quote:Rijden met een Lamborghini is maar voor weinig mensen weggelegd. Laat staan racen met een Lambo. Hoe hard je kunt gaan met zo"n supersportwagen ondervond AutoWeek-medewerkster Henny Hemmes op het circuit van Imola.
De Diablo SV is een versie waarvoor je gerust de Engelse term "back to basics" kunt gebruiken. Lamborghini nam de versie met alleen achterwielaandrijving, zette "m op dieet en bespaarde zo"n 50 kg ten opzichte van de VT. De potente 48-kleps V12-motor van 530 pk werd sterk genoeg bevonden. Verder heeft de SV een stijvere wielophanging, grotere lucht-inlaten voor de remmen, een agressief ogende voorspoiler, een motorklep met twee opvallende luchtinlaten en een verstelbare achterspoiler. Voor deze test togen we met de SV naar het "Autodromo Enzo e Dino Ferrari" - kort gezegd Imola. Vrijheid blijheid: "t is toch veel leuker om daar van zo"n beest van een auto te genieten, zonder het risico te lopen iemand op de autoweg van de sokken te rijden of bij een radarcontrole aan de Carabinieri ten prooi te vallen? Nou dan!
Imola, "t is niet meer wat het was vóór het ongeluk van Ayrton Senna. Maar het blijft een mooi, sfeervol circuit met zijn legendarische bochten als Tamburello, Villeneuve, Tosa en Acque Minerali. En een zon die hoog aan de hemel brandt.
Voor het zover is rijden we het blauwe monster door zijn geboorteplaatsje vlakbij Bologna naar de autoweg. De koppeling gaat zwaar, het schakelen met de close ratio-versnellingsbak ook. De motor voelt zich in het stadsverkeer niet eens misplaatst. Bij lage toeren heeft hij al veel fut en bij 4000 tpm heb je een groot deel van zijn maximale trekkracht beschikbaar. Vooral op de Autostrade verrekken de Italianen hun nek, proberen voor, achter en opzij zo veel mogelijk te zien van de extreme styling van de SV. Steken hun duim op, lachen je hartelijk toe en zetten de achtervolging in. Wat een (h)eerlijke mentaliteit, die waardering voor een bijzondere auto, voor iets onbereikbaars, zonder een zweem van afgunst. Dat merk je ook wanneer de poort van het Autodromo opengaat. De circuit-directeur komt de Diablo even inspecteren, zwaait met een weids gebaar, van "Ga je gang maar, geniet maar" en grijnst breed.
Bij Acque Minerali komt het duivelse karakter van de Diablo het meest tot uiting. Na een snel stuk kom je met dik 200 km/h naar beneden, moet je afremmen voor de knijpende rechterbocht, is "ie mooi neutraal bij het insturen, bereik je de binnenkant van de bocht waarin je niet harder kunt dan 110. Maar waar je toch probeert met zo veel mogelijk toeren genoeg trekkracht beschikbaar te hebben om heuvel-opwaarts te stormen...
Ouderwets overstuur
Het gaspedaal één millimeter te diep intrappen resulteert onmiddellijk in een flinke portie ouderwets overstuur; dan gaat de achterkant er bijna alleen vandoor. Dat hoort nu eenmaal bij echt, onvervalst motorvermogen in combinatie met achterwielaandrijving. Ziet er sensationeel uit, geeft de bestuurder "n speciaal gevoel. Van de eeuwigdurende uitdaging om samen met de auto nét niet over die grens te gaan.
Deze auto mag dan ruig zijn, hij is niet onverdraagzaam of bruut/primitief. Op het circuit voel je niets bijzonders aan de koppeling, schakelen gaat ongemerkt. Alleen jammer dat er geen zesbak in de SV zit, want de versnellingen liggen wat wijd uit elkaar voor een motor die het merendeel van zijn maximum trekkracht (605 Nm) beschikbaar heeft tussen 4500 en 7000 toeren en een auto die harder rijdt dan 300 km/h. Ach wat een gezeur, zult u denken, wie rijdt er nu met een Diablo SV op een circuit? In "t dagelijks verkeer zal je de "zes" niet missen.
Zoals altijd komt er aan onze capriolen met spannende auto"s te snel een eind. Moeten we inpakken, wegwezen en met lede ogen toezien hoe de hekken van het circuit in het achteruitkijkspiegeltje kleiner en kleiner worden.
Achter mijn rug brult de machtige V12 bijna wellustig als ik op de autoweg nog eenmaal stiekem een dot gas geef - veilig in het kielzog van een bloedsnelle BMW M5 die alle auto"s op de rijstrook vóór ons wegblaast. Over de heg heen zien we een blauwe lamp - op het dak van een politiewagen. Onze voorganger raast voort, wij laten de snelheidsmeter zakken, steeds verder tot de limiet van 130 km/h. De agenten hebben ons niet gezien, of eh...
quote:TECHNISCHE GEGEVENS
Motor: langs-midden 12 benzine-V, 4 kl./cil., multipoint injectie, cil.inh. 5707 cc, boring x slag 87,0 x 80,0 mm, compr. verh. 10,0:1, max. vermogen 390 kW/530 pk bij 7100 tpm, max. koppel 605 bij 5500 tpm.
Onderstel: aandrijving achterwielen, 5-versnellingsbak, voorwieloph. onafhankelijk, dubbele draagarmen + stabilisator, achter onafhankelijk, dubbele draagarmen + stabilisator, stuurbekrachtiging, draaicirkel 13,0 m, remmen voor geventileerde schijven, achter geventileerde schijven, ABS.
Maten/gewichten: l/b/h 4,46/2,04/1,11 m, wielbasis 2,65 m, banden 235/40 ZR 17 voor - 335/35 ZR 18 achter, kofferruimte 140 l, tankinh. 100 l, gewicht 1576 kg, laadverm. - kg, aanhanger geremd - kg.
Prestaties: Topsnelheid 320 km/h, acceleratie 0-100 km/u 3,85 s, 80-120 km/u in 4/5 4,0/- s, testverbruik 19,2 l/100 km, geluid bij 100/120 km/u -/- dB
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik wil er ook wel in rijdenquote:Op zondag 20 maart 2011 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
SD m'n pa en ma hebben een lincoln huurauto in amerika![]()
Één waar normaal alleen negers zich in voortbewegen
Dat rijdt lekker jonguuuhhhquote:Op zondag 20 maart 2011 13:59 schreef BaraCuda het volgende:
SD m'n pa en ma hebben een lincoln huurauto in amerika![]()
Één waar normaal alleen negers zich in voortbewegen
Ja, m'n pa wil nu ook een V8quote:
Negers, daar heb je zequote:Op zondag 20 maart 2011 14:09 schreef Anne het volgende:
Wat bezielt sommige mensen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenstaande foto's is nooit mooi geweestquote:Op zondag 20 maart 2011 14:12 schreef Anne het volgende:
Ik ben eindelijk volwassen. Ik vind het niet mooi (meer).!
True. Maar toch. Je weet vast wel waar ik op doel.quote:Op zondag 20 maart 2011 14:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Bovenstaande foto's is nooit mooi geweest
Als je die velgen er ook nog af gooit kan hij er mee door jaquote:Op zondag 20 maart 2011 14:15 schreef Anne het volgende:
[..]
True. Maar toch. Je weet vast wel waar ik op doel.
Als ik mijn CRX terug zou kopen, zou ik al die meuk eraf trekken.
Zo is beterEdit: Die velgen niet meegeteld.
[ afbeelding ]
Dat was bekend, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef Paladijn het volgende:
dus je krijgt een pand toegewezen waar je 3-4 maanden mag wonen?
heftige dingen beleefd?quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Duvel het volgende:
[..]
Dat was bekend, toch?
We zijn weer thuis, wat een weekend.
Ook die heb ik aan gort laten rijden/schieten in een korte actiescènequote:Op zondag 20 maart 2011 14:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel in rijden.
[ afbeelding ]
Ziet alleen een beetje raar uit, denk ik.
Ja, maar als ik dat vantevoren had geweten was ik nog wel even bij m'n ouders geblevenquote:Op zondag 20 maart 2011 18:10 schreef Paladijn het volgende:
dus je krijgt een pand toegewezen waar je 3-4 maanden mag wonen?
Omrop Fryslân zend elke zondag ook een half uur op NL2 uit...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef Duvel het volgende:
Damn, we hebben zelfs Omrop Fryslân thuis op de kabel...
Er is nu een programma op met een man met een muts met pompoen die een labrador uitlaat in het Fries. En het gaat over Friese literatuur geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omrop Fryslân zend elke zondag ook een half uur op NL2 uit...
als ik de tv aan had zou ik waarschijnlijk blijven hangen.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Er is nu een programma op met een man met een muts met pompoen die een labrador uitlaat in het Fries. En het gaat over Friese literatuur geloof ik.
Nu is er reclame op. In het Nederlands.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik de tv aan had zou ik waarschijnlijk blijven hangen.
Ik dacht dat jij geen Frysk sprak?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als ik de tv aan had zou ik waarschijnlijk blijven hangen.
Ik heb gezapt naar L1, dat kan ik ook niet verstaan.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen Frysk sprak?
uhuquote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef Duvel het volgende:
Oh wacht, in Friesland is het voor, niet op. Toch?
vandaag voor de lol naar mnouders in het Frysk gesmst, dat krijg ik nog lang te horenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij geen Frysk sprak?
Ik had ooit een Friese huisgenote, uit Heerenveen. Brrr.quote:
Waarom spreek je het nooit dan? Wordt het te weinig gebruikt, of is het te dwangmatig?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
vandaag voor de lol naar mnouders in het Frysk gesmst, dat krijg ik nog lang te horenmaar ik spreek het vrijwle nooit inderdaad, maar ik KAN het wel spreken uiteraard. Ik volg zelfs mn lerares Frysk uit de 3e klas op twitter
Ik ben een Bildtker. Wat de Friezen zijn binnen Nederland, zijn wij binnen Fryslân: een stel dwarskoppen die het vertikken de reguliere taal te spreken, maar gewoon hun eigen taal blijven doen. Taalis 400 jaar geleden ontstaan toen Brabanders, Duitsers, Friezen en Gelderlanders moesten samenwerken Het Bildt in te polderen. Normaal had de taal al enkele decennia daarna uitgestorven moeten zijn, maar de polderaars bleven er wonen, en bleven de taal spreken, en hadden als overeenkomstige karaktertrek dat ze extreem koppig waren. EN dat zijn ze (we) nog steeds.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom spreek je het nooit dan? Wordt het te weinig gebruikt, of is het te dwangmatig?
OK, bottom-line is dat je niet te verstaan bent voor een gemiddelde Hollander?quote:Op zondag 20 maart 2011 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Taal is 400 jaar geleden ontstaan toen Brabanders, Duitsers, Friezen en Gelderlanders moesten samenwerken Het Bildt in te polderen. Normaal had de taal al enkele decennia daarna uitgestorven moeten zijn, maar de polderaars bleven er wonen, en bleven de taal spreken, en hadden als overeenkomstige karaktertrek dat ze extreem koppig waren. EN dat zijn ze (we) nog steeds.
juist wel, omdat het meer hollandse dan Friese elementen heeftquote:Op zondag 20 maart 2011 21:43 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, bottom-line is dat je niet te verstaan bent voor een gemiddelde Hollander?
Dan ben je niet zo koppig als sommige andere Friezen die ik ken.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar buiten Fryslân spreek ik keurig hollands hoor. En mijn accent word dan ook niet als Frysk herkend
OK, apart...quote:Op zondag 20 maart 2011 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
juist wel, omdat het meer hollandse dan Friese elementen heeft
De meeste Friezen komen ook niet buiten Fryslân, ik dnek dat ik zeker 40 weekenden per jaar niet in It Heitelân ben....quote:Op zondag 20 maart 2011 21:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Dan ben je niet zo koppig als sommige andere Friezen die ik ken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 21:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De meeste Friezen komen ook niet buiten Fryslân, ik dnek dat ik zeker 40 weekenden per jaar niet in It Heitelân ben....
Nope. Alleen jullie zullen je zout, aardappelen en melk ergens anders moeten scorenquote:Op zondag 20 maart 2011 21:51 schreef Duvel het volgende:
[..]Dus als we er een hek omheen zetten, dan merken ze het niet eens?
Ja, want dat komt alleen uit Friesland.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nope. Alleen jullie zullen je zout, aardappelen en melk ergens anders moeten scoren
Da's wel ontstellend lekkere melk, ook goed voor goddelijke pannenkoeken.quote:
Stadsmens.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:18 schreef Barcaconia het volgende:
Neh, ik moet geen melk dat uit koeien komt, geef mij maar fabrieksmelk, vind ik toch lekkerder.
Ik heb laatst nog aardappels geplukt, dus ik vind mezelf toch wel een beetje boer.quote:
Best hoge bomen ja, stond je op een ladder?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:24 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog aardappels geplukt, dus ik vind mezelf toch wel een beetje boer.
Ja, moest ook wel inderdaad. Ik wist niet dat aardappelbomen zo hoog waren.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Duvel het volgende:
[..]
Best hoge bomen ja, stond je op een ladder?
Ik vind het verschil tussen aardbeien, aardappelen en aardolie zo frappant altijd.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, moest ook wel inderdaad. Ik wist niet dat aardappelbomen zo hoog waren.
Geef mij maar kersenstruiken, dat plukt makkelijker.
Nou. We posten al heel de tijd niet in de SC en ineens zo'n beetje tegelijk uit het niets dus wel.quote:
Ik bedoel maar. De mooie fifties.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens is melk van de koe wel heel ernstig lekker![]()
Wij haalden dat vroegah bij de boer, zo uit de tank in emmers, dan was het soms nog warm. een half dagje in de koelkast, en dan met een platte lepel de room erafscheppen voor de lekkerste slagroom ooit, en dan houd je heerlijke vollle melk over
Moet je ze eens proeven, dan weet je het verschil zoquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het verschil tussen aardbeien, aardappelen en aardolie zo frappant altijd.
Oh, jullie zitten niet romantisch naast elkaar te FOK!ken?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou. We posten al heel de tijd niet in de SC en ineens zo'n beetje tegelijk uit het niets dus wel.. Dat was even een WTF-momentje. En helemaal omdat ik hier dus 1 seconde post en SD het tegelijkertijd op MSN nog even blaat.
Ik dacht dat het over plukken ging...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Moet je ze eens proeven, dan weet je het verschil zo
Proef jij nooit een aardbeitje tijdens het plukken?quote:
Welnee man, ik heb het over begin jaren 90 of zoquote:
Wat? Waarom?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Anne het volgende:
Boeh, dit en komende jaren geen kersen, besjes, aardbeien en frambozen meer plukken.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Welnee man, ik heb het over begin jaren 90 of zo
Iets zegt mij dat dat zeer heeft gedaanquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh, jullie zitten niet romantisch naast elkaar te FOK!ken?
Dat deed ik bij mijn ex-schoonmamaquote:
Groetjes. Ik wil net een wijntje inschenken maar de fles is al door iemand anders leeg gemaakt. Dan maar nietquote:
Gezelligheid bij een ex-schoonmama waarmee je goed kunt opschieten.quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat deed ik bij mijn ex-schoonmama.
Waarschijnlijk als ik het vraag, ben ik vast weer welkom, maar dat ga ik maar niet doen. Geen behoefte aan.
Lijfstraffen moeten worden heringevoerd. Doei!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Groetjes. Ik wil net een wijntje inschenken maar de fles is al door iemand anders leeg gemaakt. Dan maar niet
Duvel heten, en dan posten dat je wijn zit te zuipenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat dat zeer heeft gedaan![]()
Briljante foto wel, áls hij niet gesjopt is
quote:NLFotografie NL Fotografie
Ik moet zeggen dat het een lucky shot was.“@JuRvanRuiten: Oeps... bit.ly/htUAvZ #InToDijkAf”
Goed opschieten is een groot woordquote:Op zondag 20 maart 2011 22:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gezelligheid bij een ex-schoonmama waarmee je goed kunt opschieten.
Awkward
ik ben door een ex-schoonmoeder bedreigdquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Barcaconia het volgende:
Dan ben je er goed vanaf gekomen inderdaad.
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn laatste ex-schoonmoeder nog eens tegenkom. Die mocht mij toen al niet, laat staan nu
Jij wintquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben door een ex-schoonmoeder bedreigd
Was Tim zo'n theemuts dan ?? als ze jou al grof vindenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
Ik denk stiekem dat ze mij ook niet mag. Ik pas zeg maar niet helemaal bij die familie.
Te grote (grove) mond en altijd een eigen mening. Dat was ze ook niet echt gewend.
Ah, hij heeft het van geen vreemde dusquote:Op zondag 20 maart 2011 22:56 schreef Anne het volgende:
Ik denk stiekem dat ze mij ook niet mag. Ik pas zeg maar niet helemaal bij die familie.
Te grote (grove) mond en altijd een eigen mening. Dat was ze ook niet echt gewend.
ik heb een ex-schoonmoeder op facebook... pas een paar maanden nadat het al over was met haar dochter toegevoegdquote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn 1-na laatste schoonmoeder zou mij vandaag nog 1000 euro geven als ik er om vroeg. Ze koos zelfs vaak mijn kant boven haar dochter. Jammer dat ik met hun niks meer te maken wil hebben want dat was best een leuke situatie
nog niet veel met schoonmoeders te maken gehad zekerquote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Poehpoeh, je zou ook maar een eigen mening hebben hoor... Hoe durf je![]()
Ik probeer ze te ontwijken. Zeker als het niet serieus is met iemand... schoonmoeders zorgen altijd voor moeilijke situatiesquote:Op zondag 20 maart 2011 22:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
nog niet veel met schoonmoeders te maken gehad zeker
Op mijn werk vinden ze me ook grofquote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Was Tim zo'n theemuts dan ?? als ze jou al grof vinden
Valt bij mij meestal wel mee, alleen de laatste was wel een beetje een pain in the ass af en toe, gelukkig niks wat niet te negeren vielquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik probeer ze te ontwijken. Zeker als het niet serieus is met iemand... schoonmoeders zorgen altijd voor moeilijke situaties
Ja. Goedgekeurd.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Anne het volgende:
Ik heb liever gewoon mijn eigen ouders. Die zijn tenminste een beetje 'normaal' voor mijn doen.
Jij hebt eigenlijk alles al meegemaakt of niet?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb een lesbische schoonmoeder gehad, had ik er twee
DIE SOEP!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Anne het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je maar een slijmbal, Lexie. Je hebt ze maar 2x gezien ofzo?
.
Als je met vreemde figuren date, krijg je ook vreemde schoonoudersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij hebt eigenlijk alles al meegemaakt of niet?
Mja, ze geven inderdaad wel altijd alles wegquote:Op zondag 20 maart 2011 23:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
DIE SOEP!!!!!!!!!!!!
En ik word nog een paar keer per dag aan de vriendelijkheid van je ouders herinnerd he?
Komt goed uit, ik heb nog een mooie nieuwe TV nodig. Wanneer heb je tijd om even langs te gaan bij je ouders?quote:Op zondag 20 maart 2011 23:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Mja, ze geven inderdaad wel altijd alles weg.
Mijn vader zit op FOK!. PM 'm zelf maar.quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb nog een mooie nieuwe TV nodig. Wanneer heb je tijd om even langs te gaan bij je ouders?
Moet ook gebeuren hequote:
Nee, vannacht geslapen. Voorlopig even geen nachtwerk. Na de zomer weer geloof ik.quote:Op maandag 21 maart 2011 08:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren henachtrust gehad, en dus zometeen slapen met mooi weer?
Over room/romen gesproken; bij dat feestje van mijn oom gisteren waren ook een zooi Brabanders want ze wonen nu een jaar of 7 in Moergestel. Kreeg hij van hen een doos met daarin een weekendje 'Rome' cadeau - oftewel, een pak melkquote:Op zondag 20 maart 2011 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
Overigens is melk van de koe wel heel ernstig lekker![]()
Wij haalden dat vroegah bij de boer, zo uit de tank in emmers, dan was het soms nog warm. een half dagje in de koelkast, en dan met een platte lepel de room erafscheppen voor de lekkerste slagroom ooit, en dan houd je heerlijke volle melk over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik probeer ze te ontwijken. Zeker als het niet serieus is met iemand... schoonmoeders zorgen altijd voor moeilijke situaties
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:00 schreef Dingest het volgende:
[..]
Over room/romen gesproken; bij dat feestje van mijn oom gisteren waren ook een zooi Brabanders want ze wonen nu een jaar of 7 in Moergestel. Kreeg hij van hen een doos met daarin een weekendje 'Rome' cadeau - oftewel, een pak melk![]()
In het andere pak zat een weekendje Wenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
omg wat flauw
Ibood van vandaagquote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Komt goed uit, ik heb nog een mooie nieuwe TV nodig. Wanneer heb je tijd om even langs te gaan bij je ouders?
23 inchquote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef Freezer het volgende:
[..]
Ibood van vandaagmisschien een beetje klein.... maar toch.
Ik ga bij danpy al een splinternieuwe fullHD TV gratis ophalenquote:Op maandag 21 maart 2011 11:22 schreef Freezer het volgende:
[..]
Ibood van vandaagmisschien een beetje klein.... maar toch.
Goed toch, of begrijp ik je verkeerd?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef Anne het volgende:
5 telefoontjes in 10 minuten tijd. En allemaal in Utrecht bij de Rabobank. Volgens mij had ik dat woordje Rabobank toch niet moeten toevoegen aan mijn CV.
Nee, ik kan (nog) niet bij de Rabobank gaan werken... Tenzij ze mij direct een vast contract aanbieden. En ze zijn blijkbaar te lui om op te zoeken waar mijn huidige woonplaats ligt, want als ik aangeef hoeveel km dat vanaf Utrecht ligt, haken ze ook af.quote:Op maandag 21 maart 2011 12:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed toch, of begrijp ik je verkeerd?
Nee echtquote:Op maandag 21 maart 2011 12:14 schreef Freezer het volgende:
Rabo zit toch niet alleen in Utrecht....
Check ditquote:Op maandag 21 maart 2011 12:24 schreef Dangel het volgende:
dat is SD niet, die zou nooit een Fiat 127 neuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
*sopsopsop*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne, die google link, wat doe je
(nsfw)
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
Raar verhaal, maar dan weet ik in elk geval dat ik het goed doequote:Op maandag 21 maart 2011 12:39 schreef Freezer het volgende:
http://www.seat-online.nl(...)n-zonder-rijrichting
Ik lees het ook net.... Niet alle banden hebben dus een rijrichting..
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:49 schreef Anne het volgende:
Hentai / furry porno etc
Trouwens. Ik lach me suf. Draakjesporn.
quote:Op maandag 21 maart 2011 12:45 schreef Barcaconia het volgende:
Ja lul, maar die wordt dus wel ingeladen in die spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anne, die google link, wat doe je
(nsfw)
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Je moet ook niet fokken op je werkquote:Op maandag 21 maart 2011 13:37 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja lul, maar die wordt dus wel ingeladen in die spoiler.
Ah! Jij bent een kloon van Duvel!quote:Op maandag 21 maart 2011 13:40 schreef Freezer het volgende:
Waar moet ik dan fokken? Thuis heb ik vrije tijd... om te klussen aan de auto.... of lekker in de zon te zitten biertjes drinken.
Mijn username is helemaal niet ontstaan naar aanleiding van mijn voorliefde voor bepaalde bieren.quote:
Hihi het is dus waar.quote:Op maandag 21 maart 2011 16:15 schreef Anne het volgende:
Ik zeg niks. Ik haat dat soort opmerkingen en ik heb geen zin om je gelijk te geven.
Hassan.quote:Op maandag 21 maart 2011 17:49 schreef Barcaconia het volgende:
Van wie was turq52 eigenlijk een kloon?
zuiggoquote:Op zondag 20 maart 2011 21:27 schreef Duvel het volgende:
Damn, we hebben zelfs Omrop Fryslân thuis op de kabel...
Nee hoor ergens tussen 1986 en 1992.. daarna overleed de boer, en de boerin deed de koeien weg. T was voor het ouwe vrouwtje teveel werk in haar eentje.quote:
Duvel drinkt wijnquote:
Hij is bijna stuk, even wachten nog.quote:Op maandag 21 maart 2011 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ken wel idioten die hun fiets gratis ter beschikking stellen.
2cv, pass me je fiets!
Het mag ook eerder, wanneer ik ga verhuizen. Stamp ik de rest van je Niva natuurlijk wel vol met andere zooi.quote:
Nee, fietsen repareer ik niet.quote:Op maandag 21 maart 2011 19:59 schreef lipje het volgende:
Issie hetzelfde lot als Criezel beschoren?
ik heb zaterdag al een verhuizing gedaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:00 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het mag ook eerder, wanneer ik ga verhuizen. Stamp ik de rest van je Niva natuurlijk wel vol met andere zooi.
Dan weet je nu hoe het (niet) moet.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb zaterdag al een verhuizing gedaan
Hoe kun je wijn nou bah vindenquote:
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar een normale huis tuin en keuken rode wijn vind ik niks.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kun je wijn nou bah vinden. Er zijn 924793748934 verschillende soorten. Er zit er vast wel een tussen die je niet bah vindt.
Sommige lijken net limonade trouwens.
Sorry, ik krijg daar zo'n "ik lust geen groenten"-idee van.
Nou, daar heb je het alquote:Op maandag 21 maart 2011 20:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Maar een normale huis tuin en keuken rode wijn vind ik niks.
Champagne en Rose krijg ik prima naar binnen.
gewone rooie of witte wijn is net zuur slootwater, als ik dan toch wijn moeten drinken dan maar dessert wijnquote:Op maandag 21 maart 2011 20:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Hoe kun je wijn nou bah vinden. Er zijn 924793748934 verschillende soorten. Er zit er vast wel een tussen die je niet bah vindt.
Sommige lijken net limonade trouwens.
Sorry, ik krijg daar zo'n "ik lust geen groenten"-idee van.
rum..... liever whiskyquote:Op maandag 21 maart 2011 20:18 schreef BaraCuda het volgende:
Maar liever bier en rum![]()
Rum is op, dus moet weer aan het bier
Ik moet ook heel snel weg, dus ook spoed.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dit was een nood/spoed-verhuizing :-)
ik heb al iets het weekend dat je verhuist.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik moet ook heel snel weg, dus ook spoed.
Ik laat het je weten wanneer ik precies ga verhuizen en ik regel wat tiewraps.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tijd om cocktails te gaan bouwenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:23 schreef Anne het volgende:
Ik drink niet graag bier. Daar ga ik best snel van over mijn nek.
Ik drink bij mijn ouders inderdaad meestal iets met rum of whiskey.
Hier thuis drink ik mix-drankjes zoals Passoa jus.
En op feestjes drink ik standaard wodka redbull.
En bij het uit eten meestal een zoete witte wijn of rosé.
Rosé gaat er in de zomer trouwens ook altijd snel doorheen.
Enne, minimaal één kan met sangria icm fruit is ook standaard in de zomer.
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb al iets het weekend dat je verhuist.Wie zegt dat ik in het weekend verhuis ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik in het weekend verhuis ?
doordeweeks kan ie nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
heb geen contact meer met mquote:
nee, iemand die hier een paar jaar terug 50 posts per dag deed.quote:
Sommige wel, sommige niet. 't Is net wat je smaak is. Ik vind rode wijn erg lekker, sommige witte ook, en rosé als het geen limonade is. Je kunt zulke mooie dingen doen met druiven! Ik flikker ook rozijnen door mijn vla bijvoorbeeld.quote:
Ik zag gister nog voor mijn neus een mevrouw in een oude mercedes tijdens het uitrijden een crossa omhoog duwenquote:
Ieuw.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Sommige wel, sommige niet. 't Is net wat je smaak is. Ik vind rode wijn erg lekker, sommige witte ook, en rosé als het geen limonade is. Je kunt zulke mooie dingen doen met druiven! Ik flikker ook rozijnen door mijn vla bijvoorbeeld.
Welk deel van mijn post bestempel je als "ieuw"?quote:
Die moet je wel achterstevoren in je boekenkast zetten, anders zit je altijd tegen die dikke kop aan te kijkenquote:Op maandag 21 maart 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Twee mooie boeken besteld op bol.com, voor een groot deel betaald met de cadeaubon die ik met het mollenvangen heb gewonnenBeide boeken zijn geschreven door dames waar ik via twitter wel eens danwel vaak contact mee heb
![]()
[ afbeelding ]
Jan de Rooy - Hart van Zand door Natascha Kayser
[ afbeelding ]
Ademtocht - verhalen over de dood door Linda Wormhoudt
Mag jij nou alweer auto rijden van de OvJ ?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die moet je wel achterstevoren in je boekenkast zetten, anders zit je altijd tegen die dikke kop aan te kijken
quote:Op maandag 21 maart 2011 21:42 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die moet je wel achterstevoren in je boekenkast zetten, anders zit je altijd tegen die dikke kop aan te kijken
hopelijk volgende week weer...quote:Op maandag 21 maart 2011 21:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mag jij nou alweer auto rijden van de OvJ ?
quote:(i) Top 20 in de PTA SC-reeks op 21-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 033 Anne
02. 015 Barcaconia
03. 015 Alexxxxx
04. 010 Dingest
05. 010 Freezer
06. 010 Duvel
07. 008 2cv
08. 008 lipje
09. 005 BaraCuda
10. 004 Dangel
11. 004 Alfisti
12. 003 daNpy
13. 003 Sounddragon
14. 001 densmee
15. 001 Balkonia
16. 001 Paladijn
17. 001 BroesWillems
Reeks-statistieken!
Jij wint weer.quote:
gooi anders ff wat water over je trui?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:35 schreef Anne het volgende:
Bah. Ik heb spijt dat ik op de motor ben. Ik ben echt kotsmisselijk en ik sta op mijn beentjes te trillen. Mijn collega zegt dat ik net zo bleek ben als mijn (witte) trui die ik aan heb.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 09:40 schreef Dangel het volgende:
[..]
gooi anders ff wat water over je trui?
Doesn't hurt to try.quote:
Vrouwen mogen wel toch?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow, oke. Dan ga ik wel lopend naar huis.
Geen idee, dat moet je aan danpy vragen. Moet je alleen wel ff wat harder roepen dan normaal, want die heeft volgens mij een plaat voor z'n kop zittenquote:
Inkoppertje dezequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef Anne het volgende:
Nieuwe vraag trouwens, Barca, Alex en Dingest:
[WIN] Ervaar het rijden met een Trabant!
En voor de rest die mee zou willen doen.
Tsja, hier kan ik natuurlijk al niet tegenop:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:44 schreef Anne het volgende:
Nieuwe vraag trouwens, Barca, Alex en Dingest:
[WIN] Ervaar het rijden met een Trabant!
En voor de rest die mee zou willen doen.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:52 schreef pgrferrari het volgende:
Aan Anne![]()
![]()
Nadat ik haar foto in het topic FOK!sters Sexy & Gewaagd heb gezien ben ik spontaan verliefd geworden, ik zou wel een ritje met haar willen maken in een Trabant![]()
Hij is gewoon uit op wat 'mengsmering'quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:23 schreef Anne het volgende:
.
Als ie maar niet denkt dat ik daadwerkelijk mee ga.
Hij mag achteraan aansluitenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:28 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij is gewoon uit op wat 'mengsmering'
nee, maar je collegas doen welvriendelijker!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |