Dat heeft nog niemand gedaan. Vandaar mijn verbazing.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Stability het volgende:
ze mogen toch los om te douchen enzo? kost ze alleen 200 euro steeds. dan kan ze haar andere hand nemen
Madam wilde het gratis en wilde het achter gaan vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als ze die 5 minuten opnemen mogen ze daarna toch van pols verwisselen? Als ze maar aan dezelfde persoon blijven geboeid.
dat hebben ze allemaal al meerdere malen gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft nog niemand gedaan. Vandaar mijn verbazing.
kon die niet in een spoiler ? hahahaquote:
LOL dat had ik kunnen weten .... dat ze dat gratis wou en daarvoor even naar stemmetje wouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Madam wilde het gratis en wilde het achter gaan vragen.
Jah, zei ze tegen Joanne vanmiddag!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ivm een eventueel feestje, zit Aafke nog aan een antibioticum?
Hij lijkt me per week kaler worden.quote:
Precies, en ze heeft het blijkbaar voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL dat had ik kunnen weten .... dat ze dat gratis wou en daarvoor even naar stemmetje wou
Dus dat. Maar lukte dat zonder geld of was de stem eindelijk eens standvastig? Ik heb het gemist.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Madam wilde het gratis en wilde het achter gaan vragen.
Hoezo, hebben ze daar ook een pizzamissie???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
Fijne avond allemaal, het gebeuren in Libië is een stuk interessanter dan deze shit.
En in die 6 weken geboeid slapen met Servio.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef versabommie het volgende:
Als ze die Pizza niet ophebben vind ik een flinke Sanctie op zijn plaats! Ik zeg Philip de komende 6 weken genomineerd!
nee ligt echt niet aan jou...het is gewoon zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of wordt deze jongen toch enger??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |