Nou, ik ga dan maar eerst mailenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, zonder nr valt er sowieso lastig contact te leggen, toch?
Oh..maar zo ben ik niet hoor! Wel zo netjes om iets te laten horen vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overladen of niks laten horen... ik snap niet dat iemand na een date niks van zich laat horen. Of het nou geslaagd was of juist niet... Je kunt toch 1 smsje sturen?
Als het altijd van jouw kant af moet komen.
Bij ons was het eerst msn, toen nummer (met instructie dat we allebei niet van bellen houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan maar eerst mailenof nog liever.. een brief schrijven
(nee grapje)
Maar bellen vind ik al een 'spannende' stap.. vind het zo gek om met iemand te bellen die ik niet ken
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst msn, toen nummer (met instructie dat we allebei niet van bellen houden), en toen afspreken. Niet allemaal op dezelfde dag though
.
Maar twas zulk lekker weer!? Wandeling maken, parkje etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrecht.
Oh nee bellen vind ik ook vreselijkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan maar eerst mailenof nog liever.. een brief schrijven
(nee grapje)
Maar bellen vind ik al een 'spannende' stap.. vind het zo gek om met iemand te bellen die ik niet ken
hehe, das ook wel een belangrijke jah!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?
Ja smsen durf ik dan nog wel haha. In december gaf ik mn nr ook aan iemand die me wel aardig/leuk leek. En die ging me ineens bellen dus ik schrok en heb toen maar niet opgenomen wahaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee bellen vind ik ook vreselijk
Maar nr geven om te smsen kan wel
Het komt ook wel van hem af. Iets meer van mij thoughquote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?
Grootmoeder's adviesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Dan laat jij nu even wat minder horen dus, kijken wat er gebeurt
Heuj!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niets mis met neurotischquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag?
* Tha_Erik subtiel het onderwerp verschuift.
Thanks hoor, allemaal. Ik weet dat ik soms een beetje neurotisch ben enzo.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys is geen grootmoeder. Is een lekker wijf.
Hmz. Hebben de 3js daar laatst niet opgetreden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met neurotisch
En gewoon aangeven als je er niet over wilt praten of juist wel.
Ik heb vandaag niet veel gedaan, vanmorgen even naar de Doelen en vanavond uit eten geweest in Driebergen voor de Restaurantweek.
Ja! Voor KWF Kankerfonds, twee avondenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Hmz. Hebben de 3js daar laatst niet opgetreden?
Ik ben zo ookquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou onwijs van veel berichtjes krijgen en sturenSoms juist te veel zelfs
Yep. Op youtube staan filmpjes en dat klonk zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Voor KWF Kankerfonds, twee avonden
Was heel goed, schijnt. Alleen het was doordeweeks en ik heb het maar overgeslagen
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo ook. Maar ik houd me bij hem best heel erg in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |