we zijn allemaal expertquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt hier steeds gezegd dat ze door haar hoogbegaafdheid zo labiel is, dat vind ik dus ook generaliseren.
dat labiele heeft ook helemaal niks te maken met hoogbegaafdheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt hier steeds gezegd dat ze door haar hoogbegaafdheid zo labiel is, dat vind ik dus ook generaliseren.
klopt, ik ben NIET hoogbegaafd en heul labielquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat labiele heeft ook helemaal niks te maken met hoogbegaafdheid
Het KAN wel!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Says who?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
anywaysquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Says who?
Want het hóeft niet, maar het kan wel.
we hebben hard voor je gewerkt, succes ermeequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:35 schreef bollokus het volgende:
Avond leute, kom weer eventjes bijlezen
Dat zal echt niet voor iedere hoogbegaafde gelden en is i.m.o. ook niet zo bedoeld. Maar een hoogbegaafde krijgt zoveel meer prikkels en voelt zich soms zo buitengesloten dat een stoornis wel om de hoek kan liggen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En daar kom je na 5 weken achter
lol., nee maar dat had ik al geschreven he...vond ik in het begin alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:36 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
En daar kom je na 5 weken achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |