met zo'n rooie bal in z'n smoel aubquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:39 schreef Stability het volgende:
oh kan die stervio astubliefffffffffffft in de tuin vasgeketend worden , stemmetje???
en een vuilnis zak over zn rotkopquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
met zo'n rooie bal in z'n smoel aub
ondersteboven hangendquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
[..]
en een vuilnis zak over zn rotkop
Heel graagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Stability het volgende:
[..]
en een vuilnis zak over zn rotkop
* DESTEM zoekt rode bal!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef Vultarian het volgende:
[..]
met zo'n rooie bal in z'n smoel aub
Je bedoelt kudtwijfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef Caland het volgende:
Godver wat een kuwijf is die Servio toch
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Ha Tom Jones! Die is natuurlijk nog 300 duizend miljoen miljard keer meer EINDBAAS dan Gerard!
hij heeft niets positiefs opgebouwd ! nu niet, gisteren niet , nooit niet !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef danilel het volgende:
Servio, maakt zijn eigen (net evt. opgebouwde positieve) beeldvorming (dat ie zielig zou zijn) weer stuk !
(andiloveit)
Mee eens..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
van mij mogen die boeien nu wel weg ... dan kunnen ze tenminste weer echt LOS gaan
ik zei al evt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
hij heeft niets positiefs opgebouwd ! nu niet, gisteren niet , nooit niet !
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
van mij mogen die boeien nu wel weg ... dan kunnen ze tenminste weer echt LOS gaan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
SEXBOMB, SEXBOMB, YOU'RE MY SEXBOMB!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
SEXBOMB, SEXBOMB, YOU'RE MY SEXBOMB!!!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Neeeeee, met boeien feesten is leuker dan de bekende kleffe zooi zonderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef snetje het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:44 schreef Ireth het volgende:
Arme Mo zit op de bank te kijken hoe Maik plezier heeft met Aafke![]()
Hoeft niet hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:44 schreef Ireth het volgende:
Arme Mo zit op de bank te kijken hoe Maik plezier heeft met Aafke![]()
Die gaan nog eens flink woorden krijgen met elkaar, einde van de vriendschap is nog niet uitgesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |