SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar door zo te blijven roepen dat zijn piemel zo groot is krijg ik een minderwaardigheidscomplex
WFPB!
Nee want in navolging van Seven zou jij 't anaal moeten doen met een hoop dirty talk, en dan geclaim achteraf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef Godshand het volgende:
In navolging van Seven zal ik wel zeggen hoe diep de doos van mn volgende date is..
Nee, dat laat ik wel aan jou over. Succesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:58 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Nee want in navolging van Seven zou jij 't anaal moeten doen met een hoop dirty talk, en dan geclaim achteraf.
Ik denk dat we onze mening maar eens bij moeten stellen wat betreft knotsboy...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:15 schreef Seven. het volgende:
Knots was weer hier. Weer veel gepraat. Maar ook seks gehad en daarna belde zijn dochtertje waar hij bleef.
Je zou verbaast zijn...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:56 schreef Dizorn het volgende:
Als je op een niet gefotoshopte foto er goed uitziet, die laten zien. Kan je er nooit véél anders uitzien dan in het echt?
Welke mening bij stellen? En why kansloos?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik denk dat we onze mening maar eens bij moeten stellen wat betreft knotsboy...
Volgens mij weet die kerel namelijk héél goed waar ie mee bezig is.
Oh en Seven, jij bent per definitie weer kansloos bezig...
En dat nét terwijl ik eindelijk eens goede hoop had.
Een site, hoezo?quote:
Mja, als je denkt dat het allemaal leuk en aardig is.. van mij mag het toch een stuk kleiner allemaal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:46 schreef Dizorn het volgende:
En ik dacht altijd dat alleen mannen gingen opscheppen over grootte
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.quote:
Size did matter, rememberquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mja, als je denkt dat het allemaal leuk en aardig is.. van mij mag het toch een stuk kleiner allemaal.
Doorgaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.
Zit ik daar in een chat (speeddate?). Na 5 minuten: doorgaan. Na 10 minuten: doorgaan. Krijg je zo'n wazige foto. Wat moet ik daarmee man?
Je bedoelt van die blokjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:26 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nee joh, net aangemeld. Sowieso een beetje allemaal erg gestuurd, maar goed. Ook dat credits-gedoe een beetje raar, maar goed, ze moeten iets verdienen.
Zit ik daar in een chat (speeddate?). Na 5 minuten: doorgaan. Na 10 minuten: doorgaan. Krijg je zo'n wazige foto. Wat moet ik daarmee man?
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Seven. het volgende:
Schiet eens op kasta!
Al zeker een week geen ruzie gemaakt met je.
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
En niet zo gek dat ik pijn heb trouwens. Ik bloed!. Damn, mogelijk is hij gewoon té groot voor mij. Vorige keer kon ik een kleine 5 dagen niks doen. Dit herinnert mij aan mijn ontmaagding, een kleine 12 jaar geleden. Alleen dat deed tijdens de seks pijn en achteraf niet meer. Hier tijdens weinig last.
Naja, ook dat is relatief natuurlijk...quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kasta heeft blijkbaar wat beters te doen...
De heersende mening over hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:23 schreef Seven. het volgende:
[..]
Welke mening bij stellen? En why kansloos?
Oh, dát. Nja, nevermind.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
De heersende mening over hem.
En waarom kansloos? Omdat je zowaar heel even reëler en volwassener geworden leek.
Maar nu dat je kennelijk niet voldoende aandacht oplevert stap je weer over op de altijd aandacht genererende rol van het warrige, labiele sletje.
En dat vind ik persoonlijk vrij zonde, maar ach, wie ben ik.
Misschien, maar eerder voor tips waar je die legaal mag scoren, al dan niet voor enkele euro'squote:
quote:Mocht je mensen kennen die je misschien een plezier kan doen met Paiq.nl, stuur ze dan de volgende link:
http://paiq.nl/232th32p
De eerste 3 mensen die je via deze link laat inschrijven, krijgen namelijk direct bij aanmelding 150 credits (in plaats van de gebruikelijke 20)!
Uitgeschreven want?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:24 schreef Superlam het volgende:
Ik had me uitgeschreven van paiq en kreeg dit mailtje, dus voor de liefhebbers.
[..]
Omdat ik mezelf nog redelijk te jong vind voor zo'n site. En omdat het me nog prima in de kroeg lukt.quote:
En ga je haar zien?quote:Op zondag 20 maart 2011 15:56 schreef Thornado het volgende:
Mijn Paiq date wil mij vanavond heel graag zien...en ik haar ook!
Hoe oud ben je dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 12:51 schreef Superlam het volgende:
[..]
Omdat ik mezelf nog redelijk te jong vind voor zo'n site. En omdat het me nog prima in de kroeg lukt.
Edit: En natuurlijk omdat ik de afgelopen 1,5 maand dat ik ingeschreven ben geweest niks fatsoenlijks ben tegengekomen.
Dan ga je samen kijkenquote:Op zondag 20 maart 2011 16:02 schreef Thornado het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik moet eigenlijk ook nog tv kijken...
doh
Haha, dat kan...maar wij zijn allebei geen TV kijkers...dus ik moet dan maar de hele avond naar haar kijken...oh, wat ergquote:
Dan moet zij ook de hele avond naar jou kijken.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Haha, dat kan...maar wij zijn allebei geen TV kijkers...dus ik moet dan maar de hele avond naar haar kijken...oh, wat erg
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:09 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Dan moet zij ook de hele avond naar jou kijken.
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:00 schreef Silenus het volgende:
Komt omdat veel vrouwen niet reageren. Ik stuur ook nooit een lange mail, zonde van m'n tijd. Mn foto en profiel moeten het werk doen hoor.
Meer dan 4 zinnen zou ik ook echt niet typen. 1 goede binnenkomer, en dan kijken of het de moeite waard is of niet.. Profiel zou idd wel een beetje voor je moeten spreken, anders blijf je bezig.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.
Bij mij wel, want ik heb natuurlijk een leuke foto en dito profiel.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha zou dat het zijn? Hmm...ja maar op zulke one-word "berichtjes" reageren wij vrouwen dus ook niet.
Dat is dus de reden dat ik nooit berichtjes stuur. Ik heb geen idee wat ik moet zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:57 schreef SophieL het volgende:
Vanmiddag weer eens voor een maand Relatieplanet full membership betaald.Het is alweer een poosje geleden dat ik op dating websites keek. Wat me gelijk opvalt is dat de reacties die ik van mannen krijg bijna allemaal zo kort zijn! Alleen 'hoi' of 'hoe is het'.
Hoi.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:02 schreef SophieL het volgende:
[..]
Al m'n laatste dates duurden minimaal 48 uur...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:37 schreef Silenus het volgende:
Nee, waarom? Een date kan ook wel 24 uur duren, dat maakt toch geen reet uit.
Haha ja oke en het hoeven ook echt geen lappen tekst te zijn, te lang is ook niet goed want grote kans dat een copy paste berichtje is, maar echt op alleen 'hoi' knap ik af. Of hij moet wel een verdomd goede profielfoto hebben.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:39 schreef kastanova het volgende:
En daarnaast, veel verder dan het krampachtig aanknopingspunten zoeken (Ik houd ook van top40 muziek en gezellige dingen doen, wat toevallig!.) kan zo'n eerste bericht toch niet gaan.
Alhoewel er waarschijnlijk tig vrouwen zullen zijn die daar alsnog hun oordeel op baseren.
Kan alle kanten uitgaan lijkt me. Je merkt snel genoeg of er een klik is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Wat is volgens jullie de normale duur van een date wanneer je elkaar alleen online hebt gesproken? Kan me voorstellen dat een 3/4 uur wel genoeg is ook al is het nog gezellig.
Ligt er natuurlijk aan wat jij in je profiel hebt staan en of daar wat over te zeggen is. En verder eerst idd kijken of er uberhaubt belangstelling is, kan je daarna wat meer gaan lullen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha ja oke en het hoeven ook echt geen lappen tekst te zijn, te lang is ook niet goed want grote kans dat een copy paste berichtje is, maar echt op alleen 'hoi' knap ik af. Of hij moet wel een verdomd goede profielfoto hebben.
Ik stuur uitsluitend interesseberichtjesquote:Op zondag 20 maart 2011 18:42 schreef SophieL het volgende:
[..]
Haha ja oke en het hoeven ook echt geen lappen tekst te zijn, te lang is ook niet goed want grote kans dat een copy paste berichtje is, maar echt op alleen 'hoi' knap ik af. Of hij moet wel een verdomd goede profielfoto hebben.
En jij bent dan weer de reden dat wij wél moeite moeten doen!quote:Op zondag 20 maart 2011 18:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stuur uitsluitend interesseberichtjes.
Maar ik ben dan ook wel een extreem lui en verwend kutventje.
Je krijgt de 6 beste te zien dat is toch genoegquote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer dat je met Paiq met fotos beoordelen niet ook je best beoordeelden nog een keer kan rangschikken of iig een grotere lijst terugzien. Nu zie je er enkel 6 terug.
Paiq is wat dat betreft wel een uitkomst, hoef er alleen op oneliners te reageren en een enkele keer stuur ik er 1 terug naar een "fotobewonderaar" ideaal, lekker weinig moeite doenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef VacaLoca het volgende:
Jammer dat je met Paiq met fotos beoordelen niet ook je best beoordeelden nog een keer kan rangschikken of iig een grotere lijst terugzien. Nu zie je er enkel 6 terug.
Natuurlijk, ze hebben vrij snel door dat je leuk bent. Maar soms zijn ze in een speeddate op paiq heel afwachtend en afstandelijk en komen ze pas los bij een paar goede grappen.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Dizorn het volgende:
Ik maak me geen zorgen over die apenkoppen. Ik ga er vanuit dat ik een stuk beter overkomEchter als ze moeten kiezen tussen een heuse hosselkoning of iemand die dat net niet is, moeten we toch wat moeite doen om ze te overtuigen
Lijkt me gelijk zo overdreven, zo beschikbaar zijn, ...quote:Op zondag 20 maart 2011 18:37 schreef Silenus het volgende:
Nee, waarom? Een date kan ook wel 24 uur duren, dat maakt toch geen reet uit.
Daarom ben ik van mening dat je beter iets langer kunt wachten met het aanschrijven van een "nieuwe vrouw" totdat de storm van hoi, hoest, en wat ben jij lekker geil, voorbij is.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Silenus het volgende:
Juist niet, we moeten juist moeite doen dankzij al die onderontwikkele apenkoppen die elke 'nieuwe vrouw' op datingsites bestoken met kansloze mails waardoor je als man bijna direct op -10 begint.
Dan heb jij nog nooit met echt leuke mannen gedatequote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lijkt me gelijk zo overdreven, zo beschikbaar zijn, ...
Ik heb echt geen zin om me weer op nog een datingsite in te schrijven, lijkt me ook geen reet aan om daar met z'n tienen te zitten.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef SophieL het volgende:
Hebben jullie je ook ingeschreven bij die nieuwe dating website Pepper? Kreeg vanmorgen een email dat het vanaf nu live is. http://www.pepper.nl. "De eerste 5000 leden ontvangen een gratis full membership".
Vind het een beetje tegenvallen, al zal dat wel beter worden als er meer mensen zich ingeschreven hebben. Ik had maar 3 matches. Je kunt niet zoeken dus verder dan die drie kan ik niet kijken. Pas morgen krijg ik nieuwe matches te zien.
Gezellig is gezellig, als je het beide leuk vindt zit er geen vastgesteld eind aan een date ofzo. Tenzij er natuurlijk eentje moet werken of een andere afspraak heeft.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Lijkt me gelijk zo overdreven, zo beschikbaar zijn, ...
Hoeveel fotobewonderaars krijg je per week dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Paiq is wat dat betreft wel een uitkomst, hoef er alleen op oneliners te reageren en een enkele keer stuur ik er 1 terug naar een "fotobewonderaar" ideaal, lekker weinig moeite doen
Afgelopen week waren het er 9. (makkelijk bekijken als je een week weg bent en dan pas weer eens op Paiq komt.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:23 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoeveel fotobewonderaars krijg je per week dan?
Heb zojuist een foto geupload. Moet ik me zorgen maken als ik na een week geen bewonderaar heb?
Had ik ook hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef VacaLoca het volgende:
Fuck, ik zie nu pas dat die 6 best beoordeelde per sessie is en niet bewaard wordt. Je kan bij Paiq dus echt niet even rondklikken en dan later eens beslissen om een reactie te sturen.
Verdomme zaten paar leuke bij maar die zal ik dan wel niet meer terugzienMatig systeem eigenlijk.
So true.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:19 schreef VacaLoca het volgende:
Fuck, ik zie nu pas dat die 6 best beoordeelde per sessie is en niet bewaard wordt. Je kan bij Paiq dus echt niet even rondklikken en dan later eens beslissen om een reactie te sturen.
Verdomme zaten paar leuke bij maar die zal ik dan wel niet meer terugzienMatig systeem eigenlijk.
Link, foto, laat ons mee genietenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat houdt 'Beste Paiq-index' precies in? Want daar zie ik nu een van de lelijkste vrouwen ooit bij staan, en zoiets zeg ik niet snel.
Nee. Ik ga niet iemand ongevraagd op een forum gooien.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:32 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Link, foto, laat ons mee genieten
Hahahha, ik heb trouwens eerlijk gezegd nog nooit een echt lekkere chick gezien op een datingsitequote:Op zondag 20 maart 2011 19:33 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet iemand ongevraagd op een forum gooien.
Maar zie al dat het te maken heeft met matchprofiel...
Trouwens zie dat zij 7 credits kost voor een oneliner en een andere chick die wel lekker is 43 credits!
Ik ben nog niet zo thuis op Paiq, maar waar staat dat dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wat houdt 'Beste Paiq-index' precies in? Want daar zie ik nu een van de lelijkste vrouwen ooit bij staan, en zoiets zeg ik niet snel.
Als je op de naam klikt zie je het.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:35 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo thuis op Paiq, maar waar staat dat dan?
Qua uiterlijk zitten er echt wel mooie vrouwen op datingsites dus ik denk dat je kieskeurig bent.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:34 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahha, ik heb trouwens eerlijk gezegd nog nooit een echt lekkere chick gezien op een datingsite![]()
Misschien ben ik kieskeurig..
Er zijn genoeg mooie vrouwen (en mannen) op datingsites. Sommige mensen kunnen beter eens in de spiegel kijken voordat ze anderen afkraken op 'hun lelijkheid' en alleen met een supermodel genoegen te willen nemen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zitten er echt wel mooie vrouwen op datingsites dus ik denk dat je kieskeurig bent.![]()
Misschien is het dus waar dat vrouwen altijd wachten op mannen met een filmsteruiterlijk maar ik krijg hier toch ook het gevoel dat het bij mannen precies hetzelfde is.
Ja, met de index ben ik bekend.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op de naam klikt zie je het.
En een paiq-index wordt ook gedeeltelijk berekend door de fotoscores van elkaars foto's te matchen. Dusseh, ik wil niet lullig zijn, maarreh....
Daar heb je een goed punt. Bij Take me out ook zo.. Er worden er zo veel weggedrukt omdat de ander "te lelijk is"quote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mooie vrouwen (en mannen) op datingsites. Sommige mensen kunnen beter eens in de spiegel kijken voordat ze anderen afkraken op 'hun lelijkheid' en alleen met een supermodel genoegen te willen nemen.
Als je foto's beoordeeld komen er 3 kolommen met 6 personen te staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef SophieL het volgende:
[..]
Ja, met de index ben ik bekend.Alleen zie ik nergens de term 'beste Paiq index' staan.
Precies. En door wat voor wijven ook echt, dat moet dan nog doorgaan voor 'lekker' (mijn type is het niet, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde bevolkingsgroepen zoals laagopgeleide tokkies daarop vallen) maar die hebben een eisenlijst van heb ik jou daar.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt. Bij Take me out ook zo.. Er worden er zo veel weggedrukt omdat de ander "te lelijk is"
Nou en, als je er zelf goed uitziet vind ik ook dat je mag ''eisen'' dat je partner er goed uitziet. En dus weg mag drukken als je de persoon in kwestie niet aantrekkelijk vindtquote:Op zondag 20 maart 2011 19:46 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies. En door wat voor wijven ook echt, dat moet dan nog doorgaan voor 'lekker' (mijn type is het niet, maar ik kan me voorstellen dat bepaalde bevolkingsgroepen zoals laagopgeleide tokkies daarop vallen) maar die hebben een eisenlijst van heb ik jou daar.
En allemaal nog niet eens de mavo afgemaakt, maar praatjes voor tien over waar een man aan moet voldoen.
Het gaat niet om 'er goed uitzien', als je dat programma ziet weet je dat er op zich best prima gasten met een opleiding/goede baan worden weggedrukt door plamuurdozen die nog niet tot tien kunnen tellen.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:49 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nou en, als je er zelf goed uitziet vind ik ook dat je mag ''eisen'' dat je partner er goed uitziet. En dus weg mag drukken als je de persoon in kwestie niet aantrekkelijk vindt
Je valt op vrouwen die te hoog gegrepen zijn voor je maar op een datingsite ben je nog nooit een vrouw tegengekomen met de wauw factor. Ben ik toch benieuwd op wat voor soort types je valt ?quote:Op zondag 20 maart 2011 19:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Ja ik denk dat ik inderdaad te kieskeurig ben, maar ik ben tot nu toe niet echt de vrouw tegengekomen op een datingsite waarvan ik dacht: wauw. En ik heb zo het idee dat dat ook niet gaat gebeuren maar who knows.. Ik val iig wel op vrouwen die te hoog gegrepen zijn voor mijDat weet ik zelf.
Heb mijn foto net 5 min staan!quote:Op zondag 20 maart 2011 19:41 schreef Silenus het volgende:
[..]
Als je op de naam klikt zie je het.
En een paiq-index wordt ook gedeeltelijk berekend door de fotoscores van elkaars foto's te matchen. Dusseh, ik wil niet lullig zijn, maarreh....
Net met foto's beoordelen was het gemiddelde uiterlijk wel stuk beneden het gemiddelde op straat/school/kroegquote:Op zondag 20 maart 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mooie vrouwen (en mannen) op datingsites. Sommige mensen kunnen beter eens in de spiegel kijken voordat ze anderen afkraken op 'hun lelijkheid' en alleen met een supermodel genoegen te willen nemen.
mwah, een paar dates in een weekend kan soms best.. maar dan is het meer voor de gein.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:59 schreef DigitalGirl het volgende:
Overigens hoe gaan jullie om met de wetenschap een date te hebben met iemand die wellicht nog wel 10 dates gepland heeft staan? Of hebben jullie nog nooit een rits aan dates achter elkaar gedaan?
Take me out is nep. Ze huren zelfs webcam sletjes in. Is zelfs een topic over op Fok.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Daar heb je een goed punt. Bij Take me out ook zo.. Er worden er zo veel weggedrukt omdat de ander "te lelijk is"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |