Klopt, omdat 'ie geen oliepomp heeft moet je het in een verhouding van 50:1 tanken ofzo. Waar ik eigenlijk meer op doelde was waar je op moet letten bij de aanschaf van een Trabant. Zijn er bepaalde onderdelen die als zwak bekend staan, of andere punten (bodemplaat bijvoorbeeld) die slecht zijn oid.?quote:Op maandag 5 april 2010 21:26 schreef densmee het volgende:
het belangrijkste waar je op moet letten is dat je mengsmering tankt
ik geloof dat het staal van bierblikjes dikker is dus, roest kan wel een probleem zijn.quote:Op maandag 5 april 2010 21:30 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Klopt, omdat 'ie geen oliepomp heeft moet je het in een verhouding van 50:1 tanken ofzo. Waar ik eigenlijk meer op doelde was waar je op moet letten bij de aanschaf van een Trabant. Zijn er bepaalde onderdelen die als zwak bekend staan, of andere punten (bodemplaat bijvoorbeeld) die slecht zijn oid.?
Ja, op roest moet ik wel goed gaan letten. Gelukkig heeft hij alleen een stalen frame, de motorkap, deuren enz. zijn gemaakt van duroplast. Dat scheelt al enorm in de roestproblemenquote:Op maandag 5 april 2010 21:38 schreef densmee het volgende:
[..]
ik geloof dat het staal van bierblikjes dikker is dus, roest kan wel een probleem zijn.
schade door tegen een lege prullenbak aan te rijden. kan dan ook best zijn dat de auto gericht moet worden.
of je koopt 1 van de laaste met een golf2 motorquote:Op maandag 5 april 2010 21:26 schreef densmee het volgende:
het belangrijkste waar je op moet letten is dat je mengsmering tankt
oude kranten met harsquote:Op maandag 5 april 2010 22:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, op roest moet ik wel goed gaan letten. Gelukkig heeft hij alleen een stalen frame, de motorkap, deuren enz. zijn gemaakt van duroplast. Dat scheelt al enorm in de roestproblemen.
Wat moet je nou met een trabant die niet stinktquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:28 schreef T42 het volgende:
[..]
of je koopt 1 van de laaste met een golf2 motor
Dat dus, en hij moet wel pruttelen, en 0-100 in 30 seconden doenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een trabant die niet stinkt
30sec? 130sec!!! een kever met 44pk doer er al 38sec over namelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dat dus, en hij moet wel pruttelen, en 0-100 in 30 seconden doen![]()
Sommige complete Trabanten worden al voor ¤175 weggedaan, vraag me af hoeveel werk daar niet in gaat zitten om hem rijdbaar te maken.
G60 plaatsenquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat moet je nou met een trabant die niet stinkt
quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:45 schreef T42 het volgende:
[..]
30sec? 130sec!!! een kever met 44pk doer er al 38sec over namelijk.
quote:
das al een modernequote:
Die in dat filmpje had toch ook gewoon een 600cc two-stroke engine? Zoals de originelequote:Op dinsdag 6 april 2010 11:11 schreef T42 het volgende:
[..]
[..]
das al een modernedan waar ik in heb gezeten
mijn sprintje met 44pk
http://video.google.nl/videoplay?docid=6045417335271799940&hl=nl#
http://video.google.nl/videoplay?docid=2023681036739902565&hl=nl
heb je op het schakelen geletquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:14 schreef CaptainCookie het volgende:
Die Kever trekt de Trabant er wel flink uit trouwens
Dat lijken me geen schoenen om Trabant mee te rijden.quote:
Ja, je valt niet eens terug bij het schakelenquote:
Danku, hopelijk komt er iets moois uitquote:
ik schakel in 1e filmpje niet eens heb maar 2 versnellingen 1 "was" 110kmhquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, je valt niet eens terug bij het schakelen
[..]
Danku, hopelijk komt er iets moois uit.
We hadden trouwens het idee om er een cabrio van te maken. Weet iemand of dit zo mogelijk is, of is de carrosserie daar niet stevig genoeg voor?
[ afbeelding ]Hoewel dit nog heeeel ver weg is
Dan flikker je die auto in het kanaal en berij je de dame die er in zitquote:Op dinsdag 6 april 2010 13:57 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat lijken me geen schoenen om Trabant mee te rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |