dan heb je wel lef!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat spul heb ik ook, gebruik het altijd als ik verkouden ben en als ik hoofdpijn heb, nog nooit op m'n rug uitgeprobeerd. Zou het op m'n oog ook werken![]()
![]()
![]()
ik had meer baad bij tokoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga ik zeker proberen als ik er dan nog last van heb, ik heb trouwens nog wel tijgerbalsem liggen
nee, ik heb helemaal geen lef, ik ben heel laf, wat toko tholin op m'n oog smeren betreft dan hèquote:
ben je nu overgestapt naar alleen maar 2e laatste peuken ??quote:
*doet mee, maar kan nog niet beslissen of het de laatste is voor ze gaat slapenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu overgestapt naar alleen maar 2e laatste peuken ??
ok, voor deze keer danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag wel, trek deze stoel niet langer, kan het beste gaan liggen denk ik
uiteraard ik zou niet durven om niet te komen morgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok, voor deze keer dan
we willen je morgen er natuurlijk weer bij hebben![]()
denk het wel, lekker languit, pilletje, tijgerbalsem, en morgen de toko erop, komt het dik in ordequote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag wel, trek deze stoel niet langer, kan het beste gaan liggen denk ik
komt vast en zeker goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel, lekker languit, pilletje, tijgerbalsem, en morgen de toko erop, komt het dik in orde
doei jesje, truste, slaapze en beterschap met je au rug!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
peukie is op ga jullie verlaten tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker jes!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
peukie is op ga jullie verlaten tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van het zelfde slaap lekker!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mijn ene oogje te rusten leggen. Tot morgen allemaalllllllllll Sweat Dreams
doeiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mijn ene oogje te rusten leggen. Tot morgen allemaalllllllllll Sweat Dreams
doeiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snuffel, sniffel....Wat is het hier schoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:10 schreef bollokus het volgende:
de boel ziet er nog netjes uit
zo u een bakje! en tot vanaaf!!
quote:
Ladies...quote:
Gezelligquote:
Markquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef markvanrinsum het volgende:
goeiemiddag Jesje Ceetje Marymouse en de rest ook goeiemiddag![]()
![]()
markquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:41 schreef markvanrinsum het volgende:
![]()
goed bezigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:45 schreef Ceetje.. het volgende:
pak ook even een peuk en een bakkie. Al zat gedaan
oh shit, niet goed met je rug? Al toko gehaald laten halen/bezorgen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
ik kom net verder dan 5 stappen en dan moet ik weer gaan zitten
Nog last van je rug dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
goed bezig![]()
ik kom net verder dan 5 stappen en dan moet ik weer gaan zitten
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh shit, niet goed met je rug? Al toko gehaald?
niet zo mooi, maarja, als liggen goed gaat en je hebt je laptopje bij de hand, ook goed, toch? Wij slepen je de dag wel door hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:47 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga zo met laptop en al verkassen naar slaapkamer
liggen gaat prima namelijk
laten halen door mn man, ook al ingesmeerd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:46 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh shit, niet goed met je rug? Al toko gehaald laten halen/bezorgen?
jeetje! dat is zeker heftig wat is er gebeurt?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb nog een heftig verhaal. Goeie vriend van ons is vanochtend overvallen. Ligt nu in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb nog een heftig verhaal. Goeie vriend van ons is vanochtend overvallen. Ligt nu in het ziekenhuis
lief van julliequote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niet zo mooi, maarja, als liggen goed gaat en je hebt je laptopje bij de hand, ook goed, toch? Wij slepen je de dag wel door hoor
hij is bakker in een grote supermarkt. Begint altijd om 4.00 al. Er drongen zich vlak nadat hij binnen was twee mannen naar binnen, hebben hem bedreigd met een vuurwapen en hem in elkaar geschopt. Hij heeft zijn kaak op meerdere plaatsen gebroken en een hersenschudding. Ze waren uit op geld in de kluis (lag echter niets) en zijn er toen met wat sloffen sigaretten rennend vandoor gegaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:50 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
jeetje! dat is zeker heftig wat is er gebeurt?
Je (waarschijnlijk vooraf ingestelde) PI doet je verhaal wel teniet.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:49 schreef Ceetje.. het volgende:
jeetje wat erg....pff het zal je maar overkomenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij is bakker in een grote supermarkt. Begint altijd om 4.00 al. Er drongen zich vlak nadat hij binnen was twee mannen naar binnen, hebben hem bedreigd met een vuurwapen en hem in elkaar geschopt. Hij heeft zijn kaak op meerdere plaatsen gebroken en een hersenschudding. Ze waren uit op geld in de kluis (lag echter niets) en zijn er toen met wat sloffen sigaretten rennend vandoor gegaan
oh, dat heb ik heel niet in de gaten, zal 'm veranderenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je (waarschijnlijk vooraf ingestelde) PI doet je verhaal wel teniet.
Maar, wat is er gebeurd dan?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hij is bakker in een grote supermarkt. Begint altijd om 4.00 al. Er drongen zich vlak nadat hij binnen was twee mannen naar binnen, hebben hem bedreigd met een vuurwapen en hem in elkaar geschopt. Hij heeft zijn kaak op meerdere plaatsen gebroken en een hersenschudding. Ze waren uit op geld in de kluis (lag echter niets) en zijn er toen met wat sloffen sigaretten rennend vandoor gegaan
hopelijk komt het allemaal goed met hem!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:55 schreef Ceetje.. het volgende:
ik zal m'n pi maar neutraal zetten, kijk eigenlijk nooit naar dat ding, hahahahaha
tja, het is niet niks. Vanmiddag even naar het ziekenhuis. Mochten er nu niet heen ivm politie-ondervraging enzo
het gaat waarschijnlijk wel goedkomen met zijn kaak, maar het fijne weet ik er nog niet van. maar begreep van zijn vrouw dat de schrik er goed in zit, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:55 schreef jesje1982 het volgende:
maar is er al iets bekend in het ziekenhuis, houd ie er iets aan over? of komt het wel goed
begrijpelijk idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het gaat waarschijnlijk wel goedkomen met zijn kaak, maar het fijne weet ik er nog niet van. maar begreep van zijn vrouw dat de schrik er goed in zit, begrijpelijk.
Logisch.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het gaat waarschijnlijk wel goedkomen met zijn kaak, maar het fijne weet ik er nog niet van. maar begreep van zijn vrouw dat de schrik er goed in zit, begrijpelijk.
Ik doe er nog eentje mee.. Daarna ga ik ff naar de markt. Het is veel te mooi weer om binnen te blijven zitten.quote:
ja, het is idd heerlijk weer!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee.. Daarna ga ik ff naar de markt. Het is veel te mooi weer om binnen te blijven zitten.
k wou k naar buiten kon, maar om nu 4 hoog naar beneden te gaan, lijkt me nie handigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik doe er nog eentje mee.. Daarna ga ik ff naar de markt. Het is veel te mooi weer om binnen te blijven zitten.
Geen lift dus begrijp ik... Moet ik behalve wat zonneschijn nog wat voor je meebrengen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k wou k naar buiten kon, maar om nu 4 hoog naar beneden te gaan, lijkt me nie handig
moet ook weer naar boven namelijk
da's minder idd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:05 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
k wou k naar buiten kon, maar om nu 4 hoog naar beneden te gaan, lijkt me nie handig
moet ook weer naar boven namelijk
nee geen lift helaasquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen lift dus begrijp ik... Moet ik behalve wat zonneschijn nog wat voor je meebrengen?
* MaryMousedoet ook weeren
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik loop hier trouwens in huis met een zonnebril op, oog kan nog steeds weinig licht verdragen
Hebben ze gezegd hoelang je nog een knipperoog bent?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:10 schreef Ceetje.. het volgende:
ik loop hier trouwens in huis met een zonnebril op, oog kan nog steeds weinig licht verdragen
het zou met een weekje over moeten zijn (max, had de dokter het over)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hebben ze gezegd hoelang je nog een knipperoog hebt?
hopelijk ben je er snel vanaf!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
het zou met een weekje over moeten zijn (max, had de dokter het over)
doei Mary, shop ze op de marktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu echt even naar buiten. Tot later![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:13 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga nu echt even naar buiten. Tot later![]()
tot later meisquote:Op zaterdag 19 maart 2011 13:14 schreef Ceetje.. het volgende:
ik ga er ook even vandoor. Even wat telefoontjes plegen en ook wat boodschappen doen. tot later allemaal![]()
![]()
Gelukkig! Eruit om te gaan roken da's minder, kan ik niet meer zeggen: doe je effe een peukie mee.... maar hier is het ook verboden te roken boven (op de slaapkamers).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:48 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ja word goed verzorgt moet er alleen telkens uit om te roken
goeiemiddag!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik rook ook niet op mijn slaapkamer
Goedemiddag.
Hoi C-tjequote:
ja, naar buiten gaan is geen optie nu ivm de zon. Zit hier binnen al met een vette zonnebril opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi C-tje![]()
En nog een beetje verslaafd aan de (saaie) streams?
tien minuten?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:19 schreef versabommie het volgende:
Eens kijken hoe snel ik PearlBitch hier kan krijgen:
HEY! KIJK NOU! EEN BISCHIERIGE JONGE DEERNE DIE HIER ZONDER SLIP DOOR DE SC LOOPT!!!
begint tot 10 te tellen
Ja denk dat haar rollator kapot isquote:
bongquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:11 schreef BONG4002 het volgende:
Ik rook ook niet op mijn slaapkamer
Goedemiddag.
Ze staat waarschijnlijk weer es vast op de oranjelaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja denk dat haar rollator kapot is
Een psychiatrischequote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:34 schreef pietpaniek het volgende:
hallo allemaal, net even terug gelezen, tis hier net een ziekenhuis he
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |