quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:09 schreef Ransjih het volgende:
[..]
dan had ze het van de week dus wel over gerard neem ik aan
ah komop.. je hoeft echt alleen op nieuw deel in de vorige te drukken.. mensen hebben moeite in die op geduwdquote:
raar gedoe want karim is daarover verbaasdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke weet dus precies waarop iedereen bij haar heeft gedrukt.
Dat heeft ze allemaal in de KvdW gehoord, nadat zij had gevraagd hoeveel geld ze had.
Dat is om hogere kijkcijfers in de COS te krijgen, zie het als een soort van SL.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim heeft het over klavertje vier. Wat voor clue was dat vandaag? Waarom wordt dat niet geupdate in de nieuwsupdate?
Is toch ook raarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef Ransjih het volgende:
[..]
raar gedoe want karim is daarover verbaasd
Ik hoorde gisteren Gerard zeggen tegen een paar anderen waaronder Aafke en Maik dat Sharon juist heel graag wil dat haar geheim geraden wordt. Dat ze er onderdoor gaat. dat ze het kwijt wil dus dat snap ik dan even niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Gerard en Alex weten het geheim van Sharon al 3 weken maar omdat ze met haar naar de finale willen hebben ze afgesproken om er niet voor te drukken.
bijna goed: cipier of piercerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik zal het even uitleggen voor de mensen die het nog niet snappen:
Die clue van die handschoenen ik denk dat Gerard en/of Servio denken dat dat een handschoen is om in je kont te stoppen dat doe je bij iemand in de gevangenis om te checken of er bolletjes ofzo in zitten.
Dus ik denk dat Gerard/Servio denken dat ze cipier is ofzo.
Topichuntersquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
Kan er een modje ergens de OP ff fixen? We hadden weer last van een topichunter die niet wilde wachten op het knopje "nieuw deel"
Hij had de lapoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
Kan er een modje ergens de OP ff fixen? We hadden weer last van een topichunter die niet wilde wachten op het knopje "nieuw deel"
wat is dat krijg net ook een mail nieuwe topic in reeks? Snap er niks meer van hier.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef versabommie het volgende:
De stem is dus niet alleen de minnaar van Jo maar ook van Aafkequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke weet dus precies waarop iedereen bij haar heeft gedrukt.
Dat heeft ze allemaal in de KvdW gehoord, nadat zij had gevraagd hoeveel geld ze had.
Karim vindt dit raar...
eerst f5 en dan open nieuw deel. even nummer veranderen, titel bedenken en klaar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
ah komop.. je hoeft echt alleen op nieuw deel in de vorige te drukken.. mensen hebben moeite in die op geduwd
Doet dat niet erg zeer aan de traanbuisjes?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
Aafke snapt niks van het spel als ze zegt dat Gerard manipuleert. Dat doen ze allemaal en Gerard heeft 1500 euro boete gehad omdat hij de handschoentjes liet zijn terwijl hij het maar aan 3 mensen mocht laten zien . Aafke is gewoon als de dood dat haar geheim uitkomt en gaat dan denk ik hart huilen.
Serieus? In dat gesprek net leek het nergens naar dat hij daarop zat anders..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef kreta2010 het volgende:
Servio weet het geheim van AAfke, dit heeft ze nl. in een dronken bui verklapt!!!!
Nu door haar gezwets over gerard heeft ze zichzelf verraden en weet Servio het zeker dat ze piercer is
ja volgens mij welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef Chiara_StaR het volgende:
Weet Aafke dan ook al dat Gerard op haar gedrukt heeft omdat hij dacht dat Aafke een man is geweest?
En servioquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem is dus niet alleen de minnaar van Jo maar ook van Aafke
Als het topic vol is even refreshen ( F5 drukken) en er verschijnt een knop boven en onder het topic met "nieuw deel openen". Als je daarop klikt neemt hij de op over en hoef je alleen titel in te vullen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
wat is dat krijg net ook een mail nieuwe topic in reeks? Snap er niks meer van hier.
Ja en? Als knopje nieuw deel zichtbaar is kan je die toch gewoon gebruiken? Ook al heb je geen LAPO.quote:
Sinds Gerard haar zat te pesten dat ze met hem heeft getongd probeert ze Gerard bij de anderen zwart te maken lijkt me?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
Aafke snapt niks van het spel als ze zegt dat Gerard manipuleert. Dat doen ze allemaal en Gerard heeft 1500 euro boete gehad omdat hij de handschoentjes liet zijn terwijl hij het maar aan 3 mensen mocht laten zien . Aafke is gewoon als de dood dat haar geheim uitkomt en gaat dan denk ik hart huilen.
Naar wijfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Sinds Gerard haar zat te pesten dat ze met hem heeft getongd probeert ze Gerard bij de anderen zwart te maken lijkt me?
lamaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja en? Als knopje nieuw deel zichtbaar is kan je die toch gewoon gebruiken? Ook al heb je geen LAPO.
zij & phil zijn een gehaaid stel. passen goed bij elkaar brakiebraakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Sinds Gerard haar zat te pesten dat ze met hem heeft getongd probeert ze Gerard bij de anderen zwart te maken lijkt me?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doet dat niet erg zeer aan de traanbuisjes?
En volgnummer aanpassenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het topic vol is even refreshen ( F5 drukken) en er verschijnt een knop boven en onder het topic met "nieuw deel openen". Als je daarop klikt neemt hij de op over en hoef je alleen titel in te vullen!
Alex op Gerardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:18 schreef Misiuuu het volgende:
Wie heeft gedrukt nu op Aafke? Servio of Gerard?
Moest ze om lachenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:17 schreef Chiara_StaR het volgende:
HAHAHA...hoe reageerde Aafke daar op? (dat Gerard op haar drukte dat ze een man geweest zou zijn)
Dat had ik al allemaal gezegd. grr ik sta op de negeerstand?quote:
Dit is ook zo iets. Ook hiermee kunnen ze heel goed bepalen wie er drukt. Stel iemand zit er dichtbij, snel de kamer sluiten want dat geheim willen we niet al in de lucht hebben .quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:22 schreef voxy317 het volgende:
Ik denk dat de kvdw dicht is omdat de stem even naar de slijterij is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
Nou interessant gesprek tussen Gerard en Mo en Alex komt weer niet op stream![]()
Heeft iemand Itsme de laatste tijd hier nog gezien?
volgens mij had een vriend van haar dat geschreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef delfse het volgende:
Toen Aafke bericht kreeg van de week van haar ouders zeiden ze dat ze trots op haar waren>Dit zegt genoeg hoe ze in haar prive leven is als ze bezopen is tieten bloot bijna in haar blote reet lopen of radslagdoen En zich weinig wassen en de haar wassen vies mens.
zo ook op tvquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom hoor ik de slaapkamer op stream 3
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef delfse het volgende:
Toen Aafke bericht kreeg van de week van haar ouders zeiden ze dat ze trots op haar waren>Dit zegt genoeg hoe ze in haar prive leven is als ze bezopen is tieten bloot bijna in haar blote reet lopen of radslagdoen En zich weinig wassen en de haar wassen vies mens.
ja heel irritant...hier ook zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom hoor ik de slaapkamer op stream 3
EN bovendien.. welk haar? "de haar"quote:
En toch is het zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
KAN NIET!!!
Dat kan Alex niet weten want die mocht in live uitzending niet kijken in die glazen kast waar een badpak en olympische ringen en een gouden hart in hingen. Alleen Laura en Karim hebben dat gezien.
Die cavia die ze laatst hadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
EN bovendien.. welk haar? "de haar"
Ze zegt Servio ook eng, en Sharon als Sjerruwn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:25 schreef snetje het volgende:
ik wordt een beetje moe van Aafke ...al die zinnetjes die steeds eindigen met een hoogtonig woordje ...
Als die niet 100% in orde is bij het sluiten van dit topic, verliest hij 2500 Ruro uit zijn kluis. Hij mag niet door een MOD geholpen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat had ik al allemaal gezegd. grr ik sta op de negeerstand?![]()
![]()
![]()
Meneertje is nu druk doende te proberen het topic weer netjes te krijgen?
Ben het met je eens, maar de drempel om een nieuwe te openen wordt dan wel een stuk hoger.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef mootie het volgende:
Toch waren de op's tijdens DGK wel leuker, een kleine samenvatting van de vorige COS en wat caps.
Denk je? Ik zuig zo een halve COS uit mijn duim heurquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar de drempel om een nieuwe te openen wordt dan wel een stuk hoger.
Er waren toen ook mensen die het echt leuk vonden om een OP te maken.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben het met je eens, maar de drempel om een nieuwe te openen wordt dan wel een stuk hoger.
weet ik niet ik heb bijna de hele dag geen streams aan gehadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:24 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Krijgen ze nog een feestje vanavond?
hoe moet ik dat doen dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als die niet 100% in orde is bij het sluiten van dit topic, verliest hij 2500 Ruro uit zijn kluis. Hij mag niet door een MOD geholpen worden.
denkt waarschijnlijk dat ie de man is na zijn winst met de laatste (gemanipuleerde) stemmingquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef sjampoeh het volgende:
bah wat is die flip irritant eigenlijk, ik was bijna verliefd maar nu ..![]()
![]()
O kom op. Snel veel posten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als die niet 100% in orde is bij het sluiten van dit topic, verliest hij 2500 Ruro uit zijn kluis. Hij mag niet door een MOD geholpen worden.
Zou al een stuk prettiger zijn als mensen uberhaupt de moeite namen om streamverslagen bij te houden... wat .. de updates!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Er waren toen ook mensen die het echt leuk vonden om een OP te maken.![]()
Ian maakte superopjes!
oja dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef Gamey het volgende:
[..]
denkt waarschijnlijk dat ie de man is na zijn winst met de laatste (gemanipuleerde) stemming
laat maar eens zien dan bij de volgendequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Denk je? Ik zuig zo een halve COS uit mijn duim heur
komt wel goed maar niet de volgende.. ik ben ff offline..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
laat maar eens zien dan bij de volgende
Er zijn wel een paar heel trouwe updaters. Maar dat zijn er maar 4 oid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou al een stuk prettiger zijn als mensen uberhaupt de moeite namen om streamverslagen bij te houden... wat .. de updates!!!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zijn dat vaste mensen die dat doen of hoe werkt dat? Ik kan ook best wel 'n bijdrage doen maar heb géén idee van hoe of watquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zou al een stuk prettiger zijn als mensen uberhaupt de moeite namen om streamverslagen bij te houden... wat .. de updates!!!
ja ik ook wel,maar ik heb ook geen idee.ooooh stervio praat nu heeel gay( en denkt dat hij lollig isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zijn dat vaste mensen die dat doen of hoe werkt dat? Ik kan ook best wel 'n bijdrage doen maar heb géén idee van hoe of wat
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef markvanrinsum het volgende:
[..] Ik weet niet hoe het moet ik maak wel even een nieuwe hoor ik snap er niks van mensen ga hier maar uit dan maak ik even een nieuwe nummer 633 wordt het dan ofzo. Tot daar allemaal.
![]()
Gewoon in de updates of streamverslagen een stukje neerkwakken, wel objectief. Iedereen die mee wil helpen is een held.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Zijn dat vaste mensen die dat doen of hoe werkt dat? Ik kan ook best wel 'n bijdrage doen maar heb géén idee van hoe of wat
Dit is de schuld van Alphons om hem als favoriet als eerste te horen kreeg dat hij mocht blijvquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef Gamey het volgende:
Philip krijgt een steeds grotere bek.
kapsones lul dat het er is
Neenee, het is prima zo, we redden ons wel zonder die OP. Die hebben we toch al 632 keer gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik weet niet hoe het moet ik maak wel even een nieuwe hoor ik snap er niks van mensen ga hier maar uit dan maak ik even een nieuwe nummer 633 wordt het dan ofzo. Tot daar allemaal.
Gewoon posten. liefst zo feitelijk mogelijk.. dus niet kotssmiley's e.d. gewoon een verslagje van wat je ziet. Of dat nu van 5 minuten is of over een paar uur .. als er maar in staat wat er gebeurt is zodat mensen die niet de hele dag streams kunnen kijken bij kunnen lezenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hier kun je je ei kwijtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:31 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
hoe krijgen anderen dat er dan wel in geplakt die plaatjes als je een COS start.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef mootie het volgende:
[..]
Neenee, het is prima zo, we redden ons wel zonder die OP. Die hebben we toch al 632 keer gezien.
Zelfde hier! Was wel benieuwd of er als iets bekend was van een feestjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
weet ik niet ik heb bijna de hele dag geen streams aan gehad
even mark quoten. loperen zonder quotes en dan plakken. en anders laat je hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Dus hier kan iedereen weg. Ik maak wel nieuwe nr 633 ofzo ik weet niet hoe je die plaatjes krijgt aan het begin van de topic.
Aafke is een beetje door aan het draaien omdat ze niet meer rookt en geen alcohol mag als dat vanavond komt. Wat valt die meid me tegen zeg ze heeft heel veel jaloezie in haar en dat ze over Jo gaat roddelen dat doet ze om dat zei Philip in haar bed wil hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:30 schreef mazaru het volgende:
Aafke spuit gal over de voortrekkerij van Joanne. Ik wacht op een streamlock
Okay, mijn schrijfstijl is misschien niet zoals als die andere maar goed we gaan het gewoon 'n poging gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon in de updates of streamverslagen een stukje neerkwakken, wel objectief. Iedereen die mee wil helpen is een held.
quoten 'mark'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
even mark quoten. loperen zonder quotes en dan plakken. en anders laat je het
Hehehe dat hebben we nu pas 5 keer uitgelegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hoe krijgen anderen dat er dan wel in geplakt die plaatjes als je een COS start.
nee. dat hebben er net 3 je uitgelegd waaronder ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hoe krijgen anderen dat er dan wel in geplakt die plaatjes als je een COS start.
Moet lukken ... thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon posten. liefst zo feitelijk mogelijk.. dus niet kotssmiley's e.d. gewoon een verslagje van wat je ziet. Of dat nu van 5 minuten is of over een paar uur .. als er maar in staat wat er gebeurt is zodat mensen die niet de hele dag streams kunnen kijken bij kunnen lezen
dank je wel mootiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehehe dat hebben we nu pas 5 keer uitgelegd.
Als de COS vol is, moet je even f5 doen, dan zie je een nieuw knopje: nieuw topic in reeks of iets dergelijks. Dan hoef je alleen een nieuwe titel te verzinnen en het nummer aanpassen. De OP staat er dan automatisch.
Ah joh, laat gaan. Deze komt toch wel vol. Met of zonder de standaard OP.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja Mootie neemt tenminste wel de moeite om het uit te leggen!quote:
en daarna zijn er weer plaatjes ind eze : [COS #633] De OP is back!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh, laat gaan. Deze komt toch wel vol. Met of zonder de standaard OP.
O Ik ga echt gek worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Mootie neemt tenminste weld e moeite om het uit te leggen!Hulde!
Ohw? Jij ook hier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik ga echt gek worden.heerlijke fokker van me.
Dank je schat. al dat typen voor jan lul. Heb ik toch nog wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil de eer wel met je delen!
* mootie geeft itsme de helft
Nou, is er eindelijk eens iemand die me gelooft...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Mootie neemt tenminste wel de moeite om het uit te leggen!Hulde!
Neuh, maar bepaalde users wel:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef mootie het volgende:
Is het nu trouwens officieel: Aafke is para?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef delfse het volgende:
Het is vandaag goed te merken in verschillende gesprekken dat de stem heel veel van het spel in de kvdw doorspeeld naar andere bewoners. De stem zei van de week dat je respect moest hebben voor hem nou wat denkt die stem andersom, Ik vindt het spelbederf het voegt niks toe.Behalve een gestoorde Aafke.
er praat daar niemand terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als deze vol is kun je verder in deze: [COS #633] De OP is back!
met OP
Ik word para van dat monotone geratel van haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef mootie het volgende:
Is het nu trouwens officieel: Aafke is para?
Echt?quote:
deze is nog niet vol dus je gaat eerst deze vol postenquote:
de stem zegt: dit is HELAAS niet waarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef meneertje1972 het volgende:
GERARD: Geheim Joanna: De Stem is mijn vriend.
Gerard denkt zo ver door. Grrr.
er gebeurd niet veelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef danilel het volgende:
volgens mij heb ik veel gemist.... COS is snel nu.....
Nee je zit te wachten om op een kut stoel te zitten. Naast iemand die 40 min lang haar haar laat doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef mootie het volgende:
Wat is die Flip een oetlul zeg. Janken omdat Sharons haar wordt gedaan, hij heeft wel iets beters te doen.
Sharon: Wat dan?
Flip: Gewoon lekker op de bank zitten!
Hij is ook een stuk lichter zonder die OPquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef danilel het volgende:
volgens mij heb ik veel gemist.... COS is snel nu.....
Hij ligt prinsheerlijk in een stoel, de jankbal.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:44 schreef mYsca het volgende:
[..]
Nee je zit te wachten om op een kut stoel te zitten. Naast iemand die 40 min lang haar haar laat doen
Maakt niet uit, het is sowieso een eikelquote:
Wie zegt dat? Waarom zou die?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef chufi het volgende:
Als Geer wint schenkt ie het aan een goed doel toch?
Net zoals Jaapquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef chufi het volgende:
Als Geer wint schenkt ie het aan een goed doel toch?
Zo jammer dat de goede altijd al bezet zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:46 schreef voxy317 het volgende:
Ik hou iedere dag een beetje meer van Gerard
Alles kan stukquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat de goede altijd al bezet zijn.
ik ookquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zo jammer dat de goede altijd al bezet zijn.
Ze zijn toch gewoon 5 minuten los?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar niets van zeggen
Hoeft nu toch niet dit zijn betaalde 5 minuten, ze moeten alleen aan de tafel als er iemand in de KVDW isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
los met een doelquote:
Dat geldt alleen als een van de twee in de KvdW zit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:49 schreef Tamaartje het volgende:
ohjaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat geldt alleen als een van de twee in de KvdW zit.
Nee, met betaald 5 minuten los, mogen ze allebei doen wat ze willen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef Gamey het volgende:
[..]
los met een doel
1 voerd dat doel uit (douche of scheiten)
andere zit die tijd aan de tafel
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Ze verschuiven de banken --> nieuwe clue --> er is een soort ovaal gat op de vloer = gat in je huid = piercing = aafke ik ben een piercer
Heb je echt niets beters te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef meneertje1972 het volgende:
dat is de dochter van de stem die die zij sluit sluit dans dingen roept.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
ja normaal is er toch altijd wel iemand in zo'n groep die het wel kanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mYsca het volgende:
Dat ze het allemaal niet kunnen vind ik wel raar
Servio legt het even uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:58 schreef mspoez het volgende:
Joanna leidt Gerard; als de dame zegt 'achter' moet zij naar voren maar ze doet het precies andersom.
Dansles zit toch allang niet meer in het standaard pakket van de gemiddelde opvoeding?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mYsca het volgende:
ik kan er ook niks van hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mYsca het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze bij sst zelf geen ideeën hebben. Maar ik klaag niet er gebeurd weer eens wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:58 schreef Mylene het volgende:
Dit is toen ook al gedaan met de laatste BB in Nederland.
Rechts naar achter neerzetten. Linkerbeen aansluiten en door zetten naar links, dan rechts bij je linker zettenquote:
Dat is jou wens want karim en laura ziet er tot nu toe niet uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard & Joanna winnen
of
Karim & Laura.
de rest heeft er geen gevoel voor.
ja die hebben hem aardig doorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:01 schreef Niki.P het volgende:
Bij Laura en Karim lijkt het tenminste een klein beetje op dansen...
In de zorgverzekering met dans plug-inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dansles zit toch allang niet meer in het standaard pakket van de gemiddelde opvoeding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |