Nee, warme bakkerquote:Op zondag 14 juli 2013 19:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar...? Ik wil ook kopen om te vergelijken. Ga niet zeggen Hema
In omgeving Amsterdam moet toch wel ergens te koop zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, warme bakkerik zal even kijken morgen, als het lekker is zet ik hier wel neer waar
ik het gekocht heb, als het niet lekker was ook
Kiek dan!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
In omgeving Amsterdam moet toch wel ergens te koop zijn. Anders open ik gewoon franchise
Is dat die ekte ekte us shit?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kiek dan!
http://www.yelp.nl/search(...)dam%2C+Noord-Holland
adresjes zat!
Géén idee, ik ga gewoon ergens een paar stukkies halenquote:Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat die ekte ekte us shit?
bij B&J's ook...
Ok, morgen kan ik dus een complete top5 lijst van je verwachten incl. beoordeling van smaak met details en al. Alvast bedankt!quote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Géén idee, ik ga gewoon ergens een paar stukkies halen![]()
als ze veel sterren hebben zal het wel goed zijn
Maakt niet uit, gaan beide over Che_esecake.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
we zitten in het verkeerde topic, ik dacht dat we in dat andere topic zaten
![]()
Thanks, ga ik proberen.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:51 schreef Caithlinn het volgende:
De cheesecake van de Bakkerswinkel moet je proberen, das de ekte ekte
K heb nooit een barst in de cheesecake gehad. ik bak hem sowieso lang op laag temperatuur ( volgens mij 1,5 uur op 100 of 120 graden zo uit mijn hoofd) en als t klaar is laat ik hem stap voor stap afvkoelen : k doe eerst de deur van de oven open en laat de taart een tijdje zo staan voordat ik hem uit de oven haal om hem vervolgens op t aanrecht verder af te laten koelen .quote:Op maandag 21 november 2011 12:08 schreef Bleie het volgende:
Had ik dus toch maar die cheesecake gemaakt zaterdag, belde m'n schoonouders zondag af vanwege de mist... Dus nu moeten we hem zelf opeten. Heb een deel maar ingevroren, benieuwd of dat goed gaat.
Hij is wel weer erg lekker, maar ook deze keer kwam er een barst in. Volgens mij pas bij het afkoelen (in de oven, ik draai alleen de oven uit, en doe verder niets). Hoe kan ik dat voorkomen?
Geeft niet, ik kan t altijd eens proberen!quote:Op maandag 15 juli 2013 23:14 schreef madeliefff het volgende:
[..]
K heb nooit een barst in de cheesecake gehad. ik bak hem sowieso lang op laag temperatuur ( volgens mij 1,5 uur op 100 of 120 graden zo uit mijn hoofd) en als t klaar is laat ik hem stap voor stap afvkoelen : k doe eerst de deur van de oven open en laat de taart een tijdje zo staan voordat ik hem uit de oven haal om hem vervolgens op t aanrecht verder af te laten koelen .
Edit : o k zie dat dit een oud bericht is
k heb nog ffe gekeken: 120 graden, maar ik heb wel een andere cheesecake dan jij dan gemaakt. maar dat van t afkoelen geld bij elke cheesecake.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:15 schreef Bleie het volgende:
[..]
Geeft niet, ik kan t altijd eens proberen!
ik zou het gewoon weglaten en anders is het vaak wel te vinden bij de toko.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:54 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand een goed gebakken kwarktaartrecept? Grapje, staat genoeg in dit topic. Maar is dat Cream of Tartar niet nog met iets anders te vervangen?
CUL / Cheesecake deel 3!
Deze leek me heerlijk, maar ik heb geen Cream of Tartar, en dat lijkt heel moeilijk te krijgen bij ons.
Ik zal morgen eens kijken bij een toko of twee, maar meen me niet het ooit gezien te hebben. Proberen kan geen kwaad, thanksquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:02 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
ik zou het gewoon weglaten en anders is het vaak wel te vinden bij de toko.
http://www.okokorecepten.(...)/new-york-cheesecake geen gedoe, overheerlijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens kijken bij een toko of twee, maar meen me niet het ooit gezien te hebben. Proberen kan geen kwaad, thanks
wow ziet er idd goed uit. Alleen hebben we die cream hier wss niet. ziet er dikker uit. jummiequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Deze is makkelijk te bereiden en zó lekker!
Hoeveel gram kaas had je en hoeveel gram suiker?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef Sandous het volgende:
ik had laatst minicheesecakjes gemaakt (in muffinvormpjes).. maar dan met de zuivelspread/smeerkaas euroshopper AH... vond de kaasgehalte toch nog overheersen.. dat zurige/zoutige.. is dit normaal..?
Of was dat niet geschikt voor een cheesecake
smeerkaas? Zolang het naturel roomkaas is kan je het gebruiken voor cheesecake. Philadelphia zeg maar.quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef Sandous het volgende:
ik had laatst minicheesecakjes gemaakt (in muffinvormpjes).. maar dan met de zuivelspread/smeerkaas euroshopper AH... vond de kaasgehalte toch nog overheersen.. dat zurige/zoutige.. is dit normaal..?
toch geen smeerkaas hoop ik? gewoon roomkaas gebruiken, au naturelquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef Sandous het volgende:
Lijkt me prima om te gebruiken. Wat was je recept?quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Sandous het volgende:
[ afbeelding ]
deze gebruikt, roomkaas philedelpia was er niet meer (naturel) wel met kruiden enzo
Ik ga zo even kijken naar hoeveel suiker en hoeveel kaas
Hier hetzelfde probleem. Weet niet meer welk recept ik van internet heb geplukt. Maar heb het gewoon met philledelpia gemaakt en ik vindt m echt te zurig. Manlief vondt hem wel lekker dus ik dacht, mischien hou ik wel gewoon niet van cheesecake. Weet dus ook niet hoe hij hoort te smakenquote:Op zondag 11 augustus 2013 14:43 schreef Sandous het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |