8 weken? ik dacht 5quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Zitten er 8 weken in. Je moet actief spelen anders volgt sanctie. Als je er 8 weken inzit en 1 x drukt is dat toch belachelijk weinig? Is er al een sanctie geweest?
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
en maik??quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura heeft dus nog nooit gedrukt?
afgelopen donderdag in de live...maar die was gratisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Donderdag heeft ze gedrukt (wel gratis)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laura één keer en die was gratisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wie?quote:
Oja sorry, toen keek ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
afgelopen donderdag in de live...maar die was gratis
Erica Terpstra?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:16 schreef Zixon het volgende:
Alex gaat drukken dat Gerard getrouwd is met een olympisch zwemster
Dat lijstje klopt al lang niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:17 schreef meneertje1972 het volgende:
Zitten er 8 weken in. Je moet actief spelen anders volgt sanctie. Als je er 8 weken inzit en 1 x drukt is dat toch belachelijk weinig? Is er al een sanctie geweest?
Alex: 3 keer
Karim: 1 keer
Gerard: 3 keer
Philip: 3 keer
Servio: 2 keer
Joanna: 1 keer
Aafke: 1 keer
Guido: 1 keer
Monique: 1 keer
ja en dan al die clowndingen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ligt het aan mij of worden jullie hier ook niet goed van. de geheim raken steeds verder en verder verwijderd van de des betreffende personen. Zo kan het in mijn ogen nooit geraden worden. Mij irri gehalte is erg hoog op dit moment, daardoor volg ik het ook niet zo meer, word er alleen maar sjaggie van haahahaha
Kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Vultarian het volgende:
Alex is dom bezig, hij ging toch geheim van sharon raden?
Ik snap gewoon niet dat niemand nu drukt op het geheim van Sharon.. dat ligt er toch zoooo duidelijk bovenop!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
Ligt het aan mij of worden jullie hier ook niet goed van. de geheim raken steeds verder en verder verwijderd van de des betreffende personen. Zo kan het in mijn ogen nooit geraden worden. Mij irri gehalte is erg hoog op dit moment, daardoor volg ik het ook niet zo meer, word er alleen maar sjaggie van haahahaha
quote:
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat niemand nu drukt op het geheim van Sharon.. dat ligt er toch zoooo duidelijk bovenop!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:20 schreef Annelies-G het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |