Nja, zolang flip niet vertelt waarvoor hij gedrukt heeft blijft het gissen. Laura zei bijv. dat flip wel gedrukt zou hebben voor tsunami (wat dus niet zo is) en dat het dan niet kan zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat niemand nu drukt op het geheim van Sharon.. dat ligt er toch zoooo duidelijk bovenop!
Ja, net wat BeeQueen schreef; het hokje bepaalt wanneer wat geraden mag worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
soms lijkt het wel dat ze het geheim nog niet mogen raden of zo
Aha dat verklaard het..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Gerard en Alex weten het geheim van Sharon al 3 weken maar omdat ze met haar naar de finale willen hebben ze afgesproken om er niet voor te drukken.
oh is dat zo? heb ik dan gemistquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Gerard en Alex weten het geheim van Sharon al 3 weken maar omdat ze met haar naar de finale willen hebben ze afgesproken om er niet voor te drukken.
Lijkt er wel op, mijn ethousiastme is ver te zoeken wat SST betrefd. Het is dat ik jullie nog hebquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
Dat zeg ik. Het ligt aan het hokje of het wel of niet geraden wordt. Het ligt er zo dik bovenop.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:21 schreef Flow3r het volgende:
maar die zullen toch ook wel snappen dat flipje het vrijdag gaat radenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:22 schreef Mylene het volgende:
Is er vandaag dan een clownsneus als 'clue' het huis binnengekomen? Nee toch alleen een geluidsclue ' i am a survivor ' vandaag toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
De stem bepaalt inderdaad wanneer een geheim geraden wordt dat was zo bij G en L en bij Alex. Nu is de stem bezig om Sharon haar geheim te laten raden. Want wat inderdaad die stomme clown cleus nu met een geheim te maken snap ik niet.
Ja, na aanleiding van de stratenmap aan de muur. Sharon's koosnaam staat er op, Sherry ofzo als in Sherrystreet en dan een verwijzing naar een ramp?,quote:
ik denk dat ze het moeten zien als kloon, Servio dus. M/V clownspakken en Servio moest zich in vrouwenkleren omkleden zoiets. Maar hoe ze er dan bingokoninging van moeten maken is me ook een raadsel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef delfse het volgende:
De stem bepaalt inderdaad wanneer een geheim geraden wordt dat was zo bij G en L en bij Alex. Nu is de stem bezig om Sharon haar geheim te laten raden. Want wat inderdaad die stomme clown cleus nu met een geheim te maken snap ik niet.
Nee vandaag niet maar van de week moest Philip als clown de mensen aan het schaterlachen maken wat niet gelukt is . En met carnaval een clownspak ook weer Philip.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Is er vandaag dan een clownsneus als 'clue' het huis binnengekomen? Nee toch alleen een geluidsclue ' i am a survivor ' vandaag toch?
Ja ik zou liever het geheim onder Philip zn neus weg halenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maar die zullen toch ook wel snappen dat flipje het vrijdag gaat raden
dat hebben ze besproken en daarom wilde alex er voor gaan drukken nu
Maar ze draagt ook niet het polsbandje...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef PoezeligDing het volgende:
Joanna wil de boei van pols wisselen, gratis, omdat haar pols al tig keer gekneusd is. Het zal weer eens niet.
best dom om niet te drukken en te hopen dat ze zo Sharon mee naar de finale kunnen nemen, alsof niet iemand anders haar geheim voor die tijd kan radenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, na aanleiding van de stratenmap aan de muur. Sharon's koosnaam staat er op, Sherry ofzo als in Sherrystreet en dan een verwijzing naar een ramp?,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |