á la Soldaat van Oranje gewoon een tuinslang in je aarsquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Nagels uittrekken, zout of azijn erover. Tong afknippen. Je lul tussen een bankschroef. Dat soort shit.
O... ben jij toevallig een jodelaar ?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
"Ik ben niet kwaad, ik ben alleen teleurgesteld."
ATON, wat is dat nou weer voor atheīstisch gebazel? Moet jij niet ergens een christelijke mythe 'weerleggen'?quote:
Herzien: De allerwreedste straf is het antwoord van een humor-loos persoon.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
ATON, wat is dat nou weer voor atheīstisch gebazel? Moet jij niet ergens een christelijke mythe 'weerleggen'?
Dan moet jij de duivel zijn, dat je al die straf uitdeelt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:23 schreef ATON het volgende:
[..]
Herzien: De allerwreedste straf is het antwoord van een humor-loos persoon.
Je bedoelt die peer van angst? Daar ga je in principe niet dood aan, maar het is gruwelijk. Al je tanden en kiezen breken af en vervolgens wordt je onderkaak ontwricht. Het kan de dood tot gevolg hebben, doordat je in shock kunt raken of omdat door de zwellingen in je keel je luchttoevoer wordt vernauwd.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef Karina het volgende:
Wat TS noemt is misschien wel gruwelijk, maar je bent wel snel dood. Levend villen lijkt me nogal wreedEn de waterdruppels schijnen ook nogal gruwelijk te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |