quote:
Nee man, Erik heeft een lila handtasjequote:Op zondag 20 maart 2011 18:50 schreef grazz het volgende:
Oja zou Tha_Erik die ook bij zich hebben gehad dan?
kek kleurtje hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 18:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee man, Erik heeft een lila handtasje![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het leuk en hem ook. Maar ben gewoon een angsthaas.
quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in zo'n eerste stap (als je wilt zoenen lol)..soms wel, ligt ook aan de eh sfeer ofzo.. maar de laatste keer vroeg ik gewoon zo uit het niets; denk je nog dat we gaan zoenen? en toen duurde het niet lang meer lol
Welk topic zit Erik in? Of had je pm?quote:
In het vorigequote:Op zondag 20 maart 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk topic zit Erik in? Of had je pm?
Ohquote:
Heb ik jou gesmst?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn telefoon deed moeilijk dus ik zat klem in het vorige topic.
Alleen tijdens de date. Daar heb ik niet op geantwoord.quote:
Nee dat merkte ik, ik was bang dat ik de verkeerde gesmst hadquote:Op zondag 20 maart 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen tijdens de date. Daar heb ik niet op geantwoord..
quote:
Jij mij op mijn eerstvolgende date ookquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mij op mijn eerstvolgende date ookIk heb over 4 jaar vast nog wel dit nummer
De dwamaquote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij mij op mijn eerstvolgende date ookIk heb over 4 jaar vast nog wel dit nummer
Zeker welquote:Op zondag 20 maart 2011 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Ach, dan kan het alleen maar meevallen hoop ik
Ik heb ook ooit wel eens geroepen 'Zeg wordt er nou nog gezoend of hoe zit dat???'quote:Op zondag 20 maart 2011 20:23 schreef grazz het volgende:
Ik ben ook niet zo goed in zo'n eerste stap (als je wilt zoenen lol)..soms wel, ligt ook aan de eh sfeer ofzo.. maar de laatste keer vroeg ik gewoon zo uit het niets; denk je nog dat we gaan zoenen? en toen duurde het niet lang meer lol
Oh ja Greys, dat heb je wel eens verteld, leuke smsquote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Greys het volgende:
na tien minuten een smsje met 'Jij bent leuk, ik denk dat ik je maar hou'.
Ja, Erik heb je al iets van hem gehoord, smsje?quote:
Ja, op zich wel. Hoop ikquote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Greys het volgende:
Oh nou wat ik eigenlijk wilde zeggen... dat is ook kut, dat 'wordt er wel of niet gezoend'
Ik snap het dus wel, Erik. Maar het is klote dat je nu nog niet van je zenuwen af bent.
Had je het idee dat hij het wel leuk vond?
Neequote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, Erik heb je al iets van hem gehoord, smsje?
Daar heb ik ook zo'n hekel aan.. Nouja, hekel.. je hebt van die mensen die je overladen met smsjes/je nr meteen willen... dan denk ik ook van..Ho ho ff rustig aanquote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee. Maar hij is sowieso niet zo van het "Ik begraaf je met mijn berichten!"
andere afspraak als in.. nog een date?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Wie besloot er een einde aan te breien vandaag en waarom?
Had hij of jij nog een andere afspraak vanavond ofzo? Hoe ging dat?
*nieuwsgierig*
Nou ja, zonder nr valt er sowieso lastig contact te leggen, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo'n hekel aan.. Nouja, hekel.. je hebt van die mensen die je overladen met smsjes/je nr meteen willen... dan denk ik ook van..Ho ho ff rustig aan![]()
Overladen of niks laten horen... ik snap niet dat iemand na een date niks van zich laat horen. Of het nou geslaagd was of juist niet... Je kunt toch 1 smsje sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef grazz het volgende:
[..]
Daar heb ik ook zo'n hekel aan.. Nouja, hekel.. je hebt van die mensen die je overladen met smsjes/je nr meteen willen... dan denk ik ook van..Ho ho ff rustig aan![]()
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrechtquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef Greys het volgende:
Wie besloot er een einde aan te breien vandaag en waarom?
Had hij of jij nog een andere afspraak vanavond ofzo? Hoe ging dat?
*nieuwsgierig*
Hmz. Misschien wist hij zich geen houding meer te geven.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |