Wtf heeft Afrika te willen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:42 schreef Dance99Vv het volgende:
afrika vraagt om onmiddelijk te stoppen .......beetje laat
Ik bedoel CNN op de kabel.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Ik zie echt geen fuck op CNN, hele tijd hetzelfde beeld, stilstaand.
iemand alternatieve link?
Dat is lachwekkend, eerst steunden ze het nog. Nu het live gaat kan je niet ineens van mening gaan veranderen, beetje kansloos. Bovendien hebben alle Afrikaanse landen in de Veiligheidsraad dit ingrijpen gesteund.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:42 schreef aerdt het volgende:
AJE:African Union calls for 'immediate stop' to attacks on Libya
Libie is nog steeds Afrika, dus zij hebben in feite meer recht van spreken dan Europa of de VS.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:43 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wtf heeft Afrika te willen.
owja, eten
ja , maar zo zit hij ook echt hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ik krijg de hele tijd het beeld voor met van Khadaffi die zich als Tony "Scarface" Montana in z'n paleis zit enzo.
Met allemaal drugs en lekkere vrouwen!quote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Hahah ik krijg de hele tijd het beeld voor met van Khadaffi die zich als Tony "Scarface" Montana in z'n paleis zit enzo.
Waarschijnlijk weer diezelfde acteursquote:Op zondag 20 maart 2011 01:48 schreef Dance99Vv het volgende:
wat zou de state tv uitzenden , nog steeds![]()
![]()
?
Die corrupte regimes krijgen natuurlijk veel centen van Broeder Leiderquote:Op zondag 20 maart 2011 01:47 schreef aerdt het volgende:
Afrikaanse Unie heeft overigens nooit de No Fly zone gesteund
Ik zou zeggen, lees 200+ topics in MO om mij te kennen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:41 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Je hebt er altijd die mensen die het glaasje voor half leeg zien. Jouw eigen probleem zou ik zeggen. Dat je een pessimist bent hebben wij geen last van.
De VN is niet perfect, (trouwens wat in de wereld is dat wel), en ze hebben oko fouten gemaakt in hun bestaan, maar nu zijn ze goed bezig om dat land te bevrijden, en hier geef ik hen het voordeel van de twijfel. Dat hun bedoelingen integer zijn. Je moet ook soms vertrouwen in je medemens kunnen hebben.
En je vroegere reactie kwam wel trollerig over, dus beoordeelde ik de reactie en niet jou, want jou ken ik nog niet, maar dat kan veranderen....
Fuck.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:46 schreef Oorlogsheld het volgende:
[..]
ja , maar zo zit hij ook echt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |