T'Pol.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je kan zo meespelen in Star Trek
Verder lekker ding, ik zou ook alleen langer haar liever zien.. Mja smaken verschillen
Werken op een camping in Kroatië. Dan zou ik van alles moeten doen zoals receptie, knutsel-uurtje, in het campingsupermarktje staan en praatpaal van de gasten.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:12 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oh, jammer dat dat op laatste moment pas naar voren komt. Wat voor werk en in welk land gaat het dan over?
En wat zou het alternatief zijn als je er van zou afzien?
Ah, en bleek zeker nog meer werk in te houden dan eerst aangegeven? Klinkt verder iig wel leuk. Sparen en een grote reis ook, dus het is gelukkig wel een keuze tussen leuke dingenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:30 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Werken op een camping in Kroatië. Dan zou ik van alles moeten doen zoals receptie, knutsel-uurtje, in het campingsupermarktje staan en praatpaal van de gasten.
Iets nieuws zoekenEn of ik toch niet liever nog 2 maanden hier in nl veel werk en dan een grotere reis kan maken.
Nee ze wouden dat ik dan 1,5 maand langer bleef dan ik had aangegeven maar heb dan al vakanties gepland, festivals,weer intro gedoe met vereniging enz. Weet niet of ik dat allemaal wil missen voor zoiets. Mezelf kennende beslis ik morgen van de ene op de andere minuut.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ah, en bleek zeker nog meer werk in te houden dan eerst aangegeven? Klinkt verder iig wel leuk. Sparen en een grote reis ook, dus het is gelukkig wel een keuze tussen leuke dingen![]()
Hopelijk wordt je wakker precies wetende wat je wilt
Trusten allemaal
quote:Op maandag 21 maart 2011 01:42 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Bij de meeste dacht ik toch wel tijdens het verwijderen 'maar hij is zo lekker..' Maar dan bedacht ik me daarna weer hoe niet boeiend of dom ze daarintegen dan weer waren.
Als liefhebber van dames met kort haar zou ik hier inderdaad dan het hoogste cijfer voor geven.quote:
Ik kreeg vanochtend een mailtje dat je automatisch uit m'n lijst zou verdwijnen!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:42 schreef love_sharon het volgende:
OT: bijna iedereen in mijn paiq lijst verwijderd, heb alleen nog de gasten waar ik soms een oppervlakkig praatje mee maak. Bij de meeste dacht ik toch wel tijdens het verwijderen 'maar hij is zo lekker..' Maar dan bedacht ik me daarna weer hoe niet boeiend of dom ze daarintegen dan weer waren.
Tja, d'r zijn best veel kerels die kort haar gewoon een afknapper vinden. Je bent zeker een mooie meid maar door je haar is het gewoon een 'nee'. Heb het er toevallig van 't weekend nog met een paar teamgenoten over gehad en het was ongeveer 7 tegen 1 wat betreft nee versus ja.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
Hoe hoog worden jullie foto's eigenlijk beoordeeld op paiq?
Ik heb voor 3 van mijn foto's cijfers gekregen:
7,7 (kort donker haar, foto is nog geen week oud)
7,9 (kort blond haar, jaar geleden)
9,4 (lang donker haar, 3 jaar geleden)
Foto met lang donker haar? Gief!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef Silenus het volgende:
Het korte haar is ook niet zo mooi nee. Die foto met dat lange donkere haar, daar is Seven echt een mega-chick. Met dat korte haar is ze gewoon een regular chick.
Dat had ze nog nietquote:Op maandag 21 maart 2011 11:06 schreef Silenus het volgende:
Heb je toch niks aan, elke vrouw waarvan haar tieten bijna uit het jurkje vallen heeft zoveel ongelezen oneliners dat je toch niks kan sturen.
Mannen zijn zooo voorspelbaar. Ik ook trouwens.
Lente!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:11 schreef Catbert het volgende:
Aard van 't beestje, doe je niks aan. Mooi kontje + smal middel + tieten = verhoogde bloeddruk
Leuk. Ben benieuwd, hou ons op de hoogte. Hoe ziet de foto eruit?quote:Op maandag 21 maart 2011 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag een date met de 100km-dame. Ben benieuwd, qua chat en foon klikt het iig behoorlijk.
Dat is ook zo'n beetje het leukste van met vrienden op 't terras zitten; al dat mooie spul dat langs komt lopen. Volgens mij ben ik over 50 jaar zo'n vieze oude man van 80 die nog steeds jong grut zit te checkenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:15 schreef Silenus het volgende:
Ik geef de natuur ook altijd de schuld. Niks oppervlakkig, zo zijn we gewoon geschapen. Lekker naar mooie vrouwen kijken, zo nice. En dat op de eerste lentedag!
Uhuh! Gister na de wedstrijd ook weer veel mooi spul zien lopen. Bij 't stichtse hebben ze tegenwoordig cheerleaders (bij hockey ja) bij de wedstrijden thuis van Heren 1. Prachtig initiatief!quote:
Over foto's gesproken; is die van jou met lang haar public domain of hou je die liever voor jezelf?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:17 schreef Seven. het volgende:
Leuk. Ben benieuwd, hou ons op de hoogte. Hoe ziet de foto eruit?
Mooi spul.. Je hebt het over vrouwen niet of de nieuwste gadgets op computergebied ofzo..quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje het leukste van met vrienden op 't terras zitten; al dat mooie spul dat langs komt lopen. Volgens mij ben ik over 50 jaar zo'n vieze oude man van 80 die nog steeds jong grut zit te checken
[..]
Uhuh! Gister na de wedstrijd ook weer veel mooi spul zien lopen. Bij 't stichtse hebben ze tegenwoordig cheerleaders (bij hockey ja) bij de wedstrijden thuis van Heren 1. Prachtig initiatief!
Ah lullooo, je gaat serieus niet menen dat je gisteren op het The Dansant van Kampong was?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat is ook zo'n beetje het leukste van met vrienden op 't terras zitten; al dat mooie spul dat langs komt lopen. Volgens mij ben ik over 50 jaar zo'n vieze oude man van 80 die nog steeds jong grut zit te checken
[..]
Uhuh! Gister na de wedstrijd ook weer veel mooi spul zien lopen. Bij 't stichtse hebben ze tegenwoordig cheerleaders (bij hockey ja) bij de wedstrijden thuis van Heren 1. Prachtig initiatief!
Moet ik weer gaan liggen uploaden enzo. Nu geen zin in. Maar mag best public zijn. Fok.rar is allemaal met lang haar trouwens.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:30 schreef Catbert het volgende:
[..]
Over foto's gesproken; is die van jou met lang haar public domain of hou je die liever voor jezelf?
Yeah! Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat...quote:Op maandag 21 maart 2011 08:58 schreef Garisson72 het volgende:
Zaterdag een date met de 100km-dame. Ben benieuwd, qua chat en foon klikt het iig behoorlijk.
Heb ik een shitload aan foto's gemist ofzoquote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef Silenus het volgende:
Het korte haar is ook niet zo mooi nee. Die foto met dat lange donkere haar, daar is Seven echt een mega-chick. Met dat korte haar is ze gewoon een regular chick.
Feli meisquote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
Net nieuwe baan geaccepteerd bij bedrijf 1 en bedrijf 2 gebeld om te zeggen dat ik voor bedrijf 1 heb gekozen. Idioot hoe dat hetzelfde voelde als met dates: "Het was een geweldige kans die jullie boden en beide bedrijven zijn natuurlijk geweldige werkgevers, maar ik heb toch besloten om voor bedrijf 1 te gaan. Het ligt aan mij, niet aan jullie"
Bilthoven?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:29 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Ik had het even over de paiq-foto's, die staan geloof ik niet op Fok.rar.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:07 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik een shitload aan foto's gemist ofzo.
Kan me overigens sowieso niet voorstellen dat ik bij wie dan ook lang haar beter vind staan...
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 21 maart 2011 11:51 schreef Spirit82 het volgende:
Net nieuwe baan geaccepteerd bij bedrijf 1 en bedrijf 2 gebeld om te zeggen dat ik voor bedrijf 1 heb gekozen. Idioot hoe dat hetzelfde voelde als met dates: "Het was een geweldige kans die jullie boden en beide bedrijven zijn natuurlijk geweldige werkgevers, maar ik heb toch besloten om voor bedrijf 1 te gaan. Het ligt aan mij, niet aan jullie"
Dat gehele fok.rar gedoetje is sowieso langs me heen gegaan, zal wel weer zo'n opgeblazen incrowd thingie zijn.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik had het even over de paiq-foto's, die staan geloof ik niet op Fok.rar.
Staan allemaal naaktfoto's op van fok-users, eigenlijk is het te walgelijk voor woorden.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat gehele fok.rar gedoetje is sowieso langs me heen gegaan, zal wel weer zo'n opgeblazen incrowd thingie zijn.
Als ik fokkers naakt wil zien, date ik ze wel.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Silenus het volgende:
[..]
Staan allemaal naaktfoto's op van fok-users, eigenlijk is het te walgelijk voor woorden.Tenminste, van 95% is het echt heel schmützig.
YOU BASTARD!!quote:Op maandag 21 maart 2011 10:31 schreef Silenus het volgende:
Negers hebben er daarentegen geen enkele moeite mee. Dus weer wat geleerd over aangeleerd gedrag.quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, d'r zijn best veel kerels die kort haar gewoon een afknapper vinden. Je bent zeker een mooie meid maar door je haar is het gewoon een 'nee'. Heb het er toevallig van 't weekend nog met een paar teamgenoten over gehad en het was ongeveer 7 tegen 1 wat betreft nee versus ja.
Maargoed, ik val ook op hockeytrutjes dus van mijn mening moet je je weinig aantrekken
Stel je niet aan.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:32 schreef J0ycie88 het volgende:
Mooi spul.. Je hebt het over vrouwen niet of de nieuwste gadgets op computergebied ofzo..
Er was gister uberhaupt geen TD, dat was vorige weekquote:Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef Silenus het volgende:
Ah lullooo, je gaat serieus niet menen dat je gisteren op het The Dansant van Kampong was?
Heh, waarom denk je dat ik een damesteam trainquote:Ik heb nog getwijfeld om te gaan ook. Heerlijk altijd, lekker in de zon bieren en dan mooi spul checken. Van die lekkere hockeychicks met rokjes en bruine benen en tetten en lehmhmehemhmemhm![]()
![]()
![]()
Haha, ja precies. Als ik 's ochtends vroeg een wedstrijd is, en dan thuis ga douchen, voel je je gewoon uit de toon als je dan aan het eind van de middag terug gaat voor het TD. Sta ook liever gewoon in m'n shirt en trainingsbroekquote:Ik heb nooit gehockeyd, maar veel vrienden van me doen het wel. Die staan daar dan in hun wedstrijdkleren bezweet te zuipen, ben wel eens aangehaakt door gewoon m'n trainingsbroek aan te trekken en m'n haar wat door de war te doen om niet uit de toon te vallen.
Vaak is het zo dat er een TD is als zowel H1 als D1 thuisspeelt, maar dat is geen wet van meden en perzen zegmaar.quote:Mooi, mooi. Ik ga denk ik zeker binnenkort eens een thuiswedstrijdje meepakken!
Yupquote:
Oh, nee bedankt. Die meuk die op KPD staat is al erg genoeg. Ik was gewoon benieuwd naar Seven met lang haar, maar ik ga d'r niet voor door massa's meuk ploegen.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Silenus het volgende:
Staan allemaal naaktfoto's op van fok-users, eigenlijk is het te walgelijk voor woorden.Tenminste, van 95% is het echt heel schmützig.
Ik heb uberhaupt maar 1 Fokker in 't echt ontmoet, en dat had die insteek sowieso niet. Vind ik wel prima zo. Niet dat ik op zoek ben, volg dit topic vooral omdat ik fan ben van de verhalen van jou en Silenusquote:Op maandag 21 maart 2011 12:17 schreef kastanova het volgende:
Als ik fokkers naakt wil zien, date ik ze wel.
Denk dan ook dat mijn real life fok.rar (incl. 2x miss Fok) heel wat interessanter is.
Oh, zal best. Freud meende ook dat mannen eigenlijk op hun moeder vallen, dus ik denk dat je fenotype zeker wel een grote invloed hebt. Ik zie mezelf ook niet opeens op kort haar vallen. Niet dat ik je m'n bed uit zou schoppen overigens, die bruine kijkers maken een hoop goed.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef Seven. het volgende:
Negers hebben er daarentegen geen enkele moeite mee. Dus weer wat geleerd over aangeleerd gedrag.
OK OK. Als jij de ware zou zjin, dan zou ik het wel voor je laten groeien.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Oh, zal best. Freud meende ook dat mannen eigenlijk op hun moeder vallen, dus ik denk dat je fenotype zeker wel een grote invloed hebt. Ik zie mezelf ook niet opeens op kort haar vallen. Niet dat ik je m'n bed uit zou schoppen overigens, die bruine kijkers maken een hoop goed.
Nah, dan heb je inmiddels 2 mooie kutmaanden achter de rugquote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik heb uberhaupt maar 1 Fokker in 't echt ontmoet, en dat had die insteek sowieso niet. Vind ik wel prima zo. Niet dat ik op zoek ben, volg dit topic vooral omdat ik fan ben van de verhalen van jou en Silenus
Laat het provoceren nou maar weer achterwege en kap gewoon met die kerel voordat je een afgehakt kippehoofd onder je kussen vindtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:36 schreef Seven. het volgende:
Knots weer met zijn vragen. Net weer bellen.
-of ik liever seks heb met vrouwen of met mannen
-of voorbinddildo's niet gewoon de man kan vervangen
-hoe hij moet weten dat ik niet voor een vrouw ga vallen op een later punt
-wanneer hij me weer ziet
Hij's wel lief.. Maar eerst zien, dan geloven.
Mannen vallen op hun moeder zoals die was toen ze 20 was.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, als mannen eigenlijk op hun moeder vallen, dan zou ik met mijn korte haar toch alláng een vent gestrikt moeten hebben?
Zélfs met kort haar kun je nog geenszins tippen aan mijn moeder.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef Seven. het volgende:
Trouwens, als mannen eigenlijk op hun moeder vallen, dan zou ik met mijn korte haar toch alláng een vent gestrikt moeten hebben?
Sgoed, als het uitgaat met m'n vriendin ben je de eerste die 't hoortquote:Op maandag 21 maart 2011 12:39 schreef Seven. het volgende:
OK OK. Als jij de ware zou zjin, dan zou ik het wel voor je laten groeien.
M'n moeder heeft geen kort haar hoor, nog steeds niet. Vermoed dat m'n pa het daar ook niet mee eens zou zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 12:40 schreef Seven. het volgende:
Ik heb een bikinifoto gezien van m'n moeder toen ze 18 was. Hot damn. Best raar, bij je eigen moeder denken van "tering die's lekker"quote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mannen vallen op hun moeder zoals die was toen ze 20 was.
Ik moet wel zeggen dat ik bepaalde aspecten die ik in mijn moeder zie ook graag terugzie in het meisje van mijn dromen. Groene ogen bijvoorbeeld.
Oh nee!! Ik val ook op groene ogen, maar dat zou betekenen dat ook ik op mijn moeder valquote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mannen vallen op hun moeder zoals die was toen ze 20 was.
Ik moet wel zeggen dat ik bepaalde aspecten die ik in mijn moeder zie ook graag terugzie in het meisje van mijn dromen. Groene ogen bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Catbert het volgende:
Ik heb een bikinifoto gezien van m'n moeder toen ze 18 was. Hot damn. Best raar, bij je eigen moeder denken van "tering die's lekker"
Bij vrouwen was het volgens Freud natuurlijk omgekeerd, die vielen op hun vaderquote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Spirit82 het volgende:
Oh nee!! Ik val ook op groene ogen, maar dat zou betekenen dat ook ik op mijn moeder valHier gaat iets fout...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |