Mail.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:51 schreef Seven. het volgende:
Toevallig afgelopen zaterdag een supermooie foto getrokken van mij. Ga ik eens testen op paiq.
quote:
Rood kruisje krijg jequote:Op maandag 21 maart 2011 01:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg kraaienpootjes.
Mijn foto's met blond haar en waar ik glimlach allemaal in de 9 en de foto met bruin haar en waar ik serieus kijk een 7,8. Toevalligquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
Hoe hoog worden jullie foto's eigenlijk beoordeeld op paiq?
Ik heb voor 3 van mijn foto's cijfers gekregen:
7,7 (kort donker haar, foto is nog geen week oud)
7,9 (kort blond haar, jaar geleden)
9,4 (lang donker haar, 3 jaar geleden)
Jawel. Denk eerder dat het een permissie-kwestie is. En ik ben je naam kwijt².quote:Op maandag 21 maart 2011 01:00 schreef Seven. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik krijg kraaienpootjes.
Edit: kut. Kan de URL niet meer kopiëren op facebook met die nieuwe foto applicatie.
Kep ereen toegevoegd en die zat 40 km afstand van mij vandaan. Maar nogal vega en houdt niet van stappen. Laat maarquote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef Dizorn het volgende:
Oh en over bewonderaars, had iemand die beide foto's van mij leuk vond160 km afstand helaas, ga ik niet aan beginnen
Ik kijk wel serieus op die van mij, zal eens eentje met lach proberen.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:02 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Mijn foto's met blond haar en waar ik glimlach allemaal in de 9 en de foto met bruin haar en waar ik serieus kijk een 7,8. Toevallig
Vier weken. Maar weet nog niet of ik het doe aangezien ze nu opeens met allemaal voorwaarden komen die hiervoor niet genoemd waren. Morgenmiddag moet ik zeggen of ik wil dus vannacht nog even goed nadenkenquote:Op maandag 21 maart 2011 01:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik kijk wel serieus op die van mij, zal eens eentje met lach proberen.
En, wat is het geworden? 2 weken of 4? en waar?
Oh, jammer dat dat op laatste moment pas naar voren komt. Wat voor werk en in welk land gaat het dan over?quote:Op maandag 21 maart 2011 01:08 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Vier weken. Maar weet nog niet of ik het doe aangezien ze nu opeens met allemaal voorwaarden komen die hiervoor niet genoemd waren. Morgenmiddag moet ik zeggen of ik wil dus vannacht nog even goed nadenken
Dat zie ik wel. Zoals ik al zei zie ik liever lang haar, maar leuk om een beeld te hebben bij de userquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |