Tuurlijk wel, je laat je toch niet als een stuk stront behandelenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet dus niet of ik hem zou kunnen dumpen dan hoor
Tegelspreukjequote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je laat je toch niet als een stuk stront behandelen
Mwah, daar ben ik meestal vrij laat mee hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je laat je toch niet als een stuk stront behandelen
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens meegemaakt, dat je achteraf denkt "jemig"quote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, daar ben ik meestal vrij laat mee hoor
Moest ook lachenquote:Op zondag 20 maart 2011 23:27 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat wel ooit bij één iemand gehad, heel lang geleden.
Dat was sowieso een eikel () maar da's weer een ander verhaal.
Die vertrok bv rustig onverwachts met een vriend even naar Frankrijk om een zeilboot op te halen zonder dat te laten weten en dan was hij voor het gemak ook even vergeten dat hij met mij afgesproken had. Dus als ik dan smste of belde een dag van te voren hoe laat en waar en zo en ik hem niet te pakken kreeg... nou ja, dat kon nog. Uren later nog niet. Die avond ook nog niet. En de volgende dag ook niet. Toen ben ik er heen gereden (naar Breda) om te kijken of ie soms dood in huis lag. De lul.
En nog een keertje (jaaaa ja, ik had niet geleerd van die ene keer![]()
) met dezelfde, toen kreeg ik hem ook dagen niet te pakken en toen heb ik zijn moeder gebeld (ssssssssssht, ik weet dat het erg is) die boven hem woonde - in een apart huis - en toen zei ze 'Nee hoor, hij is niet dood, ik hoor hem nu gewoon piano spelen beneden'.
Nou dan moet je dus gewoon de conclusie trekken dat iemand je klaarblijkelijk niet leuk genoeg vindt, ook al bleef hij zelf volhouden van wel
Mijn oude buurman uit Alkmaar?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, vergeef me voor m'n nieuwsgierigheid, maar vorig jaar had je toch een contactverzoekje, heb je nog wat van "die persoon" gehoord?
Ahquote:Op zondag 20 maart 2011 23:36 schreef Greys het volgende:
Hij smste laatst nog, maar heb het niet gevraagd
En dan zeggen ze dat vrouwen ingewikkeld of moeilijk zijnquote:En de volgende dag was hij pissed omdat ik er niet was en 'hij dat wel had verwacht'.
Ja, wat je met hard schreeuwen niet voor beeld kan oproepen hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Ahw Tombo, ik moet eerlijk zeggen dat ik je helemaal niet zo over vind komen als dat je jezelf nu hier neerzet![]()
![]()
.
Mjah, relatie, relatie, we deden het toen zo'n maand of 7 met elkaar ofzo.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:35 schreef grazz het volgende:
[..]
Moest ook lachen
Dat zou ik nou niet doen denk ik...tenzij het in een relatie is natuurlijk.
Nou het is wel een hele goeiequote:
quote:
Niet 'wel eens', meerdere keren ook hier hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 23:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft iedereen dat wel eens meegemaakt, dat je achteraf denkt "jemig"
Ja, dat vind ik ook een relatie hoor!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, relatie, relatie, we deden het toen zo'n maand of 7 met elkaar ofzo.
Ik vond dat wel een relatie ().
Ja datquote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet 'wel eens', meerdere keren ook hier hoor![]()
Ah popje tochquote:Op zondag 20 maart 2011 23:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wat je met hard schreeuwen niet voor beeld kan oproepen he![]()
Ik ben echt heel onzeker hoor, helemaaaaaaaaaal met mannenDie laat ik dan ook gewoon absoluut niet dichtbij komen meestal, ik vertrouw ze niet
Gevalletje slechte relatie met vader enzo
Vind het altijd wel lastig..wat is nou ee relatie? Sommigen hebben na 1 week al een relatie of ze zeggen na 1 week al 'ik hou van je' (dan ben ik dus wegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mjah, relatie, relatie, we deden het toen zo'n maand of 7 met elkaar ofzo.
Ik vond dat wel een relatie ().
Het enige dat ik héél apart vond was als ik daar dan sliep, dat ik zijn moeder 's ochtends door de gang kon zien lopen door de raampjes in de gangquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook een relatie hoor!
Jij komt in het echt ook totaal niet onzeker overquote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah popje toch. Nou, ik heb geen slechte relatie met vader en ik vind het allemaal ook maar moeilijk
. En hard schreeuwen ook. Nou ja, ik schreeuw wel hard maar niet echt met zelfverzekerde dingen
!
Ik had het nog niet gezien vrijdag en ik had niet verwacht dat ze voor Peter zou gaan, ...al heeft ie wel wat...ja...hmzquote:Op zondag 20 maart 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit potverdorie ook gewoon weer Tatje te kijkenEn idd ik hoorde het nu van de facings en het bleken.
Dan vraag ik me af hè, wie zou het als tip gegeven hebben? Familie of de redactie?
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef grazz het volgende:
[..]
Vind het altijd wel lastig..wat is nou ee relatie? Sommigen hebben na 1 week al een relatie of ze zeggen na 1 week al 'ik hou van je' (dan ben ik dus weg)..daar kan ik nooit zo inkomen
Toen reed ik bijna van de weg want dat was de eerste keer dat ie dat zeiquote:Doe je voorzichtig onderweg? Love you!
Zolang het allemaal vriendschappelijk is ben ik prima in orde tegenwoordigquote:Op zondag 20 maart 2011 23:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij komt in het echt ook totaal niet onzeker over
In Landal toen ook niet, in tegendeel.
Tja ach, je leert er mee leven hequote:Op zondag 20 maart 2011 23:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah popje toch. Nou, ik heb geen slechte relatie met vader en ik vind het allemaal ook maar moeilijk
. En hard schreeuwen ook. Nou ja, ik schreeuw wel hard maar niet echt met zelfverzekerde dingen
!
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Toen reed ik bijna van de weg want dat was de eerste keer dat ie dat zeiDus dat was een minder praktisch moment, maar ZO leuk
![]()
Ja, dat dusquote:Op zondag 20 maart 2011 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zolang het allemaal vriendschappelijk is ben ik prima in orde tegenwoordig.
Gelukkig ben ik geen echte man, dus ik kan gewoon keidichtbij komenquote:
OMG, lekker danquote:Op zondag 20 maart 2011 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat ik héél apart vond was als ik daar dan sliep, dat ik zijn moeder 's ochtends door de gang kon zien lopen door de raampjes in de gang![]()
Die kwam dan naar beneden om de krant te pakken. Whaaaaaaaa.
Yepquote:Op zondag 20 maart 2011 23:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen echte man, dus ik kan gewoon keidichtbij komen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik zit die Breda leipo te Googlen, maar ik begin me nu af te vragen of hij wel heette zoals hij zei dat hij heetteNiets te vinden
OMGquote:Op zondag 20 maart 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Ik zit die Breda leipo te Googlen, maar ik begin me nu af te vragen of hij wel heette zoals hij zei dat hij heetteNiets te vinden
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Tombo trouwens een kwartier geleden gesmst en nog geen reactie
Ik zat in een tentamen, mutsquote:Op maandag 21 maart 2011 11:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb Tombo trouwens een kwartier geleden gesmst en nog geen reactie
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord van Erik, das veel erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |