Dat is nu nog niet te verifiëren. We zullen op persverklaringen of iets dergelijks moeten wachten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef rakotto het volgende:
Mits het bekend is, kan iemand de kaart aanpassen zodat wij kunnen zien waar er al aanvallen gepleegd zijn door het buitenland?
Mja, zo gek vind ik het niet wat Chavez en co. zeggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Inmiddels dus al voor 44,8 miljoen de lucht ingeschoten
Daar sta je dan met je klappertje tijdens oud en nieuw.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:26 schreef vosss het volgende:
[..]
No shit!
[..]
Inmiddels dus al voor 44,8 miljoen de lucht ingeschoten
Eh tsja, maar je moet toch ergens beginnen.... Bovendien heeft Khadaffi het wel erg bond gemaakt.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mja, zo gek vind ik het niet wat Chavez en co. zeggen.Er zijn genoeg andere landen waar men elkaar uitmoord en daar is er weinig interventie.
Anyhoo, men vroeg om hulp en dat krijgen ze nu.
Er is een REVOLUTIE aan de gang. Het Libische volk heeft zelf hierom gevraagd.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef rakotto het volgende:
[..]
Mja, zo gek vind ik het niet wat Chavez en co. zeggen.Er zijn genoeg andere landen waar men elkaar uitmoord en daar is er weinig interventie.
Anyhoo, men vroeg om hulp en dat krijgen ze nu.
Voor mij zeker wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Frankrijk heeft zijn prestige en grandeur terug.
Ik ga ff naar buiten en daarna pitten. Morgen even het 12:00 journaal checken.
Vertellen want niet iedere user kan het opzetten.quote:
Stop met dit trollin te noemen. Het is een mening en zo ver ik weet is het nog altijdd toegestaan die te uiten.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er is een REVOLUTIE aan de gang. Het Libische volk heeft zelf hierom gevraagd.
Omdat er altijd ergens in de wereld bepaalde kwaad aan het gebeuren is betekent niet dat het Westen alle wereldproblemen kan oplossen.
Quit that fuckin' trollin....
Zo te horen luchtafweer, er werd gepraat met de correspondent in Tripoli en toen opeens werd er veel geschoten (nu nog).quote:Op zondag 20 maart 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Vertellen want niet iedere user kan het opzetten.
Oke, wij hebben een satelliet ontvangst ding. Hoe kan ik hem opzetten? Welk kanaal is dat en is er ondertiteling? Of kijken jullie via een site?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Vertellen want niet iedere user kan het opzetten.
Zie de OP voor streams.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Oke, wij hebben een satelliet ontvangst ding. Hoe kan ik hem opzetten? Welk kanaal is dat en is er ondertiteling? Of kijken jullie via een site?
Trollin?quote:Op zondag 20 maart 2011 01:30 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Er is een REVOLUTIE aan de gang. Het Libische volk heeft zelf hierom gevraagd.
Omdat er altijd ergens in de wereld bepaalde kwaad aan het gebeuren is betekent niet dat het Westen alle wereldproblemen kan oplossen.
Quit that fuckin' trollin....
Ik weet het iig niet. Ben al blij met updates van Nibbit.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Oke, wij hebben een satelliet ontvangst ding. Hoe kan ik hem opzetten? Welk kanaal is dat en is er ondertiteling? Of kijken jullie via een site?
Hier kun je hem online kijken op UPC is het kanaal 407quote:Op zondag 20 maart 2011 01:33 schreef jamesstewart het volgende:
[..]
Israël? Nooit van gehoord.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:19 schreef Staal het volgende:
Ik kan eigenlijk gewoon niet geloven dat mensen de boel lekker omdraaien en Israël beschuldigen terwijl ze vanmorgen fiks onder vuur lag. Het hoort hier niet thuis maar hoe krijg je zo'n verdraaidheid voor elkaar?
"This is absolutely no celebratory fire", aldus de correspondent.quote:Op zondag 20 maart 2011 01:34 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik weet het iig niet. Ben al blij met updates van Nibbit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |