SPOILER: meer kaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerdere topics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste Frontpage-nieuwsberichten:
Libië: '48 doden door westerse aanvallen'
Libië: Chávez 'aanval gaat om olie'
Libië: Spoedzitting VN-Veiligheidsraad geëist
Hoe beoordeel je bronnen?
Dingen die je kunt doen om de revolutie te steunen
Libië Fototopicquote:Landen die militaire steun verlenen:
- België: stuurt zes F16 fighters.
- Canada: stuurt zeven CF-18 fighters 140 soldaten naar de regio, het Halifax-class fregat HMCS Charlottetown is ook betrokken bij de operatie.
- Denemarken: stuurt zes F-16 fighters.
- Frankrijk: heeft Mirage en Rafale vliegtuigen op de bases Istres and at Solenzara gestationeerd. Tankvliegtuigen zijn gestationeerd op Istres. De anti-air destroyer Forbin is vlakbij het gebied. De carrier Charles de Gaulle wordt met haar volledige strike group naar de Libische kust uitgezonden. Tijdens een persconferentie werd gezegd dat er op dit moment (20-03) twintig vliegtuigen boven Libië actief zijn.
- Griekenland: stuurt vier F-16 fighters, twee fregatten en een AWACS.
- Italië: volgens het Pentagon nemen er elf fregatten deel aan de eerst aanvalsgolf.
- Noorwegen: stuurt zes F-16 fighters en een P-3 Orion surveillance vliegtuig. Hij kondigde ook aan humanitaire hulp te bieden.
- Qatar: volgens de Qatar News Agency zullen er tussen de vier en zes vliegtuigen meehelpen met het in stand houden van de no-fly zone boven Libië.
- Spanje: stuurt vier F-18 fighters, een tanker, one F100 frigate, one submarine and one P-3 Orion surveillance vliegtuig.
- Verenigde Arabische Emiraten: Heeft aangekondigd 24 vliegtuigen te zullen sturen.
- Verenigd Koninkrijk: Cameron heeft bevestigd dat Typhoon en Tornadofighters mee zullen participeren in de operatie, samen met tankes en surveillance vliegtuigen.
- Verenigde Staten: de VS hebben elf schepen uitgezonden, waaronder de carrier USS Enterprise. Ook worden doormiddel van Tomahawk-raketten SAM-sites uitgenomen.
Landen die mogelijk de no-fly zone militair zullen steunen:
- Jordanië
- Saoedi-Arabie: Min. BuZa heeft bekend gemaakt mogelijk airstrikes uit te zullen voeren.
- Duitsland: schijnt indirect steun te gaan geven door posities in Afghanistan te gaan versterken, stuurt mogelijk AWACS-bemanningen.
- Nederland: Rosentahl heeft aangegeven klaar te zijn om eventuele militaire steun te verlenen.
- Zweden: heeft aangegeven steun te zullen verlenen wanneer de NATO daarom vraagt.
Bases die in gebruik zijn:
- Frankrijk: Istres, Solenzara, Saint-Dizier Robinson Air Base
- Griekenland: Souda, Aktion.
- Italië: Amendola, Aviano, Decimomannu, Gioia del Colle, Trapani, Pantelleria, Sigonella, Capodichino
- Spanje: Rota, Morón, Torrejón
- Verenigd Koninkrijk: RAF Akrotiriquote:Naamgebruik:
- Opération Harmattan, Frankrijk
- Operation Ellamy, Verenigd Koninkrijk
- Operation Odyssey Dawn, Verenigde Staten
[ Bericht 8% gewijzigd door Nibb-it op 20-03-2011 03:00:30 ]
Waar blijft het westen...quote:Turkish Artillery Shells Border Areas In Dahook, Iraqi Kurdistan
With the thawing of snow on the mountains separating Turkey and Iraqi Kurdistan, Turkish artillery has renewed its shelling of an area bordering the province of Dahook, one of the three provinces that constitute Kurdistan Regional Government. The shelling has caused material damage.
Turkish Kurds have been demanding for years an autonomous status for the area they inhabit in Southern Turkey, which borders with northern Iraq.
Turkey and most other countries, including the U.S., consider the Workers' Party of Kurdistan, or the PKK, which carries the banner of revolt against Turkey, a terrorist organization. The PKK is known to operate from the mountainous area on the Turkey-Iraq border.
In 2007, a large majority in Turkish parliament voted to authorize the Turkish armed forces to operate across the border into Iraq against the PKK. It is estimated that least 54,000 people from both sides have been killed since 1984, when the PKK first mounted its armed attacks on the Turkish army.
Source: Alsumarianews.com, March 15, 2011
Ik ben van Fok! Press.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nibb-it ben jij van de Volkskrant of lezen ze hier gewoon mee
Oogklepjes.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Ik kan eigenlijk gewoon niet geloven dat mensen de boel lekker omdraaien en Israël beschuldigen terwijl ze vanmorgen fiks onder vuur lag. Het hoort hier niet thuis maar hoe krijg je zo'n verdraaidheid voor elkaar?
Lees eens terug, is helemaal niets gezegdquote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Ik kan eigenlijk gewoon niet geloven dat mensen de boel lekker omdraaien en Israël beschuldigen terwijl ze vanmorgen fiks onder vuur lag. Het hoort hier niet thuis maar hoe krijg je zo'n verdraaidheid voor elkaar?
Niks maar ik wilde op deze post wel even reageren.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:21 schreef msnk het volgende:
Wat hebben Israel en Turkije met Libië te maken
dubbele standaard. De Koerden zijn ook in opstand tegen de regering, net zoals de rebellen in Pakistan, en de Shiiten in Bahrein.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:21 schreef msnk het volgende:
Wat hebben Israel en Turkije met Libië te maken
Okay, je hebt het teruggenomen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:22 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Lees eens terug, is helemaal niets gezegd
Geen dubbele standaard en nu weer OT.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
dubbele standaard. De Koerden zijn ook in opstand tegen de regering, net zoals de rebellen in Pakistan, en de Shiiten in Bahrein.
Maak er een nieuw topic voor danquote:Op zondag 20 maart 2011 01:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
dubbele standaard. De Koerden zijn ook in opstand tegen de regering, net zoals de rebellen in Pakistan, en de Shiiten in Bahrein.
En de ETA in Spanje. Next stop, Baskenland!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:24 schreef meth1745 het volgende:
[..]
No shitquote:1.04 uur: Chavez: aanval gaat om olie
De landen die Libië hebben aangevallen, zijn volgens de Venezolaanse president Hugo Chávez alleen uit op de olie van het Noord-Afrikaanse land. "Hierachter zit de hand van de Verenigde Staten en hun Europese bondgenoten", zei Chávez. De Venezolaanse president is een bondgenoot en vriend van de Libische leider Muammar Kadhafi.
Ook de Boliviaanse president Evo Morales, een bondgenoot van Chávez, beschuldigde het Westen ervan te azen op de Libische olie. "Zo zijn de machten", stelde Morales.
Inmiddels dus al voor 44,8 miljoen de lucht ingeschotenquote:01.01 uur: Eén kruisraket kost 400.000 euro
De Verenigde Staten hebben inmiddels 112 Tomahawk kruisraketten afgevuurd op militaire doelen in Libië. Tomahawk kruisraketten kosten ongeveer 400.000 euro per stuk.
Voelen ze nauwelijks met hun budget van 700 miljard.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Inmiddels dus al voor 44,8 miljoen de lucht ingeschoten
Goed voor de economiequote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Dat is nu nog niet te verifiëren. We zullen op persverklaringen of iets dergelijks moeten wachten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef rakotto het volgende:
Mits het bekend is, kan iemand de kaart aanpassen zodat wij kunnen zien waar er al aanvallen gepleegd zijn door het buitenland?
Mja, zo gek vind ik het niet wat Chavez en co. zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Daar sta je dan met je klappertje tijdens oud en nieuw.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Eh tsja, maar je moet toch ergens beginnen.... Bovendien heeft Khadaffi het wel erg bond gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mja, zo gek vind ik het niet wat Chavez en co. zeggen.Er zijn genoeg andere landen waar men elkaar uitmoord en daar is er weinig interventie.
Anyhoo, men vroeg om hulp en dat krijgen ze nu.
Er is een REVOLUTIE aan de gang. Het Libische volk heeft zelf hierom gevraagd.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mja, zo gek vind ik het niet wat Chavez en co. zeggen.Er zijn genoeg andere landen waar men elkaar uitmoord en daar is er weinig interventie.
Anyhoo, men vroeg om hulp en dat krijgen ze nu.
Voor mij zeker wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Frankrijk heeft zijn prestige en grandeur terug.
Ik ga ff naar buiten en daarna pitten. Morgen even het 12:00 journaal checken.
Vertellen want niet iedere user kan het opzetten.quote:
Stop met dit trollin te noemen. Het is een mening en zo ver ik weet is het nog altijdd toegestaan die te uiten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er is een REVOLUTIE aan de gang. Het Libische volk heeft zelf hierom gevraagd.
Omdat er altijd ergens in de wereld bepaalde kwaad aan het gebeuren is betekent niet dat het Westen alle wereldproblemen kan oplossen.
Quit that fuckin' trollin....
Zo te horen luchtafweer, er werd gepraat met de correspondent in Tripoli en toen opeens werd er veel geschoten (nu nog).quote:Op zondag 20 maart 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Vertellen want niet iedere user kan het opzetten.
Oke, wij hebben een satelliet ontvangst ding. Hoe kan ik hem opzetten? Welk kanaal is dat en is er ondertiteling? Of kijken jullie via een site?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Vertellen want niet iedere user kan het opzetten.
Zie de OP voor streams.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Oke, wij hebben een satelliet ontvangst ding. Hoe kan ik hem opzetten? Welk kanaal is dat en is er ondertiteling? Of kijken jullie via een site?
Trollin?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er is een REVOLUTIE aan de gang. Het Libische volk heeft zelf hierom gevraagd.
Omdat er altijd ergens in de wereld bepaalde kwaad aan het gebeuren is betekent niet dat het Westen alle wereldproblemen kan oplossen.
Quit that fuckin' trollin....
Ik weet het iig niet. Ben al blij met updates van Nibbit.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Oke, wij hebben een satelliet ontvangst ding. Hoe kan ik hem opzetten? Welk kanaal is dat en is er ondertiteling? Of kijken jullie via een site?
Hier kun je hem online kijken op UPC is het kanaal 407quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Israël? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
"This is absolutely no celebratory fire", aldus de correspondent.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet het iig niet. Ben al blij met updates van Nibbit.
Gaat niet gebeuren voor zover ik het weet. Alleen aanval op afstand.quote:
Nee johquote:
Dat is dat ene kleine land waar al die omliggende Arabische landen als de dood voor zijn. Het is een erg klein land, maar met een enorm sterk leger. Zo'n sterk leger, dat alle Arabische landen samen geen kans maken tegen dit kleine, sterke, niet-Arabische land.quote:
Was AA, veel tracers in de lucht. Het klonk ook als een (veel) zwaarder kaliber als 'gewone' wapens.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:38 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nee joh
Maar het klonk wel als gunfire. Maar dat kan het niet zijn. Ik ga er maar vanuit dat het anti-aircraft fire is.
Aljazeera kijken, heb je geen reclamequote:Op zondag 20 maart 2011 01:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Tering. Wordt het onderbroken door reclame.
geld speelt een rolquote:Op zondag 20 maart 2011 01:40 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Tering. Wordt het onderbroken door reclame.
Daar heb je niet hetzelfde beeld. CNN is nu even beter.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Aljazeera kijken, heb je geen reclame.
Je hebt er altijd die mensen die het glaasje voor half leeg zien. Jouw eigen probleem zou ik zeggen. Dat je een pessimist bent hebben wij geen last van.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:34 schreef rakotto het volgende:
[..]
Trollin?![]()
Anyhoo, als dit in Ethiopië aan de gang was ofzo, dan zou er niets gebeuren. Of Somalie of weet ik veel.Als je mijn reply goed las, dan zou je zien dat ik ook zei dat het volk hierom vroeg. Het westen wilt helpen, na 3 weken... Omdat het er steeds slechter eruit gaat zien voor hun (Economisch gezien)
Wtf heeft Afrika te willen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:42 schreef Dance99Vv het volgende:
afrika vraagt om onmiddelijk te stoppen .......beetje laat
Ik bedoel CNN op de kabel.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zie echt geen fuck op CNN, hele tijd hetzelfde beeld, stilstaand.
iemand alternatieve link?
Dat is lachwekkend, eerst steunden ze het nog. Nu het live gaat kan je niet ineens van mening gaan veranderen, beetje kansloos. Bovendien hebben alle Afrikaanse landen in de Veiligheidsraad dit ingrijpen gesteund.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:42 schreef aerdt het volgende:
AJE:African Union calls for 'immediate stop' to attacks on Libya
Libie is nog steeds Afrika, dus zij hebben in feite meer recht van spreken dan Europa of de VS.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wtf heeft Afrika te willen.
owja, eten
ja , maar zo zit hij ook echt hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ik krijg de hele tijd het beeld voor met van Khadaffi die zich als Tony "Scarface" Montana in z'n paleis zit enzo.
Met allemaal drugs en lekkere vrouwen!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ik krijg de hele tijd het beeld voor met van Khadaffi die zich als Tony "Scarface" Montana in z'n paleis zit enzo.
Waarschijnlijk weer diezelfde acteursquote:Op zondag 20 maart 2011 01:48 schreef Dance99Vv het volgende:
wat zou de state tv uitzenden , nog steeds![]()
![]()
?
Die corrupte regimes krijgen natuurlijk veel centen van Broeder Leiderquote:Op zondag 20 maart 2011 01:47 schreef aerdt het volgende:
Afrikaanse Unie heeft overigens nooit de No Fly zone gesteund
Ik zou zeggen, lees 200+ topics in MO om mij te kennen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je hebt er altijd die mensen die het glaasje voor half leeg zien. Jouw eigen probleem zou ik zeggen. Dat je een pessimist bent hebben wij geen last van.
De VN is niet perfect, (trouwens wat in de wereld is dat wel), en ze hebben oko fouten gemaakt in hun bestaan, maar nu zijn ze goed bezig om dat land te bevrijden, en hier geef ik hen het voordeel van de twijfel. Dat hun bedoelingen integer zijn. Je moet ook soms vertrouwen in je medemens kunnen hebben.
En je vroegere reactie kwam wel trollerig over, dus beoordeelde ik de reactie en niet jou, want jou ken ik nog niet, maar dat kan veranderen....
Fuck.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja , maar zo zit hij ook echt hoor
Koning van Afrika bedoel je.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Die corrupte regimes krijgen natuurlijk veel centen van Broeder Leider
Niet zo serieus man.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja , maar zo zit hij ook echt hoor
Nee, het is meer dat ze bang zijn dat ook boven hun land ooit zo'n no-fly zone kan komen. Voor dezelfde reden steunen de meeste Afrikaanse landen het Internationaal Strafhof niet meer, aangezien ook veel van hen dingen hebben gedaan waarvoor ze naar Den Haag gebracht kunnen worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Die corrupte regimes krijgen natuurlijk veel centen van Broeder Leider
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=2quote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zie echt geen fuck op CNN, hele tijd hetzelfde beeld, stilstaand.
iemand alternatieve link?
Krijgen we nou weer drie pagina's discussie over Baghdad Bobquote:Op zondag 20 maart 2011 01:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Live beeld van de Libische staatstelevisie:
[ afbeelding ]
Bijna ..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
kijk die pimps
[ afbeelding ]
Bijna is heel deze foto geschiedenis
Wel een baas die Kazafiquote:Op zondag 20 maart 2011 01:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
kijk die pimps
[ afbeelding ]
Bijna is heel deze foto geschiedenis
inderdaad. triest en ongelofelijk dat 1 gek persoon het voor elkaar krijgt om de hele wereld achter zich aan te krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet zo serieus man.Ik krijg alleen ineens zo'n menselijk beeld van Khadaffi.
Vraag me echt af wat er nu door zijn kop gaat.
Kerel loopt echt op internationaal niveau hard te trollen.
![]()
Owja interessant bericht net op CNN: Gast die spreekt vond het opvallend dat het anti-air geschut van Khadaffi echt slechter en minder gecoördineerd lijkt te werken.
Zeker. Doet tenminste iets.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb sinds dit veel meer respect voor Frankrijk.
![]()
Ooit doe ik de eer om haar een bezoekje te brengen
Klopt ..quote:
Idd, alleen hadden ze het eerder moeten doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb sinds dit veel meer respect voor Frankrijk.
![]()
Ooit doe ik de eer om haar een bezoekje te brengen
Ik denk dat Frankrijk wel wilde, maar de VS wilde eerst steun vanuit de Arabische wereld.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt ..
[..]
Idd, alleen hadden ze het eerder moeten doen.
Oh op die manier. volgde ShababLibya (nederlander gewoon) over een discussie of G of Tarzan de koning van Afrika isquote:Op zondag 20 maart 2011 01:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wel een baas die Kazafi![]()
Maar over welke twitter heb je het? Ik zei King of Africa omdat ik die interview/verslag ooit op tv zag jaren terug.
Ja klopt ..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk dat Frankrijk wel wilde, maar de VS wilde eerst steun vanuit de Arabische wereld.
Heb je ook die beelden van CNN op YouTube?quote:
Staan er nog niet op, zodra ze er zijn post ik die hier.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:00 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Heb je ook die beelden van CNN op YouTube?
Proest.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:58 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Oh op die manier. volgde ShababLibya (nederlander gewoon) over een discussie of G of Tarzan de koning van Afrika is
Thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 02:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Staan er nog niet op, zodra ze er zijn post ik die hier.
Ze worden nu bestookt door tanks en artillery. Daar doe je weinig tegen, met name artillery aangezien dat 20 km verderop wordt afgeschoten.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gaat em nooit lukken, iedereen in de hele stad is op jacht naar pro-G's
Oh ja, dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:01 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Gaat em nooit lukken, iedereen in de hele stad is op jacht naar pro-G's
Goed ja. Canvas.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Indrukwekkende reportage op de Belgische tv overigens ...
Het ging me vooral om de 'stadsguerilla'quote:Op zondag 20 maart 2011 02:03 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ze worden nu bestookt door tanks en artillery. Daar doe je weinig tegen, met name artillery aangezien dat 20 km verderop wordt afgeschoten.
Ik hoor daar ook een heli.quote:
Nederland gaat wel helpen maar in een later stadium. Ze helpen of met F16s of met bijtankers in de lucht.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:06 schreef vergezocht het volgende:
Ik baal ervan dat Nederland zelf niks doet, gewoon toekijken hoor,
Die belofte is lege woorden overigens, ze weten toch dat een olifant toch geen muisje om hulp vraagt?
Dat moet je dan wel even tegen hem zeggen, want hij heeft het net weer gedaanquote:Op zondag 20 maart 2011 02:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Het ging me vooral om de 'stadsguerilla'
Met mortieren en tanks de stad bestoken, heeft nu geen zin meer voor G. Zodra die schieten, worden het doelwitten voor Franse jets.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:07 schreef yavanna het volgende:
Tripolitanian Libyan
#Libya has suspended the cease-fire, that's right, the cease-fire that was never there is now no longer there
Weet niet, verscheen net op Youtubequote:Op zondag 20 maart 2011 02:06 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik hoor daar ook een heli.Is dit van vanavond?
Kippenvel ..quote:Op zondag 20 maart 2011 02:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Ze durven wel daar bij Canvas. Ze staan midden in het vuur!
Dat is gewoon een gevoel dat bij heel veel moslims heerst.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:05 schreef Doler12 het volgende:
Die kruisvaarders argument die de Arabische dictators/terroristen ook altijd opnoemen
Wat ook wel te begrijpen is, gezien de geschiedenis.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gevoel dat bij heel veel moslims heerst.
Het is dat Bush het ooit zelf zei op TV toen ie Irak/Afghanistan binnenviel.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:05 schreef Doler12 het volgende:
Die kruisvaarders argument die de Arabische dictators/terroristen ook altijd opnoemen
Ik heb net even op wat moslim forums gekeken, maar echt positief zijn ze over het algemeen niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat is gewoon een gevoel dat bij heel veel moslims heerst.
5000 kilometer van Engeland naar Libie?? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:02 schreef yavanna het volgende:
fieldproducer Neal Mann
RAF Tornado's have flown a 3000 mile mission to bomb targets in #Libya, longest bombing mission since the Falkland war
Waarschijnlijk wel, maar ik kan je soortgelijke beelden laten zien van Darfur en daar is niet ingegrepen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iedereen die net die reportage heeft gezien op Canvas begrijpt waarom er ingegegrepen moest/moet worden ....
Bush en zn neocon policy is net zo geschif als wat een Ahmadinejad predikt.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:11 schreef rakotto het volgende:
[..]
Het is dat Bush het ooit zelf zei op TV toen ie Irak/Afghanistan binnenviel.
Begint nu opnieuw, erg indrukwekkend, aanradertjequote:Op zondag 20 maart 2011 02:13 schreef aloe_vera het volgende:
Op canvas zie ik voetballers en zangers..... wat was er?
De pralines smolten bij een gebrek aan koelkasten?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Iedereen die net die reportage heeft gezien op Canvas begrijpt waarom er ingegegrepen moest/moet worden ....
Wat indrukwekkend zeg. Een reporter met ballen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:15 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
De pralines smolten bij een gebrek aan koelkasten?
Stagiairs bij de NAVO denk ikquote:Op zondag 20 maart 2011 02:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die namen nou altijd verzint.
Kutnaam, had gewoon operation Zenga Zenga moete heten.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:15 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie die namen nou altijd verzint.
Tja, en ik kan niet zeggen dat ik het daar mee eens ben. Ik ben ook voor een operatie tegen het regime van die gek van een Mugabe bijvoorbeeld....quote:Op zondag 20 maart 2011 02:14 schreef aerdt het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar ik kan je soortgelijke beelden laten zien van Darfur en daar is niet ingegrepen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Kutnaam, had gewoon operation Zenga Zenga moete heten.
Darfur zou wellicht niet door de veiligheidsraad komen. China en Rusland zitten vuistdiep in de handel met Soedan.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Tja, en ik kan niet zeggen dat ik het daar mee eens ben. Ik ben ook voor een operatie tegen het regime van die gek van een Mugabe bijvoorbeeld....
Helaas wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:14 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Bush en zn neocon policy is net zo geschif als wat een Ahmadinejad predikt.
Hey ik kom net uit de kroeg, wat denk je zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef Nibb-it het volgende:
Remlof heb je nog een update voor me van die landenlijst? Ik heb al het e.e.a. geüpdatet maar ik weet niet of ik alles heb.
Zal wel de terugreis meetellen:quote:Op zondag 20 maart 2011 02:16 schreef yavanna het volgende:
The British fast jets flew 4,828km (3,000 miles) from RAF Marham and back - the longest range bombing mission conducted by the RAF since the Falklands conflict, according to the Ministry of Defence. The operation was supported by VC10 and Tristar air-to-air refuelling aircraft as well as E3D Sentry and Sentinel surveillance aircraft.
UK Defence Secretary Liam Fox says: "We made clear that if Gaddafi did not comply with the UN Security Council resolution 1973, it would be enforced through military action. Our armed forces have therefore participated in a co-ordinated international coalition strike against key military installations... This action has provided a strong signal - the international community will not stand by while the Libyan people suffer under the Gaddafi regime."
Lekkahquote:Op zondag 20 maart 2011 02:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey ik kom net uit de kroeg, wat denk je zelf
Maar er is dus geen Frans vliegtuig neergeschoten?
Absoluut waar. VS is trouwens ook tegenstander van No Fly zone in Sudan. Maar daardoor wordt het wel heel selectief waar we ingrijpen en waar niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Darfur zou wellicht niet door de veiligheidsraad komen. China en Rusland zitten vuistdiep in de handel met Soedan.
Zal je denken? (3,000 miles) from RAF Marham and backquote:Op zondag 20 maart 2011 02:20 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Zal wel de terugreis meetellen:
Distance from London to Tripoli
Distance is 2325 kilometers or 1445 miles or 1256 nautical miles
The distance is the theoretical air distance (great circle distance). Flying between the two locations' airports can be a different distance, depending on airport location and actual route chosen.
Map - Shortest path between London and Tripoli
[ afbeelding ]
http://www.timeanddate.co(...)t.html?p1=136&p2=252
"The aggression killed 48 martyrs, most of whom were children, women and elderly,"quote:Op zondag 20 maart 2011 02:21 schreef yavanna het volgende:
#
0117: More now on the casualties reported by Libyan state television: An armed forces communique says the "wanton attack" on Saturday targeted military installations in Tripoli, Misrata, Benghazi, Zuwara and Sirte. "The aggression killed 48 martyrs, most of whom were children, women and elderly," the communique adds. More than 150 were injured and maimed. "This savage attack affected many educational, health and civilian installations. It also terrorised the children and women living near by the sites targeted by this savage attack."
Hij zou roepen dat Libië een buurland van Iran is en daarom een access of evil zou zijn. Dan blijk dat ie in de war is met Syrië, maar dat is slechts een medeklinker in de uitspraak. The Mad dog will be but back in his cage. Bom bom bom Libya!quote:Op zondag 20 maart 2011 02:19 schreef rakotto het volgende:
[..]
Helaas wel.Ik vraag me af hoe hij dit af zou handelen.
Ja of ze waren in die toevallig getroffen ziekenhuizen,quote:Op zondag 20 maart 2011 02:23 schreef remlof het volgende:
[..]
"The aggression killed 48 martyrs, most of whom were children, women and elderly,"
Yeah sure, want die bemannen die SAM-batterijen
Bedankt voor je updates trouwens.quote:
Jets nog wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:24 schreef aerdt het volgende:
LOL
0121: Libyan state television is also quoting the military as saying its troops have "downed the barbaric, unjust, Crusading enemy's war jets".
De hoge heren van de verschillende overheden hebben een beetje andere belangstelling voor volkerenmoord zodra het om zwarte "Nubiaanse" Afrikanen gaat. Dat is trouwens de enige plek op heel de aarde waar genociden nog steeds schering en inslag zijn zonder de interventie van de WereldMacht oftewel VN.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:21 schreef aerdt het volgende:
[..]
Absoluut waar. VS is trouwens ook tegenstander van No Fly zone in Sudan. Maar daardoor wordt het wel heel selectief waar we ingrijpen en waar niet.
Overigens is dat hetzelfde met het Internationaal Strafhof en ook dat zet kwaad bloed. Met name de Afrikaanse landen worden hiervoor gesleept, maar de iets machtigere landen blijven buiten schot.
Omgquote:Op zondag 20 maart 2011 02:27 schreef Balisto het volgende:
[..]
Klinkt wel een beetje als een pornoactrice
Mooi zo. Ik ben nog bezig met het plafond. Ik worstel boven mijn macht en ik hoop G. nog veel harder.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:27 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Mijn bier en popcorn is nog niet op.
Je kon er op wachten, de "gevechtsvliegtuigen van de kruisvaarders"quote:Op zondag 20 maart 2011 02:24 schreef aerdt het volgende:
LOL
0121: Libyan state television is also quoting the military as saying its troops have "downed the barbaric, unjust, Crusading enemy's war jets".
Thanksquote:Op zondag 20 maart 2011 02:30 schreef Nibb-it het volgende:
http://edition.cnn.com/video/ Beelden vanuit Tripoli, eerste filmpje.
Ziet er wel hevig uit, maar nog niet zo hevig als toen in Irak.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:30 schreef Nibb-it het volgende:
http://edition.cnn.com/video/ Beelden vanuit Tripoli, eerste filmpje.
Dit is niks vergeleken met de Shock & Awe die we in Irak zagen destijds. Maar dat waren ook veel grootschaligere bombardementen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ziet er wel hevig uit, maar nog niet zo hevig als toen in Irak.
maar waar schieten ze op? Ik hoor geen explosies.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:35 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ziet er wel hevig uit, maar nog niet zo hevig als toen in Irak.
Dat afweergeschut, mikt dat nog ergens op? Of is 't geheel op goed geluk?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:30 schreef Nibb-it het volgende:
http://cnn.com/video/?/vi(...)ripoli.night.sky.cnn Beelden vanuit Tripoli, eerste filmpje.
Heel veel goede reportages hebben ze. Met veel persoonlijke verhalen zodat je je betern kan leven in het onderwerp. Belgisch nieuws is sowieso veel meer op het buitenland gericht dan de NOS. Hier gaat het over boomplantdagen of een stroomstoring in Coevorden.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:33 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Die reportage op Canvas moet een prijs krijgen.
Er waren explosies gehoord schijnbaar, ik gok dus op Coalitie-vluigtuigen boven Tripoli. Ben dat filmpje nu op Youtube aan het zetten, kan die daarna in de OP.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat afweergeschut, mikt dat nog ergens op? Of is 't geheel op goed geluk?
Maar mikken ze op bijv. radarinfo, zien ze een steekvlam van een uitlaat? Of is 't random vuren?quote:Op zondag 20 maart 2011 02:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Er waren explosies gehoord schijnbaar, ik gok dus op Coalitie-vluigtuigen boven Tripoli. Ben dat filmpje nu op Youtube aan het zetten, kan die daarna in de OP.
Zoiets schiet je niet zomaar.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat afweergeschut, mikt dat nog ergens op? Of is 't geheel op goed geluk?
Nja het type luchtafweer dat hier gebruikt is maakt gebruik van 'domme' besturing - de affuit wordt met de hand gedraaid en met de hand gericht. Je hebt ook configuraties met één of vier lopen, ik had er ergens een post over gemaakt, die zal nog wel ergens in de krochten van dit forum te vinden zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 02:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar mikken ze op bijv. radarinfo, zien ze een steekvlam van een uitlaat? Of is 't random vuren?
Zou gebasseerd zijn op intelligentie neem ik aan ook verkenningsmissies en dergelijke. De rest betrouwt inderdaad op gokken. Helaas maar het is oorlog en altijd onzeker.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maar mikken ze op bijv. radarinfo, zien ze een steekvlam van een uitlaat? Of is 't random vuren?
Je hebt natuurlijk SAM's die infrarood gestuurd zijn, die gaan gewoon achter de hete uitlaat van zo'n vliegtuig aan.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:43 schreef Perrin het volgende:
Bij nacht is dat toch niet te mikken dan? Of schieten ze slechts tracers?
Er zullen echt wel 48 doden zijn gevallen, maar dat waren echt geen kinderen, bejaarden en vrouwen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef SoldMayor het volgende:
Libya state TV says 48 killed, 150 wounded in allied air strikes - Reuters
Oftwel G' heeft 48 lijken ergens vandaan gehaald.
Energydrink-OD ben ik bangquote:Op zondag 20 maart 2011 02:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben benieuwd.
Wat doen we nog wakker trouwens
Ja dat snap ik nog netquote:Op zondag 20 maart 2011 02:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk SAM's die infrarood gestuurd zijn, die gaan gewoon achter de hete uitlaat van zo'vliegtuig aan.
Morgen buitenhof. Ik ga slapen.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:46 schreef Baghdaddy het volgende:
Ben benieuwd.
Wat doen we nog wakker trouwens
Met de tracers kan je zien of je een beetje in de goede richting mikt, 'normale' kogels zie je namelijk nietquote:Op zondag 20 maart 2011 02:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog netmaar die lichtgevende strepen zijn neem ik aan kogels gemixt met tracers oid.. lijkt me onzin om daarmee in de lucht te sproeien, tenzij je een beetje kunt mikken op iets anders dan de maan of de sterren.. Of is het veel schieten en hopen dat je per ongelukt iets raakt?
Mannen zijn ook mensen hoor.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Er zullen echt wel 48 doden zijn gevallen, maar dat waren echt geen kinderen, bejaarden en vrouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 maart 2011 02:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mannen zijn ook mensen hoor.![]()
Het moet stoppen. NU meteen!!
Al die zielige G' soldaten die geslacht worden.
Stem PvdA en dan komt alles goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow gewone FLAK, ja dat is gewoon schieten op goed gelukquote:Op zondag 20 maart 2011 02:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik nog netmaar die lichtgevende strepen zijn neem ik aan kogels gemixt met tracers oid.. lijkt me onzin om daarmee in de lucht te sproeien, tenzij je een beetje kunt mikken op iets anders dan de maan of de sterren.. Of is het veel schieten en hopen dat je per ongeluk iets raakt?
heh.. tja je zou maar net dat vreselijk lucky shot hebben..quote:Op zondag 20 maart 2011 02:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow gewone FLAK, ja dat is gewoon schieten op goed geluk
Bedankt. 's maar kijken en erna slapen. Houdoequote:
Moet ook maar ens gaan, houdoequote:Op zondag 20 maart 2011 02:53 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Bedankt. 's maar kijken en erna slapen. Houdoe!
Nightynight!quote:
Ja dat was wel erg lullig, vooral voor de pilootquote:Op zondag 20 maart 2011 03:12 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe die rebellen hun eigen straaljager hebben neergehaald
Ja echt prutswerk. Maarja, het is eigenlijk een clubje amateurs bij elkaar, dus dan kan dat gewoon gebeuren.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:12 schreef Doler12 het volgende:
Ik blijf me toch verbazen hoe die rebellen hun eigen straaljager hebben neergehaald
Hij had nog wel even plezier gehad!quote:Op zondag 20 maart 2011 03:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat was wel erg lullig, vooral voor de piloot
quote:(Reuters) - An opposition Libyan online newspaper on Tuesday said a rebel MiG 23 warplane and a helicopter sank two pro-Gaddafi warships off the eastern coast near the front line of land battles at Adjabiyah.
The Brnieq website quoted an unnamed air force officer at the Benina airbase in rebel-held Benghazi as saying the aircraft also bombed an unspecified number of tanks near Brega and Ajdebiya.
Those two towns fell to troops of Muammar Gaddafi on Tuesday as his army advanced eastwards toward Benghazi.
It was not clear where the two aircraft took off from. The airbase at Benghazi switched to rebel control when the opposition took charge of the city and several air force officers have been among military men who joined the opposition.
(Reporting by Souhail Karam, writing by Tom Heneghan; Editing by Matthew Jones)
Ik verbaas me er over dat er rebellen zijn die over straaljagers beschikken.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:12 schreef Doler12 het volgende:
Lekker slapen en bedankt voor al je updates.quote:
Hey, meet the Free Libyan Air Forcequote:Op zondag 20 maart 2011 03:17 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik verbaas me er over dat er rebellen zijn die over straaljagers beschikken.
Dat is wel effe wat anders dan een paar kalashnikovs
Dat moet wel Italiaans design zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 02:57 schreef remlof het volgende:
Ah, die Storm Shadow is dus ons EU kruisvluchtwapen.
Wiki heeft ook van alles en nog wat een paginaquote:Op zondag 20 maart 2011 03:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, meet the Free Libyan Air Force![]()
Maar hun rol is wel uitgespeeld nu, het zal de basis worden van de luchtmacht van het vrije Libië.
Ik vind dat toch echt een van de indrukwekkendste wapens, kruisraketten. Alleen snap ik niet waarom je ze onder een vliegtuig zou hangenquote:Op zondag 20 maart 2011 02:57 schreef remlof het volgende:
Ah, die Storm Shadow is dus ons EU kruisvluchtwapen.
I : Catherine Ashtonquote:Op zondag 20 maart 2011 03:26 schreef vergezocht het volgende:
wie is deze vrouw?
[ afbeelding ]
en waar kan ik de Parijs conferentie bekijken? Ik blijf de vraag stellen totdat antwoord.
Volgens mij is dat Catherine Ashton toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 03:26 schreef vergezocht het volgende:
wie is deze vrouw?
[ afbeelding ]
en waar kan ik de Parijs conferentie bekijken? Ik blijf de vraag stellen totdat antwoord.
Catherine Ashton, de hoge vertegenwoordiger voor buitenlandse zaken en veiligheidsbeleid van de Europese Unie.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:26 schreef vergezocht het volgende:
wie is deze vrouw?
[ afbeelding ]
Ja, de EU ook, zelfs vanaf onderzeeërs.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik vind dat toch echt een van de indrukwekkendste wapens, kruisraketten. Alleen snap ik niet waarom je ze onder een vliegtuig zou hangenDe VS lanceert die monsters toch vanaf schepen?
THank god for Google Translatequote:Op zondag 20 maart 2011 03:30 schreef deleriouz het volgende:
[..]
I : Catherine Ashton
II: je ne sais pas
Jammer dat de EU weer aan de zijlijn staat. Zo'n Catherine Ashton zou de leiding moeten nemen in een situatie als deze, maar zij gebruikt haar rol totaal niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Catherine Ashton, de hoge vertegenwoordiger voor buitenlandse zaken en veiligheidsbeleid van de Europese Unie.
Herman "Rambo" Van Rompuy zal dat moeten doen, toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 03:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jammer dat de EU weer aan de zijlijn staat. Zo'n Catherine Ashton zou de leiding moeten nemen in een situatie als deze, maar zij gebruikt haar rol totaal niet.
Nouja, Rambo is voorzitter van de Europese Raad. Die doet op zich redelijk nuttig werk met de euro. Catherine Ashton is er voor het buitenlands beleid, maar ze blijft totaal op de achtergrond.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:36 schreef deleriouz het volgende:
[..]
Herman "Rambo" Van Rompuy zal dat moeten doen, toch?
Dit is juist volgens mij de eerste militaire operatie waar de EU het voortouw neemt, maar het gaat inderdaad nog teveel langs nationale lijnen (Frankrijk, Engeland) dan dat het een EU beleid lijkt, helaas.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Jammer dat de EU weer aan de zijlijn staat. Zo'n Catherine Ashton zou de leiding moeten nemen in een situatie als deze, maar zij gebruikt haar rol totaal niet.
Tja als je dan toch een raket op je plaat krijgt kan 't maar beter een 'classy one' zijn.quote:Op zondag 20 maart 2011 03:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze hebben het goed gedaan vanavond, hier twee onder een RAF Tornado:
[ afbeelding ]
Tja, Rusland, dat is zelf een boevenland. Een gekkere keuze vind ik die van Duitsland.quote:Op zondag 20 maart 2011 04:23 schreef vergezocht het volgende:
Ik begrijp het gewoon niet, waarom kiest Rusland voor de kant van deze criminele gek?
Ipv fatsoenlijk op te treden en hun solidariteit met de rest van de wereld te tonen. Ook lijken ze geen belangstelling te hebben voor het Libische volk, want ze geven Khadaffi gelijk tegenover zijn eigen burgers. Ze nemen zelfs geen neutrale rol, maar steunen die maffe dictator.
Is dit iets waarvan Rusland weer spijt van krijgt over de jaren?
Maar Duitsland verleent wel steun aan de missie, en stelt ook haar basissen ter beschikking. Bovendien kwam Merkel met sterke taal jegens Khadaffi en probeerde diplomatieke druk op hem uit te oefenen. Duitsland is wel op onze kant hoor, alleen willen ze het politiek oplossen en niet militair uit zichzelf. Ze hebben er geen probleem mee als de rest van de landen militair ingrijpen, alleen wil zij dat niet zelf doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 04:37 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Tja, Rusland, dat is zelf een boevenland. Een gekkere keuze vind ik die van Duitsland.
Nou, ze hebben de missie niet gesteund in de VN-Veiligheidsraad. Op mij komt dat over als dat ze de missie politiek niet steunen.quote:Op zondag 20 maart 2011 04:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Maar Duitsland verleent wel steun aan de missie, en stelt ook haar basissen ter beschikking. Bovendien kwam Merkel met sterke taal jegens Khadaffi en probeerde diplomatieke druk op hem uit te oefenen. Duitsland is wel op onze kant hoor, alleen willen ze het politiek oplossen en niet militair uit zichzelf. Ze hebben er geen probleem mee als de rest van de landen militair ingrijpen, alleen wil zij dat niet zelf doen.
Ze hebben hun stem ingehouden om de motie te laten passerenquote:Op zondag 20 maart 2011 05:01 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Nou, ze hebben de missie niet gesteund in de VN-Veiligheidsraad. Op mij komt dat over als dat ze de missie politiek niet steunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |