Ik ook met een knappe man en een mooie jurk aanquote:
Knappe mannen met jurken..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook met een knappe man en een mooie jurk aan
Arme Alex...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen bij de drankwagen.....
[ afbeelding ]
liefst met geer !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook met een knappe man en een mooie jurk aan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaf echt bijna gelijk toe..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie ik nou aafke toch aan de wodka?
wodka? er was toch alleen wijn en bier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
je kan gewoon drinken bij anti-biotica hoor, npquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
En een fles wodka!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
wodka? er was toch alleen wijn en bier?
Ze is al gestopt met de anti bioticaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mooi hij moet haar niet zo over hem heen laten lopen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Mo wil alles zien wat Maik doet maar Alex neemt haar gewoon mee naar buiten
niet in maar métquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zouden niet drinken als protest tegen de boeien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je kan gewoon drinken bij anti-biotica hoor, np
heb ik ook vaker gedaan.
fijn he van die standvastige mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zouden niet drinken als protest tegen de boeien.
quote:
nee, gewoon NEEN!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
fijn he van die standvastige mensen
Ze vindt het volgens mij vreselijk. Aafke danst supergoed met Maik en ze hebben plezier. Dat heeft ze natuurlijk liever niet. De muts.quote:
en gelijk heeft zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ze wist niet hoe snel (en hard!) ze dat moest schreeuwen toen ze die champagne zag.
ze wil gewoon weer aandacht, dus het zal straks wel weer janken wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt het volgens mij vreselijk. Aafke danst supergoed met Maik en ze hebben plezier. Dat heeft ze natuurlijk liever niet. De muts.
word ie straks weer onuitstaanbaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio gewoon een vol limonadeglas wodka
Wtf heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, gewoon NEEN!![]()
Leave Mo Alone!!! Zoals PB het vaak zegt: kudtnijd..
Hoezo stráks?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
word ie straks weer onuitstaanbaar
istie alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon al die nare opmerkingen over Mo.. kan er gewoon niet tegenquote:
Penisnijd!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
istie alhij had liever zelf een jurkje aangehad nu en dat merk je
En na afloop zet ze haar kleuterstemmetje weer op en zegt "dankjeweeeellll"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Mo is idd weer eens niet happy
Karim en Lau dansen nog even door
[ afbeelding ]
Nee zelfs niet met Karimquote:
juist zie je het ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt het volgens mij vreselijk. Aafke danst supergoed met Maik en ze hebben plezier. Dat heeft ze natuurlijk liever niet. De muts.
*pakt je hand en jankt met je mee*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon al die nare opmerkingen over Mo.. kan er gewoon niet tegen
Ja lekker een fittie mer Geer en Jo ernaastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
Heeft Servio heel geen last van heur!quote:
Joh, zout toch op met je Mo. 't Is gewoon een janksmoel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon al die nare opmerkingen over Mo.. kan er gewoon niet tegen
Ja maar, jij praat lelijk over een andere man. Ergo, je bent jaloers op die man. Zo zijn mannen toch? Penisnijd!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft Servio heel geen last van heur!
Tom Jones = GOD.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Ha Tom Jones! Die is natuurlijk nog 300 duizend miljoen miljard keer meer EINDBAAS dan Gerard!
Vroeger he.. toen je nog een ziel had!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, zout toch op met je Mo. 't Is gewoon een janksmoel.
haha geer blijft BAAS !! laten ze ff BB King draaien dan , die is OOK baas !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Ha Tom Jones! Die is natuurlijk nog 300 duizend miljoen miljard keer meer EINDBAAS dan Gerard!
Hij is degene die God heeft gecreeërdquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar, jij praat lelijk over een andere man. Ergo, je bent jaloers op die man. Zo zijn mannen toch? Penisnijd!
![]()
lijkt mij een goed idee tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo krijgt de zenuwen van het idee van een zeer dronken aaf die aan maik vastzit
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger he.. toen je nog een ziel had!
jamaar.. Servio is geen man!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar, jij praat lelijk over een andere man. Ergo, je bent jaloers op die man. Zo zijn mannen toch? Penisnijd!
![]()
die is constant de klosseklos met Mo en hij moet constant emmers met geduld opbrengen om die janktante weer een beetje bij haar positieve hersenhelft te brengen,quote:
oh ja?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo krijgt de zenuwen van het idee van een zeer dronken aaf die aan maik vastzit
met zo'n rooie bal in z'n smoel aubquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
oh kan die stervio astubliefffffffffffft in de tuin vasgeketend worden , stemmetje???
en een vuilnis zak over zn rotkopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
met zo'n rooie bal in z'n smoel aub
ondersteboven hangendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
[..]
en een vuilnis zak over zn rotkop
Heel graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
[..]
en een vuilnis zak over zn rotkop
* DESTEM zoekt rode bal!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
met zo'n rooie bal in z'n smoel aub
Je bedoelt kudtwijfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef Caland het volgende:
Godver wat een kuwijf is die Servio toch
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
hij heeft niets positiefs opgebouwd ! nu niet, gisteren niet , nooit niet !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
Servio, maakt zijn eigen (net evt. opgebouwde positieve) beeldvorming (dat ie zielig zou zijn) weer stuk !
(andiloveit)
Mee eens..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
van mij mogen die boeien nu wel weg ... dan kunnen ze tenminste weer echt LOS gaan
ik zei al evt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft niets positiefs opgebouwd ! nu niet, gisteren niet , nooit niet !
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
van mij mogen die boeien nu wel weg ... dan kunnen ze tenminste weer echt LOS gaan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
SEXBOMB, SEXBOMB, YOU'RE MY SEXBOMB!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
SEXBOMB, SEXBOMB, YOU'RE MY SEXBOMB!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neeeeee, met boeien feesten is leuker dan de bekende kleffe zooi zonderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:44 schreef Ireth het volgende:
Arme Mo zit op de bank te kijken hoe Maik plezier heeft met Aafke![]()
Hoeft niet hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:44 schreef Ireth het volgende:
Arme Mo zit op de bank te kijken hoe Maik plezier heeft met Aafke![]()
Die gaan nog eens flink woorden krijgen met elkaar, einde van de vriendschap is nog niet uitgesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
waarom niet? is juist leuk beetje actie !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
dit gaat uit de hand lopen. Hou daar niet van.
Boeiend om te zien hoe dit uit de hand gaat escaleren ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
Of lekker vals.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Zeg sharon nou dat ze als enige blij was toen hij terugkwam, tegen servio? Dat is wel heel schijnheilig van d'r dan.
Ik denk dat Servio het al wel wist maar ja wel schijnheilig..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Zeg sharon nou dat ze als enige blij was toen hij terugkwam, tegen servio? Dat is wel heel schijnheilig van d'r dan.
dronken mensen en handboeien....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
Dan ben je de enigequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
ja de hele avond alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef b_engeltje het volgende:
log net in ...
ik zie laura bewegen/dansen met karim?![]()
![]()
ze hebben geen bomen waar hij in kan hangen.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
je kan gewoon aan Servio merken dat hij het kut vind iedereen aan elkaar vast en hij hangt er maar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
he's mine !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus gerard is echt lekker vanavond damn !
ow, was effe wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zie inene pas goed je avatar ,hello mede Princefanaat !!
Niet in deze setting, nee. Dat Servio dus stomdronken wordt en op zo'n sneue manier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Ireth het volgende:
Wat voor overtreding maakte Servio nou??Volgens mij had hij het over nominaties ( stemafspraken ) met Sharon, en toen ie een waarschuwing kreeg gaf ie ook nog een grote mond terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar nu is laura ook weer leuk, zo samen met karim, doet haar echt goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
viel zewat van me stoel af van schrik ...
Flip en sexy in 1 zinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
Philip is ook wel heel sexy bezig met zijn overhemd zo open..
oh my god ! wat leuk ! ben je ook naar de gelredome geweest ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ow, was effe weg![]()
Welcome 2 the Dawn![]()
![]()
ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar nu is laura ook weer leuk, zo samen met karim, doet haar echt goed
Ja, 25 euro voor een kratje in m'n eentje.quote:
ze zijn niks meer gewend joh, die staan na 2 drankjes al op de kopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Philip kijkt nu al uit zijn ogen alsof hij stomdronken is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
oh my god ! wat leuk ! ben je ook naar de gelredome geweest ?
je mag echt servio uitnodigen hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, 25 euro voor een kratje in m'n eentje.
Ben wel goed maar niet gek.
ik ben er nog niet uit, ben wel benieuwd!!quote:
zag jij het ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Toverheks het volgende:
ja ja Monique gaat het steeds meer niet leuk vinden![]()
jaaaaa janken maar kom op mo je kan het
+1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Toch blijf ik erbij als Sharon een kilo of 30 lichter zou zijn het een enorm lekker wijf is.
jah, pleur er maar een Controversy in ofsowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja tuurlijk !!( beetje Prince zou ook niet gek zijn !
)
Jij geraakt echt steeds sneller tevreden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Toch blijf ik erbij als Sharon een kilo of 30 lichter zou zijn het een enorm lekker wijf is.
Ze hadden het er vanmiddag over dat voor ze zoveel aankwam (1 jaar geleden) ze model was,..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:
Ja, geef me nog 3 bier en ik ga Laura nog een lekker wijf vinden, trust me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij geraakt echt steeds sneller tevreden...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
*3 bier geeft*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, geef me nog 3 bier en ik ga Laura nog een lekker wijf vinden, trust me.
ze heeft een leuk koppie hoor ,zeker nu met die ponyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Met die Tsunami uitzending was ze ook al niet de slankstequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb eerder het idee dat ze flink is aangekomen.
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
vind het nu al een mooie meid kijk wat een mooi haar en gaaf gezichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
en dan neem je haar zeiloren op de koop toequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het nu al een mooie meid kijk wat een mooi haar en gaaf gezicht
Idd, alleen de volume van dr stem valt erg tegen. Maar daar is ook wat aan te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het nu al een mooie meid kijk wat een mooi haar en gaaf gezicht
en feestjes verpesten door alle aandacht naar zich toe te trekkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar ze kan wel ;liggen neuken dan![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef Vultarian het volgende:
het is ook wel een beetje zielig voor mo, maik zit vast aan aafke en kan daar gewoon lol mee maken en zij staat daar met alex..
ja und, gaat ze daar toch lol mee makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef Vultarian het volgende:
het is ook wel een beetje zielig voor mo, maik zit vast aan aafke en kan daar gewoon lol mee maken en zij staat daar met alex..
zei die dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
hallo ze kreeg de volle laag van sterfio
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu nog eens maar dan zonder te lachen!
lol inderdaadquote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En nu nog eens maar dan zonder te lachen!
kun je best wel lol mee maken!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja und, gaat ze daar toch lol mee maken
heb je niet helemaal goed gelezen? ik zei Alexquote:Op zondag 20 maart 2011 00:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja und, gaat ze daar toch lol mee maken
dan gaat ze toch ook gewoon plezier makenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:59 schreef Vultarian het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef bollokus het volgende:
aafke: ik wil wer een aafke maken!!!!
maikie: help mijn pols
We zijn het nu wel zat met die boeien, dus brei er maar een end aanquote:
ja dan gaat ze toch lol met alex makenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:01 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb je niet helemaal goed gelezen? ik zei Alex
flipjequote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Tegen wie zei Servio "Ga niet aan me lopen trekken"?
Philip.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:02 schreef RobbieBoy het volgende:
Tegen wie zei Servio "Ga niet aan me lopen trekken"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |