Dat zijn Kübels, ex-grenswacht Trabi'squote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:47 schreef don-diablo het volgende:
Nee, omdat ik al een trabant safari heb gehad in Berlijn en die leuke ervaring aan een ander gun.![]()
Misschien heb ik nog ergens foto's staan. Trabant waar ik in gereden heb was een naar een safari achtig model verbouwde trabant zonder dak en deuren.
Nog 2 daagjes de tijd om wat tofs te verzinnen voor deze eerste rondequote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:46 schreef Anne het volgende:[b]De eerste vraag!
Zou jij een Trabant willen hebben en waarom?
Je kunt je antwoord in dit topic plaatsen tot en met 20 maart 2011.
Trabietoer wil je samen met je oom uitnodigen voor het volgende arrangement:quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:25 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik zou heel graag een trabant willen hebben! Mijn oom heeft een trabant, maar die is al jaren stuk, er moet een nieuwe motor in. Elke keer als ik dat mooie karretje zie staan vind ik het klote dat hij hem zo verwaarloost. Want hij staat daar maar onder zeil.
Ik heb al gevraagd of ik hem kon overnemen, zegt de beste man: "Nee, want ik maak hem wel ooit". Dit is 2 jaar geleden. Sindsdien krijg ik alsmaar hetzelfde antwoord.
Arm Trabantje.
Trabietoer wil je graag overtuigen en dan wel met het volgende arrangement:quote:Op zondag 20 maart 2011 19:28 schreef Ronados het volgende:
Nee, maar ik hoop natuurlijk dat jullie mij kunnen overtuigen
Aan mezelf, ik heb nog nooit in een Trabant gereden en wil dat wel eens ervaren.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:38 schreef Anne het volgende:
De tweede vraag!
Aan wie zou jij een arrangement van Trabietoer cadeau doen en waarom?
Je kunt je antwoord in dit topic plaatsen tot en met 1 april 2011.
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:47 schreef Resistor het volgende:
Ik moest gelijk aan CaptainCookie denken toen ik dit topic zag. Vanwege zijn Trabant topic. Ik ken hem verder niet, ik stuur nooit DM's uit eigen beweging, maar ik maakte voor deze keer een uitzondering omdat ik gewoon aan kon voelen dat hij het wel kan waarderen.
Ik zou het arrangement cadeau doen aan een Amerikaanse vriendin van mij die op dit moment in Europa studeert. Dit omdat ze veel wil leren over Europese historie en wat is er nu een betere manier dan een Trabant leren kennen onder het genot van een mooie rondrit door een historische binnenstad in Nederland?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 07:38 schreef Anne het volgende:
De tweede vraag!
Je kunt je antwoord in dit topic plaatsen tot en met 1 april 2011.
Aan deze man.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:07 schreef baaart het volgende:
Aan m'n pa. Die heeft zijn Trabant 601 2 jaar geleden in de buurt in elkaar gereden(zijn schuld, ook nog eens..). Sindsdien begint hij er iedere keer weer over zodra we langs dezelfde kruising komen, hoe graag die wel weer eens in z'n trabantje zou willen rijden voor een dagje.
Aaaaaaaaahquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Aan Yvonne. Die kan lopend naar het vertrekpunt, en krijgt ze eens wat leuks van fok ipv een bult ellende die veel mensen over haar heen storten.
Ik zou even wachten tot de vraag van deze week bekend is gemaakt. Of ze moeten deze natuurlijk nog meenemen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:25 schreef classpc het volgende:
Ik ben benieuwd naar de 3e ronde, aangezien ik de eerste twee rondes net gemist heb.
Ik zou graag zo'n Trabietoer cadeau doen aan m'n moeder. Aangezien zij na de dood van mijn vader door veel ellende heen heeft moeten gaan (afschaffing weduwepensioen, dus ze moest vrijwel meteen na de dood van m'n vader aan het werk, na een leven als huisvrouw). Dus volgens mij is ze wel eens toe aan wat leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |