abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 maart 2011 @ 13:02:14 #153
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94415963
Klinkt als een extreem vermoeiende kerel eerlijk gezegd. Sowieso wel een beetje bizar serieus als je net aan het daten bent. Meeste meiden met wie ik gedate heb zouden volgens mij gillend weglopen als ik meteen begon met dat het voor mij "wel heel serieus" was ofzo.

quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:01 schreef Seven. het volgende:
MIJN VADER IS GEEN KLOOTZAK!!

Geen grapje, mijn vader is zeer betrouwbaar, heeft nog nooit een nacht niet op de boerderij doorgebracht. Dus daar zit wel een discrepantie in.
Jij wel dan?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_94416089
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 12:12 schreef Silenus het volgende:

[..]

Staan allemaal naaktfoto's op van fok-users, eigenlijk is het te walgelijk voor woorden. :') Tenminste, van 95% is het echt heel schmützig.
Kep net fok.rar binnen, wie is die dame?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_94416107
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef Seven. het volgende:
Dat wordt lastig. Hij belde net weer, om te zeggen dat als hij hieraan begint, dat het wel een blijvende situatie is. Dat hij best wel bang is maar dat hij wel meer inziet dat ik niet zo flierefluiterig ben als hij dacht. Deze week zien we elkaar trouwens niet wegens verschillende roosters, dus we gaan er zaterdag eens over praten.

Mja, leuk wel, als het oprecht is. Maar dat neemt niet weg dat hij en ik heel anders zijn, en ik vraag me af in welke mate hij dingen van mij zou accepteren. Hij kwam in eerste instantie heel dominant over, maar dat beeld heb ik wel wat bij moeten stellen gedurende de laatste week. Hij staat wel open voor discussie en de meningen van anderen, maar als hij het ergens niet mee eens is (biseksueel zijn bijvoorbeeld), dan zal hij evengoed blijven zeggen dat hij het niet OK vindt.
Okay. Ik ga hier slechts 1 korte poging aan wagen overigens.

Maar Seven, denk jij nu echt serieus dat dít dan daadwerkelijk de ideale man voor jou is?
Een man die je op een dusdanige manier binnen zijn kaders wil kneden?

Kom op, waarom hebben we het hier überhaupt over?
I was an atheist until I realized I was God
  maandag 21 maart 2011 @ 13:09:00 #156
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_94416186
Mén, ben na een suf weekend helemaal gesloopt. Bij het verpleegstertje doorgebracht, en bij haar doen we altijd burgerlijk en suf (filmpje, bank, zondagmiddag rondje door het park lopen). Heb alleen wat meer achtergelaten bij haar dan wat kleding ; mijn auto.

File gedoe, geen zin in ; maar mag hem wel weer ophalen ergens deze week ;)
Overal verstand van.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:09:23 #157
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94416197
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:02 schreef Catbert het volgende:
Klinkt als een extreem vermoeiende kerel eerlijk gezegd. Sowieso wel een beetje bizar serieus als je net aan het daten bent. Meeste meiden met wie ik gedate heb zouden volgens mij gillend weglopen als ik meteen begon met dat het voor mij "wel heel serieus" was ofzo.

[..]

Jij wel dan?
Ik ervaar het niet als vermoeiend. Komt omdat hij niet als een slapjanus overkomt maar gewoon iemand die heel direct zegt wat hij voelt, zonder al te bang te zijn om direct op zijn bek te gaan. Daarin lijken we op elkaar. Je hoeft het ook niet direct van de daken te schreeuwen maar je kunt toch onderling afspreken dat je het voorlopig OK vindt om exclusief te zijn om te zien hoe diep het echt zit? Ik ga nu echt nog niet aankondigen op facebook of zo :'). En als het niet blijkt te werken, dan weten we dat binnen een paar weken. Voor mij werkt deze aanpak wel omdat ik op die manier veel zelfverzekerder erin kan stappen. Ik voel me er al een stuk beter over nu, alleen goed nadenken over de vraag of onze levensvisies genoeg overeenstemmen.

En ikzelf ben niet echt een klootzak, ik ben eerlijk over mijn intenties en ik let doorgaans ook goed op dat ik zelf geen gemixte signalen afgeef. Vreemdgaan is niet mijn ding, ik ben zeer loyaal in relaties.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:13:39 #158
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94416348
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:09 schreef Seven. het volgende:
Ik ervaar het niet als vermoeiend. Komt omdat hij niet als een slapjanus overkomt maar gewoon iemand die heel direct zegt wat hij voelt, zonder al te bang te zijn om direct op zijn bek te gaan. Daarin lijken we op elkaar. Je hoeft het ook niet direct van de daken te schreeuwen maar je kunt toch onderling afspreken dat je het voorlopig OK vindt om exclusief te zijn om te zien hoe diep het echt zit? Ik ga nu echt nog niet aankondigen op facebook of zo :'). En als het niet blijkt te werken, dan weten we dat binnen een paar weken. Voor mij werkt deze aanpak wel omdat ik op die manier veel zelfverzekerder erin kan stappen. Ik voel me er al een stuk beter over nu, alleen goed nadenken over de vraag of onze levensvisies genoeg overeenstemmen.
Ik kan er moeilijk over oordelen hoor, ik ken een gozer die een vriendin van me na een eerste date in een brief uitgelegd heeft hoe hij hun toekomst voor zich zag (hij was helemaal hoteldebotel) enzo, dus ik zag dat een beetje voor me. Als jij je er goed bij voelt; you go girl :D Als je op je plaat gaat is dat toch je eigen probleem :)

quote:
En ikzelf ben niet echt een klootzak, ik ben eerlijk over mijn intenties en ik let doorgaans ook goed op dat ik zelf geen gemixte signalen afgeef. Vreemdgaan is niet mijn ding, ik ben zeer loyaal in relaties.
Dan snap ik je reactie over je vader dus niet. Jullie zijn beiden geen klootzak, dus je lijkt op je vader? :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  maandag 21 maart 2011 @ 13:16:16 #159
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94416440
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:06 schreef kastanova het volgende:

[..]

Okay. Ik ga hier slechts 1 korte poging aan wagen overigens.

Maar Seven, denk jij nu echt serieus dat dít dan daadwerkelijk de ideale man voor jou is?
Een man die je op een dusdanige manier binnen zijn kaders wil kneden?

Kom op, waarom hebben we het hier überhaupt over?
Dat weet ik nog niet, kasta. Het ligt er maar net aan wélke dingen hij niet kan accepteren. Als ik mijn vrienden niet meer mag zien, dan houdt het op. Maar ik ben er dus wel achter gekomen dat hij tot onderhandelen bereid is, dát gevoel had ik eerst niet. Het gevoel dat hij mij wil kneden, tja.. ik denk dat dat tot op zekere hoogte ook niet zo heel slecht zou zijn. Hij houdt mij een spiegel voor op een manier die ik tot dusver goed kan accepteren. Als hij nou zegt, OK, ga lekker met je vrienden rondhangen maar ik heb er wel moeite mee als je er ook daadwerkelijk slaapt.. mja, dan kan ik ook wat water bij de wijn doen want ik heb ook vrouwelijke vrienden bij wie ik kan slapen. Als hij zegt, OK, je bent biseksueel maar zolang je trouw bent aan mij heb ik daar geen problemen mee, waar zou ik dan moeilijk over doen?

Verder is het een lieve sexy knuffelbeer met een leuk gevoel voor humor, mooie lach. Een nette man die anderen respecteert, geen vage problemen met drugs, werkloos of wat dan ook. Ja, ik zou hier als een blok voor kunnen vallen.
Resistance is futile.
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2011 @ 13:17:20 #160
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_94416471
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:00 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat wordt lastig. Hij belde net weer, om te zeggen dat als hij hieraan begint, dat het wel een blijvende situatie is. Dat hij best wel bang is maar dat hij wel meer inziet dat ik niet zo flierefluiterig ben als hij dacht. Deze week zien we elkaar trouwens niet wegens verschillende roosters, dus we gaan er zaterdag eens over praten.

Mja, leuk wel, als het oprecht is. Maar dat neemt niet weg dat hij en ik heel anders zijn, en ik vraag me af in welke mate hij dingen van mij zou accepteren. Hij kwam in eerste instantie heel dominant over, maar dat beeld heb ik wel wat bij moeten stellen gedurende de laatste week. Hij staat wel open voor discussie en de meningen van anderen, maar als hij het ergens niet mee eens is (biseksueel zijn bijvoorbeeld), dan zal hij evengoed blijven zeggen dat hij het niet OK vindt.
Hey, ben je deze week weer hetero?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:18:03 #161
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94416497
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:13 schreef Catbert het volgende:

[..]

Ik kan er moeilijk over oordelen hoor, ik ken een gozer die een vriendin van me na een eerste date in een brief uitgelegd heeft hoe hij hun toekomst voor zich zag (hij was helemaal hoteldebotel) enzo, dus ik zag dat een beetje voor me. Als jij je er goed bij voelt; you go girl :D Als je op je plaat gaat is dat toch je eigen probleem :)

[..]

Hij valt wel mee. Het is geen oerromantisch gezever van 'my god, ik wil de rest van mijn leven bij je blijven', maar hij spreekt zijn twijfels uit, net als wat hij wel fijn en leuk vindt.
quote:
Dan snap ik je reactie over je vader dus niet. Jullie zijn beiden geen klootzak, dus je lijkt op je vader? :)
Ik val eigenlijk op grote klootzakken.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:18:35 #162
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94416507
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef Seven. het volgende:
Dat weet ik nog niet, kasta. Het ligt er maar net aan wélke dingen hij niet kan accepteren. Als ik mijn vrienden niet meer mag zien, dan houdt het op. Maar ik ben er dus wel achter gekomen dat hij tot onderhandelen bereid is, dát gevoel had ik eerst niet. Het gevoel dat hij mij wil kneden, tja.. ik denk dat dat tot op zekere hoogte ook niet zo heel slecht zou zijn. Hij houdt mij een spiegel voor op een manier die ik tot dusver goed kan accepteren. Als hij nou zegt, OK, ga lekker met je vrienden rondhangen maar ik heb er wel moeite mee als je er ook daadwerkelijk slaapt.. mja, dan kan ik ook wat water bij de wijn doen want ik heb ook vrouwelijke vrienden bij wie ik kan slapen. Als hij zegt, OK, je bent biseksueel maar zolang je trouw bent aan mij heb ik daar geen problemen mee, waar zou ik dan moeilijk over doen?
Maar je begint net met daten toch? Dan wil je toch geen gezeur aan je hoofd over of hij dingen kan accepteren of niet, of dat jij dingen zou moeten veranderen e.d.?

quote:
Verder is het een lieve sexy knuffelbeer met een leuk gevoel voor humor, mooie lach. Een nette man die anderen respecteert, geen vage problemen met drugs, werkloos of wat dan ook. Ja, ik zou hier als een blok voor kunnen vallen.
Mja, dit laatste klinkt gewoon alsof je de lat niet heel erg hoog legt. Dat mijn 'wederhelft' geen issues met drugs e.d. heeft lijkt me nogal wiedes, dat is echt meteen exit.

quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Seven. het volgende:
Ik val eigenlijk op grote klootzakken.
Omdat je weet dat het uiteindelijk toch stukloopt en je geen verwachtingen hoeft te hebben wat betreft een toekomst tussen jullie beiden?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:18:56 #163
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94416521
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:17 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hey, ben je deze week weer hetero?
Aah, daar heb je Krea weer. :*.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:23:08 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94416665
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Catbert het volgende:

[..]

Maar je begint net met daten toch? Dan wil je toch geen gezeur aan je hoofd over of hij dingen kan accepteren of niet, of dat jij dingen zou moeten veranderen e.d.?

[..]

Nou ja, daar knapte ik dus in eerste instantie een beetje op af. Maar dat blijkt dus allemaal wat genuanceerder te liggen. Ik moet niet persé dingen veranderen, naar het schijnt. Blijkt dat wél het geval te zijn, dan houdt het snel op.

quote:
Mja, dit laatste klinkt gewoon alsof je de lat niet heel erg hoog legt. Dat mijn 'wederhelft' geen issues met drugs e.d. heeft lijkt me nogal wiedes, dat is echt meteen exit.
Ik heb weinig eisen hoor, ben daar vrij makkelijk in. Als er maar een leuke kop op zit met een mooie lach, iemand die fluitend naar zijn werk gaat, een optimist (die kant van hem zal ik toch beter moeten bezien), er moet een klik zijn, ik moet iemand sexy vinden, communicatie moet makkelijk verlopen, hij moet leuke kleren dragen. Hij voldoet grotendeels aan het 'eisenlijstje'.

Ik hoef niet iemand die minstens zoveel verdient, iemand die zogenaamd toffe vrienden heeft, iemand met status enzo, dat doet er voor mij allemaal niet toe en dat heeft er ook nooit toe gedaan.

En ik val op klootzakken grotendeels uit compensatiedrang, lang verhaal.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:24:26 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94416708
Misschien heb ik het gemist.. maar waarom denk je dat hij verschillende dingen niet kan accepteren, heeft hij daar iets over gezegd dan?

Want indd wat Catbert zegt, weet niet of je daar nu al zo erg mee bezig moet zijn. Gewoon beetje daten/lol hebben kan toch ook? Daarna kijk je verder of hij degene is waar je evt een toekomst mee kan hebben.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:30:13 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94416920
Ik heb werkelijk ook nog nooit een date/vrouw zo benaderd als Seven nu met Knotspuddingbuks doet.

Je spreekt toch gewoon af, je maakt grappen, je lacht, je ouwehoert wat en verder zie je het allemaal wel? Dingen accepteren, aankaarten, ik doe dat allemaal nooit hoor.
Gourmetten of steengrillen?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:31:05 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94416952
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Misschien heb ik het gemist.. maar waarom denk je dat hij verschillende dingen niet kan accepteren, heeft hij daar iets over gezegd dan?

Want indd wat Catbert zegt, weet niet of je daar nu al zo erg mee bezig moet zijn. Gewoon beetje daten/lol hebben kan toch ook? Daarna kijk je verder of hij degene is waar je evt een toekomst mee kan hebben.
Eigenlijk zijn we vanaf het eerste moment al redelijk serieus geweest over dit soort dingen :o . Onze eerste ontmoeting werd mij door een ander al gevraagd wat ik nu wilde in het leven met bijbehorend kruisverhoor dat ik niet serieus zou zijn, dus de toon was al wel gezet.

Hij was eerst vrij stellig in zijn overtuigingen aangaande holebi's, man-vrouw vriendschappen, omgaan met andere mensen in relaties en vriendschappen. Over dat soort dingen hebben we wel een beetje gepraat maar omdat ik geen zin had in vette discussies hebben we het er maar op gehouden dat de ander zijn mening daarover maar moet hebben. Ik was natuurlijk ook vrij stellig in dat holebi's OK zijn, dat man-vrouw vriendschappen geen énkel probleem zijn etc. etc. Ik weet niet precies waarom maar hij lijkt nu ook adem te halen en eigenlijk krijg ik de indruk dat hij vooral geïntimideerd was door mijn levensstijl. Nu we elkaar wat beter leren kennen, laten we beiden de defensie wat zakken en dan is er ineens sprake van een dialoog waarin we naar elkaar luisteren.

Maar goed, buiten dit alles spreken we vooral over zijn werk, mijn werk, zijn vrienden, mijn vrienden, familie, we zijn uit eten geweest, we lachen, wandelen, bellen, smsen en soms hebben we seks :o .
Resistance is futile.
pi_94416955
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:30 schreef Silenus het volgende:
Ik heb werkelijk ook nog nooit een date/vrouw zo benaderd als Seven nu met Knotspuddingbuks doet.

Je spreekt toch gewoon af, je maakt grappen, je lacht, je ouwehoert wat en verder zie je het allemaal wel? Dingen accepteren, aankaarten, ik doe dat allemaal nooit hoor.
Jij bent ook geen vrouw..

Veel vrouwen zijn zo, maar houden dit lekker voor zichzelf..
edit: hoewel Seven natuurlijk ook wel een aparte dramaqueen is...
  maandag 21 maart 2011 @ 13:33:08 #169
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417017
quote:

There's more to it. Maar dat benadruk ik hier niet zo, omdat ik daar zelf wel heel OK mee ben dus dat hoeft niet in de groep gegooid te worden. Story of my life trouwens, als iets mij bezig houdt, dan deel ik dat.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:34:59 #170
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94417089
Moet wel zeggen.. Nu paar keer met barboy afgesproken en gezellige avonden gehad. En merk ana mezelf nu wel dat ik mij afvraag wat voor intenties hij heeft erbij. Zou hij eventueel meer in mij zien dan gezellige avondjes of is that all.

Weet wel, dat toen ik een keer bij een vorige date dat vroeg hij hem heel snel gevlogen was _O-

Bij mezelf denk ik er natuurlijk ook over na, maar weet voor mezelf ook het antwoord nog niet helemaal. Aan de andere kant denk ik, waarom wil ik het in godsnaam weten... ik kan toch ook gewoon lol hebben en wel zien of het eventueel strand een keer, of juist niet.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:35:41 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417112
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:31 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent ook geen vrouw..

Veel vrouwen zijn zo, maar houden dit lekker voor zichzelf..
edit: hoewel Seven natuurlijk ook wel een aparte dramaqueen is...

:*

Denk het ook wel. Zodra een vrouw echt interesse heeft in een man, dan wil ze dit soort dingen weten van hem. Een man kijkt wel uit voor hij zijn kwetsbare kant laat zien natuurlijk :7 .

En ik flap gewoon alles eruit waar ik veel over nadenk :+ .
Resistance is futile.
pi_94417185
Knots, barboy, verpleegstertje. Mooie termen voor jullie dates :') :D
  maandag 21 maart 2011 @ 13:38:24 #173
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417197
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:34 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen.. Nu paar keer met barboy afgesproken en gezellige avonden gehad. En merk ana mezelf nu wel dat ik mij afvraag wat voor intenties hij heeft erbij. Zou hij eventueel meer in mij zien dan gezellige avondjes of is that all.

Weet wel, dat toen ik een keer bij een vorige date dat vroeg hij hem heel snel gevlogen was _O-

Bij mezelf denk ik er natuurlijk ook over na, maar weet voor mezelf ook het antwoord nog niet helemaal. Aan de andere kant denk ik, waarom wil ik het in godsnaam weten... ik kan toch ook gewoon lol hebben en wel zien of het eventueel strand een keer, of juist niet.
Dat kan zeker. Bovendien is het zo dat als je barboy gaat vragen naar zijn intenties en die zijn niet hetzelfde, dat hij dan keihard gillend wegrent, dus beter nog geen seks als jij meer wil misschien? Het kan nog veranderen. En om eerlijk te zijn, als mij dat overkomt, dan ren ik ook voor mijn leven. Maar als je blijkbaar allebei wel oprecht geïnteresseerd bent om langere tijd samen te zijn, dan lopen dat soort dingen anders of zo.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:38:52 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94417212
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Godshand het volgende:
Ik vind barboy nog best meevallen, maar dan is het wel gelijk duidelijk :)

Ik noem hem zo ook tegenover vriendinnen :@
  maandag 21 maart 2011 @ 13:39:18 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417232
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Godshand het volgende:
Knots is gewoon een lief koosnaampje. Knotsneger was wat minder. Hij weet ook dat ik hem zo noem, eh? Vind hij lief. O+. Was trouwens wel lastig om uit te leggen in het Frans.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:39:39 #176
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417253
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:23 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, daar knapte ik dus in eerste instantie een beetje op af. Maar dat blijkt dus allemaal wat genuanceerder te liggen. Ik moet niet persé dingen veranderen, naar het schijnt. Blijkt dat wél het geval te zijn, dan houdt het snel op.
Je moet het zelf weten, maar vergeet niet dat de meeste kerels hun negatieve eigenschappen in het begin gewoon keihard onderdrukken (ik ga ook niet vertellen dat ik wel eens tot diep in de nacht ga gamen of films ga kijken op de eerste date ;)), dus ik ben benieuwd of dat "niet perse" niet gaat veranderen naar "wel erg graag" en dan "je moet". En dan ben je een jaar verder en ga je het voor de lieve vrede toch maar doen omdat je niet zomaar uit een relatie van 12 maanden stapt. Heb dat bij een ex van me (veel te lieve meid) ook zien gebeuren.

quote:
Ik heb weinig eisen hoor, ben daar vrij makkelijk in. Als er maar een leuke kop op zit met een mooie lach, iemand die fluitend naar zijn werk gaat, een optimist (die kant van hem zal ik toch beter moeten bezien), er moet een klik zijn, ik moet iemand sexy vinden, communicatie moet makkelijk verlopen, hij moet leuke kleren dragen. Hij voldoet grotendeels aan het 'eisenlijstje'.
Je noemt de gemiddelde kerel op :) Ik ken nog wel een paar single teamgenoten die aan dat lijstje voldoen en bovendien niet gaan lopen miepen dat hun vriendin moet gaan veranderen na 6 maanden.

quote:
Ik hoef niet iemand die minstens zoveel verdient, iemand die zogenaamd toffe vrienden heeft, iemand met status enzo, dat doet er voor mij allemaal niet toe en dat heeft er ook nooit toe gedaan.
Ik had het niet over materiele dingen hoor, m'n vriendin is ook gewoon juf dus dat is ook geen issue voor me (m'n ex verdiende 2 keer zoveel als ik, dat was leuk, maar niet meer dan dat).

quote:
En ik val op klootzakken grotendeels uit compensatiedrang, lang verhaal.
De amateurpsycholoog in me is toch nieuwsgierig.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:40:46 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94417299
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:38 schreef Seven. het volgende:

Dat kan zeker. Bovendien is het zo dat als je barboy gaat vragen naar zijn intenties en die zijn niet hetzelfde, dat hij dan keihard gillend wegrent, dus beter nog geen seks als jij meer wil misschien? Het kan nog veranderen. En om eerlijk te zijn, als mij dat overkomt, dan ren ik ook voor mijn leven. Maar als je blijkbaar allebei wel oprecht geïnteresseerd bent om langere tijd samen te zijn, dan lopen dat soort dingen anders of zo.
Het seksgedeelte zijn we al voorbij, dus daar gaat het hem niet inzitten. En mocht een scharrel zijn dan is het eentje waarin meer dan alleen seks gebeurd en dat is relatief nieuw voor mij. Dus vindt het dan zelf ook lastiger om in te schatten hoe een ander er in staat.

Maar het vragen is op dit moment zeker nog geen optie :)
  maandag 21 maart 2011 @ 13:42:25 #178
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94417370
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Seven. het volgende:

[..]

Knots is gewoon een lief koosnaampje. Knotsneger was wat minder. Hij weet ook dat ik hem zo noem, eh? Vind hij lief. O+. Was trouwens wel lastig om uit te leggen in het Frans.
Tu es un qnotsue! :9~
-Quest-ce que c'est? :?
Un qnotsue tres grande, bella. :Y)
-Huh :(
-...dat ik worst lust. O-) :D :P c_/
  maandag 21 maart 2011 @ 13:42:42 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94417375
Ben trouwens wel benieuwd hoe het gaat lopen tussen jou en knots :Y
pi_94417394
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef Seven. het volgende:

Voordat je überhaupt ook nog maar een relatie hebt, wil hij al dat je je geaardheid af zweert.
En tevens geeft hij even tussen neus en lippen door aan dat hij in feite alles wat hij van je weet op zijn zachtst gezegd vrij kut vindt.
Maar nee, dat maakt hem inderdaad tot ideale man voor je.

Zoals ik al zei; niet serieus te nemen.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:43:07 #181
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417398
quote:

Dat is ook meer mijn stijl idd. Sowieso ga ik me de eerste weken absoluut niet druk maken over of het nu gaat lukken. Natuurlijk wil ik dat wel, en vind ik het niet leuk als ik een meid helemaal top vind en dat niet wederzijds is, maar ik ga niet aan d'r kop zeuren of discussies aangaan dat het niet "okay" is als ze bi is ofzo. Ik snap dat ook niet zo, wat is er nu erg aan een meid die ook op meiden valt. M.i. biedt dat vooral mogelijkheden :)
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2011 @ 13:43:49 #182
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_94417423
Ik weet ondertussen meer van de relaties van 'Seven' dan die van mezelf.

Groetjes,

Krea.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:44:59 #183
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417469
quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:
Ze lijkt op een ex van me. Donker haar, bruine ogen, bi, valt op eikels en heeft lage standaarden :D
pi_94417482
quote:

Als dat gezeik er in het begin van de relatie al is, gaat het vanaf daar héél hard bergafwaarts en ben ik halverwege het dal al pleite.

Als dat gezeik er echter al vóór de relatie is... Tja, nuff said.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:46:32 #185
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417532
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:39 schreef Catbert het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten, maar vergeet niet dat de meeste kerels hun negatieve eigenschappen in het begin gewoon keihard onderdrukken (ik ga ook niet vertellen dat ik wel eens tot diep in de nacht ga gamen of films ga kijken op de eerste date ;)), dus ik ben benieuwd of dat "niet perse" niet gaat veranderen naar "wel erg graag" en dan "je moet". En dan ben je een jaar verder en ga je het voor de lieve vrede toch maar doen omdat je niet zomaar uit een relatie van 12 maanden stapt. Heb dat bij een ex van me (veel te lieve meid) ook zien gebeuren.

[..]

Je noemt de gemiddelde kerel op :) Ik ken nog wel een paar single teamgenoten die aan dat lijstje voldoen en bovendien niet gaan lopen miepen dat hun vriendin moet gaan veranderen na 6 maanden.

[..]

Ik had het niet over materiele dingen hoor, m'n vriendin is ook gewoon juf dus dat is ook geen issue voor me (m'n ex verdiende 2 keer zoveel als ik, dat was leuk, maar niet meer dan dat).

[..]

De amateurpsycholoog in me is toch nieuwsgierig.
Ik kan niet in de toekomst kijken. Misschien wel, misschien niet. Voorlopig is het nog niet zover. En nee, dat is niet de standaard kerel die ik daar opnoem. Sexy, vlotte communicatie en gevoel voor humor zijn begrippen die je op heel veel manieren invult en dáár vallen voor mij al veel mannen af. Ik vind hem een catch, dit is het type man dat ik trots thuis voor zou stellen.

En OK. In het kort: ik was als kind een halve autist, zeer anders dan de rest van mijn gezinsleven en daardoor ontstond er thuis een situatie kamp Seven. tegen de rest. Dit heeft tot veel afwijzing geleid. Op de middelbare school werd het allemaal 10 keer zo erg, omdat het daar met mijn klasgenoten ook misging. Tegen de tijd dat ik 21 was, was ik wel over die autistische trekken heen gegroeid en tegenwoordig heb ik op sociaal vlak nog maar zelden problemen, buiten dat ik niet altijd goed inschat hoe ik overkom op een ander (de oplossing daarvoor is het je gewoon zelden afvragen). In relaties aangaan heb ik echter wel veel moeite, ik ga heel slecht om met gemixte signalen omdat ik dat associeer met afwijzing. Verder dus een voorkeur voor mannen die me zeer waarschijnlijk gaan afwijzen omdat ik daarmee zou compenseren voor mijn jeugd.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:47:45 #186
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417588
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef Silenus het volgende:

[..]

Tu es un qnotsue! :9~
-Quest-ce que c'est? :?
Un qnotsue tres grande, bella. :Y)
-Huh :(
-...dat ik worst lust. O-) :D :P c_/
_O- . Verdomme, ik ben het Franse woord ervoor even vergeten. Google translate houdt het op 'club' maar dat is een knuppel.
Resistance is futile.
pi_94417627
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

_O- . Verdomme, ik ben het Franse woord ervoor even vergeten. Google translate houdt het op 'club' maar dat is een knuppel.
Un grande saucisson?
pi_94417704
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Seven. het volgende:
In relaties aangaan heb ik echter wel veel moeite, ik ga heel slecht om met gemixte signalen omdat ik dat associeer met afwijzing. Verder dus een voorkeur voor mannen die me zeer waarschijnlijk gaan afwijzen omdat ik daarmee zou compenseren voor mijn jeugd.
SPW-/Google-psychologie FTW!
  Official ESF Kreviewer maandag 21 maart 2011 @ 13:51:44 #189
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_94417754
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef kastanova het volgende:
Heb je geen standaarden meer ofzo, dat je die afgelikte boterham borderliner aan het playen bent?
  maandag 21 maart 2011 @ 13:52:47 #190
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417813
quote:
18s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef kastanova het volgende:

[..]

Voordat je überhaupt ook nog maar een relatie hebt, wil hij al dat je je geaardheid af zweert.
En tevens geeft hij even tussen neus en lippen door aan dat hij in feite alles wat hij van je weet op zijn zachtst gezegd vrij kut vindt.
Maar nee, dat maakt hem inderdaad tot ideale man voor je.

Zoals ik al zei; niet serieus te nemen.
Dat wil hij niet en dat heeft hij ook nooit gezegd. Zijn standpunt was dat holebi's niet natuurlijk zouden zijn.

En tussen neus en lippen door heeft hij gezegd dat hij vind dat ik beter voor mezelf moet zorgen, qua selectiviteit in mannen (kan ik hem geen ongelijk in geven), dat hij een vrouw wil die weet wat ze wil en dat ik naar zijn zin te flierefluiterig ben. Verder stelde hij de vraag of ik toevallig ook seks heb gehad met die vriend waarbij ik bleef slapen. Redelijk relevante vraag, kan ik hem niet echt kwalijk nemen. Meer 'kritiek' heb ik hem eigenlijk niet horen uiten.

quote:
14s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:43 schreef Kreator het volgende:

Groetjes,

Krea.
Stay tuned, als je het allemaal zo interessant vindt. :*
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:53:44 #191
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94417854
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:46 schreef Seven. het volgende:

Ik kan niet in de toekomst kijken. Misschien wel, misschien niet. Voorlopig is het nog niet zover. En nee, dat is niet de standaard kerel die ik daar opnoem. Sexy, vlotte communicatie en gevoel voor humor zijn begrippen die je op heel veel manieren invult en dáár vallen voor mij al veel mannen af. Ik vind hem een catch, dit is het type man dat ik trots thuis voor zou stellen.
Nouja, je moet 't uiteindelijk zelf weten. Ik ben het wel eens met Kasta en Silenus over hoe het op mij overkomt, maar aan de andere kant gaan we ook uit van een beeld van hem dat jij hier schetst, wie weet interpreteren we dat verkeerd. En al doen we dat niet; als jij er blij van wordt, ga lekker je gang. Sowieso is Fok nogal negatief ingesteld, als iedereen hier naar de gemiddelde Fok relatietherapist (ik heb echt moeite met het woord therapist, maar dat terzijde) zou luisteren zouden 99 van de 100 relaties gedoemd zijn te mislukken.

quote:
En OK. In het kort: ik was als kind een halve autist, zeer anders dan de rest van mijn gezinsleven en daardoor ontstond er thuis een situatie kamp Seven. tegen de rest. Dit heeft tot veel afwijzing geleid. Op de middelbare school werd het allemaal 10 keer zo erg, omdat het daar met mijn klasgenoten ook misging. Tegen de tijd dat ik 21 was, was ik wel over die autistische trekken heen gegroeid en tegenwoordig heb ik op sociaal vlak nog maar zelden problemen, buiten dat ik niet altijd goed inschat hoe ik overkom op een ander (de oplossing daarvoor is het je gewoon zelden afvragen). In relaties aangaan heb ik echter wel veel moeite, ik ga heel slecht om met gemixte signalen omdat ik dat associeer met afwijzing. Verder dus een voorkeur voor mannen die me zeer waarschijnlijk gaan afwijzen omdat ik daarmee zou compenseren voor mijn jeugd.
Ah, je associeert afwijzing met liefde lijkt het. M'n vriendin geeft les aan moeilijk opvoedbare kinderen, o.a. met bindingsissues. Dan heb je dus kinderen die graag geslagen willen worden omdat ze sinds hun vroege jeugd geslagen worden door de ouders. Ze associeren dat met liefde. Best ziek hoe fucked up iemand kan raken als het in hun vroege jeugd misgaat.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:54:27 #192
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94417880
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:50 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ik zei toch, in het heel kort. Maakt het niet minder waar. Knots lijkt trouwens wel aardig op mijn vader :o . Eens kijken wat Viva erover zegt.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 13:57:20 #193
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94417985
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:54 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik zei toch, in het heel kort. Maakt het niet minder waar. Knots lijkt trouwens wel aardig op mijn vader :o . Eens kijken wat Viva erover zegt.
Ik heb een tijdje terug met een Viva-columniste/redactrice gedate. :D Het is wel erg vrouwelijk dan allemaal, volgens mij werken bij die vrouwenbladen ook vooral veel vrouwen die precies denken te weten hoe een man werkt/denkt/doet. :')

Dat denk ik trouwens zelf ook over vrouwen dus daar zit weinig verschil in.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:00:15 #194
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418108
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb een tijdje terug met een Viva-columniste/redactrice gedate. :D Het is wel erg vrouwelijk dan allemaal, volgens mij werken bij die vrouwenbladen ook vooral veel vrouwen die precies denken te weten hoe een man werkt/denkt/doet. :')

Ghe, heb je haar nog gevraagd naar de horoscopen?

Volgens mijn horoscoop zou ik me dit jaar ongemerkt kwetsbaarder opstellen in de liefde en daar diepgaande contacten aan overhouden. :P . Knots gaat wel erg diep, ja.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:00:22 #195
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418113
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:57 schreef Silenus het volgende:

Volgens mij denken zowel mannen als vrouwen over 't algemeen ook helemaal niet zo complex :)

quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Seven. het volgende:
Ghe, heb je haar nog gevraagd naar de horoscopen?

Volgens mijn horoscoop zou ik me dit jaar ongemerkt kwetsbaarder opstellen in de liefde en daar diepgaande contacten aan overhouden. :P . Knots gaat wel erg diep, ja.
Zo'n 25cm?

(sorry, maar met zo'n voorzet...)
pi_94418133
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:52 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat wil hij niet en dat heeft hij ook nooit gezegd. Zijn standpunt was dat holebi's niet natuurlijk zouden zijn.

En tussen neus en lippen door heeft hij gezegd dat hij vind dat ik beter voor mezelf moet zorgen, qua selectiviteit in mannen (kan ik hem geen ongelijk in geven), dat hij een vrouw wil die weet wat ze wil en dat ik naar zijn zin te flierefluiterig ben. Verder stelde hij de vraag of ik toevallig ook seks heb gehad met die vriend waarbij ik bleef slapen. Redelijk relevante vraag, kan ik hem niet echt kwalijk nemen. Meer 'kritiek' heb ik hem eigenlijk niet horen uiten.

[..]

Stay tuned, als je het allemaal zo interessant vindt. :*
Je hebt helemaal gelijk, het is een geweldige catch. Veel succes.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:01:19 #197
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94418160
Jonge jonge, liekt wel een 7 topic hier :')
pi_94418185
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Catbert het volgende:
Volgens mij denken zowel mannen als vrouwen over 't algemeen ook helemaal niet zo complex :)
Ik heb in mijn gehele "carrière" serieus nog maar één vrouw meegemaakt die leefde volgens de wetten der natuur en bijhorende logica. De rest is zo labiel als een schommelstoel.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:03:09 #199
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418217
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:00 schreef Catbert het volgende:

[..]

[..]

Zo'n 25cm?

(sorry, maar met zo'n voorzet...)
Dat was ook vooral de diepte die ik bedoelde.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:07:23 #200
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418379
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:02 schreef kastanova het volgende:
Ik heb in mijn gehele "carrière" serieus nog maar één vrouw meegemaakt die leefde volgens de wetten der natuur en bijhorende logica. De rest is zo labiel als een schommelstoel.
Labiel wil ik niet zeggen, maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet pragmatisch. Teamissues die bij ons team gewoon opgelost worden (met in het ergste geval afscheid van het 'probleem') blijven in een damesteam doorsudderen. Als een kerel te maken krijgt met issues in bijvoorbeeld z'n relatie kijkt 'ie waar de pijnpunten zitten en gaat dat oplossen. Vrouwen willen dan vooral heel... veel... praten...

Mannen kunnen er volgens mij ook beter mee overweg als hun vriendin vreemdgaat dan vice versa. M'n ex bleef maar doorzagen, maanden later nog.

quote:
12s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:03 schreef Seven. het volgende:
Dat was ook vooral de diepte die ik bedoelde.
Weet ik, maar als die bal op de stip ligt kan ik 't niet laten :)
  maandag 21 maart 2011 @ 14:08:29 #201
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94418412
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:07 schreef Catbert het volgende:
Weet ik, maar als die bal op de stip ligt kan ik 't niet laten :)
Er was al gescoord hoor, jij was nu even die voetballer die de bal dan even oppakt en nog een keer voor de leuk tegen het net schopt. :P
  maandag 21 maart 2011 @ 14:09:00 #202
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94418428
quote:

[..]

Labiel wil ik niet zeggen, maar de meeste vrouwen zijn gewoon niet pragmatisch. Teamissues die bij ons team gewoon opgelost worden (met in het ergste geval afscheid van het 'probleem') blijven in een damesteam doorsudderen. Als een kerel te maken krijgt met issues in bijvoorbeeld z'n relatie kijkt 'ie waar de pijnpunten zitten en gaat dat oplossen. Vrouwen willen dan vooral heel... veel... praten...

Praten en vooral géén dingen doen met de mogelijke conclusies :P Maar niet praten met je vriend hoor, want die begrijpt je toch niet :')

Zoals een maat van me ooit zei, het is jammer dat mannen zo lelijk zijn anders was ik homo.
pi_94418485
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:09 schreef Cocktailprikker het volgende:

[..]

Praten en vooral géén dingen doen met de mogelijke conclusies :P Maar niet praten met je vriend hoor, want die begrijpt je toch niet :')
Jongens niet zo sexistisch.

Het verschil tussen man en vrouwen is bewust. Vul elkaar aan op de punten waar je een gebrek hebt (vrouwen rationeel denken, mannen verzorgen en beschermen) en alles komt goed :)
  maandag 21 maart 2011 @ 14:12:47 #204
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418592
Dit zal iedereen verbazen maar buiten relaties ben ik dus heel pragmatisch en rationeel voor een vrouw.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:13:07 #205
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418610
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:08 schreef Silenus het volgende:

Er was al gescoord hoor, jij was nu even die voetballer die de bal dan even oppakt en nog een keer voor de leuk tegen het net schopt. :P
Gun me dat pleziertje! Ik kan voor geen meter voetballen dus ik moet het daar een beetje van hebben.

quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:10 schreef Godshand het volgende:
Jongens niet zo sexistisch.

Het verschil tussen man en vrouwen is bewust. Vul elkaar aan op de punten waar je een gebrek hebt (vrouwen rationeel denken, mannen verzorgen en beschermen) en alles komt goed :)
Niks sexistisch aan; veel vrouwen geven 't zelf toe dat wat betreft hoe mannen en vrouwen in groepen samenwerken je veel beter een man kan zijn.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:13:49 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94418630
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef Seven. het volgende:
Dit zal iedereen verbazen maar buiten relaties ben ik dus heel pragmatisch en rationeel voor een vrouw.
Ik vraag mij af in hoeverre vrouwen dat over zichzelf kunnen zeggen. Denk toch dat we de mening daarover moeten over laten aan een man/mannen.

Want volgens mij vinden veel vrouwen dat namelijk van zichzelf :')
  maandag 21 maart 2011 @ 14:15:23 #207
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418692
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik vraag mij af in hoeverre vrouwen dat over zichzelf kunnen zeggen. Denk toch dat we de mening daarover moeten over laten aan een man/mannen.

Nee, serieus. Ik ben rationeler dan de meeste vrouwen. Niet zo rationeel als de gemiddelde man. En hoezo zouden wij dat zelf niet kunnen beoordelen?
Resistance is futile.
pi_94418697
quote:

[..]

Dat!! Ik denk dat geen enkele vrouw toe zal geven dat ze een emotionele miep is die urenlang over niks door kan zagen, terwijl we het allemaal wel eens doen, we hebben dan alleen niet zo door ofzo :@
Sarcasme. Herken het.
pi_94418738
quote:
7s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Nee, serieus. Ik ben rationeler dan de meeste vrouwen. Niet zo rationeel als de gemiddelde man. En hoezo zouden wij dat zelf niet kunnen beoordelen?
Pragmatisch en rationeel :') Misschien voor dingen die je niet na aan het hart liggen, maar dat geldt voor iedere vrouw. Zodra er echter emoties bij komen kijken, is iedere vrouw hetzelfde. De één een heel stuk achterbakser dan de ander, maar we blijven een stelletje kijvende harentrekkers bij elkaar :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:17:10 #210
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418757
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:15 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Dat!! Ik denk dat geen enkele vrouw toe zal geven dat ze een emotionele miep is die urenlang over niks door kan zagen, terwijl we het allemaal wel eens doen, we hebben dan alleen niet zo door ofzo :@
Het enige waarover ik zeur is dat het in de liefde maar niet wil lukken ;( . Verder ben ik transportplanner, dat betekent dat je wel pragmatisch MOET zijn.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:17:18 #211
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418769
quote:

Punt is dat vrouwen het van andere vrouwen niet accepteren als ze zich opstellen zoals een man dat zou doen. Damesteams hebben ook een mannelijke coach nodig. Ik snap dat het seksistisch overkomt maar meiden nemen van een kerel veel makkelijker opdrachten aan ("tackle-back lopen met je luie donder!") dan van vrouwen. Krijg je altijd discussies van.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:17:54 #212
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418801
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:16 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Pragmatisch en rationeel :') Misschien voor dingen die je niet na aan het hart liggen, maar dat geldt voor iedere vrouw. Zodra er echter emoties bij komen kijken, is iedere vrouw hetzelfde. De één een heel stuk achterbakser dan de ander, maar we blijven een stelletje kijvende harentrekkers bij elkaar :P
Goed punt. Maar er zijn dan ook niet zo veel dingen waar ik me emotioneel bij betrokken voel.
Resistance is futile.
pi_94418808
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Seven. het volgende:

[..]

Het enige waarover ik zeur is dat het in de liefde maar niet wil lukken ;( . Verder ben ik transportplanner, dat betekent dat je wel pragmatisch MOET zijn.
Jah, voor mijn werk MOET ik ook pragmatisch zijn, daarom zeg ik ook: wat betreft zaken die je niet na aan het hart liggen. Overigens kan ik me topics herinneren waarin je behoorlijk miept over de aandacht van jouw collegas en mannen dit en mannen zus :P
Sarcasme. Herken het.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:18:37 #214
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94418834
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:17 schreef Catbert het volgende:

[..]

Punt is dat vrouwen het van andere vrouwen niet accepteren als ze zich opstellen zoals een man dat zou doen. Damesteams hebben ook een mannelijke coach nodig. Ik snap dat het seksistisch overkomt maar meiden nemen van een kerel veel makkelijker opdrachten aan ("tackle-back lopen met je luie donder!") dan van vrouwen. Krijg je altijd discussies van.
Ghe. Right on. Mannen accepteren dat ook niet van vrouwen trouwens.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:19:00 #215
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94418850
quote:
6s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:18 schreef Seven. het volgende:
Ghe. Right on. Mannen accepteren dat ook niet van vrouwen trouwens.
Maar wel van mannen :D
pi_94418855
quote:
Exáct. En zodra je dan ná dat ellenlange, inefficiënte gelul éindelijk richting een oplossing gaat werken, krijg je alsnóg het verwijt dat je niet geluisterd hebt.
Want hey, als je écht had geluisterd en je je écht in haar had verplaatst, dan had je het niet eens in je hóófd gehaald om nu al aan eventuele oplossing te denken :').

quote:
Mannen kunnen er volgens mij ook beter mee overweg als hun vriendin vreemdgaat dan vice versa. M'n ex bleef maar doorzagen, maanden later nog.
De mijne begon volledig te flippen omdat ik het pas na een week verteld had en heeft binnen een uur ook direct maar even haar ouders gebeld om het te melden.
Twee weken daarna was ik weer welkom en ben ik 3 uur bezig geweest met het fixen van haar telefoon.
Twee weken daarna haatte ze me en wilde me nooit meer zien.
Weer twee weken later smste ze dat ze me miste in bed.
Vervolgens wilde ze tijd omdat ze nog niet over me heen was.
En inmiddels ziet me als anti-christ en wordt m'n post op straat gegooid onder een stuk hout.

Zou allemaal op zich nog wel te verklaren kunnen zijn, klein detail is echter dat ik haar in al die weken slechts 1 keer daadwerkelijk gesproken en dat ik dus ook geen flauw idee heb waar die stemmingswisselingen telkens überhaupt vandaan komen :?.
pi_94418928
quote:
9s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:12 schreef Seven. het volgende:
Dan tel je kennelijk de slager en de bakker ook als zijnde een relatie.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:21:26 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_94418975
quote:
Ik ben redelijk anti-vrouw (om het maar even zo te noemen). Dus mbt het seksistische ben ik het alleen maar met je eens.

Ook zo grappig, een mannelijke collega speelt in een band.. en hij probeert heel voorzichtig aan mij (als vrouw zijnde) te vertellen dat de nieuwe vrouw in zijn band de sfeer wat verpest/veranderd. Maar niks ten nadele van vrouwen blablabla

Als iemand het met dergelijke zaken eens is / begrijpt.. ben ik het wel _O-
  maandag 21 maart 2011 @ 14:21:56 #219
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_94418992
Ze was een vrouw Kasta. Dat verklaart alles toch wel. En begrijpen zullen we dat niet maar we weten wel dát het zo is :+

Verder.. wat een psychologie hier zeg. De aarde blijft ondertussen rondjes draaien door psychologen als Freud die zich in hun graf omdraaien.
WFPB!
pi_94418995
quote:
Yep.
Kun je als vrouwelijke coach bij elke tactische aanpassing of wissel weer uitleggen dat je écht niets persoonlijks tegen haar hebt :').
  maandag 21 maart 2011 @ 14:23:52 #221
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94419085
quote:
2s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dan tel je kennelijk de slager en de bakker ook als zijnde een relatie.
Welnee, ik kom binnen en ik weet precies wat ik wil hebben hoor :')
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:24:56 #222
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94419128
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef kastanova het volgende:
Exáct. En zodra je dan ná dat ellenlange, inefficiënte gelul éindelijk richting een oplossing gaat werken, krijg je alsnóg het verwijt dat je niet geluisterd hebt.
Want hey, als je écht had geluisterd en je je écht in haar had verplaatst, dan had je het niet eens in je hóófd gehaald om nu al aan eventuele oplossing te denken :').
Ugh, ja. En het herhalen van zetten. Als ik ergens naar vraag, en daar antwoord op krijg, dan accepteer ik dat antwoord ja of nee. Maar dat gaat dan wel van het vragenlijstje af. Maar ik ga niet elke dag weer exact diezelfde vraag ("was ze mooier dan ik" "nee schat" "maar waarom ben je dan met d'r naar bed gegaan" "ik voelde me alleen lieverd" (gelul overigens, dat wijf was echt enorm lekker)) stellen!

quote:
De mijne begon volledig te flippen omdat ik het pas na een week verteld had en heeft binnen een uur ook direct maar even haar ouders gebeld om het te melden.
Twee weken daarna was ik weer welkom en ben ik 3 uur bezig geweest met het fixen van haar telefoon.
En inmiddels ziet me als anti-christ en wordt m'n post op straat gegooid onder een stuk hout.

Zou allemaal op zich nog wel te verklaren kunnen zijn, klein detail is echter dat ik haar in al die weken slechts 1 keer daadwerkelijk gesproken en dat ik dus ook geen flauw idee heb waar die stemmingswisselingen telkens überhaupt vandaan komen :?.
Oh, dat klinkt labieler dan die van mij in ieder geval. Ik ben helemaal in het begin van de relatie vreemdgegaan, en daar is ze 2 jaar later achter gekomen. Dat ging ook ongeveer zo, maar iets minder extreem. Wel van "rot op" naar "ik wil het proberen" naar "je moet 't huis uit" naar "ik wil je toch blijven zien" naar "dit werkt zo niet" naar "ik heb zin in je ik wil je" naar opeens volledige radiostilte :D

Best bizar dat de beste seks de seks was nadat we definitief uit elkaar gingen. Ze ging opeens een stuk beter d'r best doen, zeker om iets te bewijzen :D
  maandag 21 maart 2011 @ 14:27:44 #223
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_94419256
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 09:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik kreeg vanochtend een mailtje dat je automatisch uit m'n lijst zou verdwijnen! :o
Komt omdat we te lang niet meer over Fokkers hebben geroddeld ;)
  maandag 21 maart 2011 @ 14:27:57 #224
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94419268
quote:
11s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:19 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Aha. Dus je hebt die chick gewoon bedonderd. Nee OK. Weer wat geleerd, ik vroeg het mij al af.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:28:44 #225
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_94419303
quote:
10s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:21 schreef kastanova het volgende:
Yep.
Kun je als vrouwelijke coach bij elke tactische aanpassing of wissel weer uitleggen dat je écht niets persoonlijks tegen haar hebt :').
Ik heb ooit voor hun een keepster geregeld, en die was echt HEEL erg goed. Een 6e klasse damesteam meet een keepster niveau 2e klasse. Daar win je dus wedstrijden mee. Maarja, een 2e klasse keepster verwacht dat als je zegt "Carine, dek die spits op de kop" je dat ook gewoon gaat doen (sowieso is in hockey de wil van de keeper wet, klaar) en niet met de keep in discussie gaat over de "toon" van haar opdracht en dat ze dat ook best vriendelijk kan vragen. Die was dus binnen een paar weken weer weg. }:|
  maandag 21 maart 2011 @ 14:32:06 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_94419437
Ey trouwens, alsof het coachen van een team met 'rennen met die luie donder!!!!' lekker rationeel is.
Resistance is futile.
  maandag 21 maart 2011 @ 14:32:55 #227
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_94419467
quote:
15s.gif Op maandag 21 maart 2011 14:32 schreef Seven. het volgende:
Ey trouwens, alsof het coachen van een team met 'rennen met die luie donder!!!!' lekker rationeel is.
Niks mis mee. :N
  maandag 21 maart 2011 @ 14:33:43 #228
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_94419496
Anders snappen ze het niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')