Okay, mijn schrijfstijl is misschien niet zoals als die andere maar goed we gaan het gewoon 'n poging gevenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Gewoon in de updates of streamverslagen een stukje neerkwakken, wel objectief. Iedereen die mee wil helpen is een held.
quoten 'mark'quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:34 schreef itsme het volgende:
[..]
even mark quoten. loperen zonder quotes en dan plakken. en anders laat je het
Hehehe dat hebben we nu pas 5 keer uitgelegd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hoe krijgen anderen dat er dan wel in geplakt die plaatjes als je een COS start.
nee. dat hebben er net 3 je uitgelegd waaronder ik!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
hoe krijgen anderen dat er dan wel in geplakt die plaatjes als je een COS start.
Moet lukken ... thanksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gewoon posten. liefst zo feitelijk mogelijk.. dus niet kotssmiley's e.d. gewoon een verslagje van wat je ziet. Of dat nu van 5 minuten is of over een paar uur .. als er maar in staat wat er gebeurt is zodat mensen die niet de hele dag streams kunnen kijken bij kunnen lezen
dank je wel mootiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Hehehe dat hebben we nu pas 5 keer uitgelegd.
Als de COS vol is, moet je even f5 doen, dan zie je een nieuw knopje: nieuw topic in reeks of iets dergelijks. Dan hoef je alleen een nieuwe titel te verzinnen en het nummer aanpassen. De OP staat er dan automatisch.
Ah joh, laat gaan. Deze komt toch wel vol. Met of zonder de standaard OP.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Ja Mootie neemt tenminste wel de moeite om het uit te leggen!quote:
en daarna zijn er weer plaatjes ind eze : [COS #633] De OP is back!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh, laat gaan. Deze komt toch wel vol. Met of zonder de standaard OP.
O Ik ga echt gek worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Mootie neemt tenminste weld e moeite om het uit te leggen!Hulde!
Ohw? Jij ook hier?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef itsme het volgende:
[..]
O Ik ga echt gek worden.heerlijke fokker van me.
Dank je schat. al dat typen voor jan lul. Heb ik toch nog wat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil de eer wel met je delen!
* mootie geeft itsme de helft
Nou, is er eindelijk eens iemand die me gelooft...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja Mootie neemt tenminste wel de moeite om het uit te leggen!Hulde!
Neuh, maar bepaalde users wel:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef mootie het volgende:
Is het nu trouwens officieel: Aafke is para?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef delfse het volgende:
Het is vandaag goed te merken in verschillende gesprekken dat de stem heel veel van het spel in de kvdw doorspeeld naar andere bewoners. De stem zei van de week dat je respect moest hebben voor hem nou wat denkt die stem andersom, Ik vindt het spelbederf het voegt niks toe.Behalve een gestoorde Aafke.
er praat daar niemand terug.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als deze vol is kun je verder in deze: [COS #633] De OP is back!
met OP
Ik word para van dat monotone geratel van haar.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef mootie het volgende:
Is het nu trouwens officieel: Aafke is para?
Echt?quote:
deze is nog niet vol dus je gaat eerst deze vol postenquote:
de stem zegt: dit is HELAAS niet waarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:41 schreef meneertje1972 het volgende:
GERARD: Geheim Joanna: De Stem is mijn vriend.
Gerard denkt zo ver door. Grrr.
er gebeurd niet veelquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef danilel het volgende:
volgens mij heb ik veel gemist.... COS is snel nu.....
Nee je zit te wachten om op een kut stoel te zitten. Naast iemand die 40 min lang haar haar laat doenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef mootie het volgende:
Wat is die Flip een oetlul zeg. Janken omdat Sharons haar wordt gedaan, hij heeft wel iets beters te doen.
Sharon: Wat dan?
Flip: Gewoon lekker op de bank zitten!
Hij is ook een stuk lichter zonder die OPquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:43 schreef danilel het volgende:
volgens mij heb ik veel gemist.... COS is snel nu.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |