we zijn allemaal expertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt hier steeds gezegd dat ze door haar hoogbegaafdheid zo labiel is, dat vind ik dus ook generaliseren.
dat labiele heeft ook helemaal niks te maken met hoogbegaafdheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt hier steeds gezegd dat ze door haar hoogbegaafdheid zo labiel is, dat vind ik dus ook generaliseren.
klopt, ik ben NIET hoogbegaafd en heul labielquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat labiele heeft ook helemaal niks te maken met hoogbegaafdheid
Het KAN wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Says who?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
anywaysquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Want het hóeft niet, maar het kan wel.
we hebben hard voor je gewerkt, succes ermeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
Avond leute, kom weer eventjes bijlezen
Dat zal echt niet voor iedere hoogbegaafde gelden en is i.m.o. ook niet zo bedoeld. Maar een hoogbegaafde krijgt zoveel meer prikkels en voelt zich soms zo buitengesloten dat een stoornis wel om de hoek kan liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En daar kom je na 5 weken achter
lol., nee maar dat had ik al geschreven he...vond ik in het begin alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En daar kom je na 5 weken achter
Dát zeker!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
anyways![]()
Mo is dus labiel, we zijn er uit
Jah, DAT had ik dan weer niet meegekregenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef Stability het volgende:
[..]
lol., nee maar dat had ik al geschreven he...vond ik in het begin al
blijven oefenenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet gelukt he?
De vorige keer toen ik het zei ging de telefoon
haha nog een keer , heel hard tiepen dan !!!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet gelukt he?
vanavond toen je zei of ze live gingen gebeurde het ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet gelukt he?
Dat ze labiel is heeft ze al duidelijk laten blijken. het janken om van alles en nog wat en de bezorgdheid vanwege wat haar ouders zien maar waar ze zelf wel aan meewerkt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Flow3r het volgende:
[..]
anyways![]()
Mo is dus labiel, we zijn er uit
he bol jij ook hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
Avond leute, kom weer eventjes bijlezen
Vind Mo gewoon een labiele veel teveel jankende aandachttrekkende blonde doosquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat ze labiel is heeft ze al duidelijk laten blijken. het janken om van alles en nog wat en de bezorgdheid vanwege wat haar ouders zien maar waar ze zelf wel aan meewerkt.
Dat is best lekker maar ik zit al aan de Leffe Blondquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef MargrietV het volgende:
Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Chablis voor iedereen
jawel als mijn stream het weer doet dan krijgen ze een traktatie zei fonske!quote:
Zou wel lollig zijn, dronken Karim aan Laura, Dronken Aafke aan Maik en Dronken Mo aan Alex, en Gerard en Jo dansen en het zwembad in! weet niet precies wat het bij Sharon en Philip gaat op leveren...quote:
proostquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:40 schreef MargrietV het volgende:
Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Y Chablis voor iedereen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:41 schreef b_engeltje het volgende:
gosh waarom helpen de philip niet!!!
want sharon LIEGT dat ze niet in indonesie is geweest ,en dat vind ik niet eerlijk (eigenlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |