Nou, ik ga dan maar eerst mailenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, zonder nr valt er sowieso lastig contact te leggen, toch?
Oh..maar zo ben ik niet hoor! Wel zo netjes om iets te laten horen vind ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overladen of niks laten horen... ik snap niet dat iemand na een date niks van zich laat horen. Of het nou geslaagd was of juist niet... Je kunt toch 1 smsje sturen?
Als het altijd van jouw kant af moet komen.
Bij ons was het eerst msn, toen nummer (met instructie dat we allebei niet van bellen houdenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan maar eerst mailenof nog liever.. een brief schrijven
(nee grapje)
Maar bellen vind ik al een 'spannende' stap.. vind het zo gek om met iemand te bellen die ik niet ken
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bij ons was het eerst msn, toen nummer (met instructie dat we allebei niet van bellen houden), en toen afspreken. Niet allemaal op dezelfde dag though
.
Maar twas zulk lekker weer!? Wandeling maken, parkje etc.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mja, dat is wel iets waar ik me misschien een beetje zorgen om zou kunnen maken. Aangezien hij op een gegeven moment zei dat ie de trein maar eens zou gaan pakken. Zonder duidelijke reden. Maar er was ook echt niks te doen in Utrecht.
Oh nee bellen vind ik ook vreselijkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Nou, ik ga dan maar eerst mailenof nog liever.. een brief schrijven
(nee grapje)
Maar bellen vind ik al een 'spannende' stap.. vind het zo gek om met iemand te bellen die ik niet ken
hehe, das ook wel een belangrijke jah!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?
Ja smsen durf ik dan nog wel haha. In december gaf ik mn nr ook aan iemand die me wel aardig/leuk leek. En die ging me ineens bellen dus ik schrok en heb toen maar niet opgenomen wahaquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nee bellen vind ik ook vreselijk
Maar nr geven om te smsen kan wel
Het komt ook wel van hem af. Iets meer van mij thoughquote:Op zondag 20 maart 2011 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het ook wel eens van hem af of moet jij altijd een berichtje sturen?
Grootmoeder's adviesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
Dan laat jij nu even wat minder horen dus, kijken wat er gebeurt
Heuj!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Niets mis met neurotischquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand nog iets meegemaakt vandaag?
* Tha_Erik subtiel het onderwerp verschuift.
Thanks hoor, allemaal. Ik weet dat ik soms een beetje neurotisch ben enzo.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Greys is geen grootmoeder. Is een lekker wijf.
Hmz. Hebben de 3js daar laatst niet opgetreden?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Niets mis met neurotisch
En gewoon aangeven als je er niet over wilt praten of juist wel.
Ik heb vandaag niet veel gedaan, vanmorgen even naar de Doelen en vanavond uit eten geweest in Driebergen voor de Restaurantweek.
Ja! Voor KWF Kankerfonds, twee avondenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef grazz het volgende:
[..]
Hmz. Hebben de 3js daar laatst niet opgetreden?
Ik ben zo ookquote:Op zondag 20 maart 2011 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik hou onwijs van veel berichtjes krijgen en sturenSoms juist te veel zelfs
Yep. Op youtube staan filmpjes en dat klonk zeker niet verkeerd!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Voor KWF Kankerfonds, twee avonden
Was heel goed, schijnt. Alleen het was doordeweeks en ik heb het maar overgeslagen
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooiquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo ook. Maar ik houd me bij hem best heel erg in.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooi
Ik moet in therapie als ik het zo lees
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben dan ook nog zo erg dat ik dan 5 smsjes stuur en dan niks terugkrijg en ga twijfelen en een wanhoops-sms erachteraan gooi
Jaquote:Op zondag 20 maart 2011 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
. Herkenbaar
. En dat niks terugkrijgen gaat dan ook eigenlijk over na een minuut al niks terugkrijgen
.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik lach wel, maar ik vind je wel verfrissend eerlijk hoor Tombo![]()
Doe eens een voorbeeld van zo'n 'wanhoops-sms'? ()
Sms je dan dat ie de tering kan krijgen ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Het is wel eerlijk, maar of het productief is vraag ik mij afquote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Ik lach wel, maar ik vind je wel verfrissend eerlijk hoor Tombo![]()
Tuurlijk, maar iemand die normaal binnen de 10 minuten terug smst, dan stuur ik dus zo'n wanhoops-sms en krijg ik terug:quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Maar iemand kan toch ff aan het douchen zijn of bellen of op de plee of....
En dan heb je toch niet constant je telefoon in je hand?
Ik heb mijn telefoon op mijn werk altijd in mijn tas en het sms geluid staat uit.
Dan merk ik soms pas na uren dat ik uberhaupt een sms heb
quote:Niks aan de hand schat, ik zat in vergadering![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is wel dan al als het al een beetje wat is hoor, dus niet met iemand die ik nog niet gezoend heb ofzo
Nee joh, dan ga ik smsen of ie boos is, dat ie niet reageert, of ie twijfelt, of ie me nog wel leuk vindt...Niet meer doen hoor, echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:17 schreef Greys het volgende:
Zo doen normale mensen dat inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn telefoon op mijn werk altijd in mijn tas en het sms geluid staat uit.
Nee, dat zei hij ookquote:
En dan herken ik dan weerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:21 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dat zei hij ook
Ik doe ook echt mn best hoor, echt, maar ik ben gewoon vaak niet zeker genoeg van mezelf om erop te vertrouwen dat iemand me echt leuk vindt
Ik heb mijn telefoon nooit uit, tenminste, nooit bewust.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:24 schreef grazz het volgende:
[..]
En dan herken ik dan weeren nog ergers..ik heb soms mn mob. hele dag uit. Wordt ook niet altijd door iedereen gewaardeerd
Ik moest lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
en toen zei ze 'Nee hoor, hij is niet dood, ik hoor hem nu gewoon piano spelen beneden'.
Oh, zo erg zou ik ook zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat wel ooit bij één iemand gehad, heel lang geleden.
Dat was sowieso een eikel () maar da's weer een ander verhaal.
Die vertrok bv rustig onverwachts met een vriend even naar Frankrijk om een zeilboot op te halen zonder dat te laten weten en dan was hij voor het gemak ook even vergeten dat hij met mij afgesproken had. Dus als ik dan smste of belde een dag van te voren hoe laat en waar en zo en ik hem niet te pakken kreeg... nou ja, dat kon nog. Uren later nog niet. Die avond ook nog niet. En de volgende dag ook niet. Toen ben ik er heen gereden (naar Breda) om te kijken of ie soms dood in huis lag. De lul.
En nog een keertje (jaaaa ja, ik had niet geleerd van die ene keer![]()
) met dezelfde, toen kreeg ik hem ook dagen niet te pakken en toen heb ik zijn moeder gebeld (ssssssssssht, ik weet dat het erg is) die boven hem woonde - in een apart huis - en toen zei ze 'Nee hoor, hij is niet dood, ik hoor hem nu gewoon piano spelen beneden'.
Nou dan moet je dus gewoon de conclusie trekken dat iemand je klaarblijkelijk niet leuk genoeg vindt, ook al bleef hij zelf volhouden van wel
Ik net ook, toen ik het typtequote:
Ja d'oh!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, zo erg zou ik ook zijn![]()
Heb je hem gedumpt toen?
Ik weet dus niet of ik hem zou kunnen dumpen dan hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik net ook, toen ik het typte
[..]
Ja d'oh!
Of eigenlijk was ik al soort-van gedumpt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |