hij zei tegen alex dat hij niet dacht dat ze clown wasquote:
Ja maar gaat Alex dat ook zeggen ...?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:16 schreef Gamey het volgende:
lol geer is getrouwd met een olymipsche zwemster
quote:
oeh..verkeerde persoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:16 schreef Zixon het volgende:
Alex gaat drukken dat Gerard getrouwd is met een olympisch zwemster
Laura heeft dus nog nooit gedrukt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Zitten er 8 weken in. Je moet actief spelen anders volgt sanctie. Als je er 8 weken inzit en 1 x drukt is dat toch belachelijk weinig? Is er al een sanctie geweest?
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
Ze zitten er pas 5 weken in niet 8..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Zitten er 8 weken in. Je moet actief spelen anders volgt sanctie. Als je er 8 weken inzit en 1 x drukt is dat toch belachelijk weinig? Is er al een sanctie geweest?
Dat dus. Het hokje maakt uit of je geheim geraden wordt of niet. Maar iedereen mag dromen hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:16 schreef Zixon het volgende:
8 weken? ik dacht 5quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
en maik??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura heeft dus nog nooit gedrukt?
afgelopen donderdag in de live...maar die was gratisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Donderdag heeft ze gedrukt (wel gratis)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura één keer en die was gratisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?quote:
Oja sorry, toen keek ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag in de live...maar die was gratis
Erica Terpstra?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:16 schreef Zixon het volgende:
Dat lijstje klopt al lang niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
ja en dan al die clowndingen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ligt het aan mij of worden jullie hier ook niet goed van. de geheim raken steeds verder en verder verwijderd van de des betreffende personen. Zo kan het in mijn ogen nooit geraden worden. Mij irri gehalte is erg hoog op dit moment, daardoor volg ik het ook niet zo meer, word er alleen maar sjaggie van haahahaha
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Vultarian het volgende:
Alex is dom bezig, hij ging toch geheim van sharon raden?
Ik snap gewoon niet dat niemand nu drukt op het geheim van Sharon.. dat ligt er toch zoooo duidelijk bovenop!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ligt het aan mij of worden jullie hier ook niet goed van. de geheim raken steeds verder en verder verwijderd van de des betreffende personen. Zo kan het in mijn ogen nooit geraden worden. Mij irri gehalte is erg hoog op dit moment, daardoor volg ik het ook niet zo meer, word er alleen maar sjaggie van haahahaha
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat niemand nu drukt op het geheim van Sharon.. dat ligt er toch zoooo duidelijk bovenop!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
Nja, zolang flip niet vertelt waarvoor hij gedrukt heeft blijft het gissen. Laura zei bijv. dat flip wel gedrukt zou hebben voor tsunami (wat dus niet zo is) en dat het dan niet kan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat niemand nu drukt op het geheim van Sharon.. dat ligt er toch zoooo duidelijk bovenop!
Ja, net wat BeeQueen schreef; het hokje bepaalt wanneer wat geraden mag worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
soms lijkt het wel dat ze het geheim nog niet mogen raden of zo
Aha dat verklaard het..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Gerard en Alex weten het geheim van Sharon al 3 weken maar omdat ze met haar naar de finale willen hebben ze afgesproken om er niet voor te drukken.
oh is dat zo? heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Gerard en Alex weten het geheim van Sharon al 3 weken maar omdat ze met haar naar de finale willen hebben ze afgesproken om er niet voor te drukken.
Lijkt er wel op, mijn ethousiastme is ver te zoeken wat SST betrefd. Het is dat ik jullie nog hebquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
Dat zeg ik. Het ligt aan het hokje of het wel of niet geraden wordt. Het ligt er zo dik bovenop.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
maar die zullen toch ook wel snappen dat flipje het vrijdag gaat radenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Is er vandaag dan een clownsneus als 'clue' het huis binnengekomen? Nee toch alleen een geluidsclue ' i am a survivor ' vandaag toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
De stem bepaalt inderdaad wanneer een geheim geraden wordt dat was zo bij G en L en bij Alex. Nu is de stem bezig om Sharon haar geheim te laten raden. Want wat inderdaad die stomme clown cleus nu met een geheim te maken snap ik niet.
Ja, na aanleiding van de stratenmap aan de muur. Sharon's koosnaam staat er op, Sherry ofzo als in Sherrystreet en dan een verwijzing naar een ramp?,quote:
ik denk dat ze het moeten zien als kloon, Servio dus. M/V clownspakken en Servio moest zich in vrouwenkleren omkleden zoiets. Maar hoe ze er dan bingokoninging van moeten maken is me ook een raadsel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
De stem bepaalt inderdaad wanneer een geheim geraden wordt dat was zo bij G en L en bij Alex. Nu is de stem bezig om Sharon haar geheim te laten raden. Want wat inderdaad die stomme clown cleus nu met een geheim te maken snap ik niet.
Nee vandaag niet maar van de week moest Philip als clown de mensen aan het schaterlachen maken wat niet gelukt is . En met carnaval een clownspak ook weer Philip.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Is er vandaag dan een clownsneus als 'clue' het huis binnengekomen? Nee toch alleen een geluidsclue ' i am a survivor ' vandaag toch?
Ja ik zou liever het geheim onder Philip zn neus weg halenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die zullen toch ook wel snappen dat flipje het vrijdag gaat raden
dat hebben ze besproken en daarom wilde alex er voor gaan drukken nu
Maar ze draagt ook niet het polsbandje...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna wil de boei van pols wisselen, gratis, omdat haar pols al tig keer gekneusd is. Het zal weer eens niet.
best dom om niet te drukken en te hopen dat ze zo Sharon mee naar de finale kunnen nemen, alsof niet iemand anders haar geheim voor die tijd kan radenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, na aanleiding van de stratenmap aan de muur. Sharon's koosnaam staat er op, Sherry ofzo als in Sherrystreet en dan een verwijzing naar een ramp?,
Ik wens je heel veel plezier!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, mijn ethousiastme is ver te zoeken wat SST betrefd. Het is dat ik jullie nog hebIk ga dan ook maar lekker een biosje pakken met mijn man en daarna nog even of verjaardag
Lijkt me beter
Een clown is toch om te foppen? Dus dwaalspoor? Het geheim van Philip mag nog niet geraden worden. Eerst die van Sharon en dan Gerard.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef delfse het volgende:
[..]
Nee vandaag niet maar van de week moest Philip als clown de mensen aan het schaterlachen maken wat niet gelukt is . En met carnaval een clownspak ook weer Philip.
Gerard mag Sharon nu eenmaal heel erg graag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
best dom om niet te drukken en te hopen dat ze zo Sharon mee naar de finale kunnen nemen, alsof niet iemand anders haar geheim voor die tijd kan raden
Lol K en L heb ik al vaak zien dansen dus dat lukt wel alleen de rest! wordt denk ik wel leuk!!!quote:Ballroom dansen met handboeien om, hoe zouden de bewoners zich daarvan afbrengen? Tijd voor een nieuwe missie na het eten. #sstnl
Ben ook benieuwd wat hij denkt..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef Anneloortje het volgende:
Wat zou geer denken? Vast niet dat Aafke een piercer is.
Lekker pus in je piercing....
Misselijkmakend. En van bollywood film is er misschien een clue geweest en dan weet je ook nog niks. Blijft oneerlijk dat er van sommige 8 clues zijn en van anderen maar 1 of 2 (onduidelijke).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Een clown is toch om te foppen? Dus dwaalspoor? Het geheim van Philip mag nog niet geraden worden. Eerst die van Sharon en dan Gerard.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef D. het volgende:
Gerard tegen Joanna: Je hebt wel 22 rooien, ik weet niet wat jij vraagt per keer
moet je wel tijd voor hebben over 9 minuten moeten ze er allemaal 1 op hebbenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
die pizzaas zijn te slap ,moeten veel langer in de oven
Als Flip dat tegen haar had gezegd had ze er een hele show van gemaakt, van Gerard pikt ze het.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef D. het volgende:
Gerard tegen Joanna: Je hebt wel 22 rooien, ik weet niet wat jij vraagt per keer
als dat v.v. ook zo is zou ze hem die kluis van haar gunnen ipv wachten tot phil hem in zijn bezit krijgtquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerard mag Sharon nu eenmaal heel erg graag.
Dat is al gebeurd. Ze zat eeder vast met haar rechterhand. Privileges hč?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:26 schreef Niki.P het volgende:
Maar ze draagt ook niet het polsbandje...
met zn botox lippen en speed ogenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je nog goorder eten als Servio?
Schuift bijna een kwart pizza zo naar binnen en dan onsmakelijk kauwen.
maar het wel weer ff zeggen....bahquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef Mylene het volgende:
Servio zegt dat zijn pizza niet warm is, maar dat hem niets uitmaakt.
Wat een goeie jongen is het toch!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef Mylene het volgende:
Servio zegt dat zijn pizza niet warm is, maar dat hem niets uitmaakt.
Opgegeten bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Gamey het volgende:
nog 5 minuutjes en dan moeten die pizza's op zijn
Is dit niemand opgevallen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef beequeen het volgende:
Dat is al gebeurd. Ze zat eerder vast met haar rechterhand. Privileges hč?
En Mo zegt dat alles op moetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Mylene het volgende:
Gerard zegt dat ie zijn pizza vanavond nog een keer in de oven gooit.
off-topic: Hij doet hetquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:30 schreef Stability het volgende:
[..]
met zn botox lippen en speed ogen
mij niet, zit maar met een half oog te kijkenquote:
Is dit een missie dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:32 schreef Gamey het volgende:
nog 5 minuutjes en dan moeten die pizza's op zijn
de stem zei letterlijk: binnen een uur moet iedere bewoner een pizza op hebbenquote:
ze mogen toch los om te douchen enzo? kost ze alleen 200 euro steeds. dan kan ze haar andere hand nemenquote:
Ik geloof je op je woord. Ik hoorde haar alleen net vertellen dat ze gratis wilde wisselen van pols, heb toen niet gekeken aan welke kant hij zat.quote:
Als ze die 5 minuten opnemen mogen ze daarna toch van pols verwisselen? Als ze maar aan dezelfde persoon blijven geboeid.quote:
Kee, tnx.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Gamey het volgende:
[..]
de stem zei letterlijk: binnen een uur moet iedere bewoner een pizza op hebben
goedzo !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
off-topic: Hij doet het![]()
Flip wil later op de avond het in de oven doen, maar dan is de missie mislukt.
Zou een giller zijn als door zo'n actie een feest niet doorgaat, dan vindt vast iedereen Flip de leukste speler in het huis.
Dat heeft nog niemand gedaan. Vandaar mijn verbazing.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Stability het volgende:
ze mogen toch los om te douchen enzo? kost ze alleen 200 euro steeds. dan kan ze haar andere hand nemen
Madam wilde het gratis en wilde het achter gaan vragen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:33 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als ze die 5 minuten opnemen mogen ze daarna toch van pols verwisselen? Als ze maar aan dezelfde persoon blijven geboeid.
dat hebben ze allemaal al meerdere malen gedaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat heeft nog niemand gedaan. Vandaar mijn verbazing.
kon die niet in een spoiler ? hahahaquote:
LOL dat had ik kunnen weten .... dat ze dat gratis wou en daarvoor even naar stemmetje wouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Madam wilde het gratis en wilde het achter gaan vragen.
Jah, zei ze tegen Joanne vanmiddag!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
Ivm een eventueel feestje, zit Aafke nog aan een antibioticum?
Hij lijkt me per week kaler worden.quote:
Precies, en ze heeft het blijkbaar voor elkaar gekregen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:36 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
LOL dat had ik kunnen weten .... dat ze dat gratis wou en daarvoor even naar stemmetje wou
Dus dat. Maar lukte dat zonder geld of was de stem eindelijk eens standvastig? Ik heb het gemist.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
Madam wilde het gratis en wilde het achter gaan vragen.
Hoezo, hebben ze daar ook een pizzamissie???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
Fijne avond allemaal, het gebeuren in Libië is een stuk interessanter dan deze shit.
En in die 6 weken geboeid slapen met Servio.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:35 schreef versabommie het volgende:
Als ze die Pizza niet ophebben vind ik een flinke Sanctie op zijn plaats! Ik zeg Philip de komende 6 weken genomineerd!
nee ligt echt niet aan jou...het is gewoon zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of wordt deze jongen toch enger??
Gerard zei dat hij straks toch de kamer in moest en dat ze daarna konden wisselen van armquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Maar lukte dat zonder geld of was de stem eindelijk eens standvastig? Ik heb het gemist.
Dat is dan een kotser minderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, zei ze tegen Joanne vanmiddag!!
Maar madam wilde meteen, ivm het eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gerard zei dat hij straks toch de kamer in moest en dat ze daarna konden wisselen van arm
Het is een echt baasje, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar madam wilde meteen, ivm het eten.
Ja toen zei hij dat ze moest wachten en dat ze toch met rechts at, dus dat het nog wel even goed uit kwam zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar madam wilde meteen, ivm het eten.
Maar ze hebben al gewisseld! Of zeur ik nou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard zei dat hij straks toch de kamer in moest en dat ze daarna konden wisselen van arm
wat vind je zo eng aan hem ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of wordt deze jongen toch enger??
En lepeltje lepeltje slapen! Zonder ondergoed! Met Servio in zijn rug! 6 weken! en 10 weken wc's schoonmaken! Ohwja en zijn kluis leeg en een telefoonopneemverbod!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En in die 6 weken geboeid slapen met Servio.
Het blijft een griezel maar diep in zijn hart had hij ook wel geboeid willen zijn. De bewoners geven hem geen aandacht en daar baalt die wel . Volgende week zal hij wel weer genomineerd zijn maar zolang Alphons hem er niet uitwil hebben blijft hij er jammer genoeg in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Tamaartje het volgende:
Servio: Ik ga zo lekker in mn eentje douchen
Nee nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze hebben al gewisseld! Of zeur ik nou?
Heb je livestreams?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
Fijne avond allemaal, het gebeuren in Libië is een stuk interessanter dan deze shit.
Nee je zeurt niet. Afgaande op de post van Tamaartje heeft ze dus nog niet (gratis) gewisseld, want ze eet rechts.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze hebben al gewisseld! Of zeur ik nou?
Jaaa, we gaan ze aanklagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
volgens mij mag dat boeien arbotechnisch niet
boeienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Ze zullen van tevoren een contract getekend hebben waarin ze toestemming geven voor dergelijke praktijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Skattie, Jo zat met haar rechterhand vast aan Geer. En nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:40 schreef Tamaartje het volgende:
Nee nog niethij zei dat als ze aan het eten waren de armen toch stil op tafel lagen
Ze hoeven ook niet mee te doen. Ze mogen gewoon zeggen nee, dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Ja ze zit nu links maar ze wil weer rechtsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Jo zat met haar rechterhand vast aan Geer. En nu?
Wow wat een goede capquote:
ja, 2 dagen geboeid is natuurlijk niet genoeg om enorm geirriteerd te raken. maar anders hadden ze zonder boeien op hun nest gelegen. Dan liever geboeid nog een poosje zodat ze zich echt aan elkaar gaan irriteren!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef delfse het volgende:
Het boeien mag nu wel stoppen het wordt alleen maar saaier.
Hij klopt gewoon precies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zo bijzonder is die toch niet? Vind Gerard alleen schattig zo
Ze liggen nu ook vaak op hun nest of in de tuin. Ze gaan zich niet iriteren denk ik want ze zijn bang om genomineerd te worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, 2 dagen geboeid is natuurlijk niet genoeg om enorm geirriteerd te raken. maar anders hadden ze zonder boeien op hun nest gelegen. Dan liever geboeid nog een poosje zodat ze zich echt aan elkaar gaan irriteren!
Jo zat eerst vast aan haar rechterpols, nu aan haarl inker en niemand heeft die switch gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat om Jo haar linker pols en daar zit ze nog steeds mee vast.
Dat valt inderdaad op ja .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim is erg vervelend tegen geer de laatste tijd
Hij is gestopt met roken......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim is erg vervelend tegen geer de laatste tijd
Ik probeer het nog een keer: 2 dagen handboeien is niet zo'n ramp.. 4-5 dagen gaat echt wel irriteren hoe erg ze ook toneel willen spelen. Nu mag jij mij exact gaan vertellen wat het verschil is? Liggen met of zonder boeien ze liggen!!! Dan liever met handboeien, daar merken we namelijk toch geen drol van MAAR hebben we wel kans dat hoogstweaarschijnlijk wel de pleuris uitbreekt omdat het aan elkaar vastzitten gaat irriterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook vaak op hun nest of in de tuin. Ze gaan zich niet iriteren denk ik want ze zijn bang om genomineerd te worden.
ALEX --> GERARD = Milionairequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:50 schreef chufi het volgende:
SL is er gedrukt zo ja door wie en voor wat?
Alex voor Geerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:50 schreef chufi het volgende:
SL is er gedrukt zo ja door wie en voor wat?
Gaat Alex voor miljonairquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
ALEX --> GERARD = Milionaire
daarna gaat Gerard drukken
AAFKE --> CLINICLOWN
Flip is een bekstekker dus dat zal wel echt zijn. Misschien dreigt hij haar te nomineren. Lamlul.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:49 schreef Anneloortje het volgende:
Is Flip nu echt boos op Pusaafke of is dat geinen?>
Klopt, na het douchen of de 5 minuten die ze wilde voor het toilet waarschijnlijk aan links vastgemaakt maar die is gevoeliger. Dus ondanks dat ze rechts is wil ze de hanfboei liever aan die pols.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jo zat eerst vast aan haar rechterpols, nu aan haar rechter en niemand heeft die switch gezien.
Oeps, Geer pissed op Karim?
Het spel wordt er niet leuker op En mijn MENING is dat ze niet geiriteerd gaan raken omdat ze veel te bang zijn dat ze genomineerd worden als ze ruzie krijgen. Ja en inderdaad er is geen verschil met geboeid op je bed liggen of zonder wat maakt het dan leuker dat ze geboeid zijn???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik probeer het nog een keer: 2 dagen handboeien is niet zo'n ramp.. 4-5 dagen gaat echt wel irriteren hoe erg ze ook toneel willen spelen. Nu mag jij mij exact gaan vertellen wat het verschil is? Liggen met of zonder boeien ze liggen!!! Dan liever met handboeien, daar merken we namelijk toch geen drol van MAAR hebben we wel kans dat hoogstweaarschijnlijk wel de pleuris uitbreekt omdat het aan elkaar vastzitten gaat irriteren
FOUT!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
AAFKE --> CLINICLOWN
Daarna?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
AAFKE --> CLINICLOWN
Allemaal zonde vanhet geld denk ik zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef knagsje het volgende:
alex drukt op geer zodat geer weer op aafke kan drukken
Iedereen die flip tegenspreekt wordt genomineerdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Flip is een bekstekker dus dat zal wel echt zijn. Misschien dreigt hij haar te nomineren. Lamlul.
Als dat eerste gebeurt gebeurt dat tweede niet...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
AAFKE --> CLINICLOWN
Jammer.. verkeerde persoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, dat ie gehuwd is met olympisch zwemster
voor een prostaat onderzoek???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom zouden die handschoentjes bij een cliniclown passen?
Moet toch de boeien losmakenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
weer servio naar de kvdw..............
De stem moet toch wat nu Jo aan Gerard vastzit. De stem heeft ook behoeftes.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef Stability het volgende:
weer servio naar de kvdw..............
ja, het is de hele dag hop paardje hop daar in die kvdw met stervio en stemmetjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:53 schreef delfse het volgende:
[..]
De stem moet toch wat nu Jo aan Gerard vastzit. De stem heeft ook behoeftes.
KAN NIET!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:52 schreef knagsje het volgende:
[..]
nee, dat ie gehuwd is met olympisch zwemster
Ja tot de minnares Jo weer beschikbaar isquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Stability het volgende:
![]()
[..]
ja, het is de hele dag hop paardje hop daar in die kvdw met stervio en stemmetje
Misschien is de Stem wel een asexuele alien!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef Stability het volgende:
![]()
[..]
ja, het is de hele dag hop paardje hop daar in die kvdw met stervio en stemmetje
ja die hebben eht verteld aan alex en mo wat ze zagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
KAN NIET!!!
Dat kan Alex niet weten want die mocht in live uitzending niet kijken in die glazen kast waar een badpak en olympische ringen en een gouden hart in hingen. Alleen Laura en Karim hebben dat gezien.
stemmetje is bezig met zijn ontwikkeling wb biseksualismequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien is de Stem wel een asexuele alien!
ze heben het bij het zwembad besproken vandaagquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
KAN NIET!!!
Dat kan Alex niet weten want die mocht in live uitzending niet kijken in die glazen kast waar een badpak en olympische ringen en een gouden hart in hingen. Alleen Laura en Karim hebben dat gezien.
spijker kopquote:
kijk je ook wel eens?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
KAN NIET!!!
Dan kan hij met Laura die is dat ook zei ze van de weekquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
stemmetje is bezig met zijn ontwikkeling wb biseksualisme
Ze hebben het gelijk na de uitzending aan Mo en Alex vertelt...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
KAN NIET!!!
is geen missiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef versabommie het volgende:
Die handboei missie is zoooooooooooo erg mislukt he
hoe weet jij dat??vertel,vertel,dat met die handboeien dan,je gaat er wel mee zweten p-)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik probeer het nog een keer: 2 dagen handboeien is niet zo'n ramp.. 4-5 dagen gaat echt wel irriteren hoe erg ze ook toneel willen spelen. Nu mag jij mij exact gaan vertellen wat het verschil is? Liggen met of zonder boeien ze liggen!!! Dan liever met handboeien, daar merken we namelijk toch geen drol van MAAR hebben we wel kans dat hoogstweaarschijnlijk wel de pleuris uitbreekt omdat het aan elkaar vastzitten gaat irriteren
Hij komt op mij juist over als iemand die moeilijk vrouwen kan opwindenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:57 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
spijker kop
Volgende:
Alexander
De slimme Alexander (29) weet wat er in de wereld te koop is. Niet alleen het materiële, maar ook de vrouwen in zijn leven moeten zijn zintuigen prikkelen. Zijn vrienden verbazen zich soms over het gemak waarmee Alex mooie vrouwen om zijn vinger windt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |