goh , toevallig ik ook, geloof me, Mo is Labiel, dás héel wat anders.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef danilel het volgende:
[..]
Haha, ben je expert?
Heb hier zelf 1tje rondlopen met autisme, en hoogbegaafdheid, maakt gemakkelijk contact.
Makkelijk om alles over 1 kam te scheren.....
Hmm ik weet niet of ik het als autisme zou benoemen het ligt v.w.b. haar meer op het vlak van het EQ. Emotioneel labiel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef danilel het volgende:
[..]
Stukje autisme, zie je vaak bij mensen met hoogbegaafdheid.
haar haarkleur?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
af en toe lijkt jo enorm na te denken, zou wel willen weten waarover
TOP ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben overtuigd dat de complexen van de bewoners vele malen interessanter zijn dan de geheimen die ze toegewezen gekregen hebben.....
Ik stel een nieuwe vorm voor : Psycho Brother....... Degene die het overleefd heeft gewonnen.....
dus datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet of ik het als autisme zou benoemen het ligt v.w.b. haar meer op het vlak van het EQ. Emotioneel labiel.
En nog zo een die weet hoe een hoogbegaafde zou moeten functioneren.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je dan toch meer tegen het geniale aan moet hangen. Met 144 heb je echt nog niet zo gek veel last van alle problemen die ontstaan als je echt geniaal bent.
Mag ik meedoen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik ben overtuigd dat de complexen van de bewoners vele malen interessanter zijn dan de geheimen die ze toegewezen gekregen hebben.....
Ik stel een nieuwe vorm voor : Psycho Brother....... Degene die het overleefd heeft gewonnen.....
Eeehmquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
Ze denkt alleen aan ik wil ik wil slapen, alleen in een bed.... Ik wil lekker slapen en slaapwandelen zonder iemand die het kan ontdekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
Mamaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:29 schreef Ransjih het volgende:
Lees je post nu pas, lees mijn reaktie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
goh , toevallig ik ook, geloof me, Mo is Labiel, dás héel wat anders.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Eeehmnu inademen........ ja en nu weer uitademen.
Er wordt hier steeds gezegd dat ze door haar hoogbegaafdheid zo labiel is, dat vind ik dus ook generaliseren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef danilel het volgende:
[..]
En nog zo een die weet hoe een hoogbegaafde zou moeten functioneren.....
(sorry ik ben nu offtopic, maar ik kan er persoonlijk niet goed tegen als men alles generaliseert)
(zal me nu proberen in te houden)
Precies, Master in de Hoogbegaafdheid zeker. Kan niet missen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef danilel het volgende:
[..]
(sorry ik ben nu offtopic, maar ik kan er persoonlijk niet goed tegen als men alles generaliseert)
generaliseren is niet erg als je op de hoogte bent van de verschillende symptomen. Natuurlijk gaat dat niet in alle gevallen op, maar iemand met autisme heeft eerder moeite met contacten aangaan dan andersom en iemand die labiel is schommelt enorm met zijn emoties en dát is toch echt wat Mo laat zien.Heeft trouwens niks te maken met hoogbegaafdheidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef danilel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het veiliger is jou meteen maar als winnaar uit te roepen......quote:
En daar heb je ook gelijk inquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Er wordt hier steeds gezegd dat ze door haar hoogbegaafdheid zo labiel is, dat vind ik dus ook generaliseren.
we knowquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lees je post nu pas, lees mijn reaktie.
Mensen met autisme kunnen echt wel hun master halen..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
generaliseren is niet erg als je op de hoogte bent van de verschillende symptomen. Natuurlijk gaat dat niet in alle gevallen op, maar iemand met autisme heeft eerder moeite met contacten aangaan dan andersom en iemand die labiel is schommelt enorm met zijn emoties en dát is toch echt wat Mo laat zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |