á la Soldaat van Oranje gewoon een tuinslang in je aarsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nagels uittrekken, zout of azijn erover. Tong afknippen. Je lul tussen een bankschroef. Dat soort shit.
O... ben jij toevallig een jodelaar ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
"Ik ben niet kwaad, ik ben alleen teleurgesteld."
ATON, wat is dat nou weer voor atheïstisch gebazel? Moet jij niet ergens een christelijke mythe 'weerleggen'?quote:
Herzien: De allerwreedste straf is het antwoord van een humor-loos persoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
ATON, wat is dat nou weer voor atheïstisch gebazel? Moet jij niet ergens een christelijke mythe 'weerleggen'?
Dan moet jij de duivel zijn, dat je al die straf uitdeelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef ATON het volgende:
[..]
Herzien: De allerwreedste straf is het antwoord van een humor-loos persoon.
Je bedoelt die peer van angst? Daar ga je in principe niet dood aan, maar het is gruwelijk. Al je tanden en kiezen breken af en vervolgens wordt je onderkaak ontwricht. Het kan de dood tot gevolg hebben, doordat je in shock kunt raken of omdat door de zwellingen in je keel je luchttoevoer wordt vernauwd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Wat TS noemt is misschien wel gruwelijk, maar je bent wel snel dood. Levend villen lijkt me nogal wreedEn de waterdruppels schijnen ook nogal gruwelijk te zijn.
Ik bedoelde het vierendelen en het radbraken, dan ben je volgens mij vrij snel dood. Ik ben ooit naar een tentoonstelling van martelwerktuigen geweest (in de Beurs van Berlage), die apparaten zien er niet echt leuk uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je bedoelt die peer van angst? Daar ga je in principe niet dood aan, maar het is gruwelijk. Al je tanden en kiezen breken af en vervolgens wordt je onderkaak ontwricht. Het kan de dood tot gevolg hebben, doordat je in shock kunt raken of omdat door de zwellingen in je keel je luchttoevoer wordt vernauwd.
Trouwens, al die Middeleeuwse straffen zijn zo dat je zo lang mogelijk moet lijden.
En met een boormachine langzaam in botten en gewrichten borenquote:Op zondag 20 maart 2011 07:14 schreef badtripbob het volgende:
Oogleden afsnijden sowieso, zodat ze alles wat ik met ze doe moeten aanzien! En dan ook met een brandende sigaret langzaam naar het oog toe en dan erin porren ermee.
Heel veel sneetjes maken overal in het lichaam en dan zout eroverheen. De kinderen van diegene anaal verkrachten voor de ogen van diegene. Zo kan ik nog wel even doorgaan..
De meeste bloedzuigers spuiten stoffen in waardoor je geen pijn voelt lijkt me niet echt geschikt als martel techniek.quote:
De slimste van de klas ben je niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:02 schreef badtripbob het volgende:
En iemand sowieso een hoge dosis LSD toedienen voor je al die martelingen gaat uitvoeren!
Of fast en furious,Rat in beker,Beker verwarmenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Weissman het volgende:
Verplicht dit laten kijken. Niet laten slapen ofzo gewoon minimaal 100 uur achterelkaar
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:13 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Of fast en furious,Rat in beker,Beker verwarmen
Dat doen ze vaak nog bij vrouwen in het middeloosteen, maar dan steken ze het uiteinde van die pijp in hun vagina.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:13 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Of fast en furious,Rat in beker,Beker verwarmen
* Weissman ziet het voor zich*quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Carmy het volgende:
[..]
[..]
Dat doen ze vaak nog bij vrouwen in het middeloosteen, maar dan steken ze het uiteinde van die pijp in hun vagina.
Bron?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Carmy het volgende:
[..]
[..]
Dat doen ze vaak nog bij vrouwen in het middeloosteen, maar dan steken ze het uiteinde van die pijp in hun vagina.
Nu je die noemt, komt deze bij me naar boven:quote:Op zondag 20 maart 2011 14:08 schreef StateOfMind het volgende:
Of iemand aan zijn voeten ophangen en dan de buik opensnijden zodat de ingewanden en zo naar buiten komen
Was een van de gebroeders De Witt niet zo aan zijn eind gekomen?quote:Op zondag 20 maart 2011 14:16 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Nu je die noemt, komt deze bij me naar boven:
Iemand op z'n kop hangen, en tussen zijn benen beginnen met zagen. Door het op de kop hangen blijft de persoon bij bewustzijn, en raakt hij pas buiten bewustzijn tegen de tijd dat de zaag de navel gepasseerd is.
quote:Op zondag 20 maart 2011 14:18 schreef Supersoep het volgende:
Dan zijn er nog mensen die iets als waterdruppels noemen terwijl je verdomme dingen voorbij ziet komen als radbraken, levend koken en andere ongelofelijke pijnlijke dingen.
quote:
Ja die kwam ik ook tegen ja. Als je de takken schuin afsnijdt, groeit die gehele boom dwars door je heen! Bamboe kan tot 100 cm per dag groeien.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:10 schreef Remqo het volgende:
Iemand met z'n ster boven een bamboestengeltje vastbinden, en de bamboe groeit dwars door hem heen.
Ik hoop dat je dit ter plekke verzint en niet dat dit ooit is gebeurd.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef flyguy het volgende:
Denk dat dit tot wel redelijk de TT dekt:
Iemand zijn eigen kind laten verkrachten en vervolgens hem de ingewanden uit zijn levende kind laten opeten. Daarna snij je zijn tong eraf, steek je zijn ogen uit, scheur je zijn trommelvliezen en breek je zijn nek. De rest van zijn leven hou je hem aan het infuus zonder dat hij ooit nog prikkels van buitenaf krijgt en hij het moet doen met zijn laatste herinnering...
Natuurlijk verzonnen, want we gaan natuurlijk geen onschuldig kind straffen. Hoe barbaars de wereld ook is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit ter plekke verzint en niet dat dit ooit is gebeurd.
Ik denk dat je weinig mannen tegen zal komen die hem in zo'n situatie omhoog krijgen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef flyguy het volgende:
Iemand zijn eigen kind laten verkrachten en vervolgens hem de ingewanden uit zijn levende kind laten opeten. Daarna snij je zijn tong eraf, steek je zijn ogen uit, scheur je zijn trommelvliezen en breek je zijn nek. De rest van zijn leven hou je hem aan het infuus zonder dat hij ooit nog prikkels van buitenaf krijgt en hij het moet doen met zijn laatste herinnering...
Uiteraard, er heeft geen enkel mens bestaan die zo gruwelijk is.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:18 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Natuurlijk verzonnen, want we gaan natuurlijk geen onschuldig kind straffen. Hoe barbaars de wereld ook is.
Voor zo ver ik weet is het nooit gebeurd neequote:Op zondag 20 maart 2011 17:17 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit ter plekke verzint en niet dat dit ooit is gebeurd.
Gruwelijk zeker, maar het is totaal iets anders dan een volwassen persoon straffen op een dusdanige manier dat zijn kind er bij komt te overlijden. Er zou geen enkel idee achter zitten en het komt dan ook niet voor.quote:Op zondag 20 maart 2011 17:39 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Uiteraard, er heeft geen enkel mens bestaan die zo gruwelijk is.
Of toch wel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg sterk.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:24 schreef flyguy het volgende:
Want daar bestaan geen medicijnen voorquote:Op zondag 20 maart 2011 17:23 schreef Robus het volgende:
[..]
Ik denk dat je weinig mannen tegen zal komen die hem in zo'n situatie omhoog krijgen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 18:12 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Want daar bestaan geen medicijnen voor.
Trust me is gewoon te doen; zeker als je al zo extreem bezig bent (als beul zijnde.)quote:Op zondag 20 maart 2011 18:48 schreef Robus het volgende:
[..]
Als er geen prikkel van opwinding is krijg je hem echt niet omhoog hoor, ook niet met medicijnen.
Ja dat met die vent in dat bad met zoutzuur ofzoquote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef Bushalte het volgende:
Deze film zat vol met wrede martelingen.
Die man met die kraaien die zijn ogen eruit pikken.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:31 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja dat met die vent in dat bad met zoutzuur ofzo
Ohja die is idd beter, maar die was ik vergetenquote:Op zondag 20 maart 2011 19:47 schreef Bushalte het volgende:
[..]
Die man met die kraaien die zijn ogen eruit pikken.
Nee, niet overtuigdquote:Op zondag 20 maart 2011 19:06 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Trust me is gewoon te doen; zeker als je al zo extreem bezig bent (als beul zijnde.)
'wat ik met ze doe'quote:Op zondag 20 maart 2011 07:14 schreef badtripbob het volgende:
Oogleden afsnijden sowieso, zodat ze alles wat ik met ze doe moeten aanzien! En dan ook met een brandende sigaret langzaam naar het oog toe en dan erin porren ermee.
Heel veel sneetjes maken overal in het lichaam en dan zout eroverheen. De kinderen van diegene anaal verkrachten voor de ogen van diegene. Zo kan ik nog wel even doorgaan..
Ja.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Vengerr het volgende:
[..]
'wat ik met ze doe'
Pardon?
Is dit een persoonlijke fantasie van je of zo?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:13 schreef 100% Tukker het volgende:
Moeilijk. Het is als kiezen tussen kanker en aids.
Huilliequote:Op zondag 20 maart 2011 21:37 schreef cool15 het volgende:
iedereen die in dit topic ook echt een marteling post is een kut sadist die moet worden opgepakt.
Direct gevolgd door het in de doofpot stoppen van de monsterlijke experimenten in en rondom unit 731 in ruil voor de onderzoeksdata.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:31 schreef IntercityAPT2 het volgende:
Stralingsziekte.
[ link | afbeelding ]
Deze man was slachtoffer van de atoombom op Hiroshima, ofwel de grootste barbaarse daad die door de Amerikanen ooit is verricht.
Ik hoop dat Libië een uitzondering word op hun onmenselijke geschiedenis van oorlogsvoering.
Iemand meer sites zoals deze?quote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef Twin1983 het volgende:
In de middeleeuwen hingen ze ketters ondersteboven op en dan begonnen ze met zagen bij de anus en stopte met zagen waar de maag begon. Zo bleef je leven omdat er genoeg bloed in je hoofd aanwezig bleef, je ging pas na enkele uren dood.
http://www.pws.warcraft-c(...)d05b2&pageid=straf12
Die is al genoemd.quote:Op zondag 20 maart 2011 19:25 schreef yoppiesaus het volgende:
De Peer van Angst
De Peer van Angst werd gebruikt op godslasteraars, leugenaars, homoseksuelen en vrouwen met een miskraam. Het apparaatje werd in de mond van een leugenaar of godslasteraar geduwd, in de vagina van een vrouw of de anus van een homoseksueel. Wanneer de beul aan de schroef aan de bovenkant draaide ging het peervormige uiteinde dat uit vier segmenten bestond- steeds verder uit elkaar. Dit resulteerde in het scheuren van de huid en eventueel ernstige verminking. Het schijnt dat sommige peren zelfs zijn versierd ter onderscheiding van anus, vagina of mond versies. Ook zijn er verschillende maten. De Peer van Angst was eigenlijk nooit fataal en was meestal onderdeel van een sessie van meerdere martelingen.
quote:Op zondag 20 maart 2011 16:49 schreef Twin1983 het volgende:
In de middeleeuwen hingen ze ketters ondersteboven op en dan begonnen ze met zagen bij de anus en stopte met zagen waar de maag begon. Zo bleef je leven omdat er genoeg bloed in je hoofd aanwezig bleef, je ging pas na enkele uren dood.
http://www.pws.warcraft-c(...)d05b2&pageid=straf12
Het wordt nog steeds door Japan ontkent. En als ze het wel erkennen, praten ze het goed door te zeggen dat het gevangenen waren die toch al ter dood veroordeeld waren.quote:Op zondag 20 maart 2011 21:52 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Direct gevolgd door het in de doofpot stoppen van de monsterlijke experimenten in en rondom unit 731 in ruil voor de onderzoeksdata.
De medisch wetenschappelijke top van Japan zat dankzij Amerika na de oorlog vol met mensen die jaren van gruweldaden op hun naam hadden.
(toevallig al iets over gezegd in dit topic)
Eerst een heerlijke maaltijd voorschotelen!quote:Op maandag 21 maart 2011 01:16 schreef Henno het volgende:
Anus dichtlijmen en de stoelgang afwachten. Schijnen ze in Irak gedaan te hebben met homo's.
Met laxeermiddel. Was idd echt zieke actie.quote:Op maandag 21 maart 2011 01:23 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Eerst een heerlijke maaltijd voorschotelen!
Dat deden de Romeinen ook, maar dan met urine: eerst de ondervraagden volgooien met wijn, vervolgens de penis afbinden. Volgens een Romeinse schrijver gaf dat 'niet alleen de pijn van het koord, maar ook de pijn van het niet kunnen urineren.'quote:Op maandag 21 maart 2011 01:16 schreef Henno het volgende:
Anus dichtlijmen en de stoelgang afwachten. Schijnen ze in Irak gedaan te hebben met homo's.
.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef DaDude1987 het volgende:
Human santapede, een "treintje" van mensen verbonden met anus en mond.
Wat bedoel je hiermee?quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef DaDude1987 het volgende:
Human santapede, een "treintje" van mensen verbonden met anus en mond.
quote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
.
Je begrijpt dat ze Centipede bedoelen?
Volgens mij heeft deze meneer er weinig mee te maken.
[ afbeelding ]
Salò o le 120 giornate di Sodoma..quote:Op maandag 21 maart 2011 12:28 schreef das_phantom het volgende:
offtopic maar
Bovenstaand plaatje doet mij denken aan een Italiaanse film, misschien weet iemand hoe deze film heet? Na een selectie van jonge vrouwen en mannen komen zij terecht in een soort huis. Hier krijgen zij allerlei opdrachten van mannen en vrouwen in nette pakken binnen de BDSM sfeer. Uiteindelijk wordt iemand op een plein vermoord?
quote:Four fascist libertines round up 9 teenages boys and girls and subject them to 120 days of physical, mental and sexual torture.
Dat is m, bedanktquote:Op maandag 21 maart 2011 12:42 schreef Tism het volgende:
[..]
Salò o le 120 giornate di Sodoma..
[..]
Wat een droge reactiequote:Op maandag 21 maart 2011 11:47 schreef alexandervdb het volgende:
[..]
.
Je begrijpt dat ze Centipede bedoelen?
Volgens mij heeft deze meneer er weinig mee te maken.
[ afbeelding ]
Sjezus wat een bakkesstem heeft dat mensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Weissman het volgende:
Verplicht dit laten kijken. Niet laten slapen ofzo gewoon minimaal 100 uur achterelkaar
Nee, hun borstkassen werden wel opgesneden en hun hart werd eruit gehaald. Beide gebroeders zijn simpelweg door steken, klappen en schoten om het leven gekomen. Cornelis werd de hersens ingeslagen en Johan ving een kogel in zijn nek.quote:Op zondag 20 maart 2011 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was een van de gebroeders De Witt niet zo aan zijn eind gekomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |