eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
thanks......karim en laura zouden echt een leuk stel kunnen zijn. laura knapt gewoon helemaal op nu ze aan karim vast zit...houwen zo !!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb zo heel zachtjes het idee, dat als Guido op dit forum komt, hij nog even last zal hebben met berichten plaatsen hier......
Zie hem eerder over de grond rollen terwijl hij hysterisch lachend zijn broek bevuilt.....
EENSCHquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
thanks......karim en laura zouden echt een leuk stel kunnen zijn. laura knapt gewoon helemaal op nu ze aan karim vast zit...houwen zo !!
Ik vind ze echt top om zo samen te zien. De samenwerking ging ook voortreffelijk en met veel grapjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ze trekt nog steeds teveel naar alex, maar het is echt veel beter alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
wijze woordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
ja volgens mij waren ze het vrolijkste stel vandaag en gisteravond van allemaal....
hopelijk blijft ze weg bij die saaie alex
ja jammer, maar misschien ziet ze straks zelf in dat het veel leuker is met karimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze trekt nog steeds teveel naar alex, maar het is echt veel beter al
geer is topquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard doet een Guiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidooooooooooooooooo
[ link | afbeelding ]
Ik zie haar weer naast Alex op de bank kruipen en verwoed kroelen omdat ze dat zo heeft gemist....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
ja volgens mij waren ze het vrolijkste stel vandaag en gisteravond van allemaal....
hopelijk blijft ze weg bij die saaie alex
ik hoop dat er nog mensen zijn daar in huis die het opvalt en het laura ook even duidelijk vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja jammer, maar misschien ziet ze straks zelf in dat het veel leuker is met karim
Ik vind haar en Alex echt leuk samen, maar zou het wel super vinden als Laura en Karim samen gaan werken en maatjes worden..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze trekt nog steeds teveel naar alex, maar het is echt veel beter al
quote:
tot waneer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |