Gerard zei dat hij straks toch de kamer in moest en dat ze daarna konden wisselen van armquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Maar lukte dat zonder geld of was de stem eindelijk eens standvastig? Ik heb het gemist.
Dat is dan een kotser minderquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jah, zei ze tegen Joanne vanmiddag!!
Maar madam wilde meteen, ivm het eten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Gerard zei dat hij straks toch de kamer in moest en dat ze daarna konden wisselen van arm
Het is een echt baasje, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar madam wilde meteen, ivm het eten.
Ja toen zei hij dat ze moest wachten en dat ze toch met rechts at, dus dat het nog wel even goed uit kwam zoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar madam wilde meteen, ivm het eten.
Maar ze hebben al gewisseld! Of zeur ik nou?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef Tamaartje het volgende:
Gerard zei dat hij straks toch de kamer in moest en dat ze daarna konden wisselen van arm
wat vind je zo eng aan hem ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of wordt deze jongen toch enger??
En lepeltje lepeltje slapen! Zonder ondergoed! Met Servio in zijn rug! 6 weken! en 10 weken wc's schoonmaken! Ohwja en zijn kluis leeg en een telefoonopneemverbod!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En in die 6 weken geboeid slapen met Servio.
Het blijft een griezel maar diep in zijn hart had hij ook wel geboeid willen zijn. De bewoners geven hem geen aandacht en daar baalt die wel . Volgende week zal hij wel weer genomineerd zijn maar zolang Alphons hem er niet uitwil hebben blijft hij er jammer genoeg in.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef Tamaartje het volgende:
Servio: Ik ga zo lekker in mn eentje douchen
Nee nog nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze hebben al gewisseld! Of zeur ik nou?
Heb je livestreams?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:37 schreef MargrietV het volgende:
Fijne avond allemaal, het gebeuren in Libië is een stuk interessanter dan deze shit.
Nee je zeurt niet. Afgaande op de post van Tamaartje heeft ze dus nog niet (gratis) gewisseld, want ze eet rechts.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar ze hebben al gewisseld! Of zeur ik nou?
Jaaa, we gaan ze aanklagenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
volgens mij mag dat boeien arbotechnisch niet
boeienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Ze zullen van tevoren een contract getekend hebben waarin ze toestemming geven voor dergelijke praktijkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Skattie, Jo zat met haar rechterhand vast aan Geer. En nu?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:40 schreef Tamaartje het volgende:
Nee nog niethij zei dat als ze aan het eten waren de armen toch stil op tafel lagen
Ze hoeven ook niet mee te doen. Ze mogen gewoon zeggen nee, dat doe ik niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:39 schreef Anneloortje het volgende:
Ja ze zit nu links maar ze wil weer rechtsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Skattie, Jo zat met haar rechterhand vast aan Geer. En nu?
Wow wat een goede capquote:
ja, 2 dagen geboeid is natuurlijk niet genoeg om enorm geirriteerd te raken. maar anders hadden ze zonder boeien op hun nest gelegen. Dan liever geboeid nog een poosje zodat ze zich echt aan elkaar gaan irriteren!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:42 schreef delfse het volgende:
Het boeien mag nu wel stoppen het wordt alleen maar saaier.
Hij klopt gewoon precies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:44 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
zo bijzonder is die toch niet? Vind Gerard alleen schattig zo
Ze liggen nu ook vaak op hun nest of in de tuin. Ze gaan zich niet iriteren denk ik want ze zijn bang om genomineerd te worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja, 2 dagen geboeid is natuurlijk niet genoeg om enorm geirriteerd te raken. maar anders hadden ze zonder boeien op hun nest gelegen. Dan liever geboeid nog een poosje zodat ze zich echt aan elkaar gaan irriteren!
Jo zat eerst vast aan haar rechterpols, nu aan haarl inker en niemand heeft die switch gezien.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:45 schreef Chanel5 het volgende:
Het gaat om Jo haar linker pols en daar zit ze nog steeds mee vast.
Dat valt inderdaad op ja .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim is erg vervelend tegen geer de laatste tijd
Hij is gestopt met roken......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:47 schreef mevrouwdebok het volgende:
karim is erg vervelend tegen geer de laatste tijd
Ik probeer het nog een keer: 2 dagen handboeien is niet zo'n ramp.. 4-5 dagen gaat echt wel irriteren hoe erg ze ook toneel willen spelen. Nu mag jij mij exact gaan vertellen wat het verschil is? Liggen met of zonder boeien ze liggen!!! Dan liever met handboeien, daar merken we namelijk toch geen drol van MAAR hebben we wel kans dat hoogstweaarschijnlijk wel de pleuris uitbreekt omdat het aan elkaar vastzitten gaat irriterenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:46 schreef delfse het volgende:
[..]
Ze liggen nu ook vaak op hun nest of in de tuin. Ze gaan zich niet iriteren denk ik want ze zijn bang om genomineerd te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |