OMG, ze gaan er op de site ook inhoudelijk op in.quote:
quote:Militair ingrijpen in Libië lijkt een kwestie van tijd, maar er zijn geen redenen om aan te nemen dat die interventie zal leiden tot een groter of zelf wereldwijd gewapend conflict.
by NU.nl at
Niet iemand van de familie hoor, zo gek zullen ze ook niet zijn;quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:21 schreef Muridae het volgende:
[..]
Nice find !
Ik benieuwd wie aan boord was...het vliegtuig is zojuist op LTN London geland.
Ik zie het, thanks.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:56 schreef tass het volgende:
[..]
Niet iemand van de familie hoor, zo gek zullen ze ook niet zijn;
" Interpol waarschuwt voor Khadaffi
Interpol wil de 188 landen die meedoen aan de internationale politie wijzen op het reisverbod voor Khadaffi en de anderen."
bron:http://dagcourant.nl/insite/?p=2839
Gewoon op #libya zoekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
is er trouwens geen applicatie die al die twitters voor me bij kan houden?
Een vliegtuig is vertrokken uit Libie en is geland op Londen Luton Airport en in dat vliegtuig zaten blijkbaar New York Times journalisten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:01 schreef Rivalo het volgende:
FMCNL FMC the Netherlands
BREAKING: Bombardier BD-700 tail nr N799WW departed last evening #Mitiga #Libya were captured NY Times journalists #CIA #LondonLuton
1 minute ago Favorite Retweet Reply
Snap geen flikker van dit soort taal.
Zou iemand dit kunnen vertalen? of uitleggen? Snap niks van dit soort procedures.
Oke, alleen ik snap niet waarom iedereen hier zo blij is, (vorige posts hierboven)quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:03 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Een vliegtuig is vertrokken uit Libie en is geland op Londen Luton Airport en in dat vliegtuig zaten blijkbaar New York Times journalisten.
Het vliegtuig was Amerikaans, onder leiding van CIA, en aan boord waren gevangen genomen journalisten. Die zijn nu vrij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, alleen ik snap niet waarom iedereen hier zo blij is, (vorige posts hierboven)
En er was toch een no-fly zone?
Niet voor humanitaire vluchten, nou weet ik niet of je dit daaronder zou kunnen laten vallen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:04 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Oke, alleen ik snap niet waarom iedereen hier zo blij is, (vorige posts hierboven)
En er was toch een no-fly zone?
Bedankt wist ik nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:05 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Vliegtuig.
Merk : Bombardier
Type: BD-700
Registratienummer: N799WW
Vetrok gisterenavond vanuit Mitiga in Libië, aan boord zaten de gevangengenomen New York Times journalisten.
Inmiddels dus alweer tegengesproken dat zei erin zaten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:09 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bedankt wist ik niet
Mooi dat ze terug zijn
quote:Dacht even dat ik een ban had. Mijn hart stond bijna stil.
![]()
![]()
quote:NOS - Toegevoegd: vrijdag 18 mrt 2011, 23:29
Premier Rutte vindt dat de beloofde informatie aan de Tweede Kamer over het helikopterincident in Libië niet te lang op zich laat wachten.
De Kamer wil weten wat er precies is gebeurd bij de mislukte evacuatie in Libië, waarbij drie militairen werden vastgezet. Het kabinet heeft daarover een brief toegezegd en veel Kamerleden vragen zich af waarom die er nog niet is. In Met het Oog op Morgen op Radio 1 zei Rutte dat er niets aan de hand is maar dat het gewoon tijd kost.
Alle betrokkenen moeten worden gehoord en de feiten moeten goed weergegeven worden, voegde Rutte eraan toe.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:17 schreef MangoTree het volgende:
Rutte:brief helikopterincident komt
[NOS - Toegevoegd: vrijdag 18 mrt 2011, 23:29
Premier Rutte vindt dat de beloofde informatie aan de Tweede Kamer over het helikopterincident in Libië niet te lang op zich laat wachten. Dingen verzinnen kost nu eenmaal tijd en ik wil mijzelf en mijn politieke naasten wel goed laten indekken.
De Kamer wil weten wat er precies is gebeurd bij de mislukte evacuatie in Libië, waarbij drie militairen werden vastgezet. Het kabinet heeft daarover een brief toegezegd en veel Kamerleden vragen zich af waarom die er nog niet is. In Met het Oog op Morgen op Radio 1 zei Rutte dat er niets aan de hand is maar dat het gewoon tijd kost, daar alles nog bedacht moet worden en enigzins geloofwaardig moet overkomen.
Alle betrokkenen moeten worden gehoord en de feiten moeten goed weergegeven verdraaid worden, voegde Rutte eraan toe.]
quote:GpdMiddleEast
# Net aan m'n dame gevraagd of ze iets kan vertalen uit Vrij Libie. Hier het artikeltje van links bovenaan. http://twitpic.com/4at78r
20 minutes ago via Twitpic
...mooi blaadje dat Vrij Libie. Slechts vier pagina's. Spreekt hoop uit. Vrij Nederland zal in 1945 zelfde soort sfeer hebben uitgestraald.
about 1 hour ago via web
Kreeg van rebellen in Tobruk deze eerste editie van verzetskrant Libya Al Hurra - Vrij Libie. Historisch. http://twitpic.com/4ast8u
about 1 hour ago via Twitpic
Trouwens, probeer al de hele dag mensen te bereiken in Benghazi, Libie. maar telefoons doen het niet meer.
about 2 hours ago via web
Aardig stukje in Time. 2011 is voor arab world wat 1848 was voor europa. http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2058092,00.html
Volgend tripje Libie of Yemen of Syrie, al hoop ik stiekem op problemen in de Bahamas in de buurt van een wit zandstrand.... about 2 hours ago via web
Bahrain verlaten, nu in Dubai. Bahrain gedoe nog lang niet voorbij. Met shias en sunnis gesproken. Wat een haat richting elkaar...scary.
Tuurlijk joh, Kadhafi wil plotseling staakt-het-vuren. En vriendje Berlusconi valt alleen nog maar op vrouwen 75+.
about 9 hours ago via web
Dat is allang ontkracht, ik ben wel o.a. nieuwsgierig naar de operatie zelf, de timing (verkiezingen) en waarom Rutte de pers verkeerd inlicht en dat dan later probeert goed te praten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat Mabel Wisse Smit verhaal, doel je op?
Ik geloof er geen bal van...
De prutser, dat laatste zou hem al zijn kop moeten kosten.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:30 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Dat is allang ontkracht, ik ben wel o.a. nieuwsgierig naar de operatie zelf, de timing (verkiezingen) en waarom Rutte de pers verkeerd inlicht en dat dan later probeert goed te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |