ik ben er nog niet uit, ben wel benieuwd!!quote:
zag jij het ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Toverheks het volgende:
ja ja Monique gaat het steeds meer niet leuk vinden![]()
jaaaaa janken maar kom op mo je kan het
+1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Toch blijf ik erbij als Sharon een kilo of 30 lichter zou zijn het een enorm lekker wijf is.
jah, pleur er maar een Controversy in ofsowquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
ja tuurlijk !!( beetje Prince zou ook niet gek zijn !
)
Jij geraakt echt steeds sneller tevreden...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Toch blijf ik erbij als Sharon een kilo of 30 lichter zou zijn het een enorm lekker wijf is.
Ze hadden het er vanmiddag over dat voor ze zoveel aankwam (1 jaar geleden) ze model was,..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Hoe krijg je het voor elkaarquote:
Ja, geef me nog 3 bier en ik ga Laura nog een lekker wijf vinden, trust me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij geraakt echt steeds sneller tevreden...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
*3 bier geeft*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, geef me nog 3 bier en ik ga Laura nog een lekker wijf vinden, trust me.
ze heeft een leuk koppie hoor ,zeker nu met die ponyquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
Met die Tsunami uitzending was ze ook al niet de slankstequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar ik heb eerder het idee dat ze flink is aangekomen.
Daar heb ik geen bier voor nodigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
vind het nu al een mooie meid kijk wat een mooi haar en gaaf gezichtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:54 schreef Caland het volgende:
en dan neem je haar zeiloren op de koop toequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:56 schreef Caland het volgende:
[..]
+1quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het nu al een mooie meid kijk wat een mooi haar en gaaf gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |