Wow wat een goede capquote:
ja, 2 dagen geboeid is natuurlijk niet genoeg om enorm geirriteerd te raken. maar anders hadden ze zonder boeien op hun nest gelegen. Dan liever geboeid nog een poosje zodat ze zich echt aan elkaar gaan irriteren!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef delfse het volgende:
Het boeien mag nu wel stoppen het wordt alleen maar saaier.
Hij klopt gewoon precies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zo bijzonder is die toch niet? Vind Gerard alleen schattig zo
Ze liggen nu ook vaak op hun nest of in de tuin. Ze gaan zich niet iriteren denk ik want ze zijn bang om genomineerd te worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, 2 dagen geboeid is natuurlijk niet genoeg om enorm geirriteerd te raken. maar anders hadden ze zonder boeien op hun nest gelegen. Dan liever geboeid nog een poosje zodat ze zich echt aan elkaar gaan irriteren!
Jo zat eerst vast aan haar rechterpols, nu aan haarl inker en niemand heeft die switch gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat om Jo haar linker pols en daar zit ze nog steeds mee vast.
Dat valt inderdaad op ja .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim is erg vervelend tegen geer de laatste tijd
Hij is gestopt met roken......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim is erg vervelend tegen geer de laatste tijd
Ik probeer het nog een keer: 2 dagen handboeien is niet zo'n ramp.. 4-5 dagen gaat echt wel irriteren hoe erg ze ook toneel willen spelen. Nu mag jij mij exact gaan vertellen wat het verschil is? Liggen met of zonder boeien ze liggen!!! Dan liever met handboeien, daar merken we namelijk toch geen drol van MAAR hebben we wel kans dat hoogstweaarschijnlijk wel de pleuris uitbreekt omdat het aan elkaar vastzitten gaat irriterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook vaak op hun nest of in de tuin. Ze gaan zich niet iriteren denk ik want ze zijn bang om genomineerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |