Heb je echt niets beters te doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef meneertje1972 het volgende:
dat is de dochter van de stem die die zij sluit sluit dans dingen roept.![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
ja normaal is er toch altijd wel iemand in zo'n groep die het wel kanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mYsca het volgende:
Dat ze het allemaal niet kunnen vind ik wel raar
Servio legt het even uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:58 schreef mspoez het volgende:
Joanna leidt Gerard; als de dame zegt 'achter' moet zij naar voren maar ze doet het precies andersom.
Dansles zit toch allang niet meer in het standaard pakket van de gemiddelde opvoeding?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mYsca het volgende:
ik kan er ook niks van hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:59 schreef mYsca het volgende:
Het is wel duidelijk dat ze bij sst zelf geen ideeën hebben. Maar ik klaag niet er gebeurd weer eens wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:58 schreef Mylene het volgende:
Dit is toen ook al gedaan met de laatste BB in Nederland.
Rechts naar achter neerzetten. Linkerbeen aansluiten en door zetten naar links, dan rechts bij je linker zettenquote:
Dat is jou wens want karim en laura ziet er tot nu toe niet uit.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef meneertje1972 het volgende:
Gerard & Joanna winnen
of
Karim & Laura.
de rest heeft er geen gevoel voor.
ja die hebben hem aardig doorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:01 schreef Niki.P het volgende:
Bij Laura en Karim lijkt het tenminste een klein beetje op dansen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |