja ok, dan moet je afwegen wat voor jou belangrijker is. Als dat soort seks voor jou belangrijker is dan je relatie, is dat jouw keuze en weet je dus eigenlijk al dat de relatie toch nergens heen gaat. Waarom dan niet gewoon uitmaken en doen waar je zin in hebt zonder gezeik?
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Een trio.
Dan moet je het bespreekbaar maken om buiten de deur te neuken. Niet stiekem.. want moet dat gebeuren dan werkt de relatie niet prima.quote:Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef Catbert het volgende:
Ik zei niet dat de relatie niet werkt, die werkt nog prima, alleen wil ze (om wat voor'n reden dan ook) geen seks meer. Verder zijn ze gek op mekaar.
Ik denk dat de meeste kerels erover fantaseren maar een GOEDE relatie er niet voor zouden opofferen. Wat zeg ik, dat weet ik zeker, kijk maar eens om je heenquote:Op maandag 21 maart 2011 15:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste kerels dat wel zouden doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |