Sinds Gerard haar zat te pesten dat ze met hem heeft getongd probeert ze Gerard bij de anderen zwart te maken lijkt me?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:14 schreef delfse het volgende:
Aafke snapt niks van het spel als ze zegt dat Gerard manipuleert. Dat doen ze allemaal en Gerard heeft 1500 euro boete gehad omdat hij de handschoentjes liet zijn terwijl hij het maar aan 3 mensen mocht laten zien . Aafke is gewoon als de dood dat haar geheim uitkomt en gaat dan denk ik hart huilen.
Naar wijfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Sinds Gerard haar zat te pesten dat ze met hem heeft getongd probeert ze Gerard bij de anderen zwart te maken lijkt me?
lamaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja en? Als knopje nieuw deel zichtbaar is kan je die toch gewoon gebruiken? Ook al heb je geen LAPO.
zij & phil zijn een gehaaid stel. passen goed bij elkaar brakiebraakquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Sinds Gerard haar zat te pesten dat ze met hem heeft getongd probeert ze Gerard bij de anderen zwart te maken lijkt me?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doet dat niet erg zeer aan de traanbuisjes?
En volgnummer aanpassenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als het topic vol is even refreshen ( F5 drukken) en er verschijnt een knop boven en onder het topic met "nieuw deel openen". Als je daarop klikt neemt hij de op over en hoef je alleen titel in te vullen!
Alex op Gerardquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:18 schreef Misiuuu het volgende:
Wie heeft gedrukt nu op Aafke? Servio of Gerard?
Moest ze om lachenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:17 schreef Chiara_StaR het volgende:
HAHAHA...hoe reageerde Aafke daar op? (dat Gerard op haar drukte dat ze een man geweest zou zijn)
Dat had ik al allemaal gezegd. grr ik sta op de negeerstand?quote:
Dit is ook zo iets. Ook hiermee kunnen ze heel goed bepalen wie er drukt. Stel iemand zit er dichtbij, snel de kamer sluiten want dat geheim willen we niet al in de lucht hebben .quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:22 schreef voxy317 het volgende:
Ik denk dat de kvdw dicht is omdat de stem even naar de slijterij is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:20 schreef versabommie het volgende:
Nou interessant gesprek tussen Gerard en Mo en Alex komt weer niet op stream![]()
Heeft iemand Itsme de laatste tijd hier nog gezien?
volgens mij had een vriend van haar dat geschreven.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef delfse het volgende:
Toen Aafke bericht kreeg van de week van haar ouders zeiden ze dat ze trots op haar waren>Dit zegt genoeg hoe ze in haar prive leven is als ze bezopen is tieten bloot bijna in haar blote reet lopen of radslagdoen En zich weinig wassen en de haar wassen vies mens.
zo ook op tvquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom hoor ik de slaapkamer op stream 3
Waar haal je dat vandaan ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:21 schreef delfse het volgende:
Toen Aafke bericht kreeg van de week van haar ouders zeiden ze dat ze trots op haar waren>Dit zegt genoeg hoe ze in haar prive leven is als ze bezopen is tieten bloot bijna in haar blote reet lopen of radslagdoen En zich weinig wassen en de haar wassen vies mens.
ja heel irritant...hier ook zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom hoor ik de slaapkamer op stream 3
EN bovendien.. welk haar? "de haar"quote:
En toch is het zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
KAN NIET!!!
Dat kan Alex niet weten want die mocht in live uitzending niet kijken in die glazen kast waar een badpak en olympische ringen en een gouden hart in hingen. Alleen Laura en Karim hebben dat gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |