SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Begrijp ik het dan goed dat alle "niet aartslelijke vrouwen" overspoeld worden met berichten na aanmelding?quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef SophieL het volgende:
Vanmiddag weer eens voor een maand Relatieplanet full membership betaald.Het is alweer een poosje geleden dat ik op dating websites keek. Wat me gelijk opvalt is dat de reacties die ik van mannen krijg bijna allemaal zo kort zijn! Alleen 'hoi' of 'hoe is het'.
Daar hoef je niet eens een foto voor te plaatsen als vrouw zijnde.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef edraket31 het volgende:
Even een quote uit het vorige topic:
[..]
Begrijp ik het dan goed dat alle "niet aartslelijke vrouwen" overspoeld worden met berichten na aanmelding?
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Begrijp ik het dan goed dat alle "niet aartslelijke vrouwen" overspoeld worden met berichten na aanmelding?
Foto is overbodig inderdaad ja, als vrouw zijnde.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha heb een berichtje op knuz..
Die jonge heeft meteen maar even uitgezocht hoeveel reistijd er zou zijn tussen ons.. Wel 40 min! Nou 40 min, heb ik voor deze jongeman niet over..
en dat heb je hem ook laten weten ?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:13 schreef J0ycie88 het volgende:
Haha heb een berichtje op knuz..
Die jonge heeft meteen maar even uitgezocht hoeveel reistijd er zou zijn tussen ons.. Wel 40 min! Nou 40 min, heb ik voor deze jongeman niet over..
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
en dat heb je hem ook laten weten ?
Overigens, "Beste Paiq match" zie je na het foto beoordelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:26 schreef SophieL het volgende:
Nou, maar eens even kijken wat een battle date is.
De match wordt beoordeeld op eigenschappen niet op afstand.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef VacaLoca het volgende:
Ah zo te zien correleert de paiq-index met aantal credits dat je moet betalen om contact op te nemen. Iemand met 97% kost me 4 credits en iemand met index van 39 kost me 33 credits.
Alleen nu dus meid die en hoge indexcijfer heeft en leuk uitziet maar die woont dan 150km weg hemelsbreed terwijl ik had aangegeven dat dat een obstakel is
Waarom vragen ze dan in dezelfde joekel van een vragenlijst waar ook naar eigenschappen gevraagd wordt of meer dan 100km een obstakel is en je kan aangeven; ja heel erg?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De match wordt beoordeeld op eigenschappen niet op afstand.
Omdat dat waarschijnlijk iets zegt over je instelling ten opzichte van wat je voor een date over hebt?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom vragen ze dan in dezelfde joekel van een vragenlijst waar ook naar eigenschappen gevraagd wordt of meer dan 100km een obstakel is en je kan aangeven; ja heel erg?
bij mij 54 keer, en dat is dan in ongeveer 2 maanden tijd..quote:Op zondag 20 maart 2011 21:42 schreef VacaLoca het volgende:
Worden fotos trouwens veel beoordeeld in een maand? Als jullie kijken bij menu>foto's en dan muis over vraagteken achter je cijfer hoeveel keer staat er dan dat ie beoordeeld is en hoelang staat je foto er ongeveer?
Hoef nl ook weer niet dat mn foto heel paiq afgaat
Ok, valt mee te levenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef TwztId het volgende:
[..]
bij mij 54 keer, en dat is dan in ongeveer 2 maanden tijd..
Nog niemand van Fok! gespot wel iemand anders die ik kenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Waarom vragen ze dan in dezelfde joekel van een vragenlijst waar ook naar eigenschappen gevraagd wordt of meer dan 100km een obstakel is en je kan aangeven; ja heel erg?
Skaai van Fok gespot trouwens
Als het goed is gaan deze vragen enkel over die automatische matches die gedaan worden. Dus niet voor speed of battledates.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:50 schreef VacaLoca het volgende:
Het is onrechtvaardige wereldquote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef SophieL het volgende:
[..]
Foto is overbodig inderdaad ja, als vrouw zijnde.
Dacht het niet, of zijn er echt mannen die zo wanhopig zijn?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:20 schreef SophieL het volgende:
Foto is overbodig inderdaad ja, als vrouw zijnde.
Oke ja als het met matching maar wel gebruikt wordt is het goed. Dit was met fotos beoordelen, dan krijg je natuurlijk iedereen en vond ik het alleen apart dat eentje 98% match was maar wel op 150km woonde. Maar zo heel gek is dat ook weer niet, die afstand is een goede filter bij matching maar verder hoeft het ook niet meteen het match% met 30% naar beneden te halen ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het goed is gaan deze vragen enkel over die automatische matches die gedaan worden. Dus niet voor speed of battledates.
Ik heb dat ook aangegeven en krijg enkel matches in mijn stad.
Ik heb het op Relatieplanet niet geprobeerd, maar op Okcupid even geen foto gehad en bleef berichtjes krijgen. Maar sowieso, ga een willekeurige chatbox in met een vrouwennaam en je krijgt echt wel aanspraak. Vrouwen hebben het wat makkelijker dan mannen wat dat betreft.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Dacht het niet, of zijn er echt mannen die zo wanhopig zijn?
Dit is in één van de vorige topics ook aangekaart (vooral door mij). Kennelijk houdt hij geen rekening met wat je invult wanneer je gewoon foto's beoordeelt. Ik had op Paiq bijna alleen maar mensen die op 150+ kilometers afstand wonen. Sowieso ben ik dan benieuwd waar deze mensen wonen, want op 160 kilometer afstand (hemelsbreed) kan het dan alleen maar een Duitser, Belgie of snorkol zijn. Ben wel een beetje genezen van Paiq. Het concept van BD trekt me niet zo (beetje middeleeuws om te "strijden" om een vrouw) en het is lastig dat je niet gewoon een profiel kunt bekijken. Soms match je 98% procent met iemand terwijl ik dan echt zoiets heb van: waarom...? Zo was er een 95% match met iemand die rookt, drinkt en duidelijk teveel stapt (voor mijn doen).quote:Op zondag 20 maart 2011 22:02 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Oke ja als het met matching maar wel gebruikt wordt is het goed. Dit was met fotos beoordelen, dan krijg je natuurlijk iedereen en vond ik het alleen apart dat eentje 98% match was maar wel op 150km woonde. Maar zo heel gek is dat ook weer niet, die afstand is een goede filter bij matching maar verder hoeft het ook niet meteen het match% met 30% naar beneden te halen ofzo.
en wat is jouw best face?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:13 schreef SophieL het volgende:
Hey dit is leuk! Zoiets als Paiq foto beoordelingen http://www.okcupid.com/mybestface handig wel.![]()
Ik kom er nu achter dat ik eerst een heeeeleboel foto's van anderen moet keuren voor ik dat te horen krijg.quote:
Dat moet ik maar van je aannemen dan, want ik zit niet op die sites. Vind Fok wel genoeg.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:10 schreef SophieL het volgende:
Ik heb het op Relatieplanet niet geprobeerd, maar op Okcupid even geen foto gehad en bleef berichtjes krijgen. Maar sowieso, ga een willekeurige chatbox in met een vrouwennaam en je krijgt echt wel aanspraak. Vrouwen hebben het wat makkelijker dan mannen wat dat betreft.
Ah okay nou ja dit is wel het dating site ervaring topic.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan, want ik zit niet op die sites. Vind Fok wel genoeg.
Nog successen dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat moet ik maar van je aannemen dan, want ik zit niet op die sites. Vind Fok wel genoeg.
*kuch* Uit de OP:quote:Op zondag 20 maart 2011 22:19 schreef SophieL het volgende:
Ah okay nou ja dit is wel het dating site ervaring topic.![]()
quote:FOK! (Fotoboek)
Nee, beetje druk met andere zaken IRL gehad.quote:
Toch wel positieve dingen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Techno het volgende:
Nee, beetje druk met andere zaken IRL gehad.
Bullcrap. Althans, dat het volledig nep is.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:10 schreef Techno het volgende:
Take me out is nep. Ze huren zelfs webcam sletjes in. Is zelfs een topic over op Fok.
Het is voor 75% nep hoor, zie andere post van me (met link). En op FOK loopt er dus ook een topic over, inclusief een heleboel achtergrondinformatie. Buiten dat ken ik ook wel wat mensen die meegedaan hebben. Dus die ene ervaring van jou zegt niet zoveel.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef kastanova het volgende:
Bullcrap. Althans, dat het volledig nep is.
Ik heb eens een date gehad met een meid die (bleek na een halve dag) een boek over online dating schreef. Is uiteindelijk 3 dagen bij me gebleven, maar nadat ze ging miepen over m'n rijstijl was het toch wel einde verhaal.
Paar weken later deed ze dus maar met een vriendin mee aan Take me out en heeft er uiteindelijk ook nog een relatie aan overgehouden.
Enige wat "nep" is, is dat ze "verplicht" minimaal 1 van de beschikbaar gestelde accessoire aan moet trekken of op moeten zetten en dat er wel héél scheutig om wordt gegaan met de gratis beschikbaar gestelde drank.
Ach, sowieso.... 80% van wat je op TV ziet kun je beter met een flinke schep zout nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Cue_ het volgende:
Er zit volgens mij ook veel verschil tussen het eerste seizoen en de latere .. wel jammer.
Nederlanders eten al teveel zout.. en dat ook nog eens bij elk programma .. wordt er niet beter opquote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach, sowieso.... 80% van wat je op TV ziet kun je beter met een flinke schep zout nemen.
Dat kan ik beamen. Mijn ex-vriendin stond er ooit tussen. Het gaat er inderdaad wat vreemd aan toe, maar verder is het wel echt.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bullcrap. Althans, dat het volledig nep is.
Beter dan te vroegquote:Op zondag 20 maart 2011 22:42 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen. Mijn ex-vriendin stond er ooit tussen. Het gaat er inderdaad wat vreemd aan toe, maar verder is het wel echt.
Oh - Wat ben ik altijd weer laat....
Daarom verschilt Paiq eigenlijk niet zo veel van traditionele internetdatingsites.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef VacaLoca het volgende:
Krijg bij de knappe trouwens heel vaak:
De persoon van wie deze foto is heeft op dit moment teveel ongelezen OneLiners.
Alsof de meeste vrouwen op datingsites daar zelf zo mee zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef VacaLoca het volgende:
Oh bij de ander verschijn je dus nog wel en je krijgt diegene dus weer terug als die contact opneemt.
Blokkeren kan, maar krijgt zij bericht van. Vind ik te hard![]()
Mja klopt, ik ben te liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Alsof de meeste vrouwen op datingsites daar zelf zo mee zitten
Hamsterwangetjes. Sexy.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme nieuwe match aangevraagd met timecheat en weer eentje wiens wangen al verder uitwijken dan de max lading van een vrachtwagen.
Hahahaha.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
... en 3 daarvan komen sowieso niet bij mij de deur binnen, als is het maar omdat ze er niet doorheen passen...
Matches. Maar als ik bij de vraag "Zou je het bezwaarlijk vinden als een potentiële partner een enigszins gezet postuur heeft?"quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar zijn het matches, of zijn het diegene die bijvoorbeeld je foto hebben beoordeeld? Want het systeem werkt alleen voor matches en niet voor andere zaken.
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
...of hun systeem is sowieso gewoon gaar.
Hoe zwaar ben je zelf? Daar kijkt Paiq natuurlijk ook naarquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Matches. Maar als ik bij de vraag "Zou je het bezwaarlijk vinden als een potentiële partner een enigszins gezet postuur heeft?"
"Ja, heel erg"
Als antwoord ingeef, dan lijkt het me nogal nutteloos om me te matchen met zulke dikke vrouwen. Of ze moeten alle 3 gelogen hebben over gewicht, of Paiq moet 'enigszins gezet' wel heel breed (hihi) nemen of hun systeem is sowieso gewoon gaar.
74 kilo bij 1.84 dus tja...quote:Op maandag 21 maart 2011 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je zelf? Daar kijkt Paiq natuurlijk ook naar
BMI van 21,86 prima dus..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
74 kilo bij 1.84 dus tja...
Maarre net toch nog maar een match aangevraagd en deze ziet er iig wel erg leuk uit. 1e van de 6. En 99% match volgens paiq
7,3 mijn hoofdfotoquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
Hoe hoog worden jullie foto's eigenlijk beoordeeld op paiq?
Ik heb voor 3 van mijn foto's cijfers gekregen:
7,7 (kort donker haar, foto is nog geen week oud)
7,9 (kort blond haar, jaar geleden)
9,4 (lang donker haar, 3 jaar geleden)
Whehehe 2 uur geleden zei je dat je kapte met paiq voor vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 00:48 schreef VacaLoca het volgende:
Heb dus net paar uurtjes foto er op die 3x beoordeeld is... 7.6
Lang haar t.o.v. kort zou van mij ook al snel een punt hoger opleveren. Lang haar
Anyway, nu dus een match gekregen die me daadwerkelijk interesseert. Dan nu tegenovergestelde gedachtegang van eerder; niet van 'pff wat is die dik'' maar 'hmz zou zij mij wel leuk genoeg vinden?
Nog niet eerder ge-internetdate en zoals in vorige topic naar voren kwam sowieso niet zo een dater dus als ik haar te spreken krijg maar eens zien of ik de cojones heb om aan te sturen op een date.
Mja was ff beter dan studerenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Whehehe 2 uur geleden zei je dat je kapte met paiq voor vandaag
Dus toch maar goed dat je bent teruggekeerd
Mail.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef Seven. het volgende:
Toevallig afgelopen zaterdag een supermooie foto getrokken van mij. Ga ik eens testen op paiq.
quote:
Rood kruisje krijg jequote:Op maandag 21 maart 2011 01:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg kraaienpootjes.
Mijn foto's met blond haar en waar ik glimlach allemaal in de 9 en de foto met bruin haar en waar ik serieus kijk een 7,8. Toevalligquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
Hoe hoog worden jullie foto's eigenlijk beoordeeld op paiq?
Ik heb voor 3 van mijn foto's cijfers gekregen:
7,7 (kort donker haar, foto is nog geen week oud)
7,9 (kort blond haar, jaar geleden)
9,4 (lang donker haar, 3 jaar geleden)
Jawel. Denk eerder dat het een permissie-kwestie is. En ik ben je naam kwijt².quote:Op maandag 21 maart 2011 01:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg kraaienpootjes.
Edit: kut. Kan de URL niet meer kopiëren op facebook met die nieuwe foto applicatie.
Kep ereen toegevoegd en die zat 40 km afstand van mij vandaan. Maar nogal vega en houdt niet van stappen. Laat maarquote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef Dizorn het volgende:
Oh en over bewonderaars, had iemand die beide foto's van mij leuk vond160 km afstand helaas, ga ik niet aan beginnen
Ik kijk wel serieus op die van mij, zal eens eentje met lach proberen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mijn foto's met blond haar en waar ik glimlach allemaal in de 9 en de foto met bruin haar en waar ik serieus kijk een 7,8. Toevallig
Vier weken. Maar weet nog niet of ik het doe aangezien ze nu opeens met allemaal voorwaarden komen die hiervoor niet genoemd waren. Morgenmiddag moet ik zeggen of ik wil dus vannacht nog even goed nadenkenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik kijk wel serieus op die van mij, zal eens eentje met lach proberen.
En, wat is het geworden? 2 weken of 4? en waar?
Oh, jammer dat dat op laatste moment pas naar voren komt. Wat voor werk en in welk land gaat het dan over?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:08 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Vier weken. Maar weet nog niet of ik het doe aangezien ze nu opeens met allemaal voorwaarden komen die hiervoor niet genoemd waren. Morgenmiddag moet ik zeggen of ik wil dus vannacht nog even goed nadenken
Dat zie ik wel. Zoals ik al zei zie ik liever lang haar, maar leuk om een beeld te hebben bij de userquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |