quote:
Nee man, Erik heeft een lila handtasjequote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef grazz het volgende:
Oja zou Tha_Erik die ook bij zich hebben gehad dan?
kek kleurtje hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee man, Erik heeft een lila handtasje![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het leuk en hem ook. Maar ben gewoon een angsthaas.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in zo'n eerste stap (als je wilt zoenen lol)..soms wel, ligt ook aan de eh sfeer ofzo.. maar de laatste keer vroeg ik gewoon zo uit het niets; denk je nog dat we gaan zoenen? en toen duurde het niet lang meer lol
Welk topic zit Erik in? Of had je pm?quote:
In het vorigequote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk topic zit Erik in? Of had je pm?
Ohquote:
Heb ik jou gesmst?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn telefoon deed moeilijk dus ik zat klem in het vorige topic.
Alleen tijdens de date. Daar heb ik niet op geantwoord.quote:
Nee dat merkte ik, ik was bang dat ik de verkeerde gesmst hadquote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen tijdens de date. Daar heb ik niet op geantwoord..
quote:
Jij mij op mijn eerstvolgende date ookquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mij op mijn eerstvolgende date ookIk heb over 4 jaar vast nog wel dit nummer
De dwamaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mij op mijn eerstvolgende date ookIk heb over 4 jaar vast nog wel dit nummer
Zeker welquote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Ach, dan kan het alleen maar meevallen hoop ik
Ik heb ook ooit wel eens geroepen 'Zeg wordt er nou nog gezoend of hoe zit dat???'quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in zo'n eerste stap (als je wilt zoenen lol)..soms wel, ligt ook aan de eh sfeer ofzo.. maar de laatste keer vroeg ik gewoon zo uit het niets; denk je nog dat we gaan zoenen? en toen duurde het niet lang meer lol
Oh ja Greys, dat heb je wel eens verteld, leuke smsquote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
na tien minuten een smsje met 'Jij bent leuk, ik denk dat ik je maar hou'.
Ja, Erik heb je al iets van hem gehoord, smsje?quote:
Ja, op zich wel. Hoop ikquote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh nou wat ik eigenlijk wilde zeggen... dat is ook kut, dat 'wordt er wel of niet gezoend'
Ik snap het dus wel, Erik. Maar het is klote dat je nu nog niet van je zenuwen af bent.
Had je het idee dat hij het wel leuk vond?
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Erik heb je al iets van hem gehoord, smsje?
Daar heb ik ook zo'n hekel aan.. Nouja, hekel.. je hebt van die mensen die je overladen met smsjes/je nr meteen willen... dan denk ik ook van..Ho ho ff rustig aanquote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar hij is sowieso niet zo van het "Ik begraaf je met mijn berichten!"
andere afspraak als in.. nog een date?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Wie besloot er een einde aan te breien vandaag en waarom?
Had hij of jij nog een andere afspraak vanavond ofzo? Hoe ging dat?
*nieuwsgierig*
Nou ja, zonder nr valt er sowieso lastig contact te leggen, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo'n hekel aan.. Nouja, hekel.. je hebt van die mensen die je overladen met smsjes/je nr meteen willen... dan denk ik ook van..Ho ho ff rustig aan![]()
Overladen of niks laten horen... ik snap niet dat iemand na een date niks van zich laat horen. Of het nou geslaagd was of juist niet... Je kunt toch 1 smsje sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo'n hekel aan.. Nouja, hekel.. je hebt van die mensen die je overladen met smsjes/je nr meteen willen... dan denk ik ook van..Ho ho ff rustig aan![]()
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrechtquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Wie besloot er een einde aan te breien vandaag en waarom?
Had hij of jij nog een andere afspraak vanavond ofzo? Hoe ging dat?
*nieuwsgierig*
Hmz. Misschien wist hij zich geen houding meer te geven.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrecht.
Nou, ik ga dan maar eerst mailenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, zonder nr valt er sowieso lastig contact te leggen, toch?
Oh..maar zo ben ik niet hoor! Wel zo netjes om iets te laten horen vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overladen of niks laten horen... ik snap niet dat iemand na een date niks van zich laat horen. Of het nou geslaagd was of juist niet... Je kunt toch 1 smsje sturen?
Als het altijd van jouw kant af moet komen.
Bij ons was het eerst msn, toen nummer (met instructie dat we allebei niet van bellen houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan maar eerst mailenof nog liever.. een brief schrijven
(nee grapje)
Maar bellen vind ik al een 'spannende' stap.. vind het zo gek om met iemand te bellen die ik niet ken
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst msn, toen nummer (met instructie dat we allebei niet van bellen houden), en toen afspreken. Niet allemaal op dezelfde dag though
.
Maar twas zulk lekker weer!? Wandeling maken, parkje etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrecht.
Oh nee bellen vind ik ook vreselijkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan maar eerst mailenof nog liever.. een brief schrijven
(nee grapje)
Maar bellen vind ik al een 'spannende' stap.. vind het zo gek om met iemand te bellen die ik niet ken
hehe, das ook wel een belangrijke jah!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?
Ja smsen durf ik dan nog wel haha. In december gaf ik mn nr ook aan iemand die me wel aardig/leuk leek. En die ging me ineens bellen dus ik schrok en heb toen maar niet opgenomen wahaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee bellen vind ik ook vreselijk
Maar nr geven om te smsen kan wel
Het komt ook wel van hem af. Iets meer van mij thoughquote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?
Grootmoeder's adviesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Dan laat jij nu even wat minder horen dus, kijken wat er gebeurt
Heuj!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niets mis met neurotischquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag?
* Tha_Erik subtiel het onderwerp verschuift.
Thanks hoor, allemaal. Ik weet dat ik soms een beetje neurotisch ben enzo.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys is geen grootmoeder. Is een lekker wijf.
Hmz. Hebben de 3js daar laatst niet opgetreden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met neurotisch
En gewoon aangeven als je er niet over wilt praten of juist wel.
Ik heb vandaag niet veel gedaan, vanmorgen even naar de Doelen en vanavond uit eten geweest in Driebergen voor de Restaurantweek.
Ja! Voor KWF Kankerfonds, twee avondenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Hmz. Hebben de 3js daar laatst niet opgetreden?
Ik ben zo ookquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou onwijs van veel berichtjes krijgen en sturenSoms juist te veel zelfs
Yep. Op youtube staan filmpjes en dat klonk zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Voor KWF Kankerfonds, twee avonden
Was heel goed, schijnt. Alleen het was doordeweeks en ik heb het maar overgeslagen
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo ook. Maar ik houd me bij hem best heel erg in.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooi
Ik moet in therapie als ik het zo lees
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooi
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Herkenbaar
. En dat niks terugkrijgen gaat dan ook eigenlijk over na een minuut al niks terugkrijgen
.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik lach wel, maar ik vind je wel verfrissend eerlijk hoor Tombo![]()
Doe eens een voorbeeld van zo'n 'wanhoops-sms'? ()
Sms je dan dat ie de tering kan krijgen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het is wel eerlijk, maar of het productief is vraag ik mij afquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik lach wel, maar ik vind je wel verfrissend eerlijk hoor Tombo![]()
Tuurlijk, maar iemand die normaal binnen de 10 minuten terug smst, dan stuur ik dus zo'n wanhoops-sms en krijg ik terug:quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Maar iemand kan toch ff aan het douchen zijn of bellen of op de plee of....
En dan heb je toch niet constant je telefoon in je hand?
Ik heb mijn telefoon op mijn werk altijd in mijn tas en het sms geluid staat uit.
Dan merk ik soms pas na uren dat ik uberhaupt een sms heb
quote:Niks aan de hand schat, ik zat in vergadering![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel dan al als het al een beetje wat is hoor, dus niet met iemand die ik nog niet gezoend heb ofzo
Nee joh, dan ga ik smsen of ie boos is, dat ie niet reageert, of ie twijfelt, of ie me nog wel leuk vindt...Niet meer doen hoor, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Zo doen normale mensen dat inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn telefoon op mijn werk altijd in mijn tas en het sms geluid staat uit.
Nee, dat zei hij ookquote:
En dan herken ik dan weerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij ook
Ik doe ook echt mn best hoor, echt, maar ik ben gewoon vaak niet zeker genoeg van mezelf om erop te vertrouwen dat iemand me echt leuk vindt
Ik heb mijn telefoon nooit uit, tenminste, nooit bewust.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef grazz het volgende:
[..]
En dan herken ik dan weeren nog ergers..ik heb soms mn mob. hele dag uit. Wordt ook niet altijd door iedereen gewaardeerd
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
en toen zei ze 'Nee hoor, hij is niet dood, ik hoor hem nu gewoon piano spelen beneden'.
Oh, zo erg zou ik ook zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat wel ooit bij één iemand gehad, heel lang geleden.
Dat was sowieso een eikel () maar da's weer een ander verhaal.
Die vertrok bv rustig onverwachts met een vriend even naar Frankrijk om een zeilboot op te halen zonder dat te laten weten en dan was hij voor het gemak ook even vergeten dat hij met mij afgesproken had. Dus als ik dan smste of belde een dag van te voren hoe laat en waar en zo en ik hem niet te pakken kreeg... nou ja, dat kon nog. Uren later nog niet. Die avond ook nog niet. En de volgende dag ook niet. Toen ben ik er heen gereden (naar Breda) om te kijken of ie soms dood in huis lag. De lul.
En nog een keertje (jaaaa ja, ik had niet geleerd van die ene keer![]()
) met dezelfde, toen kreeg ik hem ook dagen niet te pakken en toen heb ik zijn moeder gebeld (ssssssssssht, ik weet dat het erg is) die boven hem woonde - in een apart huis - en toen zei ze 'Nee hoor, hij is niet dood, ik hoor hem nu gewoon piano spelen beneden'.
Nou dan moet je dus gewoon de conclusie trekken dat iemand je klaarblijkelijk niet leuk genoeg vindt, ook al bleef hij zelf volhouden van wel
Ik net ook, toen ik het typtequote:
Ja d'oh!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, zo erg zou ik ook zijn![]()
Heb je hem gedumpt toen?
Ik weet dus niet of ik hem zou kunnen dumpen dan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik net ook, toen ik het typte
[..]
Ja d'oh!
Of eigenlijk was ik al soort-van gedumpt natuurlijk
Tuurlijk wel, je laat je toch niet als een stuk stront behandelenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik hem zou kunnen dumpen dan hoor
Tegelspreukjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je laat je toch niet als een stuk stront behandelen
Mwah, daar ben ik meestal vrij laat mee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je laat je toch niet als een stuk stront behandelen
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens meegemaakt, dat je achteraf denkt "jemig"quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik meestal vrij laat mee hoor
Moest ook lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat wel ooit bij één iemand gehad, heel lang geleden.
Dat was sowieso een eikel () maar da's weer een ander verhaal.
Die vertrok bv rustig onverwachts met een vriend even naar Frankrijk om een zeilboot op te halen zonder dat te laten weten en dan was hij voor het gemak ook even vergeten dat hij met mij afgesproken had. Dus als ik dan smste of belde een dag van te voren hoe laat en waar en zo en ik hem niet te pakken kreeg... nou ja, dat kon nog. Uren later nog niet. Die avond ook nog niet. En de volgende dag ook niet. Toen ben ik er heen gereden (naar Breda) om te kijken of ie soms dood in huis lag. De lul.
En nog een keertje (jaaaa ja, ik had niet geleerd van die ene keer![]()
) met dezelfde, toen kreeg ik hem ook dagen niet te pakken en toen heb ik zijn moeder gebeld (ssssssssssht, ik weet dat het erg is) die boven hem woonde - in een apart huis - en toen zei ze 'Nee hoor, hij is niet dood, ik hoor hem nu gewoon piano spelen beneden'.
Nou dan moet je dus gewoon de conclusie trekken dat iemand je klaarblijkelijk niet leuk genoeg vindt, ook al bleef hij zelf volhouden van wel
Mijn oude buurman uit Alkmaar?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, vergeef me voor m'n nieuwsgierigheid, maar vorig jaar had je toch een contactverzoekje, heb je nog wat van "die persoon" gehoord?
Ahquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Hij smste laatst nog, maar heb het niet gevraagd
En dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld of moeilijk zijnquote:En de volgende dag was hij pissed omdat ik er niet was en 'hij dat wel had verwacht'.
Ja, wat je met hard schreeuwen niet voor beeld kan oproepen hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw Tombo, ik moet eerlijk zeggen dat ik je helemaal niet zo over vind komen als dat je jezelf nu hier neerzet![]()
![]()
.
Mjah, relatie, relatie, we deden het toen zo'n maand of 7 met elkaar ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Moest ook lachen
Dat zou ik nou niet doen denk ik...tenzij het in een relatie is natuurlijk.
Nou het is wel een hele goeiequote:
quote:
Niet 'wel eens', meerdere keren ook hier hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens meegemaakt, dat je achteraf denkt "jemig"
Ja, dat vind ik ook een relatie hoor!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, relatie, relatie, we deden het toen zo'n maand of 7 met elkaar ofzo.
Ik vond dat wel een relatie ().
Ja datquote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet 'wel eens', meerdere keren ook hier hoor![]()
Ah popje tochquote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wat je met hard schreeuwen niet voor beeld kan oproepen he![]()
Ik ben echt heel onzeker hoor, helemaaaaaaaaaal met mannenDie laat ik dan ook gewoon absoluut niet dichtbij komen meestal, ik vertrouw ze niet
Gevalletje slechte relatie met vader enzo
Vind het altijd wel lastig..wat is nou ee relatie? Sommigen hebben na 1 week al een relatie of ze zeggen na 1 week al 'ik hou van je' (dan ben ik dus wegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, relatie, relatie, we deden het toen zo'n maand of 7 met elkaar ofzo.
Ik vond dat wel een relatie ().
Het enige dat ik héél apart vond was als ik daar dan sliep, dat ik zijn moeder 's ochtends door de gang kon zien lopen door de raampjes in de gangquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een relatie hoor!
Jij komt in het echt ook totaal niet onzeker overquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah popje toch. Nou, ik heb geen slechte relatie met vader en ik vind het allemaal ook maar moeilijk
. En hard schreeuwen ook. Nou ja, ik schreeuw wel hard maar niet echt met zelfverzekerde dingen
!
Ik had het nog niet gezien vrijdag en ik had niet verwacht dat ze voor Peter zou gaan, ...al heeft ie wel wat...ja...hmzquote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit potverdorie ook gewoon weer Tatje te kijkenEn idd ik hoorde het nu van de facings en het bleken.
Dan vraag ik me af hè, wie zou het als tip gegeven hebben? Familie of de redactie?
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lastig..wat is nou ee relatie? Sommigen hebben na 1 week al een relatie of ze zeggen na 1 week al 'ik hou van je' (dan ben ik dus weg)..daar kan ik nooit zo inkomen
Toen reed ik bijna van de weg want dat was de eerste keer dat ie dat zeiquote:Doe je voorzichtig onderweg? Love you!
Zolang het allemaal vriendschappelijk is ben ik prima in orde tegenwoordigquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij komt in het echt ook totaal niet onzeker over
In Landal toen ook niet, in tegendeel.
Tja ach, je leert er mee leven hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah popje toch. Nou, ik heb geen slechte relatie met vader en ik vind het allemaal ook maar moeilijk
. En hard schreeuwen ook. Nou ja, ik schreeuw wel hard maar niet echt met zelfverzekerde dingen
!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen reed ik bijna van de weg want dat was de eerste keer dat ie dat zeiDus dat was een minder praktisch moment, maar ZO leuk
![]()
Ja, dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang het allemaal vriendschappelijk is ben ik prima in orde tegenwoordig.
Gelukkig ben ik geen echte man, dus ik kan gewoon keidichtbij komenquote:
OMG, lekker danquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat ik héél apart vond was als ik daar dan sliep, dat ik zijn moeder 's ochtends door de gang kon zien lopen door de raampjes in de gang![]()
Die kwam dan naar beneden om de krant te pakken. Whaaaaaaaa.
Yepquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen echte man, dus ik kan gewoon keidichtbij komen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik zit die Breda leipo te Googlen, maar ik begin me nu af te vragen of hij wel heette zoals hij zei dat hij heetteNiets te vinden
OMGquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik zit die Breda leipo te Googlen, maar ik begin me nu af te vragen of hij wel heette zoals hij zei dat hij heetteNiets te vinden
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Tombo trouwens een kwartier geleden gesmst en nog geen reactie
Ik zat in een tentamen, mutsquote:Op maandag 21 maart 2011 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Tombo trouwens een kwartier geleden gesmst en nog geen reactie
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord van Erik, das veel erger
Redelijkquote:
Nee joh, daar word ik alleen maar wanhopiger vanquote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we een sms-boom in het leven roepen, dat iedereen elkaar smst met 'Ik ben niet dood vandaag, dus als ik niet op smsen reageer negeer ik je.' Zoiets?
I knews it, it was a lietl sjookquote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zat in een tentamen, muts
Ik heb nog steeds geen antwoord van Erik, das veel erger
Ja, dan ga ik smsen: WAAROM NEGEER JE ME DAN!quote:
Cool! Doen!quote:Op maandag 21 maart 2011 12:46 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we een sms-boom in het leven roepen, dat iedereen elkaar smst met 'Ik ben niet dood vandaag, dus als ik niet op smsen reageer negeer ik je.' Zoiets?
Ook gewoon 2 minuten erna antwoord hebbenquote:
Ja, deed je goedquote:Op maandag 21 maart 2011 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ook gewoon 2 minuten erna antwoord hebben
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, deed je goed![]()
Ik moet wel bekennen dat als Zusje momenteel niet binnen 5 minuten reageert, ik in staat ben het ziekenhuis te bellen
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms van APK met direct daar achteraan 'Heb je mijn sms wel gehad??? Of ben je dood?'
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg vanmorgen een sms van APK met direct daar achteraan 'Heb je mijn sms wel gehad??? Of ben je dood?'
![]()
Ja, ik was bang dat ik anders vandaag of morgen in 'Opsporing Verzocht' zou verschijnen.quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Oef, daar ben je alweer![]()
* verbinding met 112 verbreekt
Opsporing Verzocht nog welquote:Op maandag 21 maart 2011 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat ik anders vandaag of morgen in 'Opsporing Verzocht' zou verschijnen.
quote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Ik zal even smsen als ik veilig ben aangekomen op het werk!
Ik ga op mn telefoon zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat bedoel ik
Ik moet alweer werken!
Tot later!
Graagquote:Op maandag 21 maart 2011 13:28 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat bedoel ik
Ik moet alweer werken!
Tot later!
Oh jakkes Erik, zat hij echt te graaien?quote:Op maandag 21 maart 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanochtend in de bus een man van minstens twee keer mijn leeftijd die tegenover me zat, me erg indringend aan bleef staren als hij dacht dat ik niet keek, terwijl hij met zijn hand in zijn kruis aan het graaien was.
Misschien had ik me gevleid moeten voelen, maar dit zorgde toch voor een soort herbeleving van mijn ontbijt dat zich een weg naar het daglicht baande.
Crosspost van facebook.
quote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is een verschil met hoe je aan je kruis zit als je jeuk heb of je ondergoed scheef zit en wanneer je jezelf zit te bevredigen. En als je jeuk hebt hoef je mij er niet bij aan te kijken
.
Ik kan geen PI's plaatsen via mobielquote:Op maandag 21 maart 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Er is een verschil met hoe je aan je kruis zit als je jeuk heb of je ondergoed scheef zit en wanneer je jezelf zit te bevredigen. En als je jeuk hebt hoef je mij er niet bij aan te kijken
.
Dat zal het ongetwijfeld ook geweest zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Misschien vond hij dat het jouw schuld was dat zijn onderbroek in de war zat.
Of dat hij die jeuk had.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
quote:Op maandag 21 maart 2011 16:31 schreef Greys het volgende:
Wat? Dat z'n slipperdepip ineens te strak zat kwam door jou?quote:Op maandag 21 maart 2011 16:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zal het ongetwijfeld ook geweest zijn.
Ik wil alleen van leuke mannen de onderbroek in de knel komt te zittenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Dat z'n slipperdepip ineens te strak zat kwam door jou?
You Men-Magnet
Ja maar goed....het begin is er.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wil alleen van leuke mannen de onderbroek in de knel komt te zitten.
Ing met haar slipperdepipquote:Op maandag 21 maart 2011 17:00 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Dat z'n slipperdepip ineens te strak zat kwam door jou?
You Men-Magnet
Psies, straks graait elke man in het OV in zijn kruis, omdat Erik ook al eens in die bus of trein heeft gezeten!quote:Op maandag 21 maart 2011 17:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar goed....het begin is er.
Als je nog ff dooroefent zitten straks zelfs de hetero-mannen in de knel
If onlyquote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, straks graait elke man in het OV in zijn kruis, omdat Erik ook al eens in die bus of trein heeft gezeten!
Joa, hele bussen verongelukken, omdat de chauffeur ff niet op zit te letten en over een half jaar mogen er alleen nog maar lebbische knalpotten op de bus/tram/metro rijden in Utregg.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Psies, straks graait elke man in het OV in zijn kruis, omdat Erik ook al eens in die bus of trein heeft gezeten!
Knie lekker hoog optrekken en vooral geen maoams eten van te voren.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om zaterdag, naar de sauna
Lekker hoor en ik vind bloot niet eng, maar in je nakie op de massagetafel klimmen vind ik toch elke keer weer een uitdaging
Volgens mij zijn ze dat al aan in infaserenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Joa, hele bussen verongelukken, omdat de chauffeur ff niet op zit te letten en over een half jaar mogen er alleen nog maar lebbische knalpotten op de bus/tram/metro rijden in Utregg.
Veeg me opquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ben het ook niet van plan. Heb het al bloedheet als ik een scheet moet laten.
Nou, zie, kijk...daar heb je het al.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze dat al aan in infaseren.
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:04 schreef Greys het volgende:
Pisces, je hebt de buurman getriggerd, want die smste vandaag dat die verhuizing van die chick naar Nederland niet door is gegaanHeb er maar niet op geantwoord.
WTFquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog nooit in een sauna geweest en ben het ook niet van plan. Heb het al bloedheet als ik een scheet moet laten.
Ik heet geen Catquote:Op maandag 21 maart 2011 17:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Knie lekker hoog optrekken en vooral geen maoams eten van te voren.
Kun je die handdoek niet af doen zodra je ligt of moet je naakt aan komen lopen?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:08 schreef Greys het volgende:
Ik maak me een beetje zorgen om zaterdag, naar de sauna
Lekker hoor en ik vind bloot niet eng, maar in je nakie op de massagetafel klimmen vind ik toch elke keer weer een uitdaging
Erikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee hoor, dat weet ie niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft de blijvende hots voor je
![]()
Hij kent je nickname niet op Fok! toch?
Je komt in je badjas binnen. En die moet je dan op de stoel in de hoek leggenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je die handdoek niet af doen zodra je ligt of moet je naakt aan komen lopen?
Nou ja, als hij een beetje boos wordt omdat je zogenaamd ergens in de kroeg had moeten zijnquote:Op maandag 21 maart 2011 17:13 schreef Greys het volgende:
En dat van die hots zal nou ook wel weer meevallen, heb hem meer dan tien jaar niet gezien
En werken er nog meer vrouwen dan mannen of is het aantal een beetje gelijk?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Je komt in je badjas binnen. En die moet je dan op de stoel in de hoek leggen
Volgens mij is het nóg a-eleganter als je met badjas op die tafel klimt en hem dan op een dusdanige manier probeert uit te doen dat niemand iets ziet.
En eigenlijk is dat ook van de zotte natuurlijk als je de rest van de dag in je nakie rondloopt
Maar toch...
Dat kan ook omdat je het gewoon leuk vindt om iemand na tien jaar weer te zien toch, waar je naast gewoond hebt?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou ja, als hij een beetje boos wordt omdat je zogenaamd ergens in de kroeg had moeten zijn
Beetje gelijk.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En werken er nog meer vrouwen dan mannen of is het aantal een beetje gelijk?
Ja, het is ook reuze goed voor mijn ego, zo'n dagje, eigenlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel je natuurlijk best weet dat die mensen gedurende de dag heel veel uitgelubberde lijven zien.
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef tombolafan het volgende:
Lopen de masseurs ook naakt eigenlijk?
Impliceer jij nu dat Greys ook helemaal uitgelubberd is?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoewel je natuurlijk best weet dat die mensen gedurende de dag heel veel uitgelubberde lijven zien.
Ohquote:Op maandag 21 maart 2011 17:23 schreef Greys het volgende:
Die saunawapperdude had alleen een handdoek om.
Uiteraard kan dat, dan zat ik even ergens anders met m'n ideequote:Op maandag 21 maart 2011 17:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan ook omdat je het gewoon leuk vindt om iemand na tien jaar weer te zien toch, waar je naast gewoond hebt?Dat hoeven geen hots te zijn.
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
We hebben hem daarna gezien op Hyves en hij bleek 23 te zijn ofzo![]()
![]()
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik wapperdude zou worden, zou bij mij ongetwijfeld 100x die handdoek af vallen
En dan gewoon doorwapperenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Als ik wapperdude zou worden, zou bij mij ongetwijfeld 100x die handdoek af vallen
Er is haast geen mens die een handdoek om geknoopt laat.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben nooit in een sauna geweest, ik dacht dat iedereen op z'n minst toch gewoon een handdoekje om de bibs had, maar ik zie gewoon nakies
Nee. Ik adoreer Greys op een manier die niet helemaal gezond is voor een homoquote:Op maandag 21 maart 2011 17:25 schreef APK het volgende:
[..]
Impliceer jij nu dat Greys ook helemaal uitgelubberd is?
Ik wil meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik wil daar echt een keer heen.
Nie zozeer om in m'n blote reet te sauna-hopsen, maar die neveltuin, onderwaterdinges, wappersessie lijken me heerlijk![]()
Maandags toch women-only?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, ik wil daar echt een keer heen.
Nie zozeer om in m'n blote reet te sauna-hopsen, maar die neveltuin, onderwaterdinges, wappersessie lijken me heerlijk![]()
Maandags toch women-only?
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Ik adoreer Greys op een manier die niet helemaal gezond is voor een homo.
Straks gaat ze je nog bekerenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee. Ik adoreer Greys op een manier die niet helemaal gezond is voor een homo.
Tinterfris? IJskoud! Huuuuuuuu!quote:Als u graag geleidelijk aan wilt afkoelen is de ijsgrot een prettige manier om op te frissen. U stapt dan niet in één keer in een koel dompelbad, maar verkoelt zich met vergruisd ijs. In deze koele ruimte hangt een frisse mentholgeur. Uit een speciale ijsschaal kunt u zelf de gewenste hoeveelheid gemalen ijs over u heen scheppen. Een tintelfrisse sensatie!
Jij hebt een veel mooier figuurquote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Greys het volgende:
Ing kijk, de ijsgrot
Ik ga er altijd heel dapper in, maar ik durf nooit dat ijs over me heen te gooien
En nee, dat ben ik niet.
[ afbeelding ]
Met dit figuur is toch niet zo veel misquote:
nee, maar volgens mij heeft Greys minder dikke benen/buikquote:Op maandag 21 maart 2011 17:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met dit figuur is toch niet zo veel mis?
Dat wordt wel lastig in de 'stilte-ruimtes', met de wilde wievenquote:Op maandag 21 maart 2011 17:39 schreef Ingetje79 het volgende:
In de ijsgrot...kouhoud!![]()
Gaan we een keer doen...op maandag....dan durft Cat ook mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Mee geborenquote:
vriendin van me had 3 placenta's met 1 kindquote:Op maandag 21 maart 2011 17:46 schreef Greys het volgende:
Oh, dat dacht ik al, vandaar dat ik de '' smiliey wel durfde te gebruiken.
Ik had al nooit gelezen van een baby met twee navelstrengen
Dus als je meer energie wilt moet je zorgen dat je het rode licht meepakt, maar dan maken dat je weg komt voordat het blauwe licht aan gaat, want daarvan word je weer kalm?quote:Elke kleur van het lichtbad heeft een andere uitwerking: Geel zorgt voor een opgewekt, vrij en optimistisch gevoel. Blauw voor verkoeling, rust en kalmte. Rood is opwekkend, warm en krachtig en verhoogt het energiepeil. Groen brengt u terug naar de natuur en zorgt voor balans tussen lichaam en geest.
Ja nu geloof ik niets meer van je natuurlijkquote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vriendin van me had 3 placenta's met 1 kind
nee, dit is echtquote:Op maandag 21 maart 2011 17:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nu geloof ik niets meer van je natuurlijk
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef Greys het volgende:
Als we met de Wilde Wieven gaan, moeten we maar vragen of ze die lichtinstallatie continue op het blauwe licht zetten, dan zijn we tenminste een beetje kalm!
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:42 schreef tombolafan het volgende:
stilte-ruimtes
Oh, als ik mee mag, zeg ik het nu alvast:Huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Eerst lezen en dan pas reagerenquote:
Nou he, dat zal me een klap geven daar in Pijnackerquote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
De WW loosh in de sauna...dat gaat me een avontuur worden
Nou, daar zitten ze vast om te springen.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he, dat zal me een klap geven daar in Pijnacker
Beter zeggen we dan de datum niet op FOK!, want dan liggen de paparazzi in de bosjes
quote:Op maandag 21 maart 2011 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, daar zitten ze vast om te springen.
Fok.rar part two
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
WoohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Ja, en dan vind ik mezelf ook weer zo belachelijk dat ik me zo druk heb zitten makenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Erik, wat dapper![]()
Nu zeker super opgelucht dat je dat gestuurd hebt?
Niet doen, zoals je gisteravond hebt kunnen lezen ben je echt niet de enige die zich wel eens (onnodig) druk maaktquote:Op maandag 21 maart 2011 18:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en dan vind ik mezelf ook weer zo belachelijk dat ik me zo druk heb zitten maken.
You are the man!!!quote:Op maandag 21 maart 2011 18:48 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik heb het bij één berichtje gelaten.
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You go girl Erik
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op maandag 21 maart 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen, zoals je gisteravond hebt kunnen lezen ben je echt niet de enige die zich wel eens (onnodig) druk maakt
quote:Op maandag 21 maart 2011 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken
Oh nou ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ja ik ookquote:
Wel laten weten wanneer je een date hebt dan kan ik je sms'en, en kan jij dat negeren!quote:Op maandag 21 maart 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik ook
Ik ga bij een volgende man () proberen me in te houden
Ja johquote:Op maandag 21 maart 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wel laten weten wanneer je een date hebt dan kan ik je sms'en, en kan jij dat negeren!
Ja, en ik WEET het ook heus welquote:Op maandag 21 maart 2011 19:06 schreef Greys het volgende:
Komt vanzelf als je wat ouder bent Tombo, ik ben ook wijzer geworden met de jaren.![]()
..
Nee maar wat wel helpt is je bedenken hoe JIJ zou reageren als iemand je zo wanhopig zou lopen claimen, dan zou je meteen rechtsomkeert maken, right?
Nee, erg hequote:Op maandag 21 maart 2011 19:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, de conflicten tussen emotie en verstand. Dat is echt oorlog hoor, die kunnen niet fatsoenlijk samenwerken
.
*meldt*quote:Op maandag 21 maart 2011 17:51 schreef Ingetje79 het volgende:
De WW loosh in de sauna...dat gaat me een avontuur worden
Ja?quote:
quote:
quote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jij wilt gewoon blote kerels zien he Cat?
En dan vooral het effect voor en na het koude dompelbad
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert dat deel van het mannelijk lichaam me bij de meeste mensen geen snarsquote:Op maandag 21 maart 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
Jij wilt gewoon blote kerels zien he Cat?
En dan vooral het effect voor en na het koude dompelbad
Mij ook niet, srslyquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert dat deel van het mannelijk lichaam me bij de meeste mensen geen snars
Dat topic dat Hara pmde heb jij doorgekeken toch?quote:
Jou wel dus?quote:
Zo noem ik 'm altijdquote:
Boontje?quote:
Nee, boontjeSquote:
Dat komt omdat de meesten geen lekker lijf hebbenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben dan interesseert dat deel van het mannelijk lichaam me bij de meeste mensen geen snars
Daar moet je geen grapjes over maken joh! Voor je het weet word je gequoted.quote:
Past mooi bij jouw 2 navels dus.quote:
Mwah zelfs danquote:Op maandag 21 maart 2011 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meesten geen lekker lijf hebben
quote:
Dan moeten we voor jou dus een plekje bij de ijsgrot reserveren.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah zelfs dan
Ik hou niet van totaal blote mannenTenzij ik van de man hou, maar om nou allemaal van die slurfjes te zien bungelen, nah, daar word ik niet warm van
Oh ja, ik denk nog steeds dat ze daar met handdoek lopen.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah zelfs dan
Ik hou niet van totaal blote mannenTenzij ik van de man hou, maar om nou allemaal van die slurfjes te zien bungelen, nah, daar word ik niet warm van
Dus jij wordt helemaal blij van een bonenschotel?quote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De suggestie is veel spannender dan het daadwerkelijke zien er van.
Nou ja, als ik de man aantrekkelijk vind dan vind ik vaak alles aantrekkelijkquote:Op maandag 21 maart 2011 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
De suggestie is veel spannender dan het daadwerkelijke zien er van.
Uhuh, om te kijken of er bekenden tussen stondenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat topic dat Hara pmde heb jij doorgekeken toch?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |