waarom niet? is juist leuk beetje actie !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
dit gaat uit de hand lopen. Hou daar niet van.
Boeiend om te zien hoe dit uit de hand gaat escaleren ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
Of lekker vals.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Zeg sharon nou dat ze als enige blij was toen hij terugkwam, tegen servio? Dat is wel heel schijnheilig van d'r dan.
Ik denk dat Servio het al wel wist maar ja wel schijnheilig..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef Day het volgende:
Zeg sharon nou dat ze als enige blij was toen hij terugkwam, tegen servio? Dat is wel heel schijnheilig van d'r dan.
dronken mensen en handboeien....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
Dan ben je de enigequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef MargrietV het volgende:
ja de hele avond alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef b_engeltje het volgende:
log net in ...
ik zie laura bewegen/dansen met karim?![]()
![]()
ze hebben geen bomen waar hij in kan hangen.....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef Toverheks het volgende:
je kan gewoon aan Servio merken dat hij het kut vind iedereen aan elkaar vast en hij hangt er maar bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
he's mine !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:49 schreef mevrouwdebok het volgende:
jeesus gerard is echt lekker vanavond damn !
ow, was effe wegquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:41 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
zie inene pas goed je avatar ,hello mede Princefanaat !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |