Alsof de meeste vrouwen op datingsites daar zelf zo mee zittenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef VacaLoca het volgende:
Oh bij de ander verschijn je dus nog wel en je krijgt diegene dus weer terug als die contact opneemt.
Blokkeren kan, maar krijgt zij bericht van. Vind ik te hard![]()
Mja klopt, ik ben te liefquote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Alsof de meeste vrouwen op datingsites daar zelf zo mee zitten
Hamsterwangetjes. Sexy.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef VacaLoca het volgende:
Godverdomme nieuwe match aangevraagd met timecheat en weer eentje wiens wangen al verder uitwijken dan de max lading van een vrachtwagen.
Hahahaha.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef VacaLoca het volgende:
... en 3 daarvan komen sowieso niet bij mij de deur binnen, als is het maar omdat ze er niet doorheen passen...
Matches. Maar als ik bij de vraag "Zou je het bezwaarlijk vinden als een potentiële partner een enigszins gezet postuur heeft?"quote:Op zondag 20 maart 2011 23:54 schreef Marver8 het volgende:
[..]
Hahahaha.
Maar zijn het matches, of zijn het diegene die bijvoorbeeld je foto hebben beoordeeld? Want het systeem werkt alleen voor matches en niet voor andere zaken.
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
...of hun systeem is sowieso gewoon gaar.
Hoe zwaar ben je zelf? Daar kijkt Paiq natuurlijk ook naarquote:Op zondag 20 maart 2011 23:57 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Matches. Maar als ik bij de vraag "Zou je het bezwaarlijk vinden als een potentiële partner een enigszins gezet postuur heeft?"
"Ja, heel erg"
Als antwoord ingeef, dan lijkt het me nogal nutteloos om me te matchen met zulke dikke vrouwen. Of ze moeten alle 3 gelogen hebben over gewicht, of Paiq moet 'enigszins gezet' wel heel breed (hihi) nemen of hun systeem is sowieso gewoon gaar.
74 kilo bij 1.84 dus tja...quote:Op maandag 21 maart 2011 00:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe zwaar ben je zelf? Daar kijkt Paiq natuurlijk ook naar
BMI van 21,86 prima dus..quote:Op maandag 21 maart 2011 00:25 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
74 kilo bij 1.84 dus tja...
Maarre net toch nog maar een match aangevraagd en deze ziet er iig wel erg leuk uit. 1e van de 6. En 99% match volgens paiq
7,3 mijn hoofdfotoquote:Op maandag 21 maart 2011 00:43 schreef Seven. het volgende:
Hoe hoog worden jullie foto's eigenlijk beoordeeld op paiq?
Ik heb voor 3 van mijn foto's cijfers gekregen:
7,7 (kort donker haar, foto is nog geen week oud)
7,9 (kort blond haar, jaar geleden)
9,4 (lang donker haar, 3 jaar geleden)
Whehehe 2 uur geleden zei je dat je kapte met paiq voor vandaagquote:Op maandag 21 maart 2011 00:48 schreef VacaLoca het volgende:
Heb dus net paar uurtjes foto er op die 3x beoordeeld is... 7.6
Lang haar t.o.v. kort zou van mij ook al snel een punt hoger opleveren. Lang haar
Anyway, nu dus een match gekregen die me daadwerkelijk interesseert. Dan nu tegenovergestelde gedachtegang van eerder; niet van 'pff wat is die dik'' maar 'hmz zou zij mij wel leuk genoeg vinden?
Nog niet eerder ge-internetdate en zoals in vorige topic naar voren kwam sowieso niet zo een dater dus als ik haar te spreken krijg maar eens zien of ik de cojones heb om aan te sturen op een date.
Mja was ff beter dan studerenquote:Op maandag 21 maart 2011 00:49 schreef Godshand het volgende:
[..]
Whehehe 2 uur geleden zei je dat je kapte met paiq voor vandaag
Dus toch maar goed dat je bent teruggekeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |