Bedankt wist ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Vliegtuig.
Merk : Bombardier
Type: BD-700
Registratienummer: N799WW
Vetrok gisterenavond vanuit Mitiga in Libië, aan boord zaten de gevangengenomen New York Times journalisten.
Inmiddels dus alweer tegengesproken dat zei erin zaten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bedankt wist ik niet
Mooi dat ze terug zijn
quote:Dacht even dat ik een ban had. Mijn hart stond bijna stil.
![]()
![]()
quote:NOS - Toegevoegd: vrijdag 18 mrt 2011, 23:29
Premier Rutte vindt dat de beloofde informatie aan de Tweede Kamer over het helikopterincident in Libië niet te lang op zich laat wachten.
De Kamer wil weten wat er precies is gebeurd bij de mislukte evacuatie in Libië, waarbij drie militairen werden vastgezet. Het kabinet heeft daarover een brief toegezegd en veel Kamerleden vragen zich af waarom die er nog niet is. In Met het Oog op Morgen op Radio 1 zei Rutte dat er niets aan de hand is maar dat het gewoon tijd kost.
Alle betrokkenen moeten worden gehoord en de feiten moeten goed weergegeven worden, voegde Rutte eraan toe.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef MangoTree het volgende:
Rutte:brief helikopterincident komt
[NOS - Toegevoegd: vrijdag 18 mrt 2011, 23:29
Premier Rutte vindt dat de beloofde informatie aan de Tweede Kamer over het helikopterincident in Libië niet te lang op zich laat wachten. Dingen verzinnen kost nu eenmaal tijd en ik wil mijzelf en mijn politieke naasten wel goed laten indekken.
De Kamer wil weten wat er precies is gebeurd bij de mislukte evacuatie in Libië, waarbij drie militairen werden vastgezet. Het kabinet heeft daarover een brief toegezegd en veel Kamerleden vragen zich af waarom die er nog niet is. In Met het Oog op Morgen op Radio 1 zei Rutte dat er niets aan de hand is maar dat het gewoon tijd kost, daar alles nog bedacht moet worden en enigzins geloofwaardig moet overkomen.
Alle betrokkenen moeten worden gehoord en de feiten moeten goed weergegeven verdraaid worden, voegde Rutte eraan toe.]
quote:GpdMiddleEast
# Net aan m'n dame gevraagd of ze iets kan vertalen uit Vrij Libie. Hier het artikeltje van links bovenaan. http://twitpic.com/4at78r
20 minutes ago via Twitpic
...mooi blaadje dat Vrij Libie. Slechts vier pagina's. Spreekt hoop uit. Vrij Nederland zal in 1945 zelfde soort sfeer hebben uitgestraald.
about 1 hour ago via web
Kreeg van rebellen in Tobruk deze eerste editie van verzetskrant Libya Al Hurra - Vrij Libie. Historisch. http://twitpic.com/4ast8u
about 1 hour ago via Twitpic
Trouwens, probeer al de hele dag mensen te bereiken in Benghazi, Libie. maar telefoons doen het niet meer.
about 2 hours ago via web
Aardig stukje in Time. 2011 is voor arab world wat 1848 was voor europa. http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2058092,00.html
Volgend tripje Libie of Yemen of Syrie, al hoop ik stiekem op problemen in de Bahamas in de buurt van een wit zandstrand.... about 2 hours ago via web
Bahrain verlaten, nu in Dubai. Bahrain gedoe nog lang niet voorbij. Met shias en sunnis gesproken. Wat een haat richting elkaar...scary.
Tuurlijk joh, Kadhafi wil plotseling staakt-het-vuren. En vriendje Berlusconi valt alleen nog maar op vrouwen 75+.
about 9 hours ago via web
Dat is allang ontkracht, ik ben wel o.a. nieuwsgierig naar de operatie zelf, de timing (verkiezingen) en waarom Rutte de pers verkeerd inlicht en dat dan later probeert goed te praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat Mabel Wisse Smit verhaal, doel je op?
Ik geloof er geen bal van...
De prutser, dat laatste zou hem al zijn kop moeten kosten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht, ik ben wel o.a. nieuwsgierig naar de operatie zelf, de timing (verkiezingen) en waarom Rutte de pers verkeerd inlicht en dat dan later probeert goed te praten.
Over dat verkeerd inlichten van de pers zei hij dat hij echt dacht dat de fractievoorzitters waren bijgepraat in de cie stiekem. Tja.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht, ik ben wel o.a. nieuwsgierig naar de operatie zelf, de timing (verkiezingen) en waarom Rutte de pers verkeerd inlicht en dat dan later probeert goed te praten.
Franse leger is ook kut.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:39 schreef Lagrinta het volgende:
Gaddafi heeft me toch een prutsleger zie ik op P en W. Wisten we al, maar wat voor wapens heeft hij dan geleverd gekregen van Europa de laatste jaren?
Ghaddafi geeft gas. Zou onderweg zijn naar Benghazi en Tobruk. Coalitie roept dat hij de resolutie schendt. Officieel lijkt het er op dat er pas actie komt na de bijeenkomst morgen in Parijs, maar het zou kunnen dat er al Franse Mirages in de lucht zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:36 schreef Flepke het volgende:
Iemand kleine recap van afgelopen 2 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |