Koning van Afrika bedoel je.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Die corrupte regimes krijgen natuurlijk veel centen van Broeder Leider
Niet zo serieus man.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja , maar zo zit hij ook echt hoor
Nee, het is meer dat ze bang zijn dat ook boven hun land ooit zo'n no-fly zone kan komen. Voor dezelfde reden steunen de meeste Afrikaanse landen het Internationaal Strafhof niet meer, aangezien ook veel van hen dingen hebben gedaan waarvoor ze naar Den Haag gebracht kunnen worden.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:48 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Die corrupte regimes krijgen natuurlijk veel centen van Broeder Leider
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=2quote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zie echt geen fuck op CNN, hele tijd hetzelfde beeld, stilstaand.
iemand alternatieve link?
Krijgen we nou weer drie pagina's discussie over Baghdad Bobquote:Op zondag 20 maart 2011 01:52 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Live beeld van de Libische staatstelevisie:
[ afbeelding ]
Bijna ..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
kijk die pimps
[ afbeelding ]
Bijna is heel deze foto geschiedenis
Wel een baas die Kazafiquote:Op zondag 20 maart 2011 01:54 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
kijk die pimps
[ afbeelding ]
Bijna is heel deze foto geschiedenis
inderdaad. triest en ongelofelijk dat 1 gek persoon het voor elkaar krijgt om de hele wereld achter zich aan te krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:52 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Niet zo serieus man.Ik krijg alleen ineens zo'n menselijk beeld van Khadaffi.
Vraag me echt af wat er nu door zijn kop gaat.
Kerel loopt echt op internationaal niveau hard te trollen.
![]()
Owja interessant bericht net op CNN: Gast die spreekt vond het opvallend dat het anti-air geschut van Khadaffi echt slechter en minder gecoördineerd lijkt te werken.
Zeker. Doet tenminste iets.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb sinds dit veel meer respect voor Frankrijk.
![]()
Ooit doe ik de eer om haar een bezoekje te brengen
Klopt ..quote:
Idd, alleen hadden ze het eerder moeten doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:56 schreef vergezocht het volgende:
Ik heb sinds dit veel meer respect voor Frankrijk.
![]()
Ooit doe ik de eer om haar een bezoekje te brengen
Ik denk dat Frankrijk wel wilde, maar de VS wilde eerst steun vanuit de Arabische wereld.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt ..
[..]
Idd, alleen hadden ze het eerder moeten doen.
Oh op die manier. volgde ShababLibya (nederlander gewoon) over een discussie of G of Tarzan de koning van Afrika isquote:Op zondag 20 maart 2011 01:55 schreef rakotto het volgende:
[..]
Wel een baas die Kazafi![]()
Maar over welke twitter heb je het? Ik zei King of Africa omdat ik die interview/verslag ooit op tv zag jaren terug.
Ja klopt ..quote:Op zondag 20 maart 2011 01:58 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik denk dat Frankrijk wel wilde, maar de VS wilde eerst steun vanuit de Arabische wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |