Jij raakt niet opgewonden van Alex?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hij komt op mij juist over als iemand die moeilijk vrouwen kan opwinden
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
spijker kop
Volgende:
Alexander
De slimme Alexander (29) weet wat er in de wereld te koop is. Niet alleen het materiële, maar ook de vrouwen in zijn leven moeten zijn zintuigen prikkelen. Zijn vrienden verbazen zich soms over het gemak waarmee Alex mooie vrouwen om zijn vinger windt.
Ik denk dat degene die die teksten heeft moeten schrijven ook hard heeft zitten lachen toen ie dit schreefquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Hij komt op mij juist over als iemand die moeilijk vrouwen kan opwinden
jij of je partnerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:58 schreef trollie67 het volgende:
[..]
hoe weet jij dat??vertel,vertel,dat met die handboeien dan,je gaat er wel mee zweten p-)
Nou niet echt neequote:
Je zei net nog dat die nog wel even mag duren want na 4 dagen gaan ze mekaar pas iriterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
Die handboei missie is zoooooooooooo erg mislukt he
Nee, maar da's meer omdat ie van het verkeerde geslacht isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:59 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Nou niet echt neeJij wel dan ?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:00 schreef Tamaartje het volgende:
Karim zegt dat Joanna misschien wel meteen exit moet, omdat ze niet aan de keukentafel zit
Handboeien is geen missie, ze moesten het gewoon doen. Er is toch niet gezegd doe het 3 dagen en jullie krijgen 100 euro.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Je zei net nog dat die nog wel even mag duren want na 4 dagen gaan ze mekaar pas iriteren
Nee.. ze lopen al twee dagen zo voor de lol!quote:
Je moet niet zo zeurenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim heeft het over klavertje vier. Wat voor clue was dat vandaag? Waarom wordt dat niet geupdate in de nieuwsupdate?
Ja dat wil ik ook.. wat heeft dat te maken met het mislukken? Als over 4 dagen die dingen af mogen horen ze van de stem dattie mislukt is omdat als er 1 de kamer ingaat de ander niet aan de tafel gaat zitten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:00 schreef delfse het volgende:
[..]
Je zei net nog dat die nog wel even mag duren want na 4 dagen gaan ze mekaar pas iriteren
Dat was de clue voor st Patricksday afgelopen week!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:02 schreef meneertje1972 het volgende:
Karim heeft het over klavertje vier. Wat voor clue was dat vandaag? Waarom wordt dat niet geupdate in de nieuwsupdate?
Sommige mensen schreeuwen kennelijk als ze een piercing krijgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar ze hebben het over de schreeuw clue van aafke, die kan ik niet plaatsen?
dat was een schreeuw van pijn, piercen....quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Maar ze hebben het over de schreeuw clue van aafke, die kan ik niet plaatsen?
Niets zo dynamisch als de taal! Maargoed wat kan mij dat converseren!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Uitbreiding van de woordenschat, heel belangrijk
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook.. wat heeft dat te maken met het mislukken? Als over 4 dagen die dingen af mogen horen ze van de stem dattie mislukt is omdat als er 1 de kamer ingaat de ander niet aan de tafel gaat zitten.
Ik bedoel ik ben heel makkelijk hoor, als je uit bent op je gelijk wil ik je best gelijk geven om van deze stupide discussies af te komen hoorEcht!
Ik vond de aankondiging "groepsmissie" eigenlijk ook wel een hele cryptografische clue voor het feit dat het een missie isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Als er sancties zijn, is het gewoon een missie.
u heeft een bakkie op?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de aankondiging "groepsmissie" eigenlijk ook wel een hele cryptografische clue voor het feit dat het een missie is
Neh, dat ligt teveel voor de handquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond de aankondiging "groepsmissie" eigenlijk ook wel een hele cryptografische clue voor het feit dat het een missie is
Deze discussie hebben we afgelopen week hier al gehad, voor die irritante zwaaismiley's verwijs ik je graag door naar (SC24) Weekend dus ontstressen hierquote:
Dat snap ik maar ik heb hem gemist, kan ik hem ergens terugzien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef knagsje het volgende:
[..]
dat was een schreeuw van pijn, piercen....
pardon?quote:
ik alleen als ik f boeien krijg en de zweepquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:04 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen schreeuwen kennelijk als ze een piercing krijgen
in de verhaallijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik heb hem gemist, kan ik hem ergens terugzien?
Hmm daar zit wat inquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
Watjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik alleen als ik f boeien krijg en de zweep
Een schreeuw kun je niet zien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Dat snap ik maar ik heb hem gemist, kan ik hem ergens terugzien?
provecere????quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Deze discussie hebben we afgelopen week hier al gehad, voor die irritante zwaaismiley's verwijs ik je graag door naar (SC24) Weekend dus ontstressen hier
Nu ben je gewoon bijna iedereen hier aan het provoceren
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm daar zit wat inKom ik aan met m'n kutargumenten.
Zucht terugluisteren dan ? ik doelde meer op het fragment waarin het geburt de beelden er bij terugzienquote:
jankbakkus is ze. sluit maar aan achter moquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke zegt dat Gerard gelogen heeft over die handschoenen, dat die alles gemaniplueerd zou hebben en dat hij een grote huigelaar zou zijn als hij wist dat die handschoenen bij haar horen![]()
![]()
dan had ze het van de week dus wel over gerard neem ik aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:08 schreef Tamaartje het volgende:
Aafke zegt dat Gerard gelogen heeft over die handschoenen, dat die alles gemaniplueerd zou hebben en dat hij een grote huigelaar zou zijn als hij wist dat die handschoenen bij haar horen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |