quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Ireth het volgende:
Wat voor overtreding maakte Servio nou??Volgens mij had hij het over nominaties ( stemafspraken ) met Sharon, en toen ie een waarschuwing kreeg gaf ie ook nog een grote mond terug...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja maar nu is laura ook weer leuk, zo samen met karim, doet haar echt goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
viel zewat van me stoel af van schrik ...
Flip en sexy in 1 zinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:46 schreef Niki.P het volgende:
Philip is ook wel heel sexy bezig met zijn overhemd zo open..
oh my god ! wat leuk ! ben je ook naar de gelredome geweest ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:50 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ow, was effe weg![]()
Welcome 2 the Dawn![]()
![]()
ja, vind ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef Stability het volgende:
[..]
ja maar nu is laura ook weer leuk, zo samen met karim, doet haar echt goed
Ja, 25 euro voor een kratje in m'n eentje.quote:
ze zijn niks meer gewend joh, die staan na 2 drankjes al op de kopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Philip kijkt nu al uit zijn ogen alsof hij stomdronken is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:51 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
oh my god ! wat leuk ! ben je ook naar de gelredome geweest ?
je mag echt servio uitnodigen hoor!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, 25 euro voor een kratje in m'n eentje.
Ben wel goed maar niet gek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |