abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2011 @ 13:39:39 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417253
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, daar knapte ik dus in eerste instantie een beetje op af. Maar dat blijkt dus allemaal wat genuanceerder te liggen. Ik moet niet persé dingen veranderen, naar het schijnt. Blijkt dat wél het geval te zijn, dan houdt het snel op.
Je moet het zelf weten, maar vergeet niet dat de meeste kerels hun negatieve eigenschappen in het begin gewoon keihard onderdrukken (ik ga ook niet vertellen dat ik wel eens tot diep in de nacht ga gamen of films ga kijken op de eerste date ;)), dus ik ben benieuwd of dat "niet perse" niet gaat veranderen naar "wel erg graag" en dan "je moet". En dan ben je een jaar verder en ga je het voor de lieve vrede toch maar doen omdat je niet zomaar uit een relatie van 12 maanden stapt. Heb dat bij een ex van me (veel te lieve meid) ook zien gebeuren.

quote:
Ik heb weinig eisen hoor, ben daar vrij makkelijk in. Als er maar een leuke kop op zit met een mooie lach, iemand die fluitend naar zijn werk gaat, een optimist (die kant van hem zal ik toch beter moeten bezien), er moet een klik zijn, ik moet iemand sexy vinden, communicatie moet makkelijk verlopen, hij moet leuke kleren dragen. Hij voldoet grotendeels aan het 'eisenlijstje'.
Je noemt de gemiddelde kerel op :) Ik ken nog wel een paar single teamgenoten die aan dat lijstje voldoen en bovendien niet gaan lopen miepen dat hun vriendin moet gaan veranderen na 6 maanden.

quote:
Ik hoef niet iemand die minstens zoveel verdient, iemand die zogenaamd toffe vrienden heeft, iemand met status enzo, dat doet er voor mij allemaal niet toe en dat heeft er ook nooit toe gedaan.
Ik had het niet over materiele dingen hoor, m'n vriendin is ook gewoon juf dus dat is ook geen issue voor me (m'n ex verdiende 2 keer zoveel als ik, dat was leuk, maar niet meer dan dat).

quote:
En ik val op klootzakken grotendeels uit compensatiedrang, lang verhaal.
De amateurpsycholoog in me is toch nieuwsgierig.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 13:40:46 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94417299
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Seven. het volgende:

Dat kan zeker. Bovendien is het zo dat als je barboy gaat vragen naar zijn intenties en die zijn niet hetzelfde, dat hij dan keihard gillend wegrent, dus beter nog geen seks als jij meer wil misschien? Het kan nog veranderen. En om eerlijk te zijn, als mij dat overkomt, dan ren ik ook voor mijn leven. Maar als je blijkbaar allebei wel oprecht geïnteresseerd bent om langere tijd samen te zijn, dan lopen dat soort dingen anders of zo.
Het seksgedeelte zijn we al voorbij, dus daar gaat het hem niet inzitten. En mocht een scharrel zijn dan is het eentje waarin meer dan alleen seks gebeurd en dat is relatief nieuw voor mij. Dus vindt het dan zelf ook lastiger om in te schatten hoe een ander er in staat.

Maar het vragen is op dit moment zeker nog geen optie :)
  maandag 21 maart 2011 @ 13:42:25 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94417370
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Knots is gewoon een lief koosnaampje. Knotsneger was wat minder. Hij weet ook dat ik hem zo noem, eh? Vind hij lief. O+. Was trouwens wel lastig om uit te leggen in het Frans.
Tu es un qnotsue! :9~
-Quest-ce que c'est? :?
Un qnotsue tres grande, bella. :Y)
-Huh :(
-...dat ik worst lust. O-) :D :P c_/
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:42:42 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94417375
Ben trouwens wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen jou en knots :Y
pi_94417394
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef Seven. het volgende:
Dat weet ik nog niet, kasta. Het ligt er maar net aan wélke dingen hij niet kan accepteren. Als ik mijn vrienden niet meer mag zien, dan houdt het op. Maar ik ben er dus wel achter gekomen dat hij tot onderhandelen bereid is, dát gevoel had ik eerst niet. Het gevoel dat hij mij wil kneden, tja.. ik denk dat dat tot op zekere hoogte ook niet zo heel slecht zou zijn. Hij houdt mij een spiegel voor op een manier die ik tot dusver goed kan accepteren. Als hij nou zegt, OK, ga lekker met je vrienden rondhangen maar ik heb er wel moeite mee als je er ook daadwerkelijk slaapt.. mja, dan kan ik ook wat water bij de wijn doen want ik heb ook vrouwelijke vrienden bij wie ik kan slapen. Als hij zegt, OK, je bent biseksueel maar zolang je trouw bent aan mij heb ik daar geen problemen mee, waar zou ik dan moeilijk over doen?

Verder is het een lieve sexy knuffelbeer met een leuk gevoel voor humor, mooie lach. Een nette man die anderen respecteert, geen vage problemen met drugs, werkloos of wat dan ook. Ja, ik zou hier als een blok voor kunnen vallen.
Voordat je überhaupt ook nog maar een relatie hebt, wil hij al dat je je geaardheid af zweert.
En tevens geeft hij even tussen neus en lippen door aan dat hij in feite alles wat hij van je weet op zijn zachtst gezegd vrij kut vindt.
Maar nee, dat maakt hem inderdaad tot ideale man voor je.

Zoals ik al zei; niet serieus te nemen.
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 21 maart 2011 @ 13:43:07 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417398
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
Ik heb werkelijk ook nog nooit een date/vrouw zo benaderd als Seven nu met Knotspuddingbuks doet.

Je spreekt toch gewoon af, je maakt grappen, je lacht, je ouwehoert wat en verder zie je het allemaal wel? Dingen accepteren, aankaarten, ik doe dat allemaal nooit hoor.
Dat is ook meer mijn stijl idd. Sowieso ga ik me de eerste weken absoluut niet druk maken over of het nu gaat lukken. Natuurlijk wil ik dat wel, en vind ik het niet leuk als ik een meid helemaal top vind en dat niet wederzijds is, maar ik ga niet aan d'r kop zeuren of discussies aangaan dat het niet "okay" is als ze bi is ofzo. Ik snap dat ook niet zo, wat is er nu erg aan een meid die ook op meiden valt. M.i. biedt dat vooral mogelijkheden :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2011 @ 13:43:49 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_94417423
Ik weet ondertussen meer van de relaties van 'Seven' dan die van mezelf.

Groetjes,

Krea.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:44:59 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417469
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ze lijkt op een ex van me. Donker haar, bruine ogen, bi, valt op eikels en heeft lage standaarden :D
pi_94417482
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
Ik heb werkelijk ook nog nooit een date/vrouw zo benaderd als Seven nu met Knotspuddingbuks doet.

Je spreekt toch gewoon af, je maakt grappen, je lacht, je ouwehoert wat en verder zie je het allemaal wel? Dingen accepteren, aankaarten, ik doe dat allemaal nooit hoor.
Als dat gezeik er in het begin van de relatie al is, gaat het vanaf daar héél hard bergafwaarts en ben ik halverwege het dal al pleite.

Als dat gezeik er echter al vóór de relatie is... Tja, nuff said.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:46:32 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417532
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten, maar vergeet niet dat de meeste kerels hun negatieve eigenschappen in het begin gewoon keihard onderdrukken (ik ga ook niet vertellen dat ik wel eens tot diep in de nacht ga gamen of films ga kijken op de eerste date ;)), dus ik ben benieuwd of dat "niet perse" niet gaat veranderen naar "wel erg graag" en dan "je moet". En dan ben je een jaar verder en ga je het voor de lieve vrede toch maar doen omdat je niet zomaar uit een relatie van 12 maanden stapt. Heb dat bij een ex van me (veel te lieve meid) ook zien gebeuren.

[..]

Je noemt de gemiddelde kerel op :) Ik ken nog wel een paar single teamgenoten die aan dat lijstje voldoen en bovendien niet gaan lopen miepen dat hun vriendin moet gaan veranderen na 6 maanden.

[..]

Ik had het niet over materiele dingen hoor, m'n vriendin is ook gewoon juf dus dat is ook geen issue voor me (m'n ex verdiende 2 keer zoveel als ik, dat was leuk, maar niet meer dan dat).

[..]

De amateurpsycholoog in me is toch nieuwsgierig.
Ik kan niet in de toekomst kijken. Misschien wel, misschien niet. Voorlopig is het nog niet zover. En nee, dat is niet de standaard kerel die ik daar opnoem. Sexy, vlotte communicatie en gevoel voor humor zijn begrippen die je op heel veel manieren invult en dáár vallen voor mij al veel mannen af. Ik vind hem een catch, dit is het type man dat ik trots thuis voor zou stellen.

En OK. In het kort: ik was als kind een halve autist, zeer anders dan de rest van mijn gezinsleven en daardoor ontstond er thuis een situatie kamp Seven. tegen de rest. Dit heeft tot veel afwijzing geleid. Op de middelbare school werd het allemaal 10 keer zo erg, omdat het daar met mijn klasgenoten ook misging. Tegen de tijd dat ik 21 was, was ik wel over die autistische trekken heen gegroeid en tegenwoordig heb ik op sociaal vlak nog maar zelden problemen, buiten dat ik niet altijd goed inschat hoe ik overkom op een ander (de oplossing daarvoor is het je gewoon zelden afvragen). In relaties aangaan heb ik echter wel veel moeite, ik ga heel slecht om met gemixte signalen omdat ik dat associeer met afwijzing. Verder dus een voorkeur voor mannen die me zeer waarschijnlijk gaan afwijzen omdat ik daarmee zou compenseren voor mijn jeugd.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:47:45 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417588
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tu es un qnotsue! :9~
-Quest-ce que c'est? :?
Un qnotsue tres grande, bella. :Y)
-Huh :(
-...dat ik worst lust. O-) :D :P c_/
_O- . Verdomme, ik ben het Franse woord ervoor even vergeten. Google translate houdt het op 'club' maar dat is een knuppel.
Resistance is futile.
pi_94417627
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

_O- . Verdomme, ik ben het Franse woord ervoor even vergeten. Google translate houdt het op 'club' maar dat is een knuppel.
Un grande saucisson?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94417704
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Seven. het volgende:
In relaties aangaan heb ik echter wel veel moeite, ik ga heel slecht om met gemixte signalen omdat ik dat associeer met afwijzing. Verder dus een voorkeur voor mannen die me zeer waarschijnlijk gaan afwijzen omdat ik daarmee zou compenseren voor mijn jeugd.
SPW-/Google-psychologie FTW!
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2011 @ 13:51:44 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_94417754
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef kastanova het volgende:
Heb je geen standaarden meer ofzo, dat je die afgelikte boterham borderliner aan het playen bent?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:52:47 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417813
quote:
18s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voordat je überhaupt ook nog maar een relatie hebt, wil hij al dat je je geaardheid af zweert.
En tevens geeft hij even tussen neus en lippen door aan dat hij in feite alles wat hij van je weet op zijn zachtst gezegd vrij kut vindt.
Maar nee, dat maakt hem inderdaad tot ideale man voor je.

Zoals ik al zei; niet serieus te nemen.
Dat wil hij niet en dat heeft hij ook nooit gezegd. Zijn standpunt was dat holebi's niet natuurlijk zouden zijn.

En tussen neus en lippen door heeft hij gezegd dat hij vind dat ik beter voor mezelf moet zorgen, qua selectiviteit in mannen (kan ik hem geen ongelijk in geven), dat hij een vrouw wil die weet wat ze wil en dat ik naar zijn zin te flierefluiterig ben. Verder stelde hij de vraag of ik toevallig ook seks heb gehad met die vriend waarbij ik bleef slapen. Redelijk relevante vraag, kan ik hem niet echt kwalijk nemen. Meer 'kritiek' heb ik hem eigenlijk niet horen uiten.

quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:

Groetjes,

Krea.
Stay tuned, als je het allemaal zo interessant vindt. :*
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:53:44 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417854
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Seven. het volgende:

Ik kan niet in de toekomst kijken. Misschien wel, misschien niet. Voorlopig is het nog niet zover. En nee, dat is niet de standaard kerel die ik daar opnoem. Sexy, vlotte communicatie en gevoel voor humor zijn begrippen die je op heel veel manieren invult en dáár vallen voor mij al veel mannen af. Ik vind hem een catch, dit is het type man dat ik trots thuis voor zou stellen.
Nouja, je moet 't uiteindelijk zelf weten. Ik ben het wel eens met Kasta en Silenus over hoe het op mij overkomt, maar aan de andere kant gaan we ook uit van een beeld van hem dat jij hier schetst, wie weet interpreteren we dat verkeerd. En al doen we dat niet; als jij er blij van wordt, ga lekker je gang. Sowieso is Fok nogal negatief ingesteld, als iedereen hier naar de gemiddelde Fok relatietherapist (ik heb echt moeite met het woord therapist, maar dat terzijde) zou luisteren zouden 99 van de 100 relaties gedoemd zijn te mislukken.

quote:
En OK. In het kort: ik was als kind een halve autist, zeer anders dan de rest van mijn gezinsleven en daardoor ontstond er thuis een situatie kamp Seven. tegen de rest. Dit heeft tot veel afwijzing geleid. Op de middelbare school werd het allemaal 10 keer zo erg, omdat het daar met mijn klasgenoten ook misging. Tegen de tijd dat ik 21 was, was ik wel over die autistische trekken heen gegroeid en tegenwoordig heb ik op sociaal vlak nog maar zelden problemen, buiten dat ik niet altijd goed inschat hoe ik overkom op een ander (de oplossing daarvoor is het je gewoon zelden afvragen). In relaties aangaan heb ik echter wel veel moeite, ik ga heel slecht om met gemixte signalen omdat ik dat associeer met afwijzing. Verder dus een voorkeur voor mannen die me zeer waarschijnlijk gaan afwijzen omdat ik daarmee zou compenseren voor mijn jeugd.
Ah, je associeert afwijzing met liefde lijkt het. M'n vriendin geeft les aan moeilijk opvoedbare kinderen, o.a. met bindingsissues. Dan heb je dus kinderen die graag geslagen willen worden omdat ze sinds hun vroege jeugd geslagen worden door de ouders. Ze associeren dat met liefde. Best ziek hoe fucked up iemand kan raken als het in hun vroege jeugd misgaat.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:54:27 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417880
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zei toch, in het heel kort. Maakt het niet minder waar. Knots lijkt trouwens wel aardig op mijn vader :o . Eens kijken wat Viva erover zegt.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:57:20 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94417985
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zei toch, in het heel kort. Maakt het niet minder waar. Knots lijkt trouwens wel aardig op mijn vader :o . Eens kijken wat Viva erover zegt.
Ik heb een tijdje terug met een Viva-columniste/redactrice gedate. :D Het is wel erg vrouwelijk dan allemaal, volgens mij werken bij die vrouwenbladen ook vooral veel vrouwen die precies denken te weten hoe een man werkt/denkt/doet. :')

Dat denk ik trouwens zelf ook over vrouwen dus daar zit weinig verschil in.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 maart 2011 @ 14:00:15 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418108
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje terug met een Viva-columniste/redactrice gedate. :D Het is wel erg vrouwelijk dan allemaal, volgens mij werken bij die vrouwenbladen ook vooral veel vrouwen die precies denken te weten hoe een man werkt/denkt/doet. :')

Ghe, heb je haar nog gevraagd naar de horoscopen?

Volgens mijn horoscoop zou ik me dit jaar ongemerkt kwetsbaarder opstellen in de liefde en daar diepgaande contacten aan overhouden. :P . Knots gaat wel erg diep, ja.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:00:22 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418113
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

Volgens mij denken zowel mannen als vrouwen over 't algemeen ook helemaal niet zo complex :)

quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Seven. het volgende:
Ghe, heb je haar nog gevraagd naar de horoscopen?

Volgens mijn horoscoop zou ik me dit jaar ongemerkt kwetsbaarder opstellen in de liefde en daar diepgaande contacten aan overhouden. :P . Knots gaat wel erg diep, ja.
Zo'n 25cm?

(sorry, maar met zo'n voorzet...)
pi_94418133
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat wil hij niet en dat heeft hij ook nooit gezegd. Zijn standpunt was dat holebi's niet natuurlijk zouden zijn.

En tussen neus en lippen door heeft hij gezegd dat hij vind dat ik beter voor mezelf moet zorgen, qua selectiviteit in mannen (kan ik hem geen ongelijk in geven), dat hij een vrouw wil die weet wat ze wil en dat ik naar zijn zin te flierefluiterig ben. Verder stelde hij de vraag of ik toevallig ook seks heb gehad met die vriend waarbij ik bleef slapen. Redelijk relevante vraag, kan ik hem niet echt kwalijk nemen. Meer 'kritiek' heb ik hem eigenlijk niet horen uiten.

[..]

Stay tuned, als je het allemaal zo interessant vindt. :*
Je hebt helemaal gelijk, het is een geweldige catch. Veel succes.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:01:19 #197
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94418160
Jonge jonge, liekt wel een 7 topic hier :')
pi_94418185
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Catbert het volgende:
Volgens mij denken zowel mannen als vrouwen over 't algemeen ook helemaal niet zo complex :)
Ik heb in mijn gehele "carrière" serieus nog maar één vrouw meegemaakt die leefde volgens de wetten der natuur en bijhorende logica. De rest is zo labiel als een schommelstoel.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:03:09 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418217
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Zo'n 25cm?

(sorry, maar met zo'n voorzet...)
Dat was ook vooral de diepte die ik bedoelde.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:07:23 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418379
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef kastanova het volgende:
Ik heb in mijn gehele "carrière" serieus nog maar één vrouw meegemaakt die leefde volgens de wetten der natuur en bijhorende logica. De rest is zo labiel als een schommelstoel.
Labiel wil ik niet zeggen, maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet pragmatisch. Teamissues die bij ons team gewoon opgelost worden (met in het ergste geval afscheid van het 'probleem') blijven in een damesteam doorsudderen. Als een kerel te maken krijgt met issues in bijvoorbeeld z'n relatie kijkt 'ie waar de pijnpunten zitten en gaat dat oplossen. Vrouwen willen dan vooral heel... veel... praten...

Mannen kunnen er volgens mij ook beter mee overweg als hun vriendin vreemdgaat dan vice versa. M'n ex bleef maar doorzagen, maanden later nog.

quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Seven. het volgende:
Dat was ook vooral de diepte die ik bedoelde.
Weet ik, maar als die bal op de stip ligt kan ik 't niet laten :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')