á la Soldaat van Oranje gewoon een tuinslang in je aarsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nagels uittrekken, zout of azijn erover. Tong afknippen. Je lul tussen een bankschroef. Dat soort shit.
O... ben jij toevallig een jodelaar ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
"Ik ben niet kwaad, ik ben alleen teleurgesteld."
ATON, wat is dat nou weer voor atheïstisch gebazel? Moet jij niet ergens een christelijke mythe 'weerleggen'?quote:
Herzien: De allerwreedste straf is het antwoord van een humor-loos persoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
ATON, wat is dat nou weer voor atheïstisch gebazel? Moet jij niet ergens een christelijke mythe 'weerleggen'?
Dan moet jij de duivel zijn, dat je al die straf uitdeelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef ATON het volgende:
[..]
Herzien: De allerwreedste straf is het antwoord van een humor-loos persoon.
Je bedoelt die peer van angst? Daar ga je in principe niet dood aan, maar het is gruwelijk. Al je tanden en kiezen breken af en vervolgens wordt je onderkaak ontwricht. Het kan de dood tot gevolg hebben, doordat je in shock kunt raken of omdat door de zwellingen in je keel je luchttoevoer wordt vernauwd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Wat TS noemt is misschien wel gruwelijk, maar je bent wel snel dood. Levend villen lijkt me nogal wreedEn de waterdruppels schijnen ook nogal gruwelijk te zijn.
Ik bedoelde het vierendelen en het radbraken, dan ben je volgens mij vrij snel dood. Ik ben ooit naar een tentoonstelling van martelwerktuigen geweest (in de Beurs van Berlage), die apparaten zien er niet echt leuk uitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:31 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Je bedoelt die peer van angst? Daar ga je in principe niet dood aan, maar het is gruwelijk. Al je tanden en kiezen breken af en vervolgens wordt je onderkaak ontwricht. Het kan de dood tot gevolg hebben, doordat je in shock kunt raken of omdat door de zwellingen in je keel je luchttoevoer wordt vernauwd.
Trouwens, al die Middeleeuwse straffen zijn zo dat je zo lang mogelijk moet lijden.
En met een boormachine langzaam in botten en gewrichten borenquote:Op zondag 20 maart 2011 07:14 schreef badtripbob het volgende:
Oogleden afsnijden sowieso, zodat ze alles wat ik met ze doe moeten aanzien! En dan ook met een brandende sigaret langzaam naar het oog toe en dan erin porren ermee.
Heel veel sneetjes maken overal in het lichaam en dan zout eroverheen. De kinderen van diegene anaal verkrachten voor de ogen van diegene. Zo kan ik nog wel even doorgaan..
De meeste bloedzuigers spuiten stoffen in waardoor je geen pijn voelt lijkt me niet echt geschikt als martel techniek.quote:
De slimste van de klas ben je niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:02 schreef badtripbob het volgende:
En iemand sowieso een hoge dosis LSD toedienen voor je al die martelingen gaat uitvoeren!
Of fast en furious,Rat in beker,Beker verwarmenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef Weissman het volgende:
Verplicht dit laten kijken. Niet laten slapen ofzo gewoon minimaal 100 uur achterelkaar
quote:Op zondag 20 maart 2011 11:13 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Of fast en furious,Rat in beker,Beker verwarmen
Dat doen ze vaak nog bij vrouwen in het middeloosteen, maar dan steken ze het uiteinde van die pijp in hun vagina.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:13 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
Of fast en furious,Rat in beker,Beker verwarmen
* Weissman ziet het voor zich*quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Carmy het volgende:
[..]
[..]
Dat doen ze vaak nog bij vrouwen in het middeloosteen, maar dan steken ze het uiteinde van die pijp in hun vagina.
Bron?quote:Op zondag 20 maart 2011 13:37 schreef Carmy het volgende:
[..]
[..]
Dat doen ze vaak nog bij vrouwen in het middeloosteen, maar dan steken ze het uiteinde van die pijp in hun vagina.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |