Ik ook met een knappe man en een mooie jurk aanquote:
Knappe mannen met jurken..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook met een knappe man en een mooie jurk aan
Arme Alex...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
Ondertussen bij de drankwagen.....
[ afbeelding ]
liefst met geer !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ook met een knappe man en een mooie jurk aan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaf echt bijna gelijk toe..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
zie ik nou aafke toch aan de wodka?
wodka? er was toch alleen wijn en bier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
je kan gewoon drinken bij anti-biotica hoor, npquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
En een fles wodka!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef Stability het volgende:
[..]
wodka? er was toch alleen wijn en bier?
Ze is al gestopt met de anti bioticaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef mevrouwdebok het volgende:
Mooi hij moet haar niet zo over hem heen laten lopen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef Flow3r het volgende:
Mo wil alles zien wat Maik doet maar Alex neemt haar gewoon mee naar buiten
niet in maar métquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:29 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zouden niet drinken als protest tegen de boeien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je kan gewoon drinken bij anti-biotica hoor, np
heb ik ook vaker gedaan.
fijn he van die standvastige mensenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zouden niet drinken als protest tegen de boeien.
quote:
nee, gewoon NEEN!quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
fijn he van die standvastige mensen
Ze vindt het volgens mij vreselijk. Aafke danst supergoed met Maik en ze hebben plezier. Dat heeft ze natuurlijk liever niet. De muts.quote:
en gelijk heeft zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja ze wist niet hoe snel (en hard!) ze dat moest schreeuwen toen ze die champagne zag.
ze wil gewoon weer aandacht, dus het zal straks wel weer janken wordenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt het volgens mij vreselijk. Aafke danst supergoed met Maik en ze hebben plezier. Dat heeft ze natuurlijk liever niet. De muts.
word ie straks weer onuitstaanbaarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
servio gewoon een vol limonadeglas wodka
Wtf heeft dat er nou mee te maken?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee, gewoon NEEN!![]()
Leave Mo Alone!!! Zoals PB het vaak zegt: kudtnijd..
Hoezo stráks?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
word ie straks weer onuitstaanbaar
istie alquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
gewoon al die nare opmerkingen over Mo.. kan er gewoon niet tegenquote:
Penisnijd!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
istie alhij had liever zelf een jurkje aangehad nu en dat merk je
En na afloop zet ze haar kleuterstemmetje weer op en zegt "dankjeweeeellll"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:33 schreef Greys het volgende:
Mo is idd weer eens niet happy
Karim en Lau dansen nog even door
[ afbeelding ]
Nee zelfs niet met Karimquote:
juist zie je het ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vindt het volgens mij vreselijk. Aafke danst supergoed met Maik en ze hebben plezier. Dat heeft ze natuurlijk liever niet. De muts.
*pakt je hand en jankt met je mee*quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon al die nare opmerkingen over Mo.. kan er gewoon niet tegen
Ja lekker een fittie mer Geer en Jo ernaastquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
[..]
Heeft Servio heel geen last van heur!quote:
Joh, zout toch op met je Mo. 't Is gewoon een janksmoel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
gewoon al die nare opmerkingen over Mo.. kan er gewoon niet tegen
Ja maar, jij praat lelijk over een andere man. Ergo, je bent jaloers op die man. Zo zijn mannen toch? Penisnijd!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heeft Servio heel geen last van heur!
Tom Jones = GOD.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Ha Tom Jones! Die is natuurlijk nog 300 duizend miljoen miljard keer meer EINDBAAS dan Gerard!
Vroeger he.. toen je nog een ziel had!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef Day het volgende:
[..]
Joh, zout toch op met je Mo. 't Is gewoon een janksmoel.
haha geer blijft BAAS !! laten ze ff BB King draaien dan , die is OOK baas !quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
Ha Tom Jones! Die is natuurlijk nog 300 duizend miljoen miljard keer meer EINDBAAS dan Gerard!
Hij is degene die God heeft gecreeërdquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar, jij praat lelijk over een andere man. Ergo, je bent jaloers op die man. Zo zijn mannen toch? Penisnijd!
![]()
lijkt mij een goed idee tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo krijgt de zenuwen van het idee van een zeer dronken aaf die aan maik vastzit
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vroeger he.. toen je nog een ziel had!
jamaar.. Servio is geen man!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja maar, jij praat lelijk over een andere man. Ergo, je bent jaloers op die man. Zo zijn mannen toch? Penisnijd!
![]()
die is constant de klosseklos met Mo en hij moet constant emmers met geduld opbrengen om die janktante weer een beetje bij haar positieve hersenhelft te brengen,quote:
oh ja?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:37 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo krijgt de zenuwen van het idee van een zeer dronken aaf die aan maik vastzit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |