Hoho, die (mis)daad heeft toch niet plaatsgevonden? Geer deed toch snel een stap naar achteren?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:21 schreef danilel het volgende:
[..]
en dan met Gerard tongen, hij die er om kan lachen, Aafke die verontwaardig ontkent
als Mo ooit op zichzelf gaat wonen heeft ze 3 x per week therapie nodig om het echte leven aan te kunnenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze mag dan hoogbegaafd zijn ze mist duidelijk iets. Dat meisje (want zo zie ik haar qua motoriek en emotioneel) heeft een probleem.
Stukje autisme, zie je vaak bij mensen met hoogbegaafdheid.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze mag dan hoogbegaafd zijn ze mist duidelijk iets. Dat meisje (want zo zie ik haar qua motoriek en emotioneel) heeft een probleem.
Ja juist en als je ziet wat ze doet!!!! Zelf verantwoordelijk maar toch doet ze het en maar janken om wat de mensen thuis zien.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
die doet wat ze doet en verder geen gezeik, Mo doet hetzelfde en nog een beetje meer maar wil overkomen als het brave meisje
autisten zijn vaak op zichzelf,staan niet graag in de belangstelling, mijden eerder contact dan dat ze zo ontzettend de aandacht op zich willen vestigen door keihard in een groep te gaan janken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Stukje autisme, zie je vaak bij mensen met hoogbegaafdheid.
Ik blijf erbij dat je dan toch meer tegen het geniale aan moet hangen. Met 144 heb je echt nog niet zo gek veel last van alle problemen die ontstaan als je echt geniaal bent.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Stukje autisme, zie je vaak bij mensen met hoogbegaafdheid.
ik heb het een paar minuten aangehoord en ben er nog van in de warquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Ik ken het verhaal niet, wilde het graag even lezen. Ben namelijk benieuwd op wie ze nu boos was en waarom?ŋ Heb wel heel veel terug gelezen maar het is me niet allemaal duidelijk.
Hij had vanmiddag heel even een snorretje maar die is er gelukkig heel snel ook van af gegaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zie het nu pas, Alex is geen grotbewoner meer.
Ik vraag mij af waar ze die test gedaan heeft.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je dan toch meer tegen het geniale aan moet hangen. Met 144 heb je echt nog zo gek veel last van alle problemen die ontstaat als je echt geniaal bent.
ik snapte het ook niet helemaal neequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb het een paar minuten aangehoord en ben er nog van in de war
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij had vanmiddag heel even een snorretje maar die is er gelukkig heel snel ook van af gegaan
Autisme kan zich op heel veel verschillende manieren uiten (ik kan het weten ik heb autisme en ken genoeg mensen met autisme daar door)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
autisten zijn vaak op zichzelf,staan niet graag in de belangstelling, mijden eerder contact dan dat ze zo ontzettend de aandacht op zich willen vestigen door keihard in een groep te gaan janken.
Mo is gewoon labiel
+1quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb het een paar minuten aangehoord en ben er nog van in de war
huh? eerder lastig voor anderenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:26 schreef Ransjih het volgende:
mo is volgens mij gewoon nog niet volwassen, een laatbloeier en niks mis mee, alleen lastig voor haarzelf
Haha, ben je expert?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef Flow3r het volgende:
[..]
autisten zijn vaak op zichzelf,staan niet graag in de belangstelling, mijden eerder contact dan dat ze zo ontzettend de aandacht op zich willen vestigen door keihard in een groep te gaan janken.
Mo is gewoon labiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |