alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef Niki.P het volgende:
Ik vind de mensen op de streams saai, ik wil Karim en Laura!!
Ik denk dat iedereen eenn beetje rustig doet qua drukken ivm de 5 minutenregel en de daaraan verbonden kosten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef itsme het volgende:
[..]
Als hij het had geweten dan had hij wel op de bel gedrukt neem ik aan. Of geen geld?
ff snel gemaakt , hij is niet netjes maar ja , boeiuhhhquote:
op dit moment zo samen met karim wel! ach zolang ze niet kriebelt is ze best okequote:
ja ik heb hem ff van maik gemaaktquote:
quote:
Nee dat is Philip al.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef Mylene het volgende:
Servio tegen Joanna: he, heb je een hond? Oh nee, het is Gerard.
ja volgens mij begon deze met het hoofd van Robin BB2 of toch gewoon Mustafa. die ik heb gepost ca uurtje geleden?quote:
Beetje een wildersuitdrukking, moet ik zeggen.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef mazaru het volgende:
Verkeerde plaatje gepost. Er zit ook niet veel verschil tussen, alleen hier zie je hem een beetje bewegen.
Let vooral op de hoogbegaafde uitdrukking op zijn gezicht.
![]()
[ afbeelding ]
Bij drukken is het gratis.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen eenn beetje rustig doet qua drukken ivm de 5 minutenregel en de daaraan verbonden kosten....
ja, toen zei ik dat maik zn kop er op moest....en dat ik dat wel ff wou doen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:55 schreef itsme het volgende:
[..]
ja volgens mij begon deze met het hoofd van Robin BB2 of toch gewoon Mustafa. die ik heb gepost ca uurtje geleden?
I know maar iemand vroeg of dit een hele oude was. Ik twijfel of het origineel van Mustafa was of toch al van bb2. Vind hem leukquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:56 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, toen zei ik dat maik zn kop er op moest....en dat ik dat wel ff wou doen...
jij zei toen " doen ! " , dus daarom
Dat weet ik, maar elke druk is 2500 euro. Hoeveel er dan over is, begint een beetje lastig te worden, bedoel ikquote:
het echte origineel is van mister bean..hij is al heel oud hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:57 schreef itsme het volgende:
[..]
I know maar iemand vroeg of dit een hele oude was. Ik twijfel of het origineel van Mustafa was of toch al van bb2. Vind hem leuk
Dan heeft Jo een probleem, zou ik denkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:59 schreef danilel het volgende:
Ow jeej Gerard neemt knoflook....
Daar is Jo niet blij meej.......
een fakking probleemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:00 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Dan heeft Jo een probleem, zou ik denken :p
thanks......karim en laura zouden echt een leuk stel kunnen zijn. laura knapt gewoon helemaal op nu ze aan karim vast zit...houwen zo !!quote:
eensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
thanks......karim en laura zouden echt een leuk stel kunnen zijn. laura knapt gewoon helemaal op nu ze aan karim vast zit...houwen zo !!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik heb zo heel zachtjes het idee, dat als Guido op dit forum komt, hij nog even last zal hebben met berichten plaatsen hier......
Zie hem eerder over de grond rollen terwijl hij hysterisch lachend zijn broek bevuilt.....
EENSCHquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
thanks......karim en laura zouden echt een leuk stel kunnen zijn. laura knapt gewoon helemaal op nu ze aan karim vast zit...houwen zo !!
Ik vind ze echt top om zo samen te zien. De samenwerking ging ook voortreffelijk en met veel grapjes.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
ze trekt nog steeds teveel naar alex, maar het is echt veel beter alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:02 schreef Stability het volgende:
[..]
wijze woordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
ja volgens mij waren ze het vrolijkste stel vandaag en gisteravond van allemaal....
hopelijk blijft ze weg bij die saaie alex
ja jammer, maar misschien ziet ze straks zelf in dat het veel leuker is met karimquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze trekt nog steeds teveel naar alex, maar het is echt veel beter al
geer is topquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard doet een Guiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiidooooooooooooooooo
[ link | afbeelding ]
Ik zie haar weer naast Alex op de bank kruipen en verwoed kroelen omdat ze dat zo heeft gemist....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Stability het volgende:
ja volgens mij waren ze het vrolijkste stel vandaag en gisteravond van allemaal....
hopelijk blijft ze weg bij die saaie alex
ik hoop dat er nog mensen zijn daar in huis die het opvalt en het laura ook even duidelijk vertellenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ja jammer, maar misschien ziet ze straks zelf in dat het veel leuker is met karim
Ik vind haar en Alex echt leuk samen, maar zou het wel super vinden als Laura en Karim samen gaan werken en maatjes worden..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:04 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ze trekt nog steeds teveel naar alex, maar het is echt veel beter al
quote:
tot waneer?quote:
Ik vind dat ze vandaag elkaar wanneer mogelijk toch best veel en lief hebben opgezocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik zie haar weer naast Alex op de bank kruipen en verwoed kroelen omdat ze dat zo heeft gemist....
Alex denkt vervolgens naast haar te kunnen slapen, maar word weer hopeloos naar zijn eigen bed gestuurd. Door deze opdracht is hij al vele malen verder gekomen bij Monique dan Laura hem ooit zal laten komen.....
neuh jo... tis wel mooi met die boeien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
goedenavond,
ik hoop dat ze vanavond nog los mogen van die handboeien.
Heeft lang genoeg geduurd en ik hoop dat de drie musketiers dan
verder kunnen borduren op het geheim van Sharon en Philip en het
eindelijk goed gaan raden...Heeft Flipje twee klappen op te vangen
stem zal wel chagerijnig zijn...joanna kon vandaag niet zo vaak op schootquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef mangalie het volgende:
[..]
Morgenochtend 12.00 uur. De stem wil uitslapen aldus Gerard.
het is misschien wel een leuk koppel, maar in de groep en in het spel doen ze het gewoon beter als ze niet de hele tijd ergens liggen te kriebelenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik vind haar en Alex echt leuk samen, maar zou het wel super vinden als Laura en Karim samen gaan werken en maatjes worden..
Ik weet niet of zij dat geluk mogen meemaken, maar morgen gaan ze op zeker los....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef kaatje50 het volgende:
goedenavond,
ik hoop dat ze vanavond nog los mogen van die handboeien.
Heeft lang genoeg geduurd en ik hoop dat de drie musketiers dan
verder kunnen borduren op het geheim van Sharon en Philip en het
eindelijk goed gaan raden...Heeft Flipje twee klappen op te vangen
Ze zaten ook hand in hand, kriebelen doe je nog wel met vrienden gewoon omdat het fijnis maar hand in hand is op een andere manier intiem (vind ik)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Mevrouwtje20 het volgende:
[..]
Ik vind dat ze vandaag elkaar wanneer mogelijk toch best veel en lief hebben opgezocht.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Stability het volgende:
[..]
stem zal wel chagerijnig zijn...joanna kon vandaag niet zo vaak op schoot
beterschapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
Zo Ik ga lekker een boek pakken en naar bed al.
Uitzieken.
Tot morgen.
Ik hoop dat er vanavond een feestje is maar denk het niet.
Zondag toch volgens de voorspellende gave van net5.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik weet niet of zij dat geluk mogen meemaken, maar morgen gaan ze op zeker los....
Flipje moet immers nog vallen voor de charmes van Joanna, remember?
beterschapquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
Uitzieken.
Tot morgen.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zondag toch volgens de voorspellende gave van net5.
Uitziekzequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
Uitzieken.
Tot morgen.
Daar heb je wel gelijk in..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef Vultarian het volgende:
[..]
het is misschien wel een leuk koppel, maar in de groep en in het spel doen ze het gewoon beter als ze niet de hele tijd ergens liggen te kriebelen
oh laat haar vriendje het maar niet horen dan...ze was gisteren toch zo bang dat ie haar spullen op straat zou gooien omdat ze naast gerard moest slapen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zondag toch volgens de voorspellende gave van net5.
Dat alles maar mag loskomen, en je er morgen maar weer vrolijk bij mag zijn...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef itsme het volgende:
Uitzieken.
Tot morgen.
Jah morgen feestje, dat ze halverwege loos mogen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
beterschap
en dat feestje geloof je het zelfdenk morgen
principes is niks anders dan regels en regels zijn er om gebroken te wordenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef Flow3r het volgende:
Ongelofelijk dat Mo er nog steeds zit, dit was zooo mensonwaardig en ging helemaal tegen haar principes in
Ja belachelijk toch!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Stability het volgende:
[..]
oh laat haar vriendje het maar niet horen dan...ze was gisteren toch zo bang dat ie haar spullen op straat zou gooien omdat ze naast gerard moest slapen?
the eyes of the devilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:12 schreef Ransjih het volgende:
ineens vind ik mooie blauwe ogen een bietje eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |